Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць, тротуарів, прибордюрної частини доріг, газонів, скошування трави та ліквідація стихійних смітників з подальшою утилізацією сміття - 13 лотів
Services of cleaning and sweeping streets (sidewalks, roadside part of roads, lawns, mowing grass and disposal of garbage with the subsequent disposal of garbage) – 13 lots
Очікувана вартість
45 632 679,00 UAH
UA-2018-11-09-001264-c 654f38ab21eb4dd3b1a65e4e67a94e3f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Додаткові контактні особи: Кошара Георгій Георгійович
+38037252-40-76
tenderjkg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departement of housing and communal services Chernivtsi City Council .
National ID: 25082708
Contact point: Vorobets Oksana Mykolayivna
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Additional contacts: Кошара Георгій Георгійович
+38037252-40-76
tenderjkg@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 листопада 2018 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2018 10:00
Очікувана вартість: 45 632 679,00 UAH з ПДВ
Publication date: 09 листопада 2018 12:59
Enquiries until: 30 листопада 2018 10:00
Complaints submission until: до 06 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 грудня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 45 632 679 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

09 листопада 2018 13:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 13:00
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-09-001264-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД", Код ЄДРПОУ:42138777
Дата подання: 17 грудня 2018 11:24
щодо невідповідності кваліфікаційним вимогам
файл додається
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 грудня 2018 17:16
Ваше звернення, оприлюднене 17.12.2018р. о 11.24 год. взято до розгляду замовником. На підставі статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення надати розяснення. За результатами розгляду Вас буде повідомлено.
Номер вимоги: UA-2018-11-09-001264-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД", Код ЄДРПОУ:42138777
Дата подання: 17 грудня 2018 11:26
щодо невідповідності кваліфікаційним вимогам
файл додається
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 грудня 2018 17:17
Ваше звернення, оприлюднене 17.12.2018р. о 11.26 год. взято до розгляду замовником. На підставі статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення надати розяснення. За результатами розгляду Вас буде повідомлено.
Номер вимоги: UA-2018-11-09-001264-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД", Код ЄДРПОУ:42138777
Дата подання: 17 грудня 2018 11:27
щодо невідповідності кваліфікаційним вимогам
файл додається
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 грудня 2018 17:19
Ваше звернення, оприлюднене 17.12.2018р. о 11.27 год. взято до розгляду замовником. На підставі статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення надати розяснення. За результатами розгляду Вас буде повідомлено.

Документи подані скаржником

17 грудня 2018 11:23
скарга прозоро.pdf

Документи подані скаржником

17 грудня 2018 11:25
скарга прозоро.pdf

Документи подані скаржником

17 грудня 2018 11:27
скарга прозоро.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-18-000024 ● b945096367fe4061b45b94e7bb8495d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2019 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.02.2019 № 11

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 18.02.2019 року № 11
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2018-11-09-001264-c від 09.11.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-19 12:50:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць — Послуги з прибирання та підмітання вулиць, тротуарів, прибордюрної частини доріг, газонів, скошування трави та ліквідації стихійних смітників з подальшою утилізацією сміття (13 лотів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-09-001264-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Відповідно до частини другої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Яким чином Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради підтвердив, що пропозиції ТОВ «Єврокомунбуд», ПП «Порядок в домі», ПП «Санітарія» та ФОП Березовського О.В. відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону і вимогам, установленим статтею 17 Закону, оскільки учасники визначили документи пропозиції, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону як конфіденційні.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням, за наявності, їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-21 14:05:09

Відповідь

Надаємо пояснення з відповідями на питання щодо моніторингу та додатки з документами

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо інформацію щодо висновку про результати здійснення моніторингу

2019-03-05 11:36:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини другої статті 27 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 10
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 410 259,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 14 102,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42307 UAH


Title: Lot 10
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 1 410 259,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 14 102,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот 10
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019

Lot 10
CPV: 90610000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
12 грудня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій