Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газ природний
Очікувана вартість
970 000,00 UAH
UA-2019-01-14-000381-a ● ffa16303e36442548217f2693315a9b3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ |
Код ЄДРПОУ: | 14054198 |
Місцезнаходження: | 46020, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Рєпіна,11 |
Контактна особа: |
Пастушенко Оксана Михайлівна +380352244198 kztor-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2019 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 970 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Тендерна документація
21 січня 2019 20:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 17:08 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
21 січня 2019 17:08 |
Тендерна документація.doc | |
14 січня 2019 15:04 |
технічні вимоги.docx | |
14 січня 2019 15:04 |
проект договору.docx |
21 січня 2019 20:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2019 17:08 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
|||
21 січня 2019 17:08 |
Тендерна документація.doc
|
|||
14 січня 2019 15:04 |
технічні вимоги.docx
|
|||
14 січня 2019 15:04 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-14-000381-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Газпостач ПрАТ "Тернопільміськгаз", Код ЄДРПОУ:39456152
Дата подання: 07 лютого 2019 15:07
рішення тендерного комітету Замовника прийняте всупереч вимогам чинного законодавства України, в зв’язку з чим має бути переглянуте та скасоване
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ « УКРТРАНССЕРВІС ГРУП», у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції : Відповідно до Додатку 1 тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» п.п. 3.1. Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) з інформацією про Замовника з яким укладено договір, предметом закупівлі тощо.
3.2. Копії аналогічного договору відповідно до п. 3.1. (не менше одного).
3.3. На підтвердження поданого договору надати оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця, що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше одного). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ « Укртранссервіс – груп» зокрема подало :
- Довідку про виконання аналогічних договорів;
- Копію договору про закупівлю природного газу від 05.01.2017 року № 17-23, укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області;
- Копію додаткових угод до договору від 05.01.2017 року № 17-23;
- Актів прийому передач природного газу за договором від 05.01.2017 року № 17-23;
- Лист відгук Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області.
Згідно поданих актів прийому – передач природного газу Учасник здійснив поставку природного газу 308,733 тис.м.куб. ( за договором 382,000 тис.м.куб.) на суму 2837 448,88 грн. ( за договором 2 865 000,00 грн.)
Інших актів до договору від 05.01.2017 року № 17-23 Учасником не подано.
Згідно поданих додаткових угод до договору не передбачено коригування кількості поставленого природного газу згідно договору. А також не коригувалася сума самого договору. Даними додатковими угоди серед іншого, узгоджувалися місячні обсяги поставки, які не відмінялися від місячних обсягів згідно договору.
Подані документи Учасника свідчать про те, що договір про закупівлю природного газ від 05.01.2017 року « 17-23, укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області , не виконаний в повному обсязі або Учасник не надав інформацію в повному обсязі, оскільки відсутня інформація про коригування вартості договору та обсягів поставки природного газу, а згідно п 9.5. договору від 05.01.2017 року додатки є невід’ємною частиною договору.
Згідно п.1 ч.1 ст 30 ЗУ « Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 цього Закону.
З метою дотримання базових принципів здійснення публічних закупівель, зазначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», дана помилка повинні бути врахована Замовником під час здійснення об’єктивної оцінки тендерних пропозиції Учасників та включати дискваліфікацію Учасника. Враховуючи вищенаведену обставину, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .
У разі відсутності належного реагування тендерного комітету залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України .
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції : Відповідно до Додатку 1 тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» п.п. 3.1. Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) з інформацією про Замовника з яким укладено договір, предметом закупівлі тощо.
3.2. Копії аналогічного договору відповідно до п. 3.1. (не менше одного).
3.3. На підтвердження поданого договору надати оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця, що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше одного). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ « Укртранссервіс – груп» зокрема подало :
- Довідку про виконання аналогічних договорів;
- Копію договору про закупівлю природного газу від 05.01.2017 року № 17-23, укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області;
- Копію додаткових угод до договору від 05.01.2017 року № 17-23;
- Актів прийому передач природного газу за договором від 05.01.2017 року № 17-23;
- Лист відгук Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області.
Згідно поданих актів прийому – передач природного газу Учасник здійснив поставку природного газу 308,733 тис.м.куб. ( за договором 382,000 тис.м.куб.) на суму 2837 448,88 грн. ( за договором 2 865 000,00 грн.)
Інших актів до договору від 05.01.2017 року № 17-23 Учасником не подано.
Згідно поданих додаткових угод до договору не передбачено коригування кількості поставленого природного газу згідно договору. А також не коригувалася сума самого договору. Даними додатковими угоди серед іншого, узгоджувалися місячні обсяги поставки, які не відмінялися від місячних обсягів згідно договору.
Подані документи Учасника свідчать про те, що договір про закупівлю природного газ від 05.01.2017 року « 17-23, укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області , не виконаний в повному обсязі або Учасник не надав інформацію в повному обсязі, оскільки відсутня інформація про коригування вартості договору та обсягів поставки природного газу, а згідно п 9.5. договору від 05.01.2017 року додатки є невід’ємною частиною договору.
Згідно п.1 ч.1 ст 30 ЗУ « Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 цього Закону.
З метою дотримання базових принципів здійснення публічних закупівель, зазначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», дана помилка повинні бути врахована Замовником під час здійснення об’єктивної оцінки тендерних пропозиції Учасників та включати дискваліфікацію Учасника. Враховуючи вищенаведену обставину, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .
У разі відсутності належного реагування тендерного комітету залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2019 15:53
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до ч.3 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Учасники повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору шляхом подання: довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору; копії аналогічного договору та листа відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця. Тобто учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору, при цьому, тендерна документація не містить чіткої вимоги про те, що аналогічний договір повинен бути виконаний у повному обсязі. Враховуючи вищезазначене, замовником не бралися до уваги акти прийому-передачі товару, які не вимагалися тендерною документацією. Відтак підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні.
Відповідно до ч.3 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Учасники повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору шляхом подання: довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору; копії аналогічного договору та листа відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця. Тобто учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору, при цьому, тендерна документація не містить чіткої вимоги про те, що аналогічний договір повинен бути виконаний у повному обсязі. Враховуючи вищезазначене, замовником не бралися до уваги акти прийому-передачі товару, які не вимагалися тендерною документацією. Відтак підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-01-14-000381-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Газпостач ПрАТ "Тернопільміськгаз", Код ЄДРПОУ:39456152
Дата подання: 07 лютого 2019 15:06
рішення тендерного комітету Замовника прийняте всупереч вимогам чинного законодавства України, в зв’язку з чим має бути переглянуте та скасоване
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ « УКРТРАНССЕРВІС ГРУП», у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції : Відповідно до Додатку 1 тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» п.п. 3.1. Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) з інформацією про Замовника з яким укладено договір, предметом закупівлі тощо.
3.2. Копії аналогічного договору відповідно до п. 3.1. (не менше одного).
3.3. На підтвердження поданого договору надати оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця, що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше одного). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ « Укртранссервіс – груп» зокрема подало :
- Довідку про виконання аналогічних договорів;
- Копію договору про закупівлю природного газу від 05.01.2017 року № 17-23, укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області;
- Копію додаткових угод до договору від 05.01.2017 року № 17-23;
- Актів прийому передач природного газу за договором від 05.01.2017 року № 17-23;
- Лист відгук Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області.
Згідно поданих актів прийому – передач природного газу Учасник здійснив поставку природного газу 308,733 тис.м.куб. ( за договором 382,000 тис.м.куб.) на суму 2837 448,88 грн. ( за договором 2 865 000,00 грн.)
Інших актів до договору від 05.01.2017 року № 17-23 Учасником не подано.
Згідно поданих додаткових угод до договору не передбачено коригування кількості поставленого природного газу згідно договору. А також не коригувалася сума самого договору. Даними додатковими угоди серед іншого, узгоджувалися місячні обсяги поставки, які не відмінялися від місячних обсягів згідно договору.
Подані документи Учасника свідчать про те, що договір про закупівлю природного газ від 05.01.2017 року « 17-23, укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області , не виконаний в повному обсязі або Учасник не надав інформацію в повному обсязі, оскільки відсутня інформація про коригування вартості договору та обсягів поставки природного газу, а згідно п 9.5. договору від 05.01.2017 року додатки є невід’ємною частиною договору.
Згідно п.1 ч.1 ст 30 ЗУ « Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 цього Закону.
З метою дотримання базових принципів здійснення публічних закупівель, зазначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», дана помилка повинні бути врахована Замовником під час здійснення об’єктивної оцінки тендерних пропозиції Учасників та включати дискваліфікацію Учасника. Враховуючи вищенаведену обставину, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .
У разі відсутності належного реагування тендерного комітету залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України .
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції : Відповідно до Додатку 1 тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» п.п. 3.1. Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) з інформацією про Замовника з яким укладено договір, предметом закупівлі тощо.
3.2. Копії аналогічного договору відповідно до п. 3.1. (не менше одного).
3.3. На підтвердження поданого договору надати оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця, що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше одного). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ « Укртранссервіс – груп» зокрема подало :
- Довідку про виконання аналогічних договорів;
- Копію договору про закупівлю природного газу від 05.01.2017 року № 17-23, укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області;
- Копію додаткових угод до договору від 05.01.2017 року № 17-23;
- Актів прийому передач природного газу за договором від 05.01.2017 року № 17-23;
- Лист відгук Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області.
Згідно поданих актів прийому – передач природного газу Учасник здійснив поставку природного газу 308,733 тис.м.куб. ( за договором 382,000 тис.м.куб.) на суму 2837 448,88 грн. ( за договором 2 865 000,00 грн.)
Інших актів до договору від 05.01.2017 року № 17-23 Учасником не подано.
Згідно поданих додаткових угод до договору не передбачено коригування кількості поставленого природного газу згідно договору. А також не коригувалася сума самого договору. Даними додатковими угоди серед іншого, узгоджувалися місячні обсяги поставки, які не відмінялися від місячних обсягів згідно договору.
Подані документи Учасника свідчать про те, що договір про закупівлю природного газ від 05.01.2017 року « 17-23, укладений з Відділом освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації Полтавської області , не виконаний в повному обсязі або Учасник не надав інформацію в повному обсязі, оскільки відсутня інформація про коригування вартості договору та обсягів поставки природного газу, а згідно п 9.5. договору від 05.01.2017 року додатки є невід’ємною частиною договору.
Згідно п.1 ч.1 ст 30 ЗУ « Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 цього Закону.
З метою дотримання базових принципів здійснення публічних закупівель, зазначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», дана помилка повинні бути врахована Замовником під час здійснення об’єктивної оцінки тендерних пропозиції Учасників та включати дискваліфікацію Учасника. Враховуючи вищенаведену обставину, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .
У разі відсутності належного реагування тендерного комітету залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2019 17:09
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до ч.3 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Учасники повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору шляхом подання: довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору; копії аналогічного договору та листа відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця. Тобто учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору, при цьому, тендерна документація не містить чіткої вимоги про те, що аналогічний договір повинен бути виконаний у повному обсязі. Враховуючи вищезазначене, замовником не бралися до уваги акти прийому-передачі товару, які не вимагалися тендерною документацією. Відтак підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні.
Відповідно до ч.3 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Учасники повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору шляхом подання: довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору; копії аналогічного договору та листа відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця. Тобто учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору, при цьому, тендерна документація не містить чіткої вимоги про те, що аналогічний договір повинен бути виконаний у повному обсязі. Враховуючи вищезазначене, замовником не бралися до уваги акти прийому-передачі товару, які не вимагалися тендерною документацією. Відтак підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 Газ природний для Кременецької станції екстреної (швидкої) медичної допомоги та Бережанської станції екстреної (швидкої) медичної допомоги |
Опис предмету закупівлі: |
Під місцем поставки слід розуміти: - Кременецька станція екстреної (швидкої) медичної допомоги ( Тернопільська обл., Кременецький район, м.Почаїв - Бережанська станція екстреної (швидкої) медичної допомоги (Тернопільська обл., Бережанський район, м.Бережани)
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 850,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
12000 м³
Лот 2 Газ природний для Кременецької станції екстреної (швидкої) медичної допомоги та Бережанської станції екстреної (швидкої) медичної допомоги
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46020, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Рєпіна, будинок 11
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2019 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
112 968,00
UAH з ПДВ
|
112 968,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Газпостач ПрАТ "Тернопільміськгаз" |
115 200,00
UAH з ПДВ
|
115 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593 |
Переможець |
112 968,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2019 12:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 00:16
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 12:38
|
ду 10.pdf | зміни до договору |
31 березня 2020 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2020 14:54
|
дод.уг.9до дог._19-568_winscan_to_pdf.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2020 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 13:27
|
дод. уг. _8 додог._19-568_to_pdf.pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 13:22
|
Додаткова угода до договору 19-568.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 13:18
|
Додаткова угода до договору 19-568.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 11:20
|
12.12.2019_to_pdf.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 09:43
|
ду 2..pdf | зміни до договору |
09 вересня 2019 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2019 12:35
|
568.FR12.pdf | зміни до договору |
17 липня 2019 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 15:40
|
договір | укладений |
25 лютого 2019 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни у п.1.1,1.2,2.1,2.2 договору. Доповнити договір пунктами 1.14-1.18, 3.4-3.13, 7.7-7.8 |
Номер договору про закупівлю: | №19-568 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №19-568 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти у новій редакції п.1.4, 1.6,1.7, 1.11, 1.13, 4.5, 7.7 договору |
Номер договору про закупівлю: | №19-568 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди підписати додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | №19-568 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди підписати додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | №19-568 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди підписати додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | №19-568 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При покращення якості предмету закупівлі слід розуміти продовження дії договору на 20% |
Номер договору про закупівлю: | №19-568 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | №19-568 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.2.1 договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | №19-568 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |