Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 –33750000-2 Засоби для догляду за малюками ЛОТ 1 Підгузки для дорослих (Adult diapers)) ЛОТ 2 Підгузки для дітей (diapers for children)
Очікувана вартість
3 005 345,00 UAH
UA-2018-07-27-001547-b 8563f281e64b4aab9d455dcaac253e10
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запрудная Соф'я Володимирівна

+380612240718 bux_cpmsd10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Центр первинної медико - санітарної допомоги №10"
Код ЄДРПОУ: 38969531
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, бул Шевченка 25
Контактна особа: Запрудная Соф'я Володимирівна
+380612240718
bux_cpmsd10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2018 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2018 16:13
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2018 16:13
Очікувана вартість: 3 005 345,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

08 серпня 2018 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2018 16:42
Тендерна документація (підгузки) зі змінами.doc
08 серпня 2018 16:42
Протокол.pdf
08 серпня 2018 16:42
Перелік змін.doc
27 липня 2018 16:09
Тендерна документація.doc
08 серпня 2018 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2018 16:42
Тендерна документація (підгузки) зі змінами.doc
08 серпня 2018 16:42
Протокол.pdf
08 серпня 2018 16:42
Перелік змін.doc
27 липня 2018 16:09
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

поставка
Дата подання: 02 серпня 2018 14:56
Дата відповіді: 03 серпня 2018 12:31
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, на скільки поставок збираєтесь ділити товар? По кожній адресі одна поставка, або ще буде поділено і по місяцях? Скільки буде всього поставок? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання.
В тендерній документації у Додатках 3 та 6 прописано, що поставка товару здійснюється дрібними партіями в залежності від потреб Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-27-001547-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 03 серпня 2018 11:04
змінити дискримінаційні та упереджені технічні вимоги
Доброго дня!
У Ваших вимогах так різниться поглинання підгузків для дорослих відповідно до розміру!
Так підгузок розмір Small (S) повинен поглинати всього 1500 мл, при цьому розмір Medium (M) та Large (L) повинні мати надмірне поглинання 3100 мл та 3500 мл відповідно.
Такі вимоги поглинання:
1. Точно відповідають поглинанню підгузків конкретної торгівельної марки!
2. Мають завищені вимоги по поглинанню розмірів M і L, при цьому низькі в розмірах S і XL.
3. Присутні в такій кількості тільки в одного представника ТМ підгузків в Україні, так як є неходовим товаром.
4. Унеможливлює учать в закупівлі більше 90% учасників аналогічних закупівель.
Виходячи з цього, прописуючи вимоги з надмірно високі вимоги поглинання, Ви нерозсудливо витрачаєте державні кошти!
Також Це суперечить ст.3, ст.5, ст.12 Закону "Про публічні закупівлі". Тому Просимо тендерний комітет змінити дискримінаційні та упереджені технічні вимоги та надати іншим виробникам можливість прийняти участь у процедурі відкритих торгів, убравши вимоги з надмірним поглинанням!
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 серпня 2018 16:45
Щиро вдячні за зауваження. В тендерній документації, у технічних вимогах до предмету закупівлі в момент складання були допущені технічні (механічні) помилки, але відповідні поправки вже внесені.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-07-27-001547-b.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН", Код ЄДРПОУ:39120974
Дата подання: 19 листопада 2018 17:04
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

19 листопада 2018 17:04
Скарга Замовнику підгузки.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-27-001547-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:38467184
Дата подання: 30 серпня 2018 17:35
Скарга
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2018 15:53
Рішення від 04.09.2018 № 9067.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2018 15:53
Рішення від 19.09.2018 № 9699.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2018 17:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимога Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель задоволена. Рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Альтернатива Трейд» переможцем процедури закупівлі скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 27 вересня 2018 09:34
Номер скарги: UA-2018-07-27-001547-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 12 жовтня 2018 11:59
Скарга до АМКУ щодо рішення Замовника
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІКАЛГРУП-Україна» не відповідає умовам закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2018 18:04
Рішення від 17.10.2018 № 10585.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2018 18:03
Рішення від 02.11.2018 № 11228.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2018 19:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету № 11228-р/пк-пз від 02.11.2018 року виконано.
Дата виконання рішення замовником: 08 листопада 2018 16:03

Документи подані скаржником

30 серпня 2018 17:35
Скарга.pdf
30 серпня 2018 17:35
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

25 вересня 2018 16:29
Протокол
25 вересня 2018 16:29
Рішення про відхилення

Документи Органу Оскарження

04 вересня 2018 15:53
Рішення від 04.09.2018 № 9067.pdf
24 вересня 2018 17:10
Рішення від 19.09.2018 № 9699.pdf

Документи подані скаржником

12 жовтня 2018 11:59
Вих 11 10 Скарга АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

07 листопада 2018 19:17
Рішення від 02.11.2018 № 11228.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Підгузки для дітей (diapers for children)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 223 860,20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 119,30 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4461 шт
Підгузки для дітей вагою до 20-25 кг.
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд, 25, кабінет №4 (головна медсестра), всі адреси поставки зазначені у тендерній документації
Дата доставки: 31 грудня 2018
20549 шт
Підгузки для дітей вагою 16+ кг.
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд, 25, кабінет №4 (головна медсестра), всі адреси поставки зазначені у тендерній документації
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН" 190 303,83
UAH з ПДВ
190 303,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2018 20:29
31 Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2018 20:29
30 Проект договору.pdf
15 серпня 2018 20:29
20 Інструкція.pdf
15 серпня 2018 20:29
19 Лист від виробника.pdf
15 серпня 2018 20:29
10 Копія Статуту.pdf
15 серпня 2018 20:29
08 Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН"

Інформація про відміну

Дата відміни
16 серпня 2018 16:13
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій