Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги»
Очікувана вартість
2 109 065,70 UAH
UA-2019-01-18-001582-c 3ab3808c384e49069074d9ad273501c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пономаренко Інна

+380677880667 77957795@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 39406028
Вебсайт: http://dn.sfs.gov.ua/
Місцезнаходження: 87526, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької девізії, 114
Контактна особа: Пономаренко Інна
+380677880667
77957795@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2019 16:00
Очікувана вартість: 2 109 065,70 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

«ЛОТ №1 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., м. Покровськ, вул. Європейська, буд. 1, вул. Прокоф`єва, 113, м.Мирноград, вул. Центральна, буд. 19»
ЛОТ №2 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., м. Селидове, вул. Гоголя, 1
ЛОТ №3 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл.,, м. Маріуполь, вул. А.Куїнджі, буд. 93, вул. Георгієвська, 2
ЛОТ №4 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., м. Слов’янськ, пл. Соборна, буд. 3
ЛОТ №5 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., м. Добропілля, пров. Європейський, буд. 4 ,
ЛОТ №6 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., Олександрівський р-н, смт. Олександрівка, площа Олександра Невського, буд. 3.
ЛОТ №7 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., м. Костянтинівка, пр-т. Ломоносова, буд. 125.
ЛОТ №8 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., м. Торецьк, вул. Маяковського, буд. 2 А
ЛОТ №9 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., Волноваський р-н, м. Волноваха, вулиця Менделєєва, буд. 4
ЛОТ №10 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., Мангушський район, смт Мангуш, просп. Миру, буд.75
ЛОТ №11 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., Нікольський район, смт Нікольське, вул. Свободи, буд.128
ЛОТ №12 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., м. Бахмут, вул. Василя Першина, 8
ЛОТ №13 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., м. Краматорськ, бул. Машинобудівників, 22
ЛОТ №14 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., м. Дружківка, вул. Соборна, 26
ЛОТ №15 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл. ,м. Вугледар вул.30-ти річчя Перемоги, 16
ЛОТ №16 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., смт Велика Новосілка, вул. Центральна, 31
ЛОТ №17 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., м. Курахове, вул. Пушкіна, 17
ЛОТ №18 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., м Лиман, вул. Пушкіна, 11а»

Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

18 січня 2019 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 13:02
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Мультилотова закупівля
Дата подання: 22 січня 2019 12:30
Дата відповіді: 22 січня 2019 13:29
Якщо закупівля мультилотова, у скількох лотах мінімально можна брати участь? Де побачити вартість участі в окремому лоті?
Відповідь: Добрий день! Брати участь можно, за Вашим бажанням, у всіх лотах даної закупівлі. Вартість вказана в кожному із лотів окремо.
Чому не відповідає контактний номер +380677880667
Дата подання: 22 січня 2019 14:05
Дата відповіді: 22 січня 2019 15:43
22.01.2019 р. контактний номер +380677880667 не відповідає з ранку до теперішнього часу. Не вірно зазначені дані пропозиції? Які ще є контактні особи у замовника?
Відповідь: Контактний номер контактної особи вказано вірно.
Уточнення
Дата подання: 23 січня 2019 12:17
Дата відповіді: 23 січня 2019 14:01
У Вас однакові кваліфікаційні вимоги до всіх лотів?
Відповідь: Добрий день! В тендерній документації встановлені кваліфікаційні вимоги до всіх лотів.
Кімната зброї в Донецькій області
Дата подання: 23 січня 2019 12:19
Дата відповіді: 23 січня 2019 15:03
Вимога щодо кімнати зброї в Донецькій області є дискримінаційною для учасників з інших регіонів. Адже кімнату зброї учасник має за своїм місцем розташування. Тому просимо виключити дану вимогу та не дискримінувати учасників.
Відповідь: Дякуємо за зауваження.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-18-001582-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 21 січня 2019 15:34
Дискримінаційні вимоги
Доброго дня! Просимо видалити дискримінаційні вимоги у кваліфікаційних критеріях до Учасника , саме: п.4 Додатку №1 - мати досвід роботи виконавця на ринку послуг з охоронної діяльності – не менше 5 років.
Таким чином ви порушуєте п.4 ст.22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Якість роботи охоронних суб’єктів не визначається у кількості років, а визначаються якістю наданих послуг, що можуть надати підприємства з 2-3-ох річним досвідом роботи, які мають відповідну матеріально-технічну базу, професійних працівників та досвід з виконання аналогічних договорів.
Таким чином просимо внести зміни у п.4 Додатку №1
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2019 15:24
Добрий день! У відповідь на звернення № UA-2019-01-18-001582-c.c1 повідомляємо, у зв’язку з тим, що управління Державної фіскальної служби є державними об’єктами та є державною власністю, виконуючими стратегічну діяльність контролюючого органу, тобто з метою належної організації заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності майна, запобігання та недопущення чи припинення протиправних дій щодо майна або у відношенні співробітників ДФС, переважними критеріями є достатній досвід з надання охоронних послуг у виконанні вимог договорів охорони, зокрема пов’язаних зі здійсненням внутрішнє - об’єктового та перепускного режиму.

Номер вимоги: UA-2019-01-18-001582-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 23 січня 2019 15:52
Дискримінаційні вимоги 2
Кожний обєкт в України важливий та особливий, але є Закони які регулюють наши вимоги та побажання. Просимо зауважити що ви порушуете п.3 ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ви порушуете п.4 ст.22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Ви штучно обмежує конкуренцію серед учасників у закупівлі, що свідчить про те, що документація розроблена під «свого» учасника та у подальшому члени тендерного комітету Замовника будуть нести відповідальність за порушення вимог у сфері публічних закупівель згідно Законодавства. Вимагаємо внести зміни та опублікувати вимогу до Учасника мати досвід роботи виконавця на ринку послуг з охоронної діяльності – не менше 3 років.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2019 16:22
Вимога щодо професійного досвіду на ринку охоронних послуг протягом 5 років здійснення діяльності має на меті довести що організація має змогу професійно, відповідально та кваліфіковано надати весь спектр охоронних послуг відповідно до потреб Замовника.

Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.

Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук стабільної компанію з досвідом роботи у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги» ЛОТ №14 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., м. Дружківка, вул. Соборна, 26
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 216 635,30 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 083,18 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 лютого 2019 15:37
Закінчення: 04 лютого 2019 16:10
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Код ДК 021:2015 – «79710000-4 Охоронні послуги» ЛОТ №14 Послуги з охорони об’єктів Головного управління ДФС у Донецькій обл., м. Дружківка, вул. Соборна, 26
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Соборна, 26
Дата доставки: 31 серпня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП охоронно пошукове агентство "Вітязь-консалт" 216 600,00
UAH з ПДВ
215 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альфа-Страж" 216 600,00
UAH з ПДВ
215 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВНЕВІДОМЧА ОХОРОНА-СХІД" 173 308,24
UAH з ПДВ
121 968,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ІЛЬДА" 123 000,00
UAH з ПДВ
123 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 14:36
Електронний підпис
01 лютого 2019 14:29
15 копія статуту.pdf
01 лютого 2019 14:29
13 проект договору.pdf
01 лютого 2019 14:28
12 тех завдання.pdf
01 лютого 2019 14:27
7 копія витягу з ЄДР.pdf
01 лютого 2019 14:26
1 тендерна пропозицыя.pdf
01 лютого 2019 10:23
Електронний підпис

Публічні документи

01 лютого 2019 11:41
Фото автомобілів ГШР.rar
01 лютого 2019 11:40
21. Листи-відгуки.pdf
01 лютого 2019 11:39
12. Баланс.pdf
01 лютого 2019 11:39
11. Ліцензія.pdf
01 лютого 2019 11:39
10. Статут.pdf
01 лютого 2019 11:38
6. Проект договору.pdf
01 лютого 2019 11:38
1. Витяг з ЄДРюр, ФОП ГФ.pdf

Публічні документи

02 лютого 2019 14:56
Тендерна пропозиція.PDF
02 лютого 2019 14:55
Статут.PDF
02 лютого 2019 14:55
Витяг ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

31 січня 2019 15:52
фДок-ты.rar
31 січня 2019 15:52
Св-во рег. 2.pdf
31 січня 2019 15:52
Св-во рег. 1.pdf
31 січня 2019 15:52
Св-во единого.pdf
31 січня 2019 15:52
Лицензия.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП охоронно пошукове агентство "Вітязь-консалт"

ТОВ "Альфа-Страж"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВНЕВІДОМЧА ОХОРОНА-СХІД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ІЛЬДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВНЕВІДОМЧА ОХОРОНА-СХІД"
#36012361
Відхилено 121 968,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 16:41
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ІЛЬДА"
#32258579
Відхилено 123 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 19:28
ТОВ "Альфа-Страж"
#32397211
Переможець 215 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 14:33

Документи

13 лютого 2019 16:40
Електронний підпис
13 лютого 2019 16:40
протокол 90.pdf

Документи

22 лютого 2019 19:27
Електронний підпис
22 лютого 2019 19:27
протокол 90.pdf

Документи

28 лютого 2019 14:33
Електронний підпис
28 лютого 2019 14:32
протокол 140.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Альфа-Страж"
#32397211
215 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2019 14:33
Електронний підпис
28 лютого 2019 14:32
протокол 140.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2019 17:51
2019-05-13_16-36-10_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
13 травня 2019 17:51
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2019 16:21
ДОГОВОР 19-56_pdf.pdf зміни до договору
13 травня 2019 16:20
ПРОТОКОЛ 216.pdf зміни до договору
13 травня 2019 16:20
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 17:16
охрана 19-56 Дружковка.pdf укладений
11 березня 2019 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19/56
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19/56
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML