Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіалізу
Consumables for hemodialysis
Очікувана вартість
45 115 000,00 UAH
UA-2019-01-17-002044-c cd32ec742b564b03b3e9030682676dda
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Іваниця

+380352273321 adm_terokkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Тернопільська університетська лікарня
Код ЄДРПОУ: 02001311
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Контактна особа: Ольга Іваниця
+380352273321
adm_terokkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ternopilska universitetska likarnya
National ID: 02001311
Contact point: Olga Ivanitsa
+380352273321
adm_terokkl@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 січня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 17:00
Очікувана вартість: 45 115 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 17 січня 2019 15:20
Enquiries until: 08 лютого 2019 17:00
Complaints submission until: до 14 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 лютого 2019 17:00

Information

Estimated total value: 45 115 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement

Тендерна документація

25 січня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 15:12
Додаток 1_нова редакція.doc
25 січня 2019 15:12
Рішення про внесення змін ТД.doc
17 січня 2019 15:20
Додаток 5.doc
17 січня 2019 15:20
Додаток 3.doc
17 січня 2019 15:20
Додаток 4.doc
17 січня 2019 15:20
Тендерна документація.doc
17 січня 2019 15:20
Додаток 2.doc
25 січня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 15:12
Додаток 1_нова редакція.doc
17 січня 2019 15:20
Додаток 1.doc
25 січня 2019 15:12
Рішення про внесення змін ТД.doc
17 січня 2019 15:20
Додаток 5.doc
17 січня 2019 15:20
Додаток 3.doc
17 січня 2019 15:20
Додаток 4.doc
17 січня 2019 15:20
Тендерна документація.doc
17 січня 2019 15:20
Додаток 2.doc

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 3. Витратні матеріали для гемодіалізу (колонка для гемоперфузії для використання при ускладненнях термінальної хронічної ниркової недостатності)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 750,00 UAH з ПДВ


Title: Lot # 3. Consumables for hemodialysis (a column for hemoperfusion for use in complications of terminal chronic renal failure)
Current status: Complete
Estimated total value: 950 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 750,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 04 березня 2019 12:30
Auction planned date: 04 березня 2019 12:30
Закінчення: 04 березня 2019 12:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

270 шт
Витратні матеріали для гемодіалізу (колонка для гемоперфузії для використання при ускладненнях термінальної хронічної ниркової недостатності)
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Клінічна,1, аптечний склад
Дата доставки: 31 грудня 2019

Consumables for hemodialysis (a column for hemoperfusion for use in complications of terminal chronic renal failure)
CPV: 33180000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 лютого 2019
UA-2019-01-17-002044-ccd32ec742b564b03b3e9030682676dda
Найменування: Тернопільська університетська лікарня
Код ЄДРПОУ: 02001311
Місцезнаходження: 46002, Україна, Тернопільська область обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 лютого 2019 14:42
Протокол розгляду.PDF
26 лютого 2019 15:03
Електронний підпис

Документи

26 лютого 2019 14:42
Протокол розгляду.PDF
26 лютого 2019 15:02
Електронний підпис

Публічні документи

15 лютого 2019 13:40
Електронний підпис
15 лютого 2019 13:40
Електронний підпис
15 лютого 2019 13:35
Пропозиція_Лот_3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» 949 036,50
UAH з ПДВ
938 925,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 947 592,00
UAH з ПДВ
901 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 13:40
Електронний підпис
15 лютого 2019 13:40
Електронний підпис
15 лютого 2019 13:35
Пропозиція_Лот_3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
Переможець 901 368,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 10:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
901 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 12:20
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 13:41
Протокол.PDF зміни до договору
30 січня 2020 13:35
ДУ №11 договір 216ТЛ 95.PDF зміни до договору
30 січня 2020 13:35
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 10:24
ДУ №11 договір 216ТЛ 95.PDF зміни до договору
16 січня 2020 10:23
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 11:08
Додаткова угода №10 договір 216 ТЛ 95.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 11:07
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 09:48
Додаткова угода №9 договір 216ТЛ 95.PDF зміни до договору
09 жовтня 2019 09:47
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2019 10:09
Додаткова угода №8 договір 216 ТЛ 95.PDF зміни до договору
24 вересня 2019 10:08
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 13:25
Додаткова угода №7 договір 216ТЛ 95.PDF зміни до договору
10 вересня 2019 13:25
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2019 15:57
додаткова угода №6 договір 216ТЛ 95.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 15:56
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 15:56
дог 216 ТЛ 95 дод угод 5.PDF зміни до договору
08 липня 2019 15:56
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2019 09:46
Додаткова угода №4 договір 216ТЛ 95.PDF зміни до договору
20 червня 2019 09:45
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 14:19
Додаткова угода №3 договір 216ТЛ 95.PDF зміни до договору
23 травня 2019 14:19
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2019 14:46
Додаткова угода №2 договір 216ТЛ 95.PDF зміни до договору
18 квітня 2019 14:46
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2019 13:12
Додаткова угода №1 договір №216ТЛ 95.PDF зміни до договору
25 березня 2019 13:11
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 11:13
Договір №216ТЛ 95 від 18.03.2019 р..PDF укладений
18 березня 2019 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 216ТЛ/95
Договір:
Номер додаткової угоди: №216ТЛ/95 від 18.03.2019р., додаткова угода №1 від 25.03.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 216ТЛ/95
Договір:
Номер додаткової угоди: №216ТЛ/95 від 18.03.2019р., додаткова угода №2 від 17.04.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 216ТЛ/95
Договір:
Номер додаткової угоди: №216ТЛ/95 від 18.03.2019р., додаткова угода №3 від 22.05.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 216ТЛ/95
Договір:
Номер додаткової угоди: №216ТЛ/95 від 18.03.2019р., додаткова угода №4 від 20.06.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 216ТЛ/95
Договір:
Номер додаткової угоди: договір №216ТЛ/95 від 18.03.2019 р., додаткова угода №5 від 08.07.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 216ТЛ/95
Договір:
Номер додаткової угоди: №216ТЛ/95 від 18.03.2019р., додаткова угода №6 від 06.08.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 216ТЛ/95
Договір:
Номер додаткової угоди: №216ТЛ/95 від 18.03.2019р., додаткова угода №7 від 09.09.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 216ТЛ/95
Договір:
Номер додаткової угоди: №216ТЛ/95 від 18.03.2019р., додаткова угода №8 від 24.09.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 216ТЛ/95
Договір:
Номер додаткової угоди: №216ТЛ/95 від 18.03.2019р., додаткова угода №9 від 07.10.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 216ТЛ/95
Договір:
Номер додаткової угоди: №216ТЛ/95 від 18.03.2019р., додаткова угода №10 від 18.12.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 216ТЛ/95
Договір:
Номер додаткової угоди: №216ТЛ/95 від 18.03.2019р., додаткова угода №11 від 16.01.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 216ТЛ/95
Договір:
Номер додаткової угоди: №216ТЛ/95 від 18.03.2019р., додаткова угода №11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 520 568,91
UAH (в тому числі ПДВ 34 055,91 UAH)