Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Болти клемні з гайкою, болти закладні з гайкою, шайба одновиткова
terminal bolts with a screw, insert bolts with a screw, single-turn washer
Очікувана вартість
26 639 756,40 UAH
UA-2018-08-09-000736-a 0d6787a12af94e44a241f3270df344df
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 серпня 2018 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2018 10:00
Очікувана вартість: 26 639 756,40 UAH з ПДВ
Publication date: 09 серпня 2018 17:05
Enquiries until: 06 жовтня 2018 10:00
Complaints submission until: до 12 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 жовтня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 26 639 756 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Болти клемні з гайкою, болти закладні з гайкою, шайба одновиткова
terminal bolts with a screw, insert bolts with a screw, single-turn washer

Тендерна документація

05 жовтня 2018 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2018 15:08
Зміни до тендеру_2070_05.10.2018.doc
05 жовтня 2018 15:08
Додаток №9_нова редакція_05.10.2018.docx
05 жовтня 2018 15:08
2070 ТД болти клемні_нова редакція_05.10.2018.docx
14 вересня 2018 16:19
Зміни до тендеру_2070_14.09.2018.doc
05 жовтня 2018 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2018 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2018 15:08
Зміни до тендеру_2070_05.10.2018.doc
05 жовтня 2018 15:08
Додаток №9_нова редакція_05.10.2018.docx
14 вересня 2018 16:19
Додаток №9_нова редакція_14.09.2018.docx
09 серпня 2018 17:02
Додаток №9.docx
05 жовтня 2018 15:08
2070 ТД болти клемні_нова редакція_05.10.2018.docx
14 вересня 2018 16:19
2070 ТД болти клемні_нова редакція_14.09.2018.docx
09 серпня 2018 17:02
2070 ТД болти клемні.docx
14 вересня 2018 16:19
Зміни до тендеру_2070_14.09.2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-09-000736-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 30 серпня 2018 13:58
Можливість внесення змін
Шановні панове, пропонуємо розглянути можливість внесення змін згідно доданого файлу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 жовтня 2018 15:13
На вимоги учасника щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне:
1. На вимогу стосовно термінів оплати – замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію (ТД) без змін;
2. Вимога щодо виключення з тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору – залишити без змін;
3. Вимога щодо збільшення бюджету закупівлі по лоту №3 – ТД залишити без змін;
4. Вимога щодо змін назви «Болти клемні» – залишити без змін;
5. Щодо змін у Додатку 9 «Основні умови договору»:
- п.2.7 проекту Договору викладено в наступній редакції: «2.7. При виявленні невідповідності якості та/або кількості, та/або комплектності, та/або асортименту Продукції, ЗАМОВНИК зобов’язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості.»;
- п.2.8 залишено без змін;
- п. 5.2 абзаци 3 та 4 залишено без змін;
- п.7.1 абзац 2 залишено без змін;
- п. 9.4 залишено без змін;
- п.10.1 залишено без змін;
- п. 10.10 залишено без змін;
6. Погодження ТУ має відбуватися встановленим порядком;
7. До розділу «Технічні вимоги» (Додаток А), щодо маркування болтів закладних (Лот №2) внесено зміни, а саме: «На головці кожного болта має бути випукле маркування, що вміщає в себе товарний знак або умовне позначення виробника та рік виготовлення (дві останні арабські цифри). Висота знаків маркування – не менше 8 мм, товщина – не менше 1 мм, випуклість не менше 0,5 мм.».

Документи подані скаржником

30 серпня 2018 13:58
зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000016 ● 78b4b3432fa04e44a559937b9dbbbb8a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 17:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.02.2019 № 34

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.02.2019 № 34


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2018-08-09-000736-a 09.08.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. У висновку ДАСУ зазначено, що додаток 5 до тендерної документації Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону.

2019-03-14 15:57:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовником було оскаржено висновок Державної аудиторської служби України від 06.03.2019 (Позовна заява Від 19.03.2019 №б/н про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 06.03.2019 щодо усунення порушень законодавства)
Дата публікації: 20 березня 2019

Документи:

20 березня 2019 16:22
Електронний підпис

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 3
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 085 606,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 428,03 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32568 UAH


Title: Lot 3
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 1 085 606,40 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 428,03 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

17 т
Шайба одновиткова колійна d=27 мм
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018

Шайба одновиткова колійна d=27 мм
CPV: 44530000-4

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
23 жовтня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій