Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 70220000-9 (Лот № 1 – послуги оренди стрілецького тиру для стрільби з пістолету (200 годин). Лот № 2 – послуги оренди стрілецького тиру для стрільби з пістолету та штурмової гвинтівки (400 годин)
Очікувана вартість
460 200,00 UAH
UA-2019-01-22-001891-a 14f34a34ce10420c9b54bc2e75b2d3de
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
двічі відмінено тендер за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 70220000-9 (Лот № 1 – послуги оренди стрілецького тиру для стрільби з пістолету (200 годин). Лот № 2 – послуги оренди стрілецького тиру для стрільби з пістолету та штурмової гвинтівки (400 годин) через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-12-07-004542-c та UA-2018-12-28-001120-a)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 16:26
Оскарження наміру укласти договір: 02 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70220000-9: Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості


Тендерна документація

22 січня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 2 – послуги оренди стрілецького тиру для стрільби з пістолету та штурмової гвинтівки (400 годин)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 310 200,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

400 год
Лот № 2 – послуги оренди стрілецького тиру для стрільби з пістолету та штурмової гвинтівки (400 годин)
ДК 021:2015: 70220000-9 — Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Курська, 4
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «НВП «СИСТЕМА»
#32882513
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2019 16:27

Документи

22 січня 2019 16:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 16:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «НВП «СИСТЕМА»
#32882513
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2019 16:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 17:10
Дод_договір_3_18 (1).pdf зміни до договору
15 січня 2020 17:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:08
Договір_дод_2_605 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:36
Договір_дод_1_604 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:36
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 15:20
Договір_47.pdf укладений
04 лютого 2019 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/604
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 8 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме зміна умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/605
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 8 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме зміна умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 15 квітня 2020
Сума оплати за договором: 71 887,50
UAH (в тому числі ПДВ 11 981,25 UAH)