Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сирні продукти (Лот 1- сир кисломолочний; Лот 2- сир твердий)
Очікувана вартість
185 550,00 UAH
UA-2018-12-18-003686-c 7b9e9155d9c14ce98bcafe5f48f6a1d4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Удовиченко

+380994374825 goldfish1970@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дошкільний навчальний заклад "Золота рибка"
Код ЄДРПОУ: 23550329
Вебсайт: http://zolotaribka.pl.ua
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., м. Горішні Плавні, проспект Героїв Дніпра, б. 70-А
Контактна особа: Олена Удовиченко
+380994374825
goldfish1970@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2018 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2018 17:00
Очікувана вартість: 185 550,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

на потребу 2019 року

Тендерна документація

18 грудня 2018 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 15:22
Конкурсна документація.doc
18 грудня 2018 15:08
Проект договору.doc
18 грудня 2018 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 15:22
Конкурсна документація.doc
18 грудня 2018 15:08
Конкурсна документація.doc
18 грудня 2018 15:08
Проект договору.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: сир кисломолочний
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 161 250,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 806,25 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 грудня 2018 13:35
Закінчення: 28 грудня 2018 13:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1500 кг
сир кисломолочний
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, м. Горішні Плавні, просп. Героїв Дніпра, 70-А
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 133 920,00
UAH з ПДВ
133 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 156 870,00
UAH з ПДВ
156 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2018 19:25
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Рішення скасоване 133 920,00
UAH з ПДВ
11 січня 2019 17:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Відхилено 133 920,00
UAH з ПДВ
11 січня 2019 17:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Переможець 156 870,00
UAH з ПДВ
11 січня 2019 17:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2019 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
156 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:16
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 10:51
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 19:11
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 17:05
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 16:59
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 10:52
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 17:33
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 13:57
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 13:54
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 15:18
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
03 травня 2019 15:15
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 18:48
Договір.pdf укладений
25 січня 2019 18:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. згідно п.п. 6.4.4. п. VI. Права та обов’язки сторін, внести зміни в Специфікацію (Додаток № 1 до Договору № 19 від 25.01.2019 р.) та викласти її у новій редакції, що додається. 2. Відповідно до внесених змін в Специфікацію (Додаток № 1 до договору № 19 від 25.01.2019 р.) загальна сума договору зменшується на 9,64 грн., сума договору по спеціальному фонду в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету, залишків на спеціальних реєстраційних рахунках (в частині власних надходжень) та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами збільшується на 63558,52 грн., у т.ч. ПДВ – 10593,09 грн. (десять тисяч п’ятсот дев’яносто три грн. 09 коп.), тому внести зміни в п.3.1 п. ІІІ. Ціна та загальна сума договору до Договору № 19 від 25.01.2019 р. та викласти його в наступній редакції: «3.1. Річна сума цього Договору складає 181073,96 грн. (Сто вісімдесят одна тисяча сімдесят три грн. 96 коп.), у т.ч. ПДВ – 30178,99 грн. ( тридцять тисяч сто сімдесят вісім грн. 99 коп.). - згідно кошторису на 2019 рік сума договору по загальному фонду складає – 72433,44 грн., в т.ч. ПДВ- 12072,24 грн.(дванадцять тисяч сімдесят дві грн. 24 коп.). - сума договору по спеціальному фонду в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету, залишків на спеціальних реєстраційних рахунках (в частині власних надходжень) та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами складає – 108640,52 грн., в т.ч. ПДВ-18106,75 грн.( вісімнадцять тисяч сто шість грн. 75 коп.). 3. Доповнити п.п.2.2 п.ІІ. Якість товарів та викласти його у наступній редакції: «2.2. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість яких відповідає стандартам, зазначеним у нормативній технічній документації виробника, і має відповідні сертифікати якості (т.ін.), а саме: 2.2.1. Оцінка якості – Сир кисломолочний згідно з ДСТУ 4554:2006. За фізико-хімічними показниками сир повинен відповідати показникам, а саме: - Масова частка жиру від 9% (згідно з ГОСТ 5867) - Масова частка білка, не менше ніж 14% (згідно з ГОСТ 23327) - Масова частка вологи, від 65% до 80% (згідно з ГОСТ 3626) - Кислотність титрована, в межах від 170 0T до 250 0T (згідно з ГОСТ 3624) - Фосфатаза: не дозволено. Обов’язкова наявність маркування, якісного посвідчення з вказанням нормативного документа, згідно якого виготовлений продукт, ДСТУ, ГОСТ, дати виготовлення, пакування, умов зберігання. 2.2.2. Оцінка якості – Сири тверді згідно з ДСТУ 6003:2008. За фізико-хімічними показниками сир повинен відповідати показникам, а саме: - Масова частка жиру в сухій речовині, від 50% (згідно з ГОСТ 5867) - Масова частка вологи, не більше ніж 47% (згідно з ГОСТ 3626) - Масова частка кухонної солі, не більше ніж 3% (згідно з ГОСТ 3627) - Показник твердості від 51% до 60% (відповідно до п. 11.7 ДСТУ) Обов’язкова наявність маркування, якісного посвідчення з вказанням нормативного документа, згідно якого виготовлений продукт, ДСТУ, ГОСТ дати виготовлення, пакування, умов зберігання.»
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. на підставі п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від 27.10.2016 року № 3302-06/34307-06, листа ФО-П Аврахова Катерина Григорівна № 896 від 29.07.2019 року, копії листа «Про середні споживчі ціни» Головного управління статистики у Полтавській області від 01.07.2019 року б/н, згідно п.п. 6.4.4. п. VI. Права та обов’язки сторін, внести зміни в Специфікацію (Додаток № 1 до Договору № 19 від 25.01.2019 р.) та викласти її у новій редакції, що додається. 2. Відповідно до внесених змін в Специфікацію (Додаток № 1 до договору № 19 від 25.01.2019 р.) загальна сума договору зменшується на 197,62 грн. по спеціальному фонду. Враховуючи вищевикладене внести зміни в п.3.1 п. ІІІ. Ціна та загальна сума договору до Договору № 19 від 25.01.2019 р. та викласти його в наступній редакції: «3.1. Річна сума цього Договору складає 180876,34 грн. (Сто вісімдесят тисяч вісімсот сімдет шість грн. 34 коп.), у т.ч. ПДВ – 30146,06 грн. ( тридцять тисяч сто сорок шість грн. 06 коп.). - згідно кошторису на 2019 рік сума договору по загальному фонду складає – 72433,44 грн., в т.ч. ПДВ- 12072,24 грн.(дванадцять тисяч сімдесят дві грн. 24 коп.). - сума договору по спеціальному фонду в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету, залишків на спеціальних реєстраційних рахунках (в частині власних надходжень) та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами складає – 108442,90 грн., в т.ч. ПДВ-18073,82 грн.( вісімнадцять тисяч сімдесят три грн. 82 коп.).
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Внести зміни в Специфікацію (Додаток № 1 до Договору № 19 від 25.01.2019 р.) та викласти її у новій редакції, що додається. 2. Відповідно до внесених змін в Специфікацію (Додаток № 1 до договору № 19 від 25.01.2019 р.) загальна сума договору зменшується на 18089,16 грн., в тому числі: - на 89,16 грн. по загальному фонду. - на 18000,00 по спеціальному фонду. 3. Враховуючи вищевикладене внести зміни в п.3.1 п. ІІІ. Ціна та загальна сума договору до Договору № 19 від 25.01.2019 р. та викласти його в наступній редакції: «3.1. Річна сума цього Договору складає 162 787,18 грн. (Сто шістдесят дві тисячі сімсот вісімдетсят сім грн. 18 коп.), у т.ч. ПДВ – 27131,20 грн. ( Двадцять сім тисяч сто тридцять одна грн. 20 коп.). - згідно кошторису на 2019 рік сума договору по загальному фонду складає – 72344,28 грн., в т.ч. ПДВ- 12057,38 грн.(дванадцять тисяч п’ятдесят сім грн. 38 коп.). - сума договору по спеціальному фонду в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету, залишків на спеціальних реєстраційних рахунках (в частині власних надходжень) та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами складає – 90442,90 грн., в т.ч. ПДВ-15073,82 грн.( п’ятнадцять тисяч сімдесят три грн. 82 коп.).
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. на підставі п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від 27.10.2016 року № 3302-06/34307-06, листа ФО-П Аврахова Катерина Григорівна № 669 від 24.10.2019 року, копії листа «Про середні споживчі ціни» Головного управління статистики у Полтавській області від 03.10.2019 року б/н, копії листа ТОВ «Лубенський молочний завод» №15/10 ві 15.10.2019р., згідно п.п. 6.4.5. п. VI. Права та обов’язки сторін, внести зміни в Специфікацію (Додаток № 1 до Договору № 19 від 25.01.2019 р.) та викласти її у новій редакції, що додається. 2. Відповідно до внесених змін в Специфікацію (Додаток № 1 до договору № 19 від 25.01.2019 р.) загальна сума договору зменшується на 22,67 грн. по загальному фонду. 3. Враховуючи вищевикладене внести зміни в п.3.1 п. ІІІ. Ціна та загальна сума договору до Договору № 19 від 25.01.2019 р. та викласти його в наступній редакції: «3.1. Річна сума цього Договору складає 162 764,51грн. (Сто шістдесят дві тисячі сімсот шістдесят чотири грн. 51 коп), у т.ч. ПДВ – 27127,42грн. ( Двадцять сім тисяч сто двадцять сім грн. 42 коп.). - згідно кошторису на 2019 рік сума договору по загальному фонду складає – 72321,61грн., в т.ч. ПДВ- 12053,60 грн.(дванадцять тисяч п’ятдесят три грн. 60 коп.). - сума договору по спеціальному фонду в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету, залишків на спеціальних реєстраційних рахунках (в частині власних надходжень) та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами складає – 90442,90 грн., в т.ч. ПДВ-15073,82 грн.( п’ятнадцять тисяч сімдесят три грн. 82 коп.).
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням потреб замовника сторони дійшли згоди: 1. Сума договору по спеціальному фонду зменшується на 4264,85 грн, тому п.п.3.1. п.ІІІ. Ціна та загальна сума договору викласти у наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору складає 158499,66 грн. ( Сто п’ятдесят вісім тисяч чотириста дев’яносто дев’ять грн. 66 коп.), у т.ч. ПДВ – 26416,61 грн. (Двадцять шість тисяч чотириста шістнадцять грн. 61 коп.)- згідно кошторису на 2019 рік сума договору по загальному фонду складає – 72321,61грн., в т.ч. ПДВ- 12053,60 грн.(дванадцять тисяч п’ятдесят три грн. 60 коп.). - сума договору по спеціальному фонду в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету, залишків на спеціальних реєстраційних рахунках ( в частині власних надходжень) та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами складає 86178,05 грн., в т.ч. ПДВ – 14363,01 грн ( Чотирнадцять тисяч триста шістдесят три грн. 01 коп).
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 138 877,04
UAH (в тому числі ПДВ 23 146,17 UAH)