Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку Витратні матеріали до офісної оргтехніки (картриджі, тонери, фотобарабани)
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2018-12-26-000838-b 249302a592d74e34a6f08d5ecd7292eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БЕРЕКА ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА

+380567447142 it.dp@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41323962
Вебсайт: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/index
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 93
Контактна особа: БЕРЕКА ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА
+380567447142
it.dp@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2018 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2019 15:00
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

26 грудня 2018 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 11:25
___Тендерна документация_картриджи_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент
Дата подання: 28 грудня 2018 10:05
Дата відповіді: 28 грудня 2018 15:36
В тендерній документації є не зовсім коректний вираз у п,3 Додаток №4 - "3. У разі, якщо Учасник запропонує еквівалентний Товар, згідно Специфікації товару, він має надати у складі своєї пропозиції лист від виробника обладнання (принтерів та багатофункціональних пристроїв), до якого запропоновано еквівалент, або його офіційного представництва в Україні про можливість використання запропонованого Учасником еквівалентного Товару якістю не нижче ніж виробник ТМ «Патрон Сервіс» без погіршення технічних та якісних характеристик обладнання, із збереженням умов гарантійного ремонту з боку виробника обладнання." ТМ «Патрон Сервіс" є відновлення картриджів з оригінальних корпусів. Являються не оригінальним. І на 100 % ТМ «Патрон Сервіс" не має дозволу від виробника на використання цих картриджів у гарантійний період без зняття з гарантії. Як Ви можете вимагати від Учасників, які будут пропонувати картриджі інших виробників лист від виробника з дозволом на використання у гарантійний період якщо ТМ «Патрон Сервіс" не мав і не буде мати такого листа. Це являється дискримінацією у чистому вигляді. Крім того є картриджі інших ТМ, як приклад, NewTone та BASF, про які нічого не сказано. Як бути з аналогами до них?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На думку замовника якість товару ТМ "Патрон" є сумісною з офісною технікою, яку в процесі роботи використовує замовник. Тому вказана торгова марка зазначена як приклад. Замовник не заперечує проти участі в процедурі закупівлі учасників, які запропонують товар інших марок аналогічної якості. Навести в тендерній документації у якості прикладу усі торгові марки що виробляють, на думку замовника, якісній товар неможливо, тому обрана одна.
Технічні вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 28 грудня 2018 14:02
Дата відповіді: 28 грудня 2018 15:37
Шановні панове! Відповідно абзацыв 2- 3 п.6 Розділу 3 Тендерної документації, До технічних вимог специфікації предмета закупівлі застосовується вираз «або еквівалент». Замовником зазначено вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону. Предметом закупівлі є товари (витратні матеріали) та надано перелік принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів, які потребують заправки. Технічна специфікація тендерної документації містить посилання на конкретні торгові марки, конструкцію та тип предмету закупівлі. Просимо Вас надати роз’яснення, щодо прийняття замовником пропозицій із витратними матеріалами для заправки принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів (згідно із переліком) інших торгової марки, конструкцію та типу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На думку замовника якість товару ТМ "Патрон" є сумісною з офісною технікою, яку в процесі роботи використовує замовник. Тому вказана торгова марка зазначена як приклад. Замовник не заперечує проти участі в процедурі закупівлі учасників, які запропонують товар інших марок аналогічної якості. Навести в тендерній документації у якості прикладу усі торгові марки що виробляють, на думку замовника, якісній товар неможливо, тому обрана одна.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 6 для забезпечення поточної діяльності Петропавлівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

19 шт
30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52700, Україна, Дніпропетровська область, селище міського типу Петропавлівка, вулиця Героїв України, 62
Дата доставки: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
11 січня 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій