Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33710000-0 - Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Лот 1 - Підгузники для дорослих, Лот 2 – Підгузники для дітей, Лот 3 – Калоприймачі, Лот 4 –Жіночі урологічні прокладки)
Очікувана вартість
420 728,00 UAH
UA-2018-12-20-000521-a 074748e496354d0eb5c7c54cb826c5cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Криклива

+380463531272 kriklivaya.yulya.94@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Бахмацької районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 38765198
Місцезнаходження: 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач, вул. Соборності, 32
Контактна особа: Юлія Криклива
+380463531272
kriklivaya.yulya.94@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2018 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2019 13:00
Очікувана вартість: 420 728,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

21 грудня 2018 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 10:47
ТД (Памперси).doc
21 грудня 2018 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2018 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2018 10:47
ТД (Памперси).doc
20 грудня 2018 11:16
ТД (Памперси).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 20 грудня 2018 12:37
Дата відповіді: 20 грудня 2018 14:31
Добрий день. Скажіть важлива загальна кількість підгузників для дітей, чи необхідно поставляти тільки в упаковці по 34 шт ( заг. кількість 1800 шт - як раз по 30 шт) ??? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня, поставляти потрібно не порушуючи технічних вимог, тобто тільки в упаковці по 34 штуки
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 20 грудня 2018 14:54
Дата відповіді: 21 грудня 2018 09:41
Підкажіть а скільки потрібно упаковок по 34 шт. на кількість 1800 шт? Чи можна їх розривати. Ви вказали одиницю виміру ШТУКИ а не УПАКОВКА, отже має значення загальна кількість? А як що не так, просимо змінити одиницю виміру на упаковку. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня, 1800 штук, вказаних у тендерній документації поділивши на 34 штуки (1 упаковка) = 52,94 штуки. Тобто, виходячи з цього, 1 упаковку можна розривати, щоб вийшла потрібна кількість технічних засобів, враховуючи що поставка здійснюється щоквартально згідно заявок.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 21 грудня 2018 09:40
Дата відповіді: 21 грудня 2018 09:49
Добрий день. Просимо вказати оріентовну кількість партій постачання. Дякуємо.
Відповідь: Виходячи з проекту договору тендерної документації, поставка товару здійснюється щоквартально. Тобто, кількість партій постачання - 4. Перша партія - з моменту підписання договору, наступні - щоквартально, згідно заявок.
Документація
Дата подання: 21 грудня 2018 10:08
Дата відповіді: 21 грудня 2018 10:51
Шановний Замовник. Усюди в тексті де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробники слід розуміти «або еквівалент». Але ваша умова щодо постачання підгузників для дітей в упаковці по 34 шт є дискримінаційною по відношенню до інших виробників вказаної продукції. Просимо врахувати наше зауваження. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляє, що ваше зауваження розглянуте та враховане. Тендерна документація змінена.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-20-000521-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 21 січня 2019 10:07
Запит на зміни
Вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2019 13:27
Тендерний комітет нашого підприємства уважно вивчив запит від Товариства з обмеженою відповідальністю «БаДМ-Б», як учасника торгів на закупівлю ДК 021:2015-33710000-0 Парфуми,засоби гігієни та презервативи (Лот 1 - Підгузники для дорослих, Лот 2 – Підгузники для дітей, Лот 3 – Калоприймачі, Лот 4 –Жіночі урологічні прокладки, що приймав участь у закупівлі за Лотом 3 – Калоприймачі, повідомляє:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в Статті 28. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» зазначено, що критерії оцінки у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок є – ціна. Крім того, в розділ V тендерної документації чітко зазначено, що Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага критерію «Ціна» – 100%.
При цьому п.3 частини 2 статті 22 «Тендерна документація» інформує про необхідність зазначення Замовником у Тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Керуючись вищевказаним, нами як Замовником у Додатку 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» були зазначені медико-технічні характеристики та інформацію, про те , що Усюди в тексті де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробники слід розуміти «або еквівалент».
Розглянувши пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Український медичний дім» наше підприємство отримало можливість закупити еквівалентну продукцію виробником якої є Франція за значно нижчою ціною. При цьому можливість економії бюджетних коштів становить: 49 299,65 (Сорок дев’ять тисяч двісті дев’яносто дев’ять гривень) 65 коп., при загальній запланованій сумі закупівлі в 204 320,00 (Двісті чотири тисячі триста двадцять гривень), 00 коп.
Запропонована продукція Товариства з обмеженою відповідальністю «Український медичний дім» задовольнить потреби осіб,які потребують забезпечення технічними засобами (калоприймачами).

Документи подані скаржником

21 січня 2019 10:07
Бахмач Скарга.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-20-000521-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 24 січня 2019 16:31
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні переможця процедури UA-2018-12-20-000521-a в частині Лоту 3
Детально у доданих файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 січня 2019 16:39
рішення від 28.01.2019 №861+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 січня 2019 16:39
Рішення від 11.02.2019 № 1421.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2019 19:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: У відповідь на Ваше рішення № 1421-р/пк-пз від 11.02.2019 р. повідомляємо, що воно виконане, Учасник ТОВ "Український медичний дім" відхилений. Протокол відхилення додається.
Дата виконання рішення замовником: 19 лютого 2019 13:13

Документи подані скаржником

24 січня 2019 16:31
Скарга.pdf
24 січня 2019 16:31
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

19 лютого 2019 13:13
Протокол відхилення.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 3 – Калоприймачі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 204 320,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 021,60 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 січня 2019 11:31
Закінчення: 09 січня 2019 11:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3750 шт
Лот 3 – Калоприймачі
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, м.Бахмач, вул. Соборності, 32
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2018 10:47
ТД (Памперси).doc
21 грудня 2018 10:47
ТД (Памперси).doc
20 грудня 2018 11:17
ТД (Памперси).doc

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-12-20-000521-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 24 січня 2019 16:31
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні переможця процедури UA-2018-12-20-000521-a в частині Лоту 3
Детально у доданих файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 січня 2019 16:39
рішення від 28.01.2019 №861+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 січня 2019 16:39
Рішення від 11.02.2019 № 1421.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2019 19:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: У відповідь на Ваше рішення № 1421-р/пк-пз від 11.02.2019 р. повідомляємо, що воно виконане, Учасник ТОВ "Український медичний дім" відхилений. Протокол відхилення додається.
Дата виконання рішення замовником: 19 лютого 2019 13:13

Документи подані скаржником

24 січня 2019 16:31
Скарга.pdf
24 січня 2019 16:31
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

19 лютого 2019 13:13
Протокол відхилення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" 124 788,75
UAH з ПДВ
124 788,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 174 088,40
UAH з ПДВ
174 088,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 17:41
Акцепт UA-2018-12-20-000521-a.pdf
04 січня 2019 12:16
тч.pdf
04 січня 2019 12:16
кч.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"
#36113325
Рішення скасоване 124 788,75
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 13:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"
#36113325
Відхилено 124 788,75
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 13:05
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 174 088,40
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 13:06

Документи

14 січня 2019 14:45
Електронний підпис

Документи

19 лютого 2019 13:05
Електронний підпис

Документи

19 лютого 2019 13:06
Електронний підпис
19 лютого 2019 13:06
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
174 088,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2019 13:06
Електронний підпис
19 лютого 2019 13:06
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:54
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 14:37
Додаткова угода (калоприймачі).PDF зміни до договору
17 грудня 2019 14:31
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2019 08:40
Дод. угода (калоприймачі).pdf зміни до договору
19 квітня 2019 08:38
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2019 11:17
Протокол (специфікація).pdf зміни до договору
14 березня 2019 11:13
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 13:03
Договір (калоприймачі).pdf укладений
05 березня 2019 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 30,37 грн. Загальна сума договору сатановить 174 058, 03 грн.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити п 4.1 Договору №50 від 05.03.2019 р ."У зв'язку із зупинкою виробництва калоприймачів Caloplast 6300 сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 9 130,41 грн.Скоригована сума договору становитиме 164 927,62 грн."
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 164 927,62
UAH (в тому числі ПДВ 10 789,66 UAH)