Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний Заклад "Знам'янська міська лікарня імені А.В. Лисенка" |
Код ЄДРПОУ: | 01111227 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 27400, Україна , Кіровоградська обл., Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15 |
Контактна особа: |
Лифар Олена Миколаївна 380953054611 e.lifar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2019 20:53 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 січня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода
Тендерна документація
03 січня 2019 20:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-31-000023 ● f0a6d7c089cf43c79a451f5682b628d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2019 12:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2019 № 8
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.01.2019 № 8
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-01-03-000940-а 03.01.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-31 12:32:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Питна вода (Централізоване водопостачання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-03-000940-а) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З якої причини при проведенні переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-01-03-000940-а по Лоту № 1 станом на 28 день з дня оприлюднення в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro повідомлення про намір укласти договір (дата оприлюднення повідомлення 03.01.2019) Вами не оприлюднений договір про закупівлю укладений з Обласним комунальним виробничим підприємством «Дніпро-Кіровоград» за результатами проведення даної закупівлі, при тому, що відповідно до ч.4 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання учасником договору про закупівлю у строк 20 днів - у разі закупівлі послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-01 12:42:07
Відповідь на запит
Комунальний заклад при закупівлі водопостачання питної води ДК021:2015:4111000-0 по переговорній процедурі торгів UA-2019-01-03-000940-a не зміг вчасно оприлюднити договір, так як виникли спірні питання, а саме ліміти на постачання та водовідведення які фіксуються в додатках договорів, та мають його не від’ємну частину. Було проведено перерахунок економічним відділом закладу що потребувало певного часу (причини: зміна норм відповідно до законодавства та злиття двох лікарень в 2018 році).
З метою уникнення в майбутньому порушень ст.. 32 та частини 3 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та недійсності договору про закупівлю було оприлюднено нову закупівлю та скасовано по процедурі торгів UA-2019-01-03-000940-a.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Питна вода (Централізоване водопостачання) |
Опис предмету закупівлі: |
питна вода постачається відповідно до проведених централізованих мереж водогону та розташування закладу
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 101 292,85 UAH з ПДВ |
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ «Українська залізниця», філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» #41149437 |
Переможець |
101 292,85
UAH з ПДВ
|
03 січня 2019 20:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:23
|
дод угода до договору №3 від 24.01.2019 БМЕУ-3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2019 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2019 13:04
|
Доп угода № 1.pdf | зміни до договору |
24 січня 2019 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2019 12:42
|
Договір.pdf | укладений |
24 січня 2019 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 73 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |