Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: (CPV) М'ясо (15110000-2) (м'ясо яловичини І категорії, печінка яловича )»
"DK 021: 2015: (CPV) Meat (15110000-2) (category I beef and liver of beef)"
Очікувана вартість
10 224 000,00 UAH
UA-2019-01-16-000991-a 134265584e8b4f818b63933e6a367866
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобенчик Уляна Богданівна

+380322951265 ulana.0505@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. Виговського, 34
Контактна особа: Бобенчик Уляна Богданівна
+380322951265
ulana.0505@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Education of Shevchenkivskyi and Zaliznychnyi Districts of the Administration of Education of Department for Humanitarian Policy of Lviv City Council
National ID: 41321682
Contact point: Bobenchyk Ulyana Bogdanovna
+380322951265
ulana.0505@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 січня 2019 23:16
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2019 23:21
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2019 23:21
Очікувана вартість: 10 224 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 16 січня 2019 23:16
Enquiries until: 07 лютого 2019 23:21
Complaints submission until: до 13 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 лютого 2019 23:21

Information

Estimated total value: 10 224 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Scope of the procurement
3 лоти

Тендерна документація

16 січня 2019 23:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2019 23:17
Мясо 2019 (1).docx

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 3: «ДК 021:2015: (CPV) М'ясо (15110000-2) (м'ясо яловичини І категорії, печінка яловича )» ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; Навчально- виховний комплекс школа-садок «1,2,3», вул. Любінська,89в; Навчально- виховний комплекс школа-садок « Арніка», вул. Комарова,12; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 186 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 20 930,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 3: "DK 021: 2015: (CPV) Meat (15110000-2) (beef and beef category I, beef liver)" ЗДО №1, street. O. Stepanivna, 48a; ЗДО №2, street. Wide, 78; ZDO №6, st. Levandovskaya, 30; ЗДО №23, street. Vernigori 7; ЗДО №26, street. Gushalevicha, 5; ЗДО №30, street. Niznaya, 29; ЗДО №51, street. Vygovsky, 43a; ЗДО №75, street. Vyhovsky, 75; ЗДО №86, street. Sadova, 20; ЗДО №114, street. Karadzic, 20; ЗДО №127, street. S. Petliura, 19; ЗДО №136, street. Kakhovska, 10; ЗДО №139, street. Ryashevskaya, 25; ZDO № 160, st. Roxolian, 27; ЗДО №166, street. Kulchitskaya, 10a; ZSO "Fairy Tale", st. Paton, 24; Educational Complex School-Kindergarten "1,2,3", st. Lyubinskaya, 89; Educational complex "Arnika" school-garden, st. Komarova, 12; ZDO № 180, sq.m. Rudo st. Hrushevsky, 56; ЗДО №168, street. Kulparkovskaya, 182
Current status: Complete
Estimated total value: 4 186 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 20 930,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 26 лютого 2019 12:18
Auction planned date: 26 лютого 2019 12:18
Закінчення: 26 лютого 2019 12:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

33500 кг
Лот 3: «ДК 021:2015: (CPV) М'ясо (15110000-2) (м'ясо яловичини І категорії, печінка яловича )» ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; Навчально- виховний комплекс школа-садок «1,2,3», вул. Любінська,89в; Навчально- виховний комплекс школа-садок « Арніка», вул. Комарова,12; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; Навчально- виховний комплекс школа-садок «1,2,3», вул. Любінська,89в; Навчально- виховний комплекс школа-садок « Арніка», вул. Комарова,12; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Дата доставки: 31 грудня 2019

Lot 3: "DK 021: 2015: (CPV) Meat (15110000-2) (beef and beef category I, beef liver)" ЗДО №1, street. O. Stepanivna, 48a; ЗДО №2, street. Wide, 78; ZDO №6, st. Levandovskaya, 30; ЗДО №23, street. Vernigori 7; ЗДО №26, street. Gushalevicha, 5; ЗДО №30, street. Niznaya, 29; ЗДО №51, street. Vygovsky, 43a; ЗДО №75, street. Vyhovsky, 75; ЗДО №86, street. Sadova, 20; ЗДО №114, street. Karadzic, 20; ЗДО №127, street. S. Petliura, 19; ЗДО №136, street. Kakhovska, 10; ЗДО №139, street. Ryashevskaya, 25; ZDO № 160, st. Roxolian, 27; ЗДО №166, street. Kulchitskaya, 10a; ZSO "Fairy Tale", st. Paton, 24; Educational Complex School-Kindergarten "1,2,3", st. Lyubinskaya, 89; Educational complex "Arnika" school-garden, st. Komarova, 12; ZDO № 180, sq.m. Rudo st. Hrushevsky, 56; ЗДО №168, street. Kulparkovskaya, 182
Розгорнути Згорнути
CPV: 15110000-2

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 лютого 2019
UA-2019-01-16-000991-a134265584e8b4f818b63933e6a367866
Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. Виговського, 34
Учасник Документи Рішення
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ КЛЕНИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 лютого 2019 17:46
Електронний підпис

Публічні документи

15 лютого 2019 20:39
9. Довідка-гарантія.jpg
15 лютого 2019 20:39
43. Довідка ДФС.jpg
15 лютого 2019 20:39
42. Довідка МВС.pdf
15 лютого 2019 20:39
4. Виписка.rar
15 лютого 2019 20:39
38. Документи якості.rar
15 лютого 2019 20:39
35. Гарантійний лист.jpg
15 лютого 2019 20:39
33. Відгук 3 (7.6.Б).jpg
15 лютого 2019 20:39
32. Відгук 2 (до дог 1-С).jpg
15 лютого 2019 20:39
31. Відгук 1 (до дог 100).jpg
15 лютого 2019 20:39
30. Договір 3 (7.6.Б).rar
15 лютого 2019 20:39
29. Договір 2 (1-С).rar
15 лютого 2019 20:39
28. Договір 1 (100).rar
15 лютого 2019 20:39
26. Довідка звіт 1ДФ.jpg
15 лютого 2019 20:39
25. Медична книжка.jpg
15 лютого 2019 20:39
16. Довідка про МТБ.jpg
15 лютого 2019 20:38
12. Пропозиція мясо 4145000.rar

Документи

20 лютого 2019 17:49
Електронний підпис

Публічні документи

17 лютого 2019 14:31
34 Проект договору ЛОТ 3.pdf
17 лютого 2019 14:31
33 Технічні вимоги ЛОТ 3.jpg
17 лютого 2019 14:31
30 Обрання директора.jpg
17 лютого 2019 14:31
25 Захист довкілля.jpg
17 лютого 2019 14:31
23 Експертний висновок.pdf
17 лютого 2019 14:31
19 Статут.pdf
17 лютого 2019 14:31
17 Лист на постачання.jpg
17 лютого 2019 14:31
16 Витяг ПДВ.jpg
17 лютого 2019 14:31
15 Виписка ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2019 14:31
13 Відгуки.pdf
17 лютого 2019 14:31
12 Аналогічні договори.pdf
17 лютого 2019 14:31
11 Довідка про договори.jpg
17 лютого 2019 14:31
09 Медична книжка.jpg
17 лютого 2019 14:31
06 Експ дозвіл.jpg
17 лютого 2019 14:31
03 Договір оренди авто.pdf
17 лютого 2019 14:31
02 Тех паспорт на авто.jpg
17 лютого 2019 14:30
00 Реєстр документів.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ КЛЕНИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ 4 145 000,00
UAH з ПДВ
4 145 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ КЛЕНИ" 4 185 450,00
UAH з ПДВ
4 185 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 20:39
9. Довідка-гарантія.jpg
15 лютого 2019 20:39
43. Довідка ДФС.jpg
15 лютого 2019 20:39
42. Довідка МВС.pdf
15 лютого 2019 20:39
4. Виписка.rar
15 лютого 2019 20:39
38. Документи якості.rar
15 лютого 2019 20:39
35. Гарантійний лист.jpg
15 лютого 2019 20:39
33. Відгук 3 (7.6.Б).jpg
15 лютого 2019 20:39
32. Відгук 2 (до дог 1-С).jpg
15 лютого 2019 20:39
31. Відгук 1 (до дог 100).jpg
15 лютого 2019 20:39
30. Договір 3 (7.6.Б).rar
15 лютого 2019 20:39
29. Договір 2 (1-С).rar
15 лютого 2019 20:39
28. Договір 1 (100).rar
15 лютого 2019 20:39
26. Довідка звіт 1ДФ.jpg
15 лютого 2019 20:39
25. Медична книжка.jpg
15 лютого 2019 20:39
16. Довідка про МТБ.jpg
15 лютого 2019 20:38
12. Пропозиція мясо 4145000.rar

Публічні документи

17 лютого 2019 14:31
34 Проект договору ЛОТ 3.pdf
17 лютого 2019 14:31
33 Технічні вимоги ЛОТ 3.jpg
17 лютого 2019 14:31
30 Обрання директора.jpg
17 лютого 2019 14:31
25 Захист довкілля.jpg
17 лютого 2019 14:31
23 Експертний висновок.pdf
17 лютого 2019 14:31
19 Статут.pdf
17 лютого 2019 14:31
17 Лист на постачання.jpg
17 лютого 2019 14:31
16 Витяг ПДВ.jpg
17 лютого 2019 14:31
15 Виписка ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2019 14:31
13 Відгуки.pdf
17 лютого 2019 14:31
12 Аналогічні договори.pdf
17 лютого 2019 14:31
11 Довідка про договори.jpg
17 лютого 2019 14:31
09 Медична книжка.jpg
17 лютого 2019 14:31
06 Експ дозвіл.jpg
17 лютого 2019 14:31
03 Договір оренди авто.pdf
17 лютого 2019 14:31
02 Тех паспорт на авто.jpg
17 лютого 2019 14:30
00 Реєстр документів.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ КЛЕНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#2367005897
Переможець 4 145 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 20:49

Документи

26 лютого 2019 20:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2019 20:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#2367005897
4 145 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2019 20:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 21:44
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 12:58
28 мясо 20 _.PDF зміни до договору
20 січня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:47
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:07
мясо (1).jpg зміни до договору
24 грудня 2019 13:18
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 11:34
28 Мясо.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 11:25
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 11:15
мясо.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 11:11
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 14:25
додаткова угода.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 18:08
мясо.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 18:07
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 17:32
зменшення мясо.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 17:29
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 23:44
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 23:42
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 18:25
договір укладений
11 березня 2019 18:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до наказу Державної казначейської служби України від 12.04.2019 року № 110 « Щодо переходу на централізовану модель здійснення видатків розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетників Львівської області», внесено зміни у договір: Розділ «місцезнаходження та банківські реквізити» викладено у новій редакції : «ЗАМОВНИК» Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради 79022 м.Львів,вул..Виговського,34 р/р 3541060099596, 35414090099596 35426260099596,35429290099596 в ДКСУ м.Києва МФО 820172 ЗКПО 41321682
Номер договору про закупівлю: 28/2019
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 28/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договру
Номер договору про закупівлю: 28/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 28/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 28/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору
Номер договору про закупівлю: 28/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору
Номер договору про закупівлю: 28/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено суму договору
Номер договору про закупівлю: 28/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у даному договорі
Номер договору про закупівлю: 28/2019
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг продовженого договору у сумі ,що не перевищує 20 %
Номер договору про закупівлю: 28/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 3 244 000,00
UAH