Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 М`ясо
Очікувана вартість
315 350,00 UAH
UA-2019-01-22-002954-b e4136df1bc5247b4ad2362d3f5f4024f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Прокофєва

+380970870654 buhdnzvin72@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26243421
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Миколи Ващука,19
Контактна особа: Інна Прокофєва
+380970870654
buhdnzvin72@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 01:00
Очікувана вартість: 315 350,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

22 січня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 15:57
Тендерна документація КЗ ДНЗ 72 ВМР 2 .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-29-000034 ● 1583937912f54bda90d13b21fc10dc5d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2019 17:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ


29.01.2019 №4
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАХНОВСЬКА


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.01.2019 №4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-01-22-002954-b 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-29 17:39:46

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-22-002954-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-31 10:01:07

Рішенням тендерного комітету №18 від 31 січня 2019 року прийнято скасувати закупівлю

Рішенням тендерного комітету №18 від 31 січня 2019 року прийнято скасувати закупівлю (відкриті торги) за ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо (М'ясо яловиче вищого ґатунку охолоджене (м’якоть); м’ясо свинне охолоджене, печінка куряча охолоджена; тушка курчати-бройлера охолоджена) (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-22-002954-b) керуючись абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відкриті торги відмінено

2019-02-01 09:20:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.

2019-02-01 10:10:12

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Тушка курчати-бройлера охолоджена
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 98 260,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 491,30 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 лютого 2019 12:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1615 кг
Тушка курчати-бройлера охолоджена
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Миколи Ващука,19
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 січня 2019 10:12
Коментар щодо відміни: Скасувати закупівлю (відкриті торги) за ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо (М'ясо яловиче вищого ґатунку охолоджене (м’якоть); м’ясо свинне охолоджене, печінка куряча охолоджена; тушка курчати-бройлера охолоджена) керуючись абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
31 січня 2019 10:12
Електронний підпис
31 січня 2019 10:09
Протокол скасування ВТ.pdf