Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легкові автомобілі (Автомобілі швидкої медичної допомоги типу «В» з обладнанням)(13 лотів) CARS (AMBULANCE CARS OF TYPE "B" WITH THE EQUIPMENT) (13 PLUMB LINES)
Cars (Ambulance cars of type "B" with the equipment)
Очікувана вартість
29 965 000,00 UAH
UA-2019-01-10-000574-c 8d6412e1839745a38811ad67d330fa83
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Гамзіна

+380639517991 hamzina.sv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31822150
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська область обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 23
Контактна особа: Світлана Гамзіна
+380639517991
hamzina.sv@gmail.com
Додаткові контактні особи: Ірина Німенко
+380667027131
ntcemd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MYKOLAYiVSKYY OBLASNYY TsENTR EKSTRENOYi MEDYChNOYi DOPOMOGY TA MEDYTsYNY KATASTROF MYKOLAYiVSKOYi OBLASNOYi RADY
National ID: 31822150
Contact point: Hamzina Svetlana
+380639517991
hamzina.sv@gmail.com
Additional contacts: Ірина Німенко
+380667027131
ntcemd@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 січня 2019 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2019 14:00
Очікувана вартість: 29 965 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 10 січня 2019 11:49
Enquiries until: 30 березня 2019 14:00
Complaints submission until: до 05 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 квітня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 29 965 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Scope of the procurement

Тендерна документація

02 квітня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 11:35
Додаток 3_із закр_2 .docx
02 квітня 2019 11:35
Додаток 3_нова редакція_2 .docx
02 квітня 2019 11:35
ПЕРЕЛІК ЗМІН_2.rtf
10 січня 2019 11:49
Тендерна документація_13 од.doc
10 січня 2019 11:49
Додаток 2 .docx
10 січня 2019 11:49
Додаток 4 .docx
02 квітня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 11:35
Додаток 3_із закр_2 .docx
25 січня 2019 12:27
Додаток 3 із закресл .docx
02 квітня 2019 11:35
Додаток 3_нова редакція_2 .docx
25 січня 2019 12:27
Додаток 3_нова редакція .docx
10 січня 2019 11:49
Додаток 3 .docx
02 квітня 2019 11:35
ПЕРЕЛІК ЗМІН_2.rtf
25 січня 2019 12:27
ПЕРЕЛІК ЗМІН.rtf
10 січня 2019 11:49
Тендерна документація_13 од.doc
10 січня 2019 11:49
Додаток 2 .docx
10 січня 2019 11:49
Додаток 4 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 23 січня 2019 16:58
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:17
Відповідно до п. 1 Розділу І Додатку 2 Тендерної документації учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору та надати в складі пропозицію довідку про виконання договору щодо постачання аналогічного товару із зазначенням: предмету договору, замовника та його контактної особи (П.І.Б. та контактний телефон), сума договору, сума на яку було виконано договір, термін дії договору. Обов’язково до зазначеної довідки надається копія аналогічного договору з додатками та копія підтверджуючого документу виконання договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо поставки товару, який є предметом закупівлі. Відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 19.12.2016 №2092 «Про внесення змін до порядку визначення предмета закупівлі», згідно з яким предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показниками четвертої цифри основного словника. Отже, враховуючи викладене, предметом даної закупівлі є: Код за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі». В даному випадку аналогічним договором слід вважати договір на поставку товару, який визначається за показниками четвертої цифри, а саме: Код за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі». Враховуючи вищезазначене, просимо надати роз’яснення, чи буде вважатись відповідно до вимог тендерної документації, аналогічним до предмету закупівлі договір на поставку спеціалізованого санітарного автомобіля екстренної (швидкої) медичної допомоги типу С (код ДК 021:2015 -34110000-1)? Адже, саме спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги передбачено Законом України «Про екстрену медичну допомогу» та Законом України «Про автомобільний транспорт».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ДСТУ 7032:2009 автомобілі швидкої медичної допомоги поділяються на такі типи:
типу «А» - це автомобіль швидкої медичної допомоги, розроблений та обладнаний для транспортування пацієнтів, у стані яких не передбачають змін, що можуть призвести до переходу в стан екстрених пацієнтів;
типу «В» - це автомобіль екстреної швидкої медичної допомоги, який розроблено та обладнано для транспортування пацієнтів, здійснення основного медичного догляду та нагляду за ними;
типу «С» - це реанімобіль, який розроблено та обладнано для транспортування пацієнтів, здійснення ускладненого догляду та нагляду за ними.
Тобто, договір на поставку автомобіля швидкої медичної допомоги типу «С» може вважатись договором щодо постачання аналогічного товару.
щодо внесення змін
Дата подання: 24 січня 2019 10:20
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:20
Шановний замовнику! Наша Компанія є вітчизняним виробником АШМД та має намір прийняти участь у даній закупівлі. Проте деякі параметри обмежують можливість участі у даній закупівлі та не суттєво впливають на якість роботи дефібрилятора. 1. «Час зарядки батареї: Не більше 4 год», просимо внести зміну «Час зарядки батареї: не більше 5 год» 2. «Кількість встановлюємих рівнів енергії розряду Не менше 25», просимо внести зміну «Кількість встановлюємих рівнів енергії розряду не менше 23» 3. «Час набору заряду: Не більш 7с до 360 Дж», просимо внести зміну «Час набору заряду: не більше 8с до 360 Дж» 4. Також просимо видали параметр «Можливість запуску режиму АНД безпосередньо у момент включення приладу» так як тривалість включення приладу є не більше 5 секунд, даний параметр не є визначальним в роботі приладу. В той самий час рекомендуємо покращити характеристики запропонованого дефібрилятору наступними параметрами: 1. «Діагональ екрана: не менше 140 мм» змінити на «Діагональ екрана: не менше 210 мм» 2. Також розширити характеристики апарату додатковим режимом «Прилад повинен мати режим зовнішньої електрокардіостимуляції»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом вирішено внести зміни:
- «Час зарядки батареї: Не більше 4 год» змінити на «Час зарядки батареї: не більше 5 год»;
- Кількість встановлюємих рівнів енергії розряду не менше 25» змінити на «Кількість встановлюємих рівнів енергії розряду не менше 23»;
- «Час набору заряду: Не більш 7с до 360 Дж» змінити на «Час набору заряду: не більше 8с до 360 Дж»;
- видалити параметр «Можливість запуску режиму АНД безпосередньо у момент включення приладу».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-10-000574-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 01 лютого 2019 09:16
Дискримінайційні вимоги в тендерній документації

1. У п.1 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації (Основні ноші/ноші-каталка) Замовник вимагає: "Вага нош не більше 40 кг." Дана вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає встановленим національним стандартам України. Відповідно до EN 1865:2000, на який посилається ДСТУ 7032:2009 встановлено вага нош до 45 кг. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Просимо усунути дискримінаційну вимогу та привести її у відповідність до національних стандартів України. Змінити вимогу та прописати в тендерній документації, що вага нош повинна бути "не більше 45 кг".

2. У п.2 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації (Приймальний пристрій для нош) Замовник вимагає: "Приймальний пристрій повинен забезпечувати переміщення нош у повздовжньому i в поперечному напрямках з забезпеченням надійного фіксування положень." Вказана вимога не відповідає ДСТУ7032:2009 Зміна 3 п.4.4.6.1, оскільки для автомобілів типу В повинно бути забезпечено переміщення приймального пристрою (а не нош) у повздовжньому i в поперечному напрямках: "Приймальний пристрій для нош повинен забезпечувати: ... для автомобілів швидкої медичної допомоги типу В та С (з установленими та завантаженими ношами на приймальному пристрої) - переміщення поверхні приймального пристрою у повздовжньому та поперечному напрямках з надійним фіксуванням установленого положення.". Просимо привести вимогу у відповідність до ДСТУ.


3. Відповідно до п.4 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації (Пристрій для перенесення пацієнта, що сидить) Замовник вимагає: "Повинен мати форму стільця з чотирма колесами, що значно покращує його переміщення в обмеженому просторі. Ширина пристрою повинна бути не менше 52 см, але не більше 54 см.". В пункті 4.2 EN 1865:2000, на який посилається ДСТУ 7032:2009, встановлено розміри, яким повинно відповідати крісло для транспортування пацієнтів, де зазначена лише мінімальна ширина – 330 мм. Отже, чітко встановлена Замовником вимога про те, що ширина пристрою повинна бути не більше 54 см. є дискримінаційною, щодо учасників які поставляють вказаний пристрій, шириною 55 см. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Просимо усунути дискримінаційну вимогу та зазначити в тендерній документації, що ширина пристрою повинна бути не більше 55см.

4. У п.11 таблиці 1 Додатку 3 (Оксиметр) Замовник вимагає: «Наявність USB (тип В) роз’єму» та «Розміри (мм) 170 х 70 х 30 ± 5». Вказана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки дані параметри не впливають на функціональність оксиметру, а також звужує коло учасників, тому що Замовник вимагає саме тип В з усіх видів USB роз’ємів. Жодним національним стандартом не встановлено наявність USB (тип В) роз’єму» та «Розміри (мм) 170 х 70 х 30 ± 5». Також у комплектації автомобіля відсутні прилади та комп'ютери, до яких може бути під’єднаний оксиметр через порт USВ, більш того для передачі інформації на інші комп’ютери обов’язково має бути встановлено спеціальне програмне забезпечення. У більшості виробників застосовуються інші способи передачі даних на зовнішні пристрої, виробники таких виробів постійно удосконалюють оксиметри, роблячи їх більш функціональними i більш портативними, використовуючи сучасні технологічні рішення. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Просимо видалити вимогу стосовно роз'єму USB та змінити вимогу стосовно розмірів на «Розміри не більше 170 х 70 х 30 мм».

5. Відповідно до п.13 таблиці 1 Додатку 3 (Пристрій для вливання під тиском) Замовник вимагає: «Наявність не менш чотирьох рівнів оклюзії від 20 до 90 кПа» та «Час роботи приладу від акумулятора не менше 10 годин». Перша вказана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки кількість рівнів оклюзії може бути різною у різних виробників, від одного до 10 та більше, але ніяким чином не пов'язана з діапазоном тиску оклюзії i тому не впливає на функціональність пристрою та не регламентована жодним національним стандартом України. Більшість виробників, з метою зменшення ваги та розмірів пристрою, виробляють пристрої для вливання з часом роботи від акумулятора не менше 5 годин, що достатньо для більшості випадків його застосування. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Просимо змінити вимоги на: «Наявність регулювання оклюзії в діапазоні не менше ніж від 40 кПа до 90 кПа» та «Час роботи приладу від акумулятора не менше 5 годин».


6. Відповідно до п.14 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації (Дефібрилятор з ритмом та записувачем показників пацієнта/Кардіомонітор) Замовник вимагає: «Тип акумуляторної батареї: Лiтiйіонна» та «Інтерфейс приладу, включаючи маркіровку панелей, кнопки, меню екрану, графічні і голосові підказки, інструкції з експлуатації має бути на український, або російський мові». Вказані вимоги є необґрунтованими та дискримінаційними, оскільки матеріал батареї не впливає на кількість розрядів, на час набору енергії та зарядки. А панелі та кнопки маркіруються загальними медицинськими термінами на латині. Внесення типу акумуляторної батареї, а також маркіровку панелі, кнопок у медико-технічні вимоги штучно обмежує конкуренцію, чим порушує наші права. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Просимо видалити вимогу стосовно типу акумуляторної батареї та маркіровки панелі, кнопок. Відповідно до ДСТУ 7032:2009 п.6.3.5. Фіксування устаткування , устаткування повинно бути закріплене засобами систем фіксації. Система фіксації, система підтримування або система збереження повинні утримувати устаткування під час протистояння прискоренню або гальмуванню 10G у повздовжньому, 10G у поперечному, 10G у вертикальному напрямках. Просимо доповнити п. 14 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації вимогу наступним змістом: (Настінне кріплення 10G для автомобіля швидкої допомоги у комплекті).


7. Відповідно до п.15 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації (Електрокардіограф багатоканальний з можливістю друку ЕКГ) Замовник вимагає: «Розмір екрану, не менше 4,3 дюймів. Роздільна здатність екрану, не менше 800х480», «Тип реєстратора 108 мм термальна голівка». Вказані вимоги є необґрунтованими та дискримінаційними, оскільки дані параметри не впливають на функціональність пристрою та не регламентовані жодним національним стандартом. Отже, вказані вимоги є дискримінаційними до учасників, які поставляють електрокардіограф з розміром екрану від 3,5 дюймів та роздільна здатність 240 х320. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Просимо змінити вимоги на: «Розмір екрану не менше 3,5 дюймів. Тип реєстратора 80 мм термальна голівка. Роздільна здатність екрану, не менше 240х320».
8. Відповідно до п.3 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації (Вакуумний матрац) Замовник вимагає: "Вага не більше 7,5 кг.". Відповідно до п. 4.6.3 EN 1865:2000, на який посилається ДСТУ 7032:2009, маса матрацу що включає насос не повинна перевищувати 15 кг. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Просимо усунути дискримінаційну вимогу та привести документацію у відповідність до вимог національних стандартів.

Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2019 14:48
У додатку 3 тендерної документації наведені загальні та особливі вимоги до предмету закупівлі, що визначені з врахуванням досвіду роботи бригад швидкої медичної допомоги на території Миколаївської області та досвіду закупівель автомобілів швидкої медичної допомоги, що відбувались у 2017-2018 роках.
Крім того, згадані у вимозі п.п.2-8, а саме: параметри приймального пристрою для нош, пристрою для перенесення пацієнта, оксиметра, пристрою для вливання під тиском, дефібрилятора з ритмом та записувачем показників пацієнта/кардіомонітора, електрокардіографа та вакуумного матрацу оскаржувались в ході процедур закупівель автомобілів швидкої медичної допомоги, що проводилась у 2018 році (оголошення UA-2018-05-16-001755-a та UA-2018-05-21-001546-a). В результаті розгляду скарг до вказаних закупівель Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийшла до висновку про відсутність порушень законодавства при встановленні вимог до зазначеного устаткування.
До п.1 вимоги: Європейський стандарт EN 1865:2000, на який посилається ДСТУ 7032:2009, передбачає, що вага основних нош повинна бути якомога меншою, тому з врахуванням досвіду попередніх закупівель визначена оптимальна вага основних нош – не більше 40 кг. Така вимога забезпечує участь у процедурі закупівель щонайменше двох виробників медичного устаткування, а тому повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
До п.6 вимоги: Викладення інтерфейсу дефібрилятора з ритмом та записувачем показників пацієнта/кардіомонітора на українській або російській мові дозволить вільно використовувати медичне обладнання медичному персоналу, котрий з різних причин не володіє іноземними мовами. Обладнання з такими показниками може бути забезпечене декількома постачальниками медичного устаткування.
Відносно вимоги щодо фіксування устаткування засобами систем фіксації, то це передбачено п. 6.3.5. ДСТУ 7032:2009 та п. 8.7. особливих вимог додатку 3 тендерної документації, тому відсутня потреба передбачати дану вимогу для окремого медичного устаткування.
На підставі вищевказаного слідує, що умови тендерної документації відповідають вимогам чинного законодавства України та є абсолютно правомірними і законними.

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-10-000574-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 06 лютого 2019 19:24
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
10 січня 2019 року МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю код Код за ДК 021:2015 – 34110000-1 (Автомобілі швидкої медичної допомоги типу «В» з обладнанням) (13 лотів). Ознайомившись з тендерною документацією затвердженою рішенням тендерного комітету (протокол засідання № 277 від 10.01.2019 року) (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству України та обмежують конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 лютого 2019 18:01
Рішення від 08.02.2019 № 1355 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 08 лютого 2019 18:01
Рішення від 27.02.2019 № 2156.pdf
Дата публікації: 04 березня 2019 21:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до п.8 Таблиці 1 Додатку №3
Дата виконання рішення замовником: 02 квітня 2019 11:39

Документи подані скаржником

06 лютого 2019 19:24
платіжне доручення.pdf
06 лютого 2019 19:24
Скарга_Миколаїв.pdf

Документи подані замовником

02 квітня 2019 11:39
протокол 320.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Легкові автомобілі (Автомобілі швидкої медичної допомоги типу «В» з обладнанням) (лот №11)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 305 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 305,00 UAH з ПДВ


Title: CARS (AMBULANCE CARS OF TYPE "B" WITH THE EQUIPMENT) (PLUMB LINE 11)
Current status: Complete
Estimated total value: 2 305 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 305,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 15 травня 2019 11:03
Auction planned date: 15 травня 2019 11:03
Закінчення: 15 травня 2019 11:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 од
Легкові автомобілі (Автомобілі швидкої медичної допомоги типу «В» з обладнанням).
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Миколаївська,23
Дата доставки: 31 грудня 2019

Cars (Ambulance cars of type "B" with the equipment)
CPV: 34110000-1

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 травня 2019
UA-2019-01-10-000574-c8d6412e1839745a38811ad67d330fa83
Найменування: МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31822150
Місцезнаходження: 54018, Україна, Миколаївська область обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 23
Учасник Документи Рішення
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

09 квітня 2019 14:05
Звіт з ЄДР (припинено)
08 травня 2019 16:00
прот розгл 330.pdf
08 травня 2019 16:01
Електронний підпис

Публічні документи

09 квітня 2019 10:46
Електронний підпис
09 квітня 2019 10:44
Електронний підпис
08 квітня 2019 12:25
Електронний підпис
08 квітня 2019 12:25
Електронний підпис
08 лютого 2019 16:28
Електронний підпис
08 лютого 2019 16:28
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:56
Довідка про ліцензію.pdf
08 лютого 2019 15:56
Довідка про санкції.pdf

Документи

08 травня 2019 15:57
прот розгл 330.pdf
08 травня 2019 15:57
Електронний підпис

Публічні документи

20 травня 2019 16:05
Електронний підпис
20 травня 2019 16:04
Електронний підпис
20 травня 2019 15:52
Документи переможця.pdf
09 квітня 2019 11:30
Електронний підпис
09 квітня 2019 11:30
Електронний підпис
09 квітня 2019 10:54
п.5 Інші документи.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 9.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 4.pdf
09 квітня 2019 10:53
п.6 Технічний опис.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 2.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 3.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 7.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 8.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 5.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 1.pdf
09 квітня 2019 10:52
Технічна частина 6.pdf
09 квітня 2019 10:52
п.1 Повноваження.pdf
09 квітня 2019 10:52
п.4 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2019 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» 2 303 500,00
UAH з ПДВ
2 303 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС 2 304 999,50
UAH з ПДВ
2 304 999,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 16:05
Електронний підпис
20 травня 2019 16:04
Електронний підпис
20 травня 2019 15:52
Документи переможця.pdf
09 квітня 2019 11:30
Електронний підпис
09 квітня 2019 11:30
Електронний підпис
09 квітня 2019 10:54
п.5 Інші документи.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 9.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 4.pdf
09 квітня 2019 10:53
п.6 Технічний опис.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 2.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 3.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 7.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 8.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 5.pdf
09 квітня 2019 10:53
Технічна частина 1.pdf
09 квітня 2019 10:52
Технічна частина 6.pdf
09 квітня 2019 10:52
п.1 Повноваження.pdf
09 квітня 2019 10:52
п.4 Проект договору.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 10:46
Електронний підпис
09 квітня 2019 10:44
Електронний підпис
08 квітня 2019 12:25
Електронний підпис
08 квітня 2019 12:25
Електронний підпис
08 лютого 2019 16:28
Електронний підпис
08 лютого 2019 16:28
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:56
Довідка про ліцензію.pdf
08 лютого 2019 15:56
Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
Переможець 2 303 500,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 11:45

Документи

16 травня 2019 11:45
Електронний підпис
16 травня 2019 11:44
прот перемож.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
2 303 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2019 11:45
Електронний підпис
16 травня 2019 11:44
прот перемож.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:27
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 16:44
Договор 11-3110.pdf укладений
27 травня 2019 16:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 303 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 150 696,26 UAH)