Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький обласний спеціалізований будинок дитини з ураженням центральної нервової системи та порушенням психіки |
Код ЄДРПОУ: | 03091836 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Мечнікова 34 |
Контактна особа: |
Андрієвська Надія Марківна +380973448777 bydunok_dutunu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2019 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 240 600,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
08 січня 2019 12:46 |
Відкриті торги_Мясо.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-24-000057 ● 2f877be8cbab41d097388e5b019a82ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2019 12:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2019 №22
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.04.2019 №22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2019-01-08-000121-b 08.01.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником порушено вимоги абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі - Наказ), а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-01-08-000121-b. Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Москаленко Ю.М., якого визначено переможцем торгів за лотом 1, умовам тендерної документації замовника, в частині відсутності у її складі документів, які вимагались на підтвердження кваліфікаційних вимог, зокрема листа-відгука від замовника щодо виконання умов одного із договорів, зазначеного у довідці про добросовісне виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, чим не дотримано вимог пункту 3.3 таблиці 1 додатку 3 тендерної документації. Також надана ФОП Москаленко Ю.М. у складі тендерної пропозиції специфікація, що є додатком 1 до проекту договору про постачання та є його невід’ємною частиною, не відповідає визначеній замовником формі, чим не дотримано вимоги додатку 5 тендерної документації. Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД, якого визначено переможцем торгів за лотом 2, умовам тендерної документації замовника, в частині відсутності у її складі наступних документів : - протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (не дотримано вимог пункту 2.1.1 таблиці 2 додатку 3 тендерної документації); - статуту або іншого установчого документу (завантажено лише першу сторінку статуту) (не дотримано вимог пункту 11 таблиці 2 додатку 3 тендерної документації); - листа-відгука від замовника щодо виконання умов одного із договорів, зазначеного у довідці про досвід виконання ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД аналогічних договорів щодо поставки м’яса птиці за останнє півріччя (не дотримано вимог пункту 3.3 таблиці 1 додатку 3 тендерної документації); - специфікації, передбаченої у складі Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (не дотримано вимог додатку 4 тендерної документації); - технічних вимог, які є додатком 2 до проекту договору та відповідно його невід’ємною частиною (не дотримано вимог додатку 5 тендерної документації). Також наданий ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД перелік тендерної документації не відповідає формі, визначеній замовником, чим не дотримано вимоги додатку 1 тендерної документації. Усунути порушення щодо не накладення електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів неможливо, оскільки накладення ЕЦП відбувається на етапі оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Крім того, договір про постачання м’яса яловичого, печінки яловичої з ФОП Москаленко Ю.М. підписано 05 лютого 2019 року і станом на 21 травня 2019 року сума виконання договору становить 43948,36 грн. та договір про постачання філе курячого з ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД підписано теж 05 лютого 2019 року і станом на 21 травня 2019 року сума виконання договору становить 39936,00 грн. Так, з моменту підписання договорів та на теперішній час відбувається безперервне постачання м’ясної продукції постачальниками, договірні зобов’язання між сторонами повністю виконуються, претензій та зауважень до якості продукції та термінів її поставки у замовника немає. М’ясо для вихованців нашого спеціалізованого закладу є продуктом першої необхідності і відсутність даного продукту харчування на невизначений термін унеможливлює розірвання договору з постачальниками. Таким чином порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції, а саме, невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Москаленко Ю.М., якого визначено переможцем торгів за лотом 1, умовам тендерної документації замовника, в частині відсутності у її складі документів, які вимагались на підтвердження кваліфікаційних вимог, зокрема листа-відгука від замовника щодо виконання умов одного із договорів, зазначеного у довідці про добросовісне виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, а також надання ФОП Москаленко Ю.М. у складі тендерної пропозиції специфікації, що є додатком 1 до проекту договору про постачання та є його невід’ємною частиною, не відповідної форми усунути неможливо.Розірвання договору приведе до погіршення якості харчування дітей через відсутність основних продуктів харчування - м’яса яловичого, печінки яловичої. Порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції, а саме, невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД, якого визначено переможцем торгів за лотом 2, умовам тендерної документації замовника, в частині відсутності у її складі наступних документів : - протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника; - статуту або іншого установчого документу (завантажено лише першу сторінку статуту); - листа-відгука від замовника щодо виконання умов одного із договорів, зазначеного у довідці про досвід виконання ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД аналогічних договорів щодо поставки м’яса птиці за останнє півріччя; - специфікації, передбаченої у складі Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - технічних вимог, які є додатком 2 до проекту договору та відповідно його невід’ємною частиною, а також надання ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД переліку тендерної документації не відповідної форми, усунути неможливо. Розірвання договору приведе до погіршення якості харчування дітей через відсутність одного із основних продуктів харчування - філе курячого.
2019-05-23 16:25:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
RISK1-13_1
RISK1-3_1
RISK1-12
RISK1-13_2
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Філе куряче |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 129 600,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 648,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПОДІЛЛЯ-К ЛТД #20116905 |
Переможець |
119 808,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2019 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2020 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2020 11:28
|
Додаткова угода_Поділля К.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2020 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 14:22
|
Філе 20_.pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2019 11:07
|
Договір | укладений |
05 лютого 2019 11:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заключення 20% угоди |
Номер договору про закупівлю: | 16-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення необхідності в закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 16-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |