Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
SF circuit breakers 750 kV for ZNPP, KhNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Лобода Вікторія Олексіївна +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Spasibo Hanna +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2018 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2018 11:00 |
Очікувана вартість: | 77 034 047,23 UAH з ПДВ |
Publication date: | 16 серпня 2018 09:51 |
Enquiries until: | 20 листопада 2018 11:00 |
Complaints submission until: | до 26 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 листопада 2018 11:00 |
Information
Estimated total value: | 77 034 047 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
22 листопада 2018 12:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2018 12:18 |
Додаток 3 - Проект договору -12.docx | |
22 листопада 2018 12:18 |
ТД -5835-12.doc | |
22 листопада 2018 12:18 |
5835-перелік ЗТД-12.doc | |
13 листопада 2018 16:20 |
Додаток 2 - інформ про тех характ-11.docx | |
13 листопада 2018 16:20 |
5835-перелік ЗТД-11.doc | |
06 листопада 2018 13:24 |
5835-перелік ЗТД-10.doc | |
01 листопада 2018 12:01 |
5835-перелік ЗТД-9.doc | |
30 жовтня 2018 14:31 |
5835-перелік ЗТД-8.doc | |
25 жовтня 2018 12:16 |
5835-перелік ЗТД-7.doc | |
11 жовтня 2018 14:41 |
5835-перелік ЗТД-6.doc | |
04 жовтня 2018 11:47 |
5835-перелік ЗТД-5.doc | |
02 жовтня 2018 14:05 |
Додаток 12-4.tif | |
02 жовтня 2018 14:05 |
Додаток 13-4.tif | |
02 жовтня 2018 14:05 |
Додаток 11-4.tif | |
02 жовтня 2018 14:05 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова-4.docx | |
02 жовтня 2018 14:05 |
5835-перелік ЗТД-4.doc | |
27 вересня 2018 12:23 |
5835-перелік ЗТД-3.doc | |
18 вересня 2018 15:22 |
5835-перелік ЗТД-2.doc | |
12 вересня 2018 14:51 |
5835-перелік ЗТД-1.doc | |
16 серпня 2018 09:48 |
Додаток 4 - ТТ.pdf | |
16 серпня 2018 09:48 |
Додаток 10 - мат-тех база.DOCX | |
16 серпня 2018 09:48 |
Додаток 9 - митні платежі.pdf | |
16 серпня 2018 09:48 |
Додаток 8 - досвід виконання.docx | |
16 серпня 2018 09:48 |
Додаток 7 - ОЛ.pdf | |
16 серпня 2018 09:48 |
Додаток 6 - ОЛ.pdf | |
16 серпня 2018 09:48 |
Додаток 5 - ОЛ.pdf | |
16 серпня 2018 09:48 |
Витяг-5835-15.08.2018.pdf | |
16 серпня 2018 09:48 |
5835 - procurement notice.docx |
22 листопада 2018 12:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 листопада 2018 12:18 |
Додаток 3 - Проект договору -12.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 листопада 2018 12:18 |
ТД -5835-12.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 листопада 2018 12:18 |
5835-перелік ЗТД-12.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 листопада 2018 16:20 |
Додаток 2 - інформ про тех характ-11.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 листопада 2018 16:20 |
5835-перелік ЗТД-11.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
06 листопада 2018 13:24 |
5835-перелік ЗТД-10.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
01 листопада 2018 12:01 |
5835-перелік ЗТД-9.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 жовтня 2018 14:31 |
5835-перелік ЗТД-8.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 жовтня 2018 12:16 |
5835-перелік ЗТД-7.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 жовтня 2018 14:41 |
5835-перелік ЗТД-6.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
04 жовтня 2018 11:47 |
5835-перелік ЗТД-5.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
02 жовтня 2018 14:05 |
Додаток 12-4.tif
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
02 жовтня 2018 14:05 |
Додаток 13-4.tif
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
02 жовтня 2018 14:05 |
Додаток 11-4.tif
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
02 жовтня 2018 14:05 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова-4.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
02 жовтня 2018 14:05 |
5835-перелік ЗТД-4.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 вересня 2018 12:23 |
5835-перелік ЗТД-3.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 вересня 2018 15:22 |
5835-перелік ЗТД-2.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 вересня 2018 14:51 |
5835-перелік ЗТД-1.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 09:48 |
Додаток 4 - ТТ.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 09:48 |
Додаток 10 - мат-тех база.DOCX
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 09:48 |
Додаток 9 - митні платежі.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 09:48 |
Додаток 8 - досвід виконання.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 09:48 |
Додаток 7 - ОЛ.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 09:48 |
Додаток 6 - ОЛ.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 09:48 |
Додаток 5 - ОЛ.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 09:48 |
Витяг-5835-15.08.2018.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 серпня 2018 09:48 |
5835 - procurement notice.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У разі якщо запропоновані учасником торгів вимикачі відповідатимуть технічним вимогам і умовам постачання лише з резисторами предвключення, то вони повинні входити в поставку разом з вимикачем.
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 02.10.2018 були внесені відповідні зміни до тендерної документації (тендерну документацію доповнено додатком 11)
Звертаємо увагу учасників торгів що предмет закупівлі має бути уніфікованим, тому Замовник не буде оцінювати пропозиції надані на торги якщо конфігурація вимикачів буде відрізнятись від вимог що наведені у ТВ та УП.
Схеми управління вимикачем — постійна напруга 220 В.
Схема заводу пружин і обігріву — змінна напруга 220 В.
Учасник торгів повинен мати достатньо кваліфікації, щоб укомплектувати шафу для забезпечення функцій вказаних в Таблиці 3 п.2.9
Вимоги до комплектування вимикачів елегазом або сумішшю газів приймаються виробником на основі вимог п. 5.6 ТВтаУП ТТ-П.0.03.024-16 з урахуванням кліматичного виконання та внутрішнього тиску газу (суміші газів).
Вимоги про усунення порушення
Виходячи із тендерної документації та додатків до нeї, видно, що закуповуються 4 одиниці вимикачів елегазових, по 2 одиниці для ВП ХАЕС та ВП ЗАЕС. Далі були внесені зміни, у яких Специфікацію до конкурсних торгів було поділено на два Лоти: лот № 1 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС – 2 од.; лот № 2 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ХАЕС – 2 од.. Крім того, була розділена і очікувана вартість закупівлі по Лотам. Після поділення видно, що очікувана вартість вимикачів елегазових по Лоту № 2 встановлена неактуальна, оскільки:
- очікувана вартість по Лоту № 2 для ВП ХАЕС встановлена значно ніж очікувана вартість по Лоту №1 для ВП ЗАЕС;
- оба вимикача елегазових для ВП ЗАЕС за вимогами ТД та ТВ повинні бути укомплектовані синхронізатором у стандартній комплектації;
- один з вимикачів елегазових для ВП ХАЕС повинен бути укомплектован синхронизатором у стандартній комплектації, а другий повинен бути укомплектован синхронизатором, який має здійснювати операції включення і відключення по напрузі енергосистеми (систем шин 750 кВ) та мати номінальну напругу 220 В постійного струму (типу RPH2-2SIAO), однак вартість та встановлення цього синхронизатора значно вище стандартного.
Виходячи з вищеприведенного, очікувана вартість Лоту № 2 була встановлена некорректно та має бути вищою від очікуваної вартості за Лотом №, приблизно на 10-15%, у зв’язку з необхідністю встановлення на один з вимикачів елегазових синхронизатора типу RPH2-2SIAO.
Саме тому, керуючись своїми правами, як учасника закупівлі, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та умов ТД, наша компанія звертається до Замовника з проханням розгянути можливість внесення змін в умови проведення закупівлі, такі як:
Провести повторний моніторинг цін та збільшити очікувану вартість предмета закупівлі за Лотом №2. Оскільки на сьогоднішній день встановлена очікувана вартість Лоту №2 є неккоректною, що унеможливлює нашій компанії прийняти участь у зазначених торгах.
Зважаючи на те, що врегулювання правових відносин з цього питання, закріплене у договірному порядку, сприятиме підвищенню ядерної безпеки і більш ефективній співпраці у цій життєво важливій галузі, просимо Вас внести зміни до проекту договору (Додаток №3 до ТД), доповнивши його Додатком А - ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В ОБЛАСТІ ЯДЕРНОЇ ЕНЕРГІЇ (Додаток А - додається, див. файл у вкладенні).
Відповідальність сторін при реалізації постачання вимикачів за даними торгами наведено у Додатку № 4 до ТД розділ 4 «Технічні вимоги та умови постачання. Високовольтні вимикачі 750 кВ» ТТ-П.0.03.024-16.
Учасник торгів має керуватися вимогами тендерної документації та ТВтаУП.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-21-000027 ● b942a4a8374c4f4a99f77e2b7b1c9581
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2019 09:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.11.2019 № 335
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.11.2019 № 335
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2018-08-16-000070-a 16.08.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС, ВП ХАЕС: лот 1 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС – 2 од.; лот 2 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ХАЕС – 2 од.) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-16-000070-a], оприлюдненого в електронній системі закупівель 06.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що «на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 05.09.2018, 07.09.2018, 19.09.2018, 05.10.2018 Замовник оприлюднив роз’яснення 02.10.2018, 02.10.2018, 22.11.2018, 22.11.2018 відповідно, чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Крім того, Замовник, з перевищенням терміну (три робочих дні), в електронній системі закупівель оприлюднив 02.10.2018, 22.11.2018, 13.11.2018 і 22.11.2018 роз’яснення на звернення щодо вимог про усунення порушення 20.09.2018, 05.10.2018, 06.10.2018 та 16.11.2018 відповідно, чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі на поставку продукції несерійного виробництва, стосувалися перегляду умов оплати, поділу предмета закупівлі на окремі лоти, збільшення очікуваної вартості предмета закупівлі, внесення змін до проекту договору на закупівлю, технічних вимог, визначених у тендерній документації. З огляду на значну кількість та змістовну складову звернень підготовка роз’яснень потребувала залучення фахівців замовника, в тому числі з технічних питань. Крім того, за результатами розгляду частини зазначених звернень замовником були прийняті рішення про необхідність внесення змін до тендерної документації. Підготовка змін до тендерної документації та роз’яснень на звернення передбачала їх узгодження з кінцевими споживачами – ВП «Запорізька АЕС», ВП «Хмельницька АЕС» та потребувала додаткового часу на опрацювання. Згідно з абзацом 3 частини 2 статті 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Дотримуючись вищезазначеного положення Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, замовником 12.09.2018, 18.09.2018, 27.09.2018, 02.10.2018, 04.10.2018, 11.10.2018, 25.10.2018, 30.10.2018, 01.11.2018, 06.11.2018 та 13.11.2018 були внесені зміни до тендерної документації в частині продовження строку подання тендерних пропозицій до 21.09.2018, 01.10.2018, 05.10.2018, 10.10.2018, 16.10.2018, 29.10.2018, 02.11.2018, 07.11.2018, 09.11.2018, 15.11.2018 та 29.11.2018 відповідно. Зміни до ТД були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії замовника жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не були предметом оскарження. Таким чином, замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
2019-12-11 12:04:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 38 034 047,23 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 38 034,05 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 380340.47 UAH |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Замовник не проти використання модульних автоматичних вимикачів для захисту кіл нагрівання та освітлення. Вимикачі повинні захищати вказані кола від коротких замикань, перегріву та витримувати електродинамічну і термічну дію всіх розрахункових, у тому числі й довгострокових струмів короткого замикання, що протікають.
Учасник торгів повинен керуватися тим, що схема управління вимикача повинна мати можливість при спрацюванні захисту неповнофазного включення (ЗНФ) забезпечувати до включення або до відключення вимикача згідно схемних рішень з застосуванням реле.
А також повинна бути реалізована:
можливість блокування кіл відключення вимикача при неповнофазному режимі для забезпечення можливості включення фази в циклі однофазного автоматичного повторного включення (ОАПВ), тобто блокування захисту від неповнофазного режиму в циклі ОАПВ.
Учасник торгів повинен мати достатньо кваліфікації, щоб реалізувати схемні рішення щодо виконання функцій, вказаних в п.4.11 Табл. 3.
Вимоги про усунення порушення
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
SIA "Zodiak Plus" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O." | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ СІТІ СОУЛ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Universal Baltic Group OÜ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O." |
38 004 547,51
UAH з ПДВ
|
37 920 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
SIA "Zodiak Plus" |
38 014 289,69
UAH з ПДВ
|
38 014 289,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
Universal Baltic Group OÜ |
37 942 520,98
UAH з ПДВ
|
37 942 520,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СІТІ СОУЛ |
38 029 500,00
UAH з ПДВ
|
38 029 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O." #6588387000 |
Переможець |
37 920 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2018 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2022 16:07
|
Додаткова угода 5 до контракту 53-129-01-19-01724.pdf | зміни до договору |
28 березня 2022 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2021 15:53
|
Додаткова угода 4 до контракту - 53-129-01-19-01724 (1).pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2021 16:05
|
Додаткова угода 3 до контракту 53-129-01-19-01724 (1).pdf | зміни до договору |
23 лютого 2021 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:17
|
Додаткова угода 2 до контракту 53-129-01-19-01724 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2019 17:44
|
Додаткова угода 1 до дог. 53-129-01-19-01724 (1).pdf | зміни до договору |
18 листопада 2019 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2019 09:54
|
договір лот 2 - 53-129-01-19-01724.pdf | укладений |
04 січня 2019 09:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди та викладення п.4.1.1 (абзац 1-5) Контракту у новій редакції та враховуючи вищенаведені обставини, встановити строк поставки продукції з 01.02.2020 по 31.03.2020 та викласти специфікацію №1 у новій редакції, наведеній у Додатку № 1 до угоди була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01724 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума контракту після внесення змін до контракту – 964 914,14 євро. Кількість товару після внесення змін до контракту - 2 од. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01724 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у Специфікацію № 1 (Додаток № 1 до Контракту) в частині продовження строку поставки. Сума контракту після внесення змін до контракту – 964 914,14 євро. Кількість товару після внесення змін до контракту - 2 од. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01724 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди до контракту щодо викладення в п.4.1.1 та 4.1.2 Контракту була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума контракту після внесення змін до контракту – 964 914,14 євро. Кількість товару після внесення змін до контракту - 2 од. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01724 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст. 10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди до контракту щодо викладення Розділу IV Контракту у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01724 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |