Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 98370000-7 – Поховальні та супутні послуги
Очікувана вартість
2 289 005,22 UAH
UA-2019-01-03-000744-a f14ec5bc92c94449aa8644e775b0d36e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) на закупівлю послуг по предмету закупівлі ДК 021:2015 – 98370000-7 – Поховальні та супутні послуги, з визначеними такими частинами предмета закупівлі (лоти): Лот №1: 98371111-5 – Послуги з обслуговування кладовищ (Послуги з утримання міських кладовищ), Лот №2: 98371200-6 – Ритуальні послуги (Захоронення безрідних, невідомих) 28 листопада 2018 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2018-11-28-000853-a. Проте станом на 14 грудня 2018 року було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому 14 грудня 2018 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2018-12-14-000270-b. Проте, знову ж таки, станом на 02 січня 2019 року було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за вищезазначеним предметом закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону. Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. У ході проведення переговорів, по кожному лоту окремо, які відбулись 03 січня 2019 року, від учасників отримано документи необхідні для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону, документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та цінову пропозицію. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: • звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-11-28-000853-a. Дата формування звіту: 14 грудня 2018 року; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-12-14-000270-b. Дата формування звіту: 02 січня 2019 року; протоколи переговорів між Замовником та Учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2019 17:12
Оскарження наміру укласти договір: 14 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

2 лоти

Тендерна документація

03 січня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1: 98371111-5 – Послуги з обслуговування кладовищ (Послуги з утримання міських кладовищ)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 189 266,26 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот №1: 98371111-5 – Послуги з обслуговування кладовищ (Послуги з утримання міських кладовищ)
ДК 021:2015: 98371111-5 — Послуги з обслуговування кладовищ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
Переможець 2 189 266,26
UAH з ПДВ
03 січня 2019 17:12

Документи

03 січня 2019 17:12
Електронний підпис
03 січня 2019 17:10
Протокол ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2019 17:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
2 189 266,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2019 17:12
Електронний підпис
03 січня 2019 17:10
Протокол ТК

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 17:48
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 17:45
Додаткова угода 6 зміни до договору
02 березня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 16:32
Додаткова угода 5 зміни до договору
13 січня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 10:54
_4 до _ 5 Кладовища.PDF зміни до договору
29 грудня 2019 10:53
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 10:51
_3 до _ 5 Кладовища.PDF зміни до договору
29 грудня 2019 10:48
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 18:20
2 кладовища.PDF зміни до договору
23 вересня 2019 18:18
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 15:44
Додаткова угода 1 зміни до договору
09 липня 2019 15:43
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 08:58
Договір укладений
17 січня 2019 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення виконавчого комітету Уманської міської ради «Про затвердження титульного списку об’єктів відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2019 році в новій редакції» від 05.07.2019 р. № 309 збільшено бюджетні асигнування на 250 000,00 (двісті п’ятдесят тисяч гривень, 00 копійок), тому Сторони керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.4, 10.3 Договору про закупівлю послуг від «16» січня 2019 р. № 5 (далі – Договір) домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.3. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 1 171 282,00 (один мільйон сто сімдесят одна тисяча двісті вісімдесят дві гривні, 00 копійок) грн з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення Уманської міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2018 № 2-57/7 «Про міський бюджет на 2019 рік» від 20.09.2019 р. № 4.3-66/7 збільшено бюджетні асигнування на 600 000,00 (шістсот тисяч гривень, 00 копійок), тому Сторони керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.4, 10.3 Договору про закупівлю послуг від «16» січня 2019 р. № 5 (далі – Договір) домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.3. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 1 771 282,00 (один мільйон сімсот сімдесят одна тисяча двісті вісімдесят дві гривні, 00 копійок) грн з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи фактичне надання послуг протягом 2019 року, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3., 11.2.1. Договору про закупівлю послуг від «16» січня 2019 р. № 5 (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 417 984,50 грн. Сума кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) зменшується згідно Угоди на 0,24 грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 771 281,76 (один мільйон сімсот сімдесят одна тисяча двісті вісімдесят одна гривня, 76 копійок) грн, у тому числі ПДВ 295 213,63 грн». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 1 771 281,76 (один мільйон сімсот сімдесят одна тисяча двісті вісімдесят одна гривня, 76 копійок) грн, у тому числі ПДВ 295 213,63 грн.».
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору про закупівлю послуг від « 16 » січня 2019 р. № 5 (далі – Договір) Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 29.02.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 1.1. Загальна вартість додаткової угоди становить 354 256,00 (триста п’ятдесят чотири тисячі двісті п’ятдесят шість гривень гривень, 00 копійок) грн з ПДВ. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 125 537,76 (два мільйони сто двадцять п’ять тисяч п’ятсот тридцять сім гривень, 76 копійок) грн з ПДВ, із них на 2020 рік – 354 256,00 (триста п’ятдесят чотири тисячі двісті п’ятдесят шість гривень, 00 копійок) грн з ПДВ». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 2 125 537,76 (два мільйони сто двадцять п’ять тисяч п’ятсот тридцять сім гривень, 76 копійок) грн з ПДВ, із них на 2020 рік – 354 256,00 (триста п’ятдесят чотири тисячі двісті п’ятдесят шість гривень, 00 копійок) грн з ПДВ». 1.4. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) надання послуг: до 01 березня 2020 р.». 1.5. Пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання повноважними представниками Сторін та діє до 01.03.2020 року, а у частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторін від виконання зобов’язань, які лишились невиконаними. 2. На виконання вимог постанови Правління Національного банку України «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» від 28.12.2018 р. № 162 Сторони домовились до Розділу «XIIІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» внести зміни та банківські реквізити Замовника і Виконавця викласти у наступній редакції: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ р/р UA118201720344290001000088616 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СІТІ" р/р UA673510050000026004878805153 ПАТ «УКРСИББАНК» МФО 351005
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи фактичне надання послуг протягом січня – лютого 2020 року, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3., 11.2.1. Договору про закупівлю послуг від «16» січня 2019 р. № 5 (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 81052,16 грн. Сума кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) зменшується згідно Угоди на 81052,16 грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 044 485,60 (два мільйони сорок чотири тисячі чотириста вісімдесят п’ять гривень, 60 копійок) грн з ПДВ, із них на 2020 рік – 273 203,84 (двісті сімдесят три тисячі двісті три гривні, 84 копійки) грн з ПДВ». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 2 044 485,60 (два мільйони сорок чотири тисячі чотириста вісімдесят п’ять гривень, 60 копійок) грн з ПДВ, із них на 2020 рік – 273 203,84 (двісті сімдесят три тисячі двісті три гривні, 84 копійки) грн з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 044 485,30
UAH (в тому числі ПДВ 340 747,30 UAH)