Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
terminal bolts with a screw, insert bolts with a screw, single-turn washer
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2018 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2018 10:00 |
Очікувана вартість: | 26 639 756,40 UAH з ПДВ |
Publication date: | 09 серпня 2018 17:05 |
Enquiries until: | 06 жовтня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 12 жовтня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 жовтня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 26 639 756 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
05 жовтня 2018 15:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2018 15:08 |
Зміни до тендеру_2070_05.10.2018.doc | |
05 жовтня 2018 15:08 |
Додаток №9_нова редакція_05.10.2018.docx | |
05 жовтня 2018 15:08 |
2070 ТД болти клемні_нова редакція_05.10.2018.docx | |
14 вересня 2018 16:19 |
Зміни до тендеру_2070_14.09.2018.doc |
05 жовтня 2018 15:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 жовтня 2018 15:08 |
Зміни до тендеру_2070_05.10.2018.doc
|
||||||
05 жовтня 2018 15:08 |
Додаток №9_нова редакція_05.10.2018.docx
|
||||||
05 жовтня 2018 15:08 |
2070 ТД болти клемні_нова редакція_05.10.2018.docx
|
||||||
14 вересня 2018 16:19 |
Зміни до тендеру_2070_14.09.2018.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. На вимогу стосовно термінів оплати – замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію (ТД) без змін;
2. Вимога щодо виключення з тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору – залишити без змін;
3. Вимога щодо збільшення бюджету закупівлі по лоту №3 – ТД залишити без змін;
4. Вимога щодо змін назви «Болти клемні» – залишити без змін;
5. Щодо змін у Додатку 9 «Основні умови договору»:
- п.2.7 проекту Договору викладено в наступній редакції: «2.7. При виявленні невідповідності якості та/або кількості, та/або комплектності, та/або асортименту Продукції, ЗАМОВНИК зобов’язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості.»;
- п.2.8 залишено без змін;
- п. 5.2 абзаци 3 та 4 залишено без змін;
- п.7.1 абзац 2 залишено без змін;
- п. 9.4 залишено без змін;
- п.10.1 залишено без змін;
- п. 10.10 залишено без змін;
6. Погодження ТУ має відбуватися встановленим порядком;
7. До розділу «Технічні вимоги» (Додаток А), щодо маркування болтів закладних (Лот №2) внесено зміни, а саме: «На головці кожного болта має бути випукле маркування, що вміщає в себе товарний знак або умовне позначення виробника та рік виготовлення (дві останні арабські цифри). Висота знаків маркування – не менше 8 мм, товщина – не менше 1 мм, випуклість не менше 0,5 мм.».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-12-000016 ● 78b4b3432fa04e44a559937b9dbbbb8a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.02.2019 № 34
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.02.2019 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2018-08-09-000736-a 09.08.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. У висновку ДАСУ зазначено, що додаток 5 до тендерної документації Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону.
2019-03-14 15:57:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Замовником було оскаржено висновок Державної аудиторської служби України від 06.03.2019 (Позовна заява Від 19.03.2019 №б/н про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 06.03.2019 щодо усунення порушень законодавства) |
Дата публікації: | 20 березня 2019 |
Документи:
20 березня 2019 16:22
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3 |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 1 085 606,40 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 428,03 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32568 UAH |
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |