Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі
Очікувана вартість
1 110 000,00 UAH
UA-2018-10-19-000609-b 1ba5aa168db145dea819a3204b4ac9d7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Жибров

+380663678181 ozhybrov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 39400859
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, м-н Київський, 4
Контактна особа: Олег Жибров
+380663678181
ozhybrov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2018 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2018 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2018 23:59
Очікувана вартість: 1 110 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля офісних меблів (стільці напівм*ягкі на металевій основі, столи комп*ютерні, шафи для одягу, шафи для паперу, тумби пересувні)

Тендерна документація

23 жовтня 2018 12:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 11:59
Тендер меблі 2018 із змінами2.docx
23 жовтня 2018 11:59
Рішення Зміни2 меблі.docx
23 жовтня 2018 12:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2018 17:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 10:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 11:59
Тендер меблі 2018 із змінами2.docx
22 жовтня 2018 17:41
ТД меблі із змінами.pdf
19 жовтня 2018 10:48
тд меблі.pdf
23 жовтня 2018 11:59
Рішення Зміни2 меблі.docx
22 жовтня 2018 17:41
Зміни меблі.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-19-000609-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Медіа-Вест", Код ЄДРПОУ:23959024
Дата подання: 06 листопада 2018 14:39
Вимога щодо дискваліфікації учасників
Уважно вивчивши Тендерну документацію за предметом закупівлі “Меблі «Код за ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі» ” № UA-2018-10-19-000609-b Головного управління ДФС у Волинській області (Лот №1 ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стілець напівм'який (на металевій основі)), Товариство з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест» вимагає дискваліфікувати Приватне Акціонерне Товариство "Нова Лінія", та Приватне Акціонерне Товариств о “Новий Стиль”мотивуючи це наступним чином:
У Тендерній документації Замовника Розділу 3 п.3.1. зазначено “Виходячи зі змісту абзацу третього частини третьої статті 12 Закону, статей 6 і 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, частини першої статті 3, частин першої та другої статті 4 Закону України “Про електронний цифровий підпис”, замовник визначає обов'язковим застосування учасником електронного цифрового підпису під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій”.
Відповідно учасниками тендерна пропозиція небула підписана ЕЦП.
Також в складі пропозиції учасника ПАТ "Нова Лінія", було надано Аналогічний договір, згідно п.1 п.п.1.1.якого “Постачальник зобов’язується в порядку та на умовах визначених цим Договором передати у власність покупця товари в асортименті, кількості, за цінами, вказаними у видаткових накладних та рахунках.” Натомість учасник не надав жодних документів, що підтверджує саме Предмет договору.
Учасником ПАТ "Новий Стиль", в складі пропозиції не було надано “Довідку (форма довільна) щодо можливості поставки товару згідно з вимогами.” , яка вимагалась Тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2018 15:16
Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлено право Учасника закупівлі звертатися до Замовника з вимогою відхилення тендерних пропозицій. Підстави для відхилення тендерних пропозицій учасника і переможця процедури закупівлі визначені статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Разом з тим, викладене у вимозі буде враховано Замовником при прийнятті рішення щодо визначення переможця закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-10-19-000609-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВА ЛІНІЯ", Код ЄДРПОУ:30728887
Дата подання: 06 листопада 2018 17:30
дискваліфікація Учасника «Медіа-Вест»
Згідно вимог тендерної документації:
«Копії документів, які надаються учасником мають бути завірені повноважною особою та скріплені печаткою учасника (за наявності). Копії документів обов’язково мають містити напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», містити назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та дату засвідчення копії документу.»
Натомість Учасником «Медіа-Вест»
Неналежно завірені: Статут паспорт
Не завірені взагалі: Сертифікати, Протокол зборів, Наказ, Доручення, Договір Ощадбанк, Лист відгук, Висновок СЕС
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2018 17:36
Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлено право Учасника закупівлі звертатися до Замовника з вимогою дискваліфікаці] Учасника. Підстави для відхилення тендерних пропозицій учасника і переможця процедури закупівлі визначені статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Разом з тим, викладене у вимозі буде враховано Замовником при прийнятті рішення щодо визначення переможця закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-10-19-000609-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Медіа-Вест", Код ЄДРПОУ:23959024
Дата подання: 08 листопада 2018 14:54
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ "Медіа-Вест"
Уважно вивчивши Тендерну документацію за предметом закупівлі “Меблі «Код за ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі» ” № UA-2018-10-19-000609-b Головного управління ДФС у Волинській області (Лот №1 ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стілець напівм'який (на металевій основі)), Товариство з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест» вимагає надати додаткові пояснення про причину дискваліфікації, та скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції, оскільки:
Рішенням уповноваженої особи № 85 від 08.11.2018р. передбачено, що: “Копії документів, наданих у складі Тендерної пропозиції ТОВ "Медіа-Вест", а саме копія наказу про призначення директора та копія паспорта Кмити А.І. не містять напис “З оригіналом згідно” або “Копія вірна”, не містять назву посадової особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та дату засвідчення копії документу. Згідно з п.п.5.3. Тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.”
У Тендерній документації Замовника, Додатку 4, п.4 зазначено “Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
- протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреністю, дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів;
- повноваження фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням в складі тендерної пропозиції копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду”.
У складі тендерної пропозиції ми надали ОРИГІНАЛИ документів: Протокол зборів учасників ТОВ «Медіа-Вест» № 1-05 від 29.05.2015 року та “Наказ про призначення директора № 8 від 04.06.2015 року”.
Оскільки ТОВ «Медіа-Вест» є юридичною особою в складі тендерної пропозиції надання копії паспота не вимагалось.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2018 16:18
Відповідно до статті 25 закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Відповіддно до інформації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником закупівлі ТОВ "Медіа-Вест" завантажено файл "наказ.pdf", який є електронним відтворенням оригіналу. Таким чином учасником закупівлі ТОВ "Медіа-Вест" на веб-порталі Уповноваженого органу завантажено копію наказу про призначення директора.
Номер вимоги: UA-2018-10-19-000609-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Медіа-Вест", Код ЄДРПОУ:23959024
Дата подання: 09 листопада 2018 13:07
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи про визначення переможцем закупівлі ТОВ " Гербор-холдінг"
Уважно вивчивши Тендерну документацію за предметом закупівлі “Меблі «Код за ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі» ” № UA-2018-10-19-000609-b Головного управління ДФС у Волинській області (Лот №2 – ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стіл комп’ютерний, Шафа для одягу, Шафа для паперу, Тумба пересувна) Товариство з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест» вимагає дискваліфікувати ТОВ " Гербор-холдінг", оскільки:
У Тендерній документації Замовника, Додатку 4, п.4 зазначено “Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
- протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреністю, дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів;
ТОВ " Гербор-холдінг" у складі тендерної пропозиції надали КОПІЮ наказу про призначення директора.№1 від 15.01.1999 р.,яка не завірена учасником: не містить напис “З оригіналом згідно” або “Копія вірна”, не містить назву посадової особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та дату засвідчення копії документу.
Враховуючи викладене Вимагаємо :
1. Вимогу задовольнити.
2. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ " Гербор-холдінг"
3. Провести оцінку тендерної пропозиції згідно ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2018 13:46
Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлено право Учасника закупівлі звертатися до Замовника з вимогою відхилення тендерних пропозицій. Підстави для відхилення тендерних пропозицій учасника і переможця процедури закупівлі визначені статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Разом з тим, викладене у вимозі буде враховано Замовником при прийнятті рішення щодо визначення переможця закупівлі.

Документи подані скаржником

06 листопада 2018 14:39
Вимога.PDF

Документи подані скаржником

08 листопада 2018 14:54
Вимога.PDF

Документи подані скаржником

09 листопада 2018 13:07
Вимога.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Офісні меблі
Опис предмету закупівлі:
Закупівля офісних меблів (стіл комп’ютерний, шафа для одягу, шафа для паперів, тумба пересувна) для потреб Головного управління ДФС у Волинській області
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 820 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 листопада 2018 15:01
Закінчення: 05 листопада 2018 15:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

428 шт
Офісні меблі (стіл комп’ютерний 161 шт, шафа для одягу 50 шт., шафа для паперів 132 шт, тумба пересувна 85 шт.
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, майдан Київський, будинок 4
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТАРСІО" 664 774,00
UAH з ПДВ
589 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП НІКІТЮК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ 698 000,00
UAH з ПДВ
589 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гербор-холдінг 720 000,00
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 723 276,00
UAH з ПДВ
622 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Матролюкс" 743 541,00
UAH з ПДВ
622 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Медіа-Вест" 758 844,00
UAH з ПДВ
749 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СМАГА МАРІЯ ВАСИЛІВНА" 768 333,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 808 856,40
UAH з ПДВ
808 856,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2018 16:45
Електронний підпис
03 листопада 2018 17:22
ВІДГУК.pdf
01 листопада 2018 15:48
додаток 7. Лист-згода.pdf
01 листопада 2018 15:48
Протокол ТОВ Інтарсіо.pdf
01 листопада 2018 15:48
Лист-відгук.jpg
01 листопада 2018 15:48
додаток 2. Лист-гарантія.pdf
01 листопада 2018 15:48
додаток 3. Технічні вимоги.pdf
01 листопада 2018 15:48
довідка поставка товару.pdf
01 листопада 2018 15:48
довідка захист довкілля.pdf
01 листопада 2018 15:48
додаток 1. Лист-довідка.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 19:59
Електронний підпис
02 листопада 2018 19:55
4 заг інф дод5.pdf
02 листопада 2018 19:55
3 підпис.pdf
02 листопада 2018 19:55
2 техн частина.pdf
02 листопада 2018 19:55
2 б захист довікілля.doc.pdf
02 листопада 2018 19:55
6 б працівники дод1.pdf
02 листопада 2018 19:55
7 дод2 відсутність підстав.pdf
02 листопада 2018 19:55
6 договір житлобуд дод1.pdf
02 листопада 2018 19:55
9 сертифікати.pdf
02 листопада 2018 19:55
6 а мтб дод1.pdf
02 листопада 2018 19:55
10 паспорт ЛО.pdf
02 листопада 2018 19:55
12 код.pdf
02 листопада 2018 19:55
6 позитив відгук Агрофрукт.pdf
02 листопада 2018 19:55
2 а можливість поставки дод3.pdf
02 листопада 2018 19:55
6 в спис аналог дог.pdf
02 листопада 2018 19:55
2 в згода з умовами.pdf
02 листопада 2018 19:55
6 позитив відгук Житлобуд2.pdf
02 листопада 2018 19:55
11 установчі.pdf
02 листопада 2018 19:55
6 договір агрофруктдод1.pdf
02 листопада 2018 19:55
5 згода з договором дод7.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 12:09
Електронний підпис
02 листопада 2018 09:49
Лист-відгук.pdf
02 листопада 2018 09:49
накази на директора.pdf
02 листопада 2018 09:49
Сертификати Гербор 2018 .PDF
02 листопада 2018 09:49
довідка захист довкілля.pdf
02 листопада 2018 09:49
Висновок СЕЕ меблі.pdf
02 листопада 2018 09:49
додаток 5.pdf
02 листопада 2018 09:49
лист відгук м.р..pdf
02 листопада 2018 09:49
Додаток 3 лот 2.pdf
02 листопада 2018 09:49
Додаток 2.pdf
02 листопада 2018 09:49
додаток 1.pdf

Публічні документи

10 листопада 2018 13:21
Електронний підпис
03 листопада 2018 14:28
Електронний підпис
03 листопада 2018 14:19
23.Тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2018 14:19
19. Відомості про учасника.pdf
03 листопада 2018 14:19
17. Виписка з ЄДР.pdf
03 листопада 2018 14:19
15.Копія паспорта і кода.pdf
03 листопада 2018 14:19
5. Довідки зг. статті 17.pdf
03 листопада 2018 14:19
4.Лист гарантія ст.17.pdf
03 листопада 2018 14:19
2.Довідка про працівників.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 17:56
Довідка_про_працівників.PDF
02 листопада 2018 17:56
Відгук Черепанова.PDF
02 листопада 2018 17:56
Довідка_про_обл_мебель.PDF
02 листопада 2018 17:56
тх.PDF
02 листопада 2018 17:56
Згода_з_дог.PDF
02 листопада 2018 17:56
Довідка_згідно_з_умовами_тз.PDF
02 листопада 2018 17:56
дов_підст.PDF
02 листопада 2018 17:56
Відомості_про_учасника.PDF
02 листопада 2018 17:56
Статут заверенная копия.pdf
02 листопада 2018 17:56
Приказ о назначении.pdf
02 листопада 2018 17:56
Св-во2.JPG
02 листопада 2018 17:56
Св-во1.JPG
02 листопада 2018 17:56
свид ндс завер.pdf
02 листопада 2018 17:56
Дов_про_заст_зах_і_зах_довк.PDF

Публічні документи

07 листопада 2018 11:04
Електронний підпис
02 листопада 2018 16:25
Електронний підпис
02 листопада 2018 15:59
технічна специфікація.PDF
02 листопада 2018 15:59
Статут.pdf
02 листопада 2018 15:59
протокол зборів.pdf
02 листопада 2018 15:59
пропозиція.PDF
02 листопада 2018 15:59
проект договору.PDF
02 листопада 2018 15:59
паспорт.PDF
02 листопада 2018 15:59
наказ.pdf
02 листопада 2018 15:59
лист-згода.PDF
02 листопада 2018 15:59
лист-гарантія.PDF
02 листопада 2018 15:59
доручення.PDF
02 листопада 2018 15:59
договір Ощадбанк.pdf
02 листопада 2018 15:59
довідка5.PDF
02 листопада 2018 15:59
довідка4.PDF
02 листопада 2018 15:59
довідка2.PDF
02 листопада 2018 15:59
довідка.PDF
02 листопада 2018 15:59
довідка.jpg
02 листопада 2018 15:59
довідка про працівників.PDF
02 листопада 2018 15:59
гарантійний лист.PDF
02 листопада 2018 15:59
Гiгieнiчний_висновок_.pdf
02 листопада 2018 15:59
Відгук Ощад 2017.jpg
02 листопада 2018 15:59
висновок.pdf
02 листопада 2018 15:59
висновок плити.pdf

Публічні документи

03 листопада 2018 00:11
Електронний підпис
02 листопада 2018 19:25
Технічні характеристики.PDF
02 листопада 2018 19:25
ст 50.PDF
02 листопада 2018 19:25
ст 17.PDF
02 листопада 2018 19:25
санкції.PDF
02 листопада 2018 19:25
Працівники.PDF
02 листопада 2018 19:25
Попередній договір.PDF
02 листопада 2018 19:25
Підтвердження ціни.PDF
02 листопада 2018 19:25
Паспорт ІПН.PDF
02 листопада 2018 19:25
обробка персональних даних.PDF
02 листопада 2018 19:25
Обмежувальні заходи.PDF
02 листопада 2018 19:25
Обладнання.PDF
02 листопада 2018 19:25
Не є банкрутом.PDF
02 листопада 2018 19:25
не була засуджена.PDF
02 листопада 2018 19:25
згода укласти договір.PDF
02 листопада 2018 19:25
Захист довкілля.PDF
02 листопада 2018 19:25
дотримання конкуренції.PDF
02 листопада 2018 19:25
гарантія поставки.PDF
02 листопада 2018 19:25
гарантія обслуговування.PDF
02 листопада 2018 19:25
Відомості про учасника.PDF
02 листопада 2018 19:25
відгук.PDF
02 листопада 2018 19:25
витяг з держреєстру.pdf
02 листопада 2018 19:25
Висновок фурнітура.pdf
02 листопада 2018 19:25
антикорупція.PDF
02 листопада 2018 19:25
profil_pvh.pdf
02 листопада 2018 19:25
kromka_pvh.pdf
02 листопада 2018 19:25
Certificate_LDSP_Kronospan.pdf
02 листопада 2018 19:25
Certificate_DSP_Swisskrono.pdf
02 листопада 2018 19:25
Certificate_DSP_Kronospan.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 09:08
Електронний підпис
02 листопада 2018 09:06
Технична специфікація.pdf
02 листопада 2018 09:06
Лист гарантія ст. 17.pdf
02 листопада 2018 09:05
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ІНТАРСІО

ФОП НІКІТЮК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ

ТОВ Гербор-холдінг

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ТОВ "Матролюкс"

ТОВ "Медіа-Вест"

ФОП "СМАГА МАРІЯ ВАСИЛІВНА"

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТАРСІО"
#40727895
Відхилено 589 890,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2018 16:50
ФОП НІКІТЮК ЛЕОНІД ОЛЕКСІЙОВИЧ
#2194404699
Відхилено 589 900,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 11:45
ТОВ Гербор-холдінг
#30088756
Рішення скасоване 590 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2018 13:43
ТОВ Гербор-холдінг
#30088756
Відхилено 590 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2018 16:01
ТОВ "Матролюкс"
#33248760
Очікує рішення 622 980,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2018 13:04
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
#41676695
Відхилено 622 900,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2018 13:04

Документи

06 листопада 2018 16:50
Електронний підпис
06 листопада 2018 16:49
82.pdf
05 листопада 2018 15:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 листопада 2018 11:45
Електронний підпис
08 листопада 2018 11:44
87.pdf
06 листопада 2018 16:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 листопада 2018 10:02
Електронний підпис
09 листопада 2018 10:01
Рішення 87.pdf
08 листопада 2018 11:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 листопада 2018 16:01
Електронний підпис
09 листопада 2018 14:41
Рішення 88.pdf
09 листопада 2018 13:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 листопада 2018 13:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 листопада 2018 13:04
Електронний підпис
12 листопада 2018 13:01
89.pdf
09 листопада 2018 16:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 листопада 2018 08:53
Коментар щодо відміни: У зв*язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель
Документи:
14 листопада 2018 08:53
Електронний підпис
14 листопада 2018 08:52
Рішення 90.pdf