Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (охорона приміщень)
Очікувана вартість
487 900,00 UAH
UA-2018-12-28-000173-b 7b8da9611c5d43c1b1c4b1fc60f7e91d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шустер Володимир

+380332723315
+380332728628
r.statsyuk@volsz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Волинський обласний центр зайнятості"
Код ЄДРПОУ: 05427482
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/vol/control/uk/index
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Б.Хмельницького, 3а
Контактна особа: Шустер Володимир
+380332723315,+380332728628
r.statsyuk@volsz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2018 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2019 09:25
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2019 09:25
Очікувана вартість: 487 900,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (фізична охорона)
Опис предмету закупівлі:
Охорона приміщення Волинського обласного центру зайнятості
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 239 900,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 199,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 січня 2019 11:35
Закінчення: 15 січня 2019 11:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Охорона приміщення Волинського обласного центру зайнятості
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Богдана Хмельницького, 3а
Дата доставки: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 03 січня 2019 12:56
Дата відповіді: 09 січня 2019 16:31
Вимога про працевлаштування учасників не менше 6 місяців є неправомірною. Вона порушує конституційне право на працю осіб. Тому просимо виключити дану вимогу.
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Однак, вимога про працевлаштування учасників не менше 6 місяців відсутня в Тендерній документації, отже виключити її не можливо.
Тендерна документація розроблена з додержанням вимог чинного законодавства, у тому числі з урахуванням вимог ст. 22 Закону України. Нами враховані об’єктивні обставини, які пов’язані з діяльністю Волинського обласного центру зайнятості, як державного органу, який надає соціальні послуги населенню та роботодавцям, обумовлені наявністю в адміністративній будівлі архівів та документації з відповідними грифами, саме тому Замовник зацікавлений щоб Учасник мав у своєму складі охоронників, які мають досвід роботи в складі Учасника не менше 6 місяців на дату подання кваліфікаційної пропозиції. Цим самим Замовник намагається укласти договір про надання послуг з охорони майна з метою посилення надійності охорони приміщення досвідченими фахівцями.
Таким чином, підстави внесення змін в тендерну документацію відсутні.
Замовник не вбачає вищезгадану вимогу такою, що дискримінує Учасників та порушує конституційне право на працю осіб, оскільки наявність у своєму складі охоронників, які мають досвід роботи не менше 6 місяців є необхідною умовою якісного надання охоронних послуг та згідно з ч.3. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник включає дану вимогу до Тендерної документації, так як вважає її необхідною.
ГШР в Луцьку
Дата подання: 03 січня 2019 13:12
Дата відповіді: 09 січня 2019 16:32
Вимога про ГШР в Луцьку дисримінує учасників, які знаходять зараз за межами області та за межами Луцьку, якщо учасник буде переможцем, то він спокійно може передислокувати групи та реагувати в луцьку згідно договору. Просимо застосовувтаи дану вимогу лише до переможця та виключити її для учасників закупівлі.
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо про наступне.
Відповідно п. 1 Додатку 4 до Тендерної документації учаснику необхідно надати деталізовану довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі пультів, транспорту реагування, технічних засобів охорони, засобів радіотехнічного зв’язку, наявність технічної можливості по наданню охоронних послуг, наявність груп швидкого реагування (мобільних груп) в м. Луцьку.
Замовник не вбачає вищезгадану вимогу такою, що дискримінує Учасників, оскільки наявність груп швидкого реагування (мобільних груп) в м. Луцьку є необхідною умовою якісного і своєчасного реагування у надзвичайних ситуаціях та згідно з ч.3. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник включає дану вимогу до Тендерної документації, так як вважає її необхідною.
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, до прав Замовника належить встановлення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У відповідності до п.1. Додатку № 4 до Тендерної документації, Учасник у складі свої тендерної пропозиції, як доказ підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати деталізовану довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі пультів, транспорту реагування, технічних засобів охорони, засобів радіотехнічного зв’язку, наявність технічної можливості по наданню охоронних послуг, наявність груп швидкого реагування (мобільних груп) в м. Луцьку.
У тендерній документації не встановлюється жодних обмежень щодо учасників закупівлі з інших регіонів. Закупівля проводиться стосовно надання охоронних послуг по проведенню цілодобової охорони приміщення та майна об’єкта. Замовником є державний орган, який надає соціальні послуги населенню та роботодавцям, місцезнаходження якого є м. Луцьк. Одним із основних елементів забезпечення охорони, виходячи із тендерної документації є терміновий виїзд групи швидкого реагування після отримання сигналу тривоги.
Вважаємо, що для оперативного реагування, з огляду на підвищену загрозу безпеки, в якості максимального захисту відвідувачів, працівників та ін. необхідні своєчасні та надійні послуги охорони.
Разом з тим, Ви не навели причин які б свідчили про неможливість виконати зазначену умову Тендерної документації учасниками, та яким чином дана вимога перешкоджає учасникам взяти участь у Процедурі закупівлі.
Отже, дана вимога не є дискримінаційною щодо інших учасників процедури закупівлі, тому даний пункт тендерних вимог залишено без змін.
Вимога
Дата подання: 03 січня 2019 13:17
Дата відповіді: 09 січня 2019 16:33
Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності не передбачають наявності послужного списку! Просимо видалити дану вимогу!
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо про наступне.
Відповідно п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник повинен надати копію послужного списку фахівця з організації заходів охорони. Замовник вбачає вищезгадану вимогу правомірною та згідно з ч.3. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник включає дану вимогу до Тендерної документації, так як вважає її необхідною.
Враховуючи, що в даній адмінбудівлі розташовані структурні підрозділи Волинського обласного центру зайнятості, Замовник має бути впевнений в дієздатності Учасника, його можливості охороняти об’єкт не тільки в звичайний період, але й при ускладнені криміногенної ситуації та інших непередбачених ситуаціях.
Аналоігчні
Дата подання: 03 січня 2019 13:19
Дата відповіді: 09 січня 2019 16:33
Стаття 16 ЗУ Про публічні закупівлі визначає наявність аналогічного договру, тобто одного. То чому у Вас зазначено про 3 та ще й за останній рік? Ваша вимога не відповідає закону, просимо її виключити та викласти в новій редакцій та узгодженій зі статтею 16 закону.
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо про наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Варто зауважити, що вимоги Замовника про досвід виконання аналогічних договорів є цілком об'єктивним. Тендерна закупівля проводиться раз на рік і Замовник повинен бути цілком впевненим, що кваліфікація учасника дозволить йому сумлінне виконання договірних зобов'язань.
У випадку неналежного виконання учасником умов договору Замовник не зможе оперативно провести нову закупівлю тому, що процедура повторного оголошення тендерної закупівлі є досить тривалою. Отже, дана вимога направлена на захист інтересів Замовника.

На підставі вищевикладеного вважаємо вимогу щодо наявності 3 аналогічних договорів за останній рік такою, що відповідає Закону.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАРС ОБС" 228 000,00
UAH з ПДВ
219 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА" 234 890,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2019 15:13
Документ.jpg
13 січня 2019 15:13
Документ 015.jpg
13 січня 2019 15:13
Документ 014.jpg
13 січня 2019 15:13
Документ 013.jpg
13 січня 2019 15:13
Документ 012.jpg
13 січня 2019 15:13
Документ 011.jpg
13 січня 2019 15:13
Документ 010.jpg
13 січня 2019 15:13
Документ 009.jpg
13 січня 2019 15:13
Документ 008.jpg
13 січня 2019 15:13
Документ 007.jpg
13 січня 2019 15:13
Документ 006.jpg
13 січня 2019 15:13
Документ 005.jpg
13 січня 2019 15:13
Документ 004.jpg
13 січня 2019 15:13
Документ 003.jpg
13 січня 2019 15:13
Документ 002.jpg
13 січня 2019 15:13
Документ 001.jpg
13 січня 2019 15:13
2.jpg
13 січня 2019 15:13
1.jpg
13 січня 2019 15:13
4.jpg
13 січня 2019 15:13
3.jpg
13 січня 2019 15:13
2.jpg
13 січня 2019 15:13
1.jpg
13 січня 2019 15:13
2.jpg
13 січня 2019 15:13
1.jpg
13 січня 2019 15:13
Довідка1.jpg
13 січня 2019 15:13
Довідка.jpg
13 січня 2019 15:13
Ліцензія.jpg
13 січня 2019 15:13
Виписка1.jpg
13 січня 2019 15:13
Виписка.jpg
13 січня 2019 15:13
Довідка корупція.jpg
13 січня 2019 15:13
Диплом.jpg
13 січня 2019 15:13
Витяг з податкової.jpg
13 січня 2019 15:13
Банкротство.jpg
13 січня 2019 15:13
Трудова.jpg
13 січня 2019 15:13
Трудова 2.jpg
13 січня 2019 15:13
Трудова 1.jpg
13 січня 2019 15:13
Судимість.jpg
13 січня 2019 15:13
Наказ директор.jpg
13 січня 2019 15:13
лист згода.jpg
13 січня 2019 15:13
Критерії.jpg
13 січня 2019 15:13
Довідка ст.17.jpg
13 січня 2019 15:13
Довідка охоронників.jpg
13 січня 2019 15:13
Довідка МТБ.jpg
13 січня 2019 15:13
Довідка мед.комісія.jpg
13 січня 2019 15:13
Довідка довкілля.jpg
13 січня 2019 15:13
Гарантія.jpg
13 січня 2019 15:13
Аналогічні договори.jpg
13 січня 2019 15:13
пропозиція ФО.jpg

Публічні документи

14 січня 2019 08:13
охоронник 4.jpg
14 січня 2019 08:13
охоронник 3.jpg
14 січня 2019 08:13
охоронник 2.jpg
14 січня 2019 08:13
охоронник 1.jpg
14 січня 2019 08:13
АВТО.jpg
14 січня 2019 08:13
установчі документи.pdf
14 січня 2019 08:13
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАРС ОБС"

ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАРС ОБС"
#41050105
Відхилено 219 096,00
UAH з ПДВ
22 січня 2019 17:06
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА"
#42268473
Відхилено 220 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2019 17:07

Документи

22 січня 2019 17:06
Електронний підпис

Документи

22 січня 2019 17:07
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
22 січня 2019 17:07
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі