Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (тротуарів, прибордюрної частини доріг, газонів, скошування трави та ліквідація стихійних смітників з подальшою утилізацією сміття) – 7 лотів
Services of cleaning and sweeping streets (sidewalks, roadside part of roads, lawns, mowing grass and disposal of garbage with the subsequent disposal of garbage) – 7 lots
Очікувана вартість
26 804 273,00 UAH
UA-2018-12-13-003509-c 7c1e7075100d479297c206aad75972d9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Додаткові контактні особи: Кошара Георгій Георгійович
+380372524076
tenderjkg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departement of housing and communal services Chernivtsi City Council .
National ID: 25082708
Contact point: Vorobets Oksana Mykolayivna
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Additional contacts: Кошара Георгій Георгійович
+380372524076
tenderjkg@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 грудня 2018 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2019 10:00
Очікувана вартість: 26 804 273,00 UAH з ПДВ
Publication date: 13 грудня 2018 15:31
Enquiries until: 04 січня 2019 10:00
Complaints submission until: до 10 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 січня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 26 804 273 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

13 грудня 2018 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2018 15:31
Тендерна документація.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-13-003509-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП Регіон-К, Код ЄДРПОУ:32572782
Дата подання: 21 січня 2019 17:15
порушення ч.2 ст.27 Закону України "Про публічні закупівлі"
ПП "Регіон-К" звертається із скаргою щодо порушення одним із учасників, а саме ТОВ "Відродження-Л", ч. 2 ст. 27 ЗУ "Про публічні закупівлі". Згідно вимог Статті 27, п.2. Закону України "Про публічні закупівлі" визначено інформацію про Учасника, яка обов’язково має бути розкрита та доступна на сайті, також Учасник має можливість визначити певну інформацію, що розкриває персональні дані особи, як конфіденційну. Проте, інформація, що підтверджує кваліфікаційні критерії учасника не може бути конфіденційною. ТОВ "Відродження-Л" грубо порушено ч.2 ст.27 ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки всі документи які підтверджують кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 - є закритими, конфіденційними і не дають можливості прозоро перевірити та удостовіритись у наявності даних документів ТОВ "Відродження-Л".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2019 18:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг від 11.02.2019р. №1415-р/пк-пз виконано. Рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "Відродження-Л" скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 15 лютого 2019 10:38

Документи подані скаржником

23 січня 2019 16:15
Скарга

Документи подані замовником

08 лютого 2019 16:58
Лист Комісії АМКУ.PDF
08 лютого 2019 16:58
Відгук.pdf
08 лютого 2019 16:58
дог.оренди Untitled.FR11.pdf
08 лютого 2019 16:58
ПаспортUntitled.FR11.pdf
08 лютого 2019 16:58
працівники Untitled.FR11.pdf
08 лютого 2019 16:59
аналог.договірUntitled.FR11.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-21-000008 ● aad48216ca6d4158aef44323ff66fc81
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019 09:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.02.2019 № 12

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 20 лютого 2019 року №12

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2018-12-13-003509-с від 13.12.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-22 10:12:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць — Послуги з прибирання та підмітання вулиць, тротуарів, прибордюрної частини доріг, газонів, скошування трави та ліквідації стихійних смітників з подальшою утилізацією сміття (13 лотів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-003509-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Відповідно до частини другої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Яким чином Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради підтвердив, що пропозиції ПП «Порядок в домі», ПП «Санітарія», ПП "Будинко-управляюча компанія №18" та ФОП Березовського О.В. відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону і вимогам, установленим статтею 17 Закону, оскільки учасники визначили документи пропозиції, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, вимогам, установленим статтею 17 цього Закону, а також інші документи тендерної пропозиції як конфіденційні.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням, за наявності, їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-25 11:23:22

Відповідь

Надаємо пояснення з відповідями на питання щодо моніторингу та додатки з документами

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-25 16:00:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць — Послуги з прибирання та підмітання вулиць, тротуарів, прибордюрної частини доріг, газонів, скошування трави та ліквідації стихійних смітників з подальшою утилізацією сміття (13 лотів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-003509-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Відповідно до частини другої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Яким чином Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради підтвердив, що пропозиція комунального житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №17 відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону і вимогам, установленим статтею 17 Закону, оскільки учасник визначив документи пропозиції, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, вимогам, установленим статтею 17 цього Закону, а також інші документи тендерної пропозиції як конфіденційні.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-26 09:02:34

Відповідь

Надаємо пояснення з відповідями на питання щодо моніторингу та додатки з документами

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо висновку про здійснення моніторингу закупівлі

2019-03-11 13:56:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушено вимоги частини другої статті 27 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 6
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 7 341 953,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 73 419,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 220258 UAH


Title: Lot 6
Current status: Complete
Estimated total value: 7 341 953,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 73 419,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 21 лютого 2019 12:27
Auction planned date: 21 лютого 2019 12:27
Закінчення: 21 лютого 2019 12:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот 6
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Lot 6
CPV: 90610000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 лютого 2019
UA-2018-12-13-003509-c7c1e7075100d479297c206aad75972d9
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Учасник Документи Рішення
ПП Регіон-К Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "САНБУД-СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 січня 2019 11:58
Електронний підпис

Публічні документи

09 січня 2019 11:54
2_3_Довідка_банку.pdf
09 січня 2019 11:53
17_Довідка_санкції.pdf
09 січня 2019 11:53
16_Довідка_РФ.pdf
09 січня 2019 11:53
13_Зміни до статуту 2.pdf
09 січня 2019 11:53
13_Зміни до статуту 1.pdf
09 січня 2019 11:53
13_1_Статут Регіон-К.pdf
09 січня 2019 11:53
10-1-копія паспорта.pdf
09 січня 2019 11:53
10_Призн_на пос_директ.pdf
09 січня 2019 11:53
6_2_Договір_РЦ_2018.pdf
09 січня 2019 11:53
5_3_Відгук_РЦ_.pdf
09 січня 2019 11:53
5_2_Відгук_ДЖКГ.pdf
09 січня 2019 11:53
5_1_Відгук_ДЖКГ.pdf
09 січня 2019 11:53
4_Досвід вик.анал.дог..pdf
09 січня 2019 11:53
3_Працівники_ (1).pdf
09 січня 2019 11:53
2_Мат_техн_база.pdf

Документи

18 січня 2019 11:56
Електронний підпис

Публічні документи

26 лютого 2019 10:27
тех.завдання лот 6.PDF
26 лютого 2019 10:27
про несудимість 20001.PDF
26 лютого 2019 10:27
про заборгованість.PDF
26 лютого 2019 10:26
кошторис.PDF
26 лютого 2019 10:26
калькуляція покоси.PDF
26 лютого 2019 10:26
калькуляція змет.PDF
11 січня 2019 10:48
Електронний підпис
11 січня 2019 10:48
Електронний підпис
11 січня 2019 10:40
Гарантійний лист.pdf
11 січня 2019 10:40
Договір № 69 від 23.01.17.pdf
11 січня 2019 10:40
Трактор позичка.pdf
11 січня 2019 10:39
позичка №11 (1).pdf
11 січня 2019 10:39
позичка № 14.pdf
11 січня 2019 10:39
Договір № 154 від 01.07.17.pdf
11 січня 2019 10:39
Договір № 23 від 23.01.17.pdf
11 січня 2019 10:39
Паспорт Димчука Д.Г..pdf
11 січня 2019 10:39
Банківська ліцензія.pdf
11 січня 2019 10:39
Договір № 71 від 23.01.17.pdf
11 січня 2019 10:39
довідка про довкілля.pdf
11 січня 2019 10:39
дог 28 за 2018.PDF
11 січня 2019 10:38
Лист для клієнтів.pdf
11 січня 2019 10:38
тендерна пропозиція.pdf
11 січня 2019 10:38
довідка по санкціям.pdf
11 січня 2019 10:38
Гарантія 7776-18.pdf
11 січня 2019 10:38
відгук (3).PDF
10 січня 2019 16:10
Електронний підпис
10 січня 2019 16:10
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Регіон-К

ПП "САНБУД-СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Регіон-К 7 341 000,00
UAH з ПДВ
7 341 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САНБУД-СЕРВІС" 7 335 000,00
UAH з ПДВ
7 335 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2019 11:54
2_3_Довідка_банку.pdf
09 січня 2019 11:53
17_Довідка_санкції.pdf
09 січня 2019 11:53
16_Довідка_РФ.pdf
09 січня 2019 11:53
13_Зміни до статуту 2.pdf
09 січня 2019 11:53
13_Зміни до статуту 1.pdf
09 січня 2019 11:53
13_1_Статут Регіон-К.pdf
09 січня 2019 11:53
10-1-копія паспорта.pdf
09 січня 2019 11:53
10_Призн_на пос_директ.pdf
09 січня 2019 11:53
6_2_Договір_РЦ_2018.pdf
09 січня 2019 11:53
5_3_Відгук_РЦ_.pdf
09 січня 2019 11:53
5_2_Відгук_ДЖКГ.pdf
09 січня 2019 11:53
5_1_Відгук_ДЖКГ.pdf
09 січня 2019 11:53
4_Досвід вик.анал.дог..pdf
09 січня 2019 11:53
3_Працівники_ (1).pdf
09 січня 2019 11:53
2_Мат_техн_база.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 10:27
тех.завдання лот 6.PDF
26 лютого 2019 10:27
про несудимість 20001.PDF
26 лютого 2019 10:27
про заборгованість.PDF
26 лютого 2019 10:26
кошторис.PDF
26 лютого 2019 10:26
калькуляція покоси.PDF
26 лютого 2019 10:26
калькуляція змет.PDF
11 січня 2019 10:48
Електронний підпис
11 січня 2019 10:48
Електронний підпис
11 січня 2019 10:40
Гарантійний лист.pdf
11 січня 2019 10:40
Договір № 69 від 23.01.17.pdf
11 січня 2019 10:40
Трактор позичка.pdf
11 січня 2019 10:39
позичка №11 (1).pdf
11 січня 2019 10:39
позичка № 14.pdf
11 січня 2019 10:39
Договір № 154 від 01.07.17.pdf
11 січня 2019 10:39
Договір № 23 від 23.01.17.pdf
11 січня 2019 10:39
Паспорт Димчука Д.Г..pdf
11 січня 2019 10:39
Банківська ліцензія.pdf
11 січня 2019 10:39
Договір № 71 від 23.01.17.pdf
11 січня 2019 10:39
довідка про довкілля.pdf
11 січня 2019 10:39
дог 28 за 2018.PDF
11 січня 2019 10:38
Лист для клієнтів.pdf
11 січня 2019 10:38
тендерна пропозиція.pdf
11 січня 2019 10:38
довідка по санкціям.pdf
11 січня 2019 10:38
Гарантія 7776-18.pdf
11 січня 2019 10:38
відгук (3).PDF
10 січня 2019 16:10
Електронний підпис
10 січня 2019 16:10
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Регіон-К

ПП "САНБУД-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САНБУД-СЕРВІС"
#39147755
Переможець 7 335 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 12:16

Документи

22 лютого 2019 12:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2019 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "САНБУД-СЕРВІС"
#39147755
7 335 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2019 12:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 09:04
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 17:24
Додатковий договір 3 Лот 6.pdf зміни до договору
16 січня 2020 17:23
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:37
Додатковий договір 2 Лот 6.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:30
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2019 15:54
Додатковий договір 1 Лот 6.pdf зміни до договору
13 березня 2019 15:53
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 17:03
Договір Лот 6.pdf укладений
06 березня 2019 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В договір внесено зміни в частині зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягів видатків замовника, у звязку з чим ціна договору становить 3 860 250 грн.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №57 внесено зміни в частині: 1. Продовження строку дії Договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі що не перевищує 20% суми договору, а саме: термін надання послуг січень-лютий 2020 року; строк дії договору продовжено до 10.03.2020р. 2. В пункті 13 договору, банківські реквізити Виконавця викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №57 внесено зміни щодо ціни договору у 2020 році.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2019 — 10 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 860 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 643 375,00 UAH)