Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини обчислювальні
Computing machines
Очікувана вартість
65 030 500,00 UAH
UA-2018-11-02-001474-a ad6008c6eed14c3083d384f1a30ae21c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Труханов Михайло Вікторович

(044) 465-39-09 TRUHANOV@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Труханов Михайло Вікторович
(044) 465-39-09
TRUHANOV@UZ.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Сабадир Юрій Альбертович
(044) 465-09-78
Sabadyr@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch ‘’Main information computional center’’ of Public Joint-Stock Company ‘’Ukrzaliznytsia’’ Identification code customer: 40081258
National ID: 40081258
Contact point: Truhanov Michael
(044) 465-39-09
TRUHANOV@UZ.GOV.UA
Additional contacts: Sabadyr Yura
(044) 465-09-78
Sabadyr@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 листопада 2018 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 20:00
Очікувана вартість: 65 030 500,00 UAH з ПДВ
Publication date: 02 листопада 2018 16:20
Enquiries until: 23 листопада 2018 20:00
Complaints submission until: до 29 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 грудня 2018 20:00

Information

Estimated total value: 65 030 500 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

23 листопада 2018 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 15:24
ТД Машини обчислювальні зміни.docx
23 листопада 2018 15:24
зміни машини обчислювальні 1.docx
02 листопада 2018 16:17
Computing machines.docx
23 листопада 2018 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2018 08:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2018 16:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 15:24
ТД Машини обчислювальні зміни.docx
02 листопада 2018 16:17
ТД Машини обчислювальні.docx
23 листопада 2018 15:24
зміни машини обчислювальні 1.docx
02 листопада 2018 16:17
Computing machines.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-02-001474-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОВУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:35350034
Дата подання: 23 листопада 2018 11:34
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний замовник!

Наша компанія планує взяти участь у процедурі закупівлі код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Машини обчислювальні (UA-2018-11-02-001474-a).

Відповідно до частини першої п. 1 Розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору на поставку персональних комп’ютерів та(або) ноутбуків в кількості не менш ніж 100 одиниць (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, строку дії договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). Надати копію аналогічного договору з усіма додатками до них, що є їх невід’ємною частиною. Також учасник має надати копію листа-відгуку від замовника, який вказаний в даній довідці або щодо якого надано аналогічний договір.);

Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Вимогами п. 2 Статті 16 Закону, встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників.

Встановлення Замовником вимоги щодо виконання аналогічного, раніше укладеного, договору на поставку персональних комп’ютерів та(або) ноутбуків в кількості не менш ніж 100 одиниць обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копію аналогічного договору на поставку персональних комп’ютерів та(або) ноутбуків в кількості щонайменше 100 одиниць.

Таким чином, участь у Процедурі закупівлі не зможуть прийняти учасники, які мають виконаний аналогічний договір на меншу кількість постачання персональних комп’ютерів та(або) ноутбуків, що є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників, у тому числі, нашої компанії. Отже, дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов Документації, є такими, що порушують принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та вимоги частини третьої статті 22 Закону, а саме – документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

З огляду на вищенаведене, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме, викласти частину першу п. 1 Розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації в наступній редакції:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору на поставку персональних комп’ютерів та(або) ноутбуків (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, строку дії договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). Надати копію аналогічного договору з усіма додатками до них, що є їх невід’ємною частиною. Також учасник має надати копію листа-відгуку від замовника, який вказаний в даній довідці або щодо якого надано аналогічний договір.)

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2018 15:22
Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2018-11-02-001474-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Мегапринт", Код ЄДРПОУ:39308945
Дата подання: 23 листопада 2018 12:35
Вимога до умов тендерної документаціі
Шановний Замовник!

Ми плануємо взяти участь у процедурі закупівлі UA-2018-11-02-001474-a за кодом «ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Машини обчислювальні».
Відповідно до вимог тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору на поставку персональних комп’ютерів та(або) ноутбуків в кількості не менш ніж 100 одиниць (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, строку дії договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). Надати копію аналогічного договору з усіма додатками до них, що є їх невід’ємною частиною. Також учасник має надати копію листа-відгуку від замовника, який вказаний в даній довідці або щодо якого надано аналогічний договір.).

У зв’язку з цім у процедурі закупівлі зможуть приймати участь тільки учасники, які мають виконаний аналогічний договір на меншу кількість постачання персональних комп’ютерів та(або) ноутбуків, що є дискримінацією по відношенню до можливих учасників. Згідно частини третьої статті 22 Закону - документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Просимо внести зміни до тендерної документації у наступній редакції:
- інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору на поставку персональних комп’ютерів та(або) ноутбуків (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, строку дії договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). Надати копію аналогічного договору з усіма додатками до них, що є їх невід’ємною частиною. Також учасник має надати копію листа-відгуку від замовника, який вказаний в даній довідці або щодо якого надано аналогічний договір.)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2018 15:23
Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ЛОТ 1. Машини обчислювальні (Київське відділення)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 38 217 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 382 170,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1146500 UAH


Title: Lot 1. Computing machines (Kyiv Branch)
Current status: Complete
Estimated total value: 38 217 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 382 170,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 20 грудня 2018 11:17
Auction planned date: 20 грудня 2018 11:17
Закінчення: 20 грудня 2018 11:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1592 шт
Машини обчислювальні
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, Івана Франка 21
Дата доставки: 31 травня 2019

Computing machines
CPV: 30210000-4

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 грудня 2018
UA-2018-11-02-001474-aad6008c6eed14c3083d384f1a30ae21c
Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Місцезнаходження: 01030, Україна, Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕКОВУДІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Олмакс Сістемс Документи
Відхилено
Документи

Документи

14 грудня 2018 16:07
Електронний підпис

Документи

14 грудня 2018 16:09
Електронний підпис

Публічні документи

03 грудня 2018 17:39
Електронний підпис
03 грудня 2018 17:39
Електронний підпис
03 грудня 2018 17:22
Технічна частина_Лот 1.pdf
03 грудня 2018 17:22
Licence.zip
03 грудня 2018 17:22
Dovirenist_Pustovit.zip
03 грудня 2018 17:22
Гарантия_7620.zip

Документи

14 грудня 2018 16:10
Електронний підпис

Документи

14 грудня 2018 16:11
Електронний підпис

Публічні документи

21 грудня 2018 18:11
4 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 грудня 2018 19:46
Електронний підпис
03 грудня 2018 19:46
Електронний підпис
03 грудня 2018 18:16
Електронний підпис
03 грудня 2018 18:16
Електронний підпис
03 грудня 2018 18:02
Електронний підпис
03 грудня 2018 18:02
Електронний підпис
03 грудня 2018 17:56
5.1 Довідка Тех_ЛОТ 1.pdf
03 грудня 2018 17:56
5.3 Сертифікат ISO 9001 _2015.pdf
03 грудня 2018 17:55
5.5 Лист Авторизація.pdf
03 грудня 2018 17:55
5.6 Лист ЕОЛ.PDF
03 грудня 2018 17:54
21 Проект договору ЛОТ 1.pdf
03 грудня 2018 17:52
1.1 Скан договору 1.pdf
03 грудня 2018 17:52
1.1.1 Копія договору 1.pdf
03 грудня 2018 17:51
1.2 Скан договору 2.pdf
03 грудня 2018 17:51
1.2.1 Копія договору 2.pdf
03 грудня 2018 17:51
1.2.5 Лист-відгук.pdf
03 грудня 2018 17:51
1.3.1 Скан Договору 3.pdf
03 грудня 2018 17:51
1.3.2 Копія Договору 3.pdf
03 грудня 2018 17:51
1.3.3 Лист-Відгук.pdf
03 грудня 2018 17:50
6.4 Рішення учасника.pdf
03 грудня 2018 17:50
9.2 Витяг ЄДРПОУ.pdf
03 грудня 2018 17:50
9.3 Витяг ПДВ.pdf
03 грудня 2018 17:49
10 Копія Статуту.pdf

Документи

14 грудня 2018 16:16
Електронний підпис

Публічні документи

03 грудня 2018 19:42
Електронний підпис
03 грудня 2018 19:37
Проект договору.pdf
03 грудня 2018 19:21
G5045.18.7z
03 грудня 2018 19:21
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТОВ "ЕКОВУДІНВЕСТ"

ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю Олмакс Сістемс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2018 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОВУДІНВЕСТ" 38 044 896,00
UAH з ПДВ
35 786 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ" 38 034 504,00
UAH з ПДВ
35 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 38 078 563,20
UAH з ПДВ
37 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 38 140 166,40
UAH з ПДВ
38 140 166,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2018 18:11
4 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 грудня 2018 19:46
Електронний підпис
03 грудня 2018 19:46
Електронний підпис
03 грудня 2018 18:16
Електронний підпис
03 грудня 2018 18:16
Електронний підпис
03 грудня 2018 18:02
Електронний підпис
03 грудня 2018 18:02
Електронний підпис
03 грудня 2018 17:56
5.1 Довідка Тех_ЛОТ 1.pdf
03 грудня 2018 17:56
5.3 Сертифікат ISO 9001 _2015.pdf
03 грудня 2018 17:55
5.5 Лист Авторизація.pdf
03 грудня 2018 17:55
5.6 Лист ЕОЛ.PDF
03 грудня 2018 17:54
21 Проект договору ЛОТ 1.pdf
03 грудня 2018 17:52
1.1 Скан договору 1.pdf
03 грудня 2018 17:52
1.1.1 Копія договору 1.pdf
03 грудня 2018 17:51
1.2 Скан договору 2.pdf
03 грудня 2018 17:51
1.2.1 Копія договору 2.pdf
03 грудня 2018 17:51
1.2.5 Лист-відгук.pdf
03 грудня 2018 17:51
1.3.1 Скан Договору 3.pdf
03 грудня 2018 17:51
1.3.2 Копія Договору 3.pdf
03 грудня 2018 17:51
1.3.3 Лист-Відгук.pdf
03 грудня 2018 17:50
6.4 Рішення учасника.pdf
03 грудня 2018 17:50
9.2 Витяг ЄДРПОУ.pdf
03 грудня 2018 17:50
9.3 Витяг ПДВ.pdf
03 грудня 2018 17:49
10 Копія Статуту.pdf

Публічні документи

03 грудня 2018 17:39
Електронний підпис
03 грудня 2018 17:39
Електронний підпис
03 грудня 2018 17:22
Технічна частина_Лот 1.pdf
03 грудня 2018 17:22
Licence.zip
03 грудня 2018 17:22
Dovirenist_Pustovit.zip
03 грудня 2018 17:22
Гарантия_7620.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОВУДІНВЕСТ"

ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"
#36857810
Переможець 35 780 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 14:44

Документи

21 грудня 2018 14:44
Електронний підпис
21 грудня 2018 14:44
Протокол_297 лот1 (а).docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2018 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"
#36857810
35 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2018 14:44
Електронний підпис
21 грудня 2018 14:44
Протокол_297 лот1 (а).docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 16:19
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2019 13:49
ДУ2_ІТ_ЕКСКОРТ_06.05.2019 (1).pdf зміни до договору
06 травня 2019 13:48
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2019 15:06
ду пеом.pdf зміни до договору
10 січня 2019 15:06
Електронний підпис укладений
10 січня 2019 14:01
лот 1.pdf укладений
10 січня 2019 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 06/0119/т
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/0119/т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 06/0119/т
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/0119/т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 35 780 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 963 333,33 UAH)