Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа гречана, рис, крупа пшенична, крупа перлова, пшоно, крупа вівсяна, крупа ячна, макаронні вироби, борошно пшеничне, борошно житнє)
Очікувана вартість
316 720,00 UAH
UA-2019-01-04-000068-c ● f14fbca6ab58424e81549fad22cfd37b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням |
Код ЄДРПОУ: | 22219526 |
Місцезнаходження: | 27552, Україна , Кiровоградська обл., ВЛАСІВКА, селище Власівка вул. Східна 1 |
Контактна особа: |
Кламт Сергій Дмитрович 05236-5-26-60 sz1981@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2019 09:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 316 720,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
04 січня 2019 09:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2019 09:09 |
Проект договору борошно, крупи.docx | |
04 січня 2019 09:09 |
ТД борошно, крупи.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000068-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 29 січня 2019 18:13
Щодо визнання переможця за лотом 1
Зміст вимоги надано у завантаженому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2019 11:27
Зміст відповіді надано у завантаженому файлі
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000068-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 29 січня 2019 18:15
Щодо визнання переможця за лотом 2
Зміст вимоги надано у завантаженому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2019 11:29
Зміст відповіді надано у завантаженому файлі
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000068-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 29 січня 2019 18:59
Щодо визнання переможця за лотом 3
Зміст вимоги надано у завантаженому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2019 14:53
Зміст відповіді надано у завантаженому файлі
Номер вимоги: UA-2019-01-04-000068-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 29 січня 2019 19:01
Щодо невідповідності документів переможця за лотом 3
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на порушення подання документів переможця за лотом 3, а саме:
1. Відповідно Додатку № 4 тендерної документації учасник – переможець не повинен мати заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) і відповідає вимозі, якщо надає довідку, згідно вимог замовника, чинну на день розкриття тендерних пропозицій.
ФОП Гребенюк А.І. надав довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів та платежів чинну на 25.01.19 р. Тоді як розкриття тендерних пропозицій відбулося 21 січня 2019 року. В той же час, якщо учасники процедури закупівлі мають питання щодо окремих положень тендерної документації, вони мають право звернутися до Замовника за роз’ясненнями, про що є відповідна інформація у тендерній документації Замовника у Розділі 2 п. 1.1 та в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-01-04-000068-с з вказанням конкретного строку та часу: 10.01.19 р. до 00 год.00 хв. Учасник – переможець не скористався своїм правом звернутися до Замовника з відповідним запитанням про уточнення поняття «день розкриття», тому зміст документу «Пояснення щодо довідки про відсутність заборгованості», що надано у файлі «довідка пояснення податкова гребенюк» та опубліковано у системі «Prozorro» 26.01.19 о 13 год. 04 хв. є незрозумілим та не може бути прийнятий до розгляду. Таким чином, надана довідка ДФС не є чинною на момент розкриття та не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно Розділу 3 п. 5 тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої статті 17. В складі документів переможця за лотом 3, ФОП Гребенюк А.І. не надав відповідні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,6,8 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємось до Замовника з вимогою про виправлення допущеного порушення законодавства про публічні закупівлі та відхилити пропозицію ФОП Гребенюка А.І. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням дій Замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на порушення подання документів переможця за лотом 3, а саме:
1. Відповідно Додатку № 4 тендерної документації учасник – переможець не повинен мати заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) і відповідає вимозі, якщо надає довідку, згідно вимог замовника, чинну на день розкриття тендерних пропозицій.
ФОП Гребенюк А.І. надав довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів та платежів чинну на 25.01.19 р. Тоді як розкриття тендерних пропозицій відбулося 21 січня 2019 року. В той же час, якщо учасники процедури закупівлі мають питання щодо окремих положень тендерної документації, вони мають право звернутися до Замовника за роз’ясненнями, про що є відповідна інформація у тендерній документації Замовника у Розділі 2 п. 1.1 та в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-01-04-000068-с з вказанням конкретного строку та часу: 10.01.19 р. до 00 год.00 хв. Учасник – переможець не скористався своїм правом звернутися до Замовника з відповідним запитанням про уточнення поняття «день розкриття», тому зміст документу «Пояснення щодо довідки про відсутність заборгованості», що надано у файлі «довідка пояснення податкова гребенюк» та опубліковано у системі «Prozorro» 26.01.19 о 13 год. 04 хв. є незрозумілим та не може бути прийнятий до розгляду. Таким чином, надана довідка ДФС не є чинною на момент розкриття та не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно Розділу 3 п. 5 тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої статті 17. В складі документів переможця за лотом 3, ФОП Гребенюк А.І. не надав відповідні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,6,8 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємось до Замовника з вимогою про виправлення допущеного порушення законодавства про публічні закупівлі та відхилити пропозицію ФОП Гребенюка А.І. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням дій Замовника до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2019 14:57
Зміст відповіді надано у завантаженому файлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Борошно пшеничне, борошно житнє |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 231 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 155,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
20000 кг
Борошно пшеничне в/г
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27552, Україна, Кiровоградська область, ВЛАСІВКА, Східна, 1
Дата доставки:
31 грудня 2019
2000 кг
Борошно житнє
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27552, Україна, Кiровоградська область, ВЛАСІВКА, Східна, 1
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2019 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Максименко Віталій Сергійович |
225 300,00
UAH з ПДВ
|
225 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гребенюк Антон Ігорович |
163 340,00
UAH з ПДВ
|
138 599,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Скобель Олександр Володимирович |
180 400,00
UAH з ПДВ
|
138 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Ракович Сергій Миколайович |
189 200,00
UAH з ПДВ
|
189 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зубов Олександр Олександрович |
228 800,00
UAH з ПДВ
|
228 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гребенюк Антон Ігорович #3328800518 |
Переможець |
138 599,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2019 14:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 10:33
|
ДУ57-5.pdf | зміни до договору |
15 січня 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 13:49
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2019 16:51
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2019 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 16:48
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
01 липня 2019 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 14:50
|
ДУ57-1.pdf | зміни до договору |
24 травня 2019 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2019 08:14
|
Договір 57.pdf | укладений |
07 лютого 2019 08:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі на 11134,05 грн. Сума договору з урахуванням змін 127464,95 грн |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік до 15.03.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік. З 01.01.2020 р. по 15.03.2020 р. сума договору складає 25245,00 грн. Загальна сума договору з урахуванням змін складає 152709,95 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |