Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
3 005 000,00 UAH
UA-2019-01-23-001887-b 47477763f330484384998799b587953d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Леонідович Драгомарецький

+380674121244 tender79@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Житомирське лісове господарство"
Код ЄДРПОУ: 22050949
Місцезнаходження: 11249, Україна , Житомирська обл., село Левків, вулиця Гринцевича
Контактна особа: Руслан Леонідович Драгомарецький
+380674121244
tender79@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 15:00
Очікувана вартість: 3 005 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Бензин А-92(наливом),бензин А-95(талони),дизельне паливо( талони)

Тендерна документація

28 січня 2019 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-03-000023 ● 903f555b5a9e4850b469eb29383c3e1d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
03.05.2019
№28

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.05.2019 № 28
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2019-01-23-001887-b від 23.01.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розірвати договір з ПП "ОККО КОНТРАКТ" від 18.03.2019 №26ТЛ-3038/19 через порушення вимог чинного законодавства Закону України «Про публічні закупівлі» № 922.

2019-05-28 13:52:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору.

2019-06-05 13:55:38

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бензин А-92 (наливом)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 840 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 200,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30000 л
Бензин А-92 (наливом)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, місто Житомир, Корабельна 4
Дата доставки: 18 лютого 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 січня 2019 14:06
Дата відповіді: 30 січня 2019 08:46
Шановний Замовник! У підпункті 1.1.- пункту 1 - Додатку 2 до ТД потрібно надати "копії документів, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих бензовозів та власної або орендованої бази зберігання пального не менше 200 м.куб. в м. Житомирі". Данна вимога є дискримінаційною з тих підстав, що в разі якщо Учасник не має "власних та орендованих" бензовозів та власної або орендованої бази зберігання, однак є в наявності договір "надання послуг з перевезення бензовозами" і договір "зберігання нафтопродуктів" і, таким чином, має змогу виконати Технічне Завдання згідно Додатку 4 до ТД щодо «з моменту отримання замовлення Учасник зобов’язаний забезпечити поставку товарів наливом протягом 6 годин від подачі замовлення », прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Також, Антимонопольний комітет вважає дискримінаційними вимоги щодо власної та орендованої матеріально-технічної бази - рішення №12247 від 30.11.2018 року. Також, значно зменшує коло учасників вимога щодо "бази зберігання пального не менше 200 м.куб у м. Житомир", так як Учасник, який має "договори зберігання нафтопродуктів " у інших містах України і здатний вчасно виконати умови договору, він не матиме змогу прийняти участь в закупівлі. Тому місцезнаходження бази зберігання та його об'єму зовсім не впливає на виконання умов постачання проекту договору згідно додатку 5 до ТД . Це дає підстави вважати інтерес Замовника щодо певного кола учасників/учасника. Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії (додаток 2 до тендерної документації), де вказані виключно власна та орендована матеріально-технічна база та база зберігання палива у м. Житомир.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що у зв'язку з специфікою підприємства – виробництво, не можливо спрогнозувати кількість виїздів автомобілів, а витрати пального передбачити не можливо. Підприємство на своїй території має власну АЗС, яка складається з цистерн малих об'ємів, що не дає можливості забезпечити підприємство пальним на тривалий термін. В зв'язку з цим виникає необхідність в укладенні договору зберігання палива з Постачальником та необхідність доставки з місця зберігання у найкоротший термін, тому ми маємо бути переконані, що Учасник займається реалізацією паливно- мастильних матеріалів на оптовій основі і які завжди будуть в наявності, а не роздрібною торгівлею і має власну або орендовану базу зберігання пального не менше 200 м куб. в м. Житомирі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Гладун Сергій Михайлович" 630 000,00
UAH з ПДВ
630 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 17:07
Електронний підпис
06 лютого 2019 16:53
ф9.PDF
06 лютого 2019 16:53
ф8довідки.PDF
06 лютого 2019 16:53
Ф7Платник податку.PDF
06 лютого 2019 16:53
Ф6Витяг.PDF
06 лютого 2019 16:53
ф6.PDF
06 лютого 2019 16:53
ф5.PDF
06 лютого 2019 16:53
ф4.PDF
06 лютого 2019 16:53
ф3.PDF
06 лютого 2019 16:53
ф2.PDF
06 лютого 2019 16:53
ф1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Гладун Сергій Михайлович"

Інформація про відміну

Дата відміни
07 лютого 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій