Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки-2 лоти
Milk and cream – 2 lots
Очікувана вартість
9 228 638,00 UAH
UA-2018-11-12-000208-a 4c2e7c0cf8e14b6ba1cb281d8cc149b3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderosv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderosv@gmail.com
Додаткові контактні особи: Храпчинська Юлія
+380372537079
osvita.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnja osvitu Chernivecjkoi misjkoi radu
National ID: 02147345
Contact point: Vorobets’ Oksana
+380372524314
tenderosv@gmail.com
Additional contacts: Храпчинська Юлія
+380372537079
osvita.cv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 листопада 2018 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2018 10:00
Очікувана вартість: 9 228 638,00 UAH з ПДВ
Publication date: 12 листопада 2018 10:24
Enquiries until: 03 грудня 2018 10:00
Complaints submission until: до 09 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 грудня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 9 228 638 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

30 листопада 2018 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 10:36
Протокол зміни в ТД - 2.PDF
30 листопада 2018 10:36
Перелік змін, що вносяться до ТД - 2.doc
30 листопада 2018 10:36
Тендерна документація нова редакція 2.doc
19 листопада 2018 10:25
Тендерна документація нова редакція.doc
19 листопада 2018 10:25
Протокол зміни в ТД.PDF
19 листопада 2018 10:25
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc
12 листопада 2018 15:52
Тендерна документація.doc
30 листопада 2018 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 10:36
Протокол зміни в ТД - 2.PDF
30 листопада 2018 10:36
Перелік змін, що вносяться до ТД - 2.doc
30 листопада 2018 10:36
Тендерна документація нова редакція 2.doc
19 листопада 2018 10:25
Тендерна документація нова редакція.doc
19 листопада 2018 10:25
Протокол зміни в ТД.PDF
19 листопада 2018 10:25
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc
12 листопада 2018 15:52
Тендерна документація.doc
12 листопада 2018 10:24
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 листопада 2018 09:36
Дата відповіді: 20 листопада 2018 10:11
Доброго дня. Шановний Замовник прошу надати офіційне розяснення, щодо того чи може бути надо сканкопію договору який виконується та лист відгук від замовника про належне його виконання? А також прошу надати розяснення щодо того, які саме додатки до запропонованого договору мають бути надані (додаткові угоди, протоколи тощо)? Чи потрібно надати усі накладні, які підтверджують поставку товару, яких можуть бути тисячі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документаціїї рівно як у Законі передбачено такий кваліфікаційний критерій як "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору". У ТД є інформація "До уваги учасників: враховуються лише той договір, який був виконаний в повному обсязі...." Тобто якщо договір ще не виконаний , учасник не може відповідати кваліфікаційному криткерію. Лист відгук має містити інформацію про повне виконання договору а не про належне виконання.. Щодо додатків до договору повинно бути подано всі додатки, які зазначені у договорі як невідємна частина. Щодо накладних замовник у ТД вимагає підтвердити виконання договору таким документом як відгук від замовника про повне виконання договору, а ніяких накладних не було передбачено. Рекомендуємо уважніше ознайомлюватися з тендерною документацією.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-12-000208-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445676
Дата подання: 27 листопада 2018 14:25
Щодо висвітленого Вами на сайті проекту договір про закупівлю товару за бюджетні кошти вважаємо за необхідне подати наступні свої зауваження:
2. П. 3.1. Проекту договору містить посилання на Закон України «Про податок на додану
вартість», який втратив чинність на підставі прийнятого та діючого на сьогодні
Податкового кодексу України. Даний пункт порушує вимоги ст. ст. 6, 203, 627
Цивільного кодексу України.
3. П. 3.3. Проекту договору суперечить вимогам ст.ст. 525, 629, 651 Цивільного кодексу
України. Чинне законодавство не допускає односторонньої зміни умов, укладеного між
сторонами договору.
4. П. 4.1. є неконкретним та незрозумілим, що вводить в оману потенційного
Постачальника. З даного пункту не вбачається конкретний строк та порядок розрахунку за
поставлений товар. На підставі ст. 215 ЦК України даний пункт є недійсним і відповідно
не створюватиме в майбутньому для сторін жодних юридичних наслідків (ст. 216 ЦК
України).
Така редакція порядку здійснення розрахунків вводить сторону (майбутнього
Постачальника) в оману. На підставі ст. 230 ЦК України правовим наслідком укладеного
шляхом введення в оману договору є відшкодування стороні збитки у подвійному розмірі.
Викладаючи таким чином п. 4.1. Проекту договору, Ви спонукаєте до укладення завідомо
недійсного правочину та вводите іншу сторону в оману.
5. Керуючись ст. 213 ЦК України вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу на
тлумачення (роз’яснення) п. 4.3. та п. 5.6. Проекту договору з метою визначення Вашої
справжньої волі при укладенні в майбутньому з контрагентами правочину. Отже, з метою
однакового розуміння та належного виконання сторонами в майбутньому укладеного
договору дані пункти Проекту договору слід роз’яснити.
6. П. 6.1.6. Проекту договору (згадується про «рахунок на оплату») суперечить п. 4.1.(в
якому вказується «накладна на оплату») цього ж таки Проекту договору. З метою
належного виконання сторонами умов договору та уникнення різного роду конфліктів
(інцидентів) їх слід привести у відповідність.
7. По тексту Проекту договору постійно згадується термін «Робочий день». Оскільки
нормативного тлумачення такого строку не має, просимо роз’яснити також з якої до якої
години він триває. Це є важливим для належного (в обумовлений строк) виконання
Постачальником взятих на себе договірних зобов’язань.
8. п. 7.3. та 7.4. Проекту договору суперечить принципам цивільного законодавства щодо
розумності та справедливості умов договору (ст.ст. 3, 509, 627 ЦК України). Закріплений
розмір штрафних санкцій для Постачальника є надмірним на відміну від відповідальності
Замовника, яка є мінімізована.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2018 10:39
Надаємо роз’яснення щодо положень проекту договору:
1. Щодо посилання у п.3.1 проекту договору на Закон України «Про податок на додану вартість».
У тендерну документацію внесено зміни в частині вилучення даного словосполучення з тексту.
2. Щодо п. 3.3 проекту договору.
Замовник не передбачає одностороннбої зміни умов договору. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі до повного виконання зобовязань по договору крім випадків, передбачених у статті 36. Крім того, п.11.4 проекту договору передбачено, що усі зміни та доповнення до договору є чинними лише у випадку, якщо оформлені письмово у вигляді додаткових договорів.
3. Щодо п. 4.1 проекту договору.
П. 4.1. проекту договору описує порядок здійснення оплати за поставлений товар органами державної казначейської служби. Даний пункт жодним чином не вводить воману потенційного постачальника, оскільки є конкретним та зрозумілим.
4. Щодо розяснення до п. 4.3 та п. 5.6 проекту договору.
П. 4.3 проекту договору пояснює джерело фінансування Договору та термін поставки товару на 2019р., а саме: п. 4.3 Фінансування Договору здійснюється з міського бюджету на 2019 рік. Платіжні зобов’язання за цим договором виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2019 рік.
За наявності тимчасового кошторису Замовник бере зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі у межах асигнувань у сумі, затвердженій у тимчасовому кошторисі на 1 квартал 2019 року. Оплату залишку предмета закупівлі здійснюється виключно за наявності асигнувань, передбачених кошторисом на 2019 рік.
Вказаний пункт передбачений роясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, оскільки процедура проводиться в поточному році для забезпечення потреб у наступному році.
П.5.6. проекту договору передбачає умови поставки товару щодо пакування. Додатково розяснюємо, що у технічних характеристиках (специфікації) згідно додатку 1 наявна інформації щодо споживчої тари пакування товару.
5. Щодо п. 6.1.6 проекту договору.
В тендерну документацію внесено зміни в частині заміни слова «рахунок» на «накладну».
6. Щодо терміну «робочий день».
П. 5.2 проекту договору обумовлено строк (передбачено конкретні години) здійснення поставки постачальником товару (молока), а саме: поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, щоденно з 8.00 год до 13.00 год, крім п’ятниці та вихідних днів; щодо постачання товару (сиру кисломолочного): поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, щотижня кожного понеділка та кожної середи, з 8.00 по 14.00 год.
7. Щодо п. 7.3 та п. 7.4 проекту договору.
Оскільки закупівля передбачена для потреб дитячих дошкільних установ м. Чернівців, для забезпечення якісного, безперебійного постачання продуктів харчування для дітей дошкільного віку, замовник вважає необхідним залишити відповідальність постачальника згідно п. 7.3 та п.7.4 проекту договору без змін

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Згущене молоко
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 527 528,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 275,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15825 UAH


Title: Condensed milk
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 527 528,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 275,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8000 кг
Згущене молоко
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019

Condensed milk
CPV: 15510000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
14 грудня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій