Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33690000-3 Лікарські засоби різні ( 9 Лотів)
Очікувана вартість
2 332 961,75 UAH
UA-2018-07-27-000647-c 347970f7ab424dda8de4fb70f20639a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доманська Наталія

+30442597057 tender@unci.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний інститут раку
Код ЄДРПОУ: 02011976
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43
Контактна особа: Доманська Наталія
+30442597057
tender@unci.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2018 19:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2018 16:42
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2018 16:42
Очікувана вартість: 2 332 961,75 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Лот №1 - Набори реагентів для гематологічного аналізатора Mindray ВС-3000 – 7 найменувань Лот №2 - Набори реагентів до гематологічних аналізаторів Sysmex XS-1000, Sysmex K-1000 – 9 найменувань Лот №3 - Реактиви лабораторні для визначення груп крові та мануальних методів дослідження – 16 найменувань Лот №4 – Набори реактивів для автоматичного біохімічного аналізатора AU 480 – 46 найменувань Лот №5 – Реагенти для мікробіологічного аналізатора mini API – 26 найменувань Лот № 6 – Барвники лабораторні – 3 найменування; Лот № 7 – Реактиви лабораторні різні – 12 найменувань; Лот № 8 – Реактиви лабораторні для імуноферментного аналізатора Sirio S – 11 найменувань; Лот № 9 – Набори рактивів для аналізатора гемостату Sysmex CA 660 – 6 найменувань
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

07 серпня 2018 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2018 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2018 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2018 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2018 09:43
Зміни до ТД лікарські засоби різні 9 лотів всім зацікавленим особам.doc
07 серпня 2018 09:43
Тендерна документація реактиви 9 Лотів (нова редакція.).doc
31 липня 2018 16:38
Тендерна документація реактиви 9 Лотів (нова редакція).doc
31 липня 2018 16:38
ЗДКТ лікарські засоби різні 9 лотів всім зацікавленим особам.doc
27 липня 2018 19:27
Тендерна документація реактиви 9 Лотів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Одиниці виміру.
Дата подання: 30 липня 2018 09:37
Дата відповіді: 31 липня 2018 09:32
Доброго дня. У лоті №7 при переліку товарів вказані одиниці виміру -грами, а в медико-технічних вимогах -кг. Які одиниці виміру правильні?
Відповідь: Доброго дня.
Дякую за запитання.
Ваше питання прийнято до уваги та будуть внесені зміни в опис закупівлі відповідно до Вашого запитання.
Гарного дня.
Лот №7
Дата подання: 31 липня 2018 10:45
Дата відповіді: 31 липня 2018 17:35
У лоті №7, позиція №12 вказані параметри товари 1000х1000 мм 250 шт/пак. В Україні максимальний розмір бумаги для стерилізації 750х750 мм і реалізується вона в кг, а не паковками. Заявлена Вами продукція виготовляється і реалізується лише в Росії.
Відповідь: Доброго дня.
Ваші зауваження направлені на розгляд спеціалістам з лабораторії. За рузультатами уточнень буде додатково надано інформацію та у разі чого будуть внесені відповідні зміни.
Дякую за запитання.
По Лоту №1 – Набори реагентів для гематологічного аналізатора Mindray ВС-3000 – 7 найменувань
Дата подання: 01 серпня 2018 12:18
Дата відповіді: 02 серпня 2018 14:23
Добрий день. Питання щодо позиції №7 - Контрольний матеріал Para 12 Extend, патологія, фл 2,5 мл х 1. Уточніть, будь ласка, який саме рівень патології Вам потрібно? Дякую.
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно позиції №7 - Контрольний матеріал Para 12 Extend, патологія, фл 2,5 мл х 1.
Рівень паталогії - низький рівень.
Дякуємо за запитання.
Гарного дня.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-27-000647-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАБОР-ДІАГНОСТИКА", Код ЄДРПОУ:32958110
Дата подання: 23 серпня 2018 12:59
Оскарження рiшення замовника
1. ПП "Лабор-Діагностика" має арендований автортанспорт. Відповідно до розділу 3 пункту 5 примітки 2: наявність в учасника арендованого транспортного засобу підтвердженно копією оренди транспортного засобу завіреного нотаріально, в якому прописано номер свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, що і вимагальсь в тендерній документації. Документальне підтвердження наявності у іншої сторони транспортного засобу - свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу в тендерній документації вимагалось при наданні послуг з транспортування.
2. В гарнтійному листі виробника помилково позначено об`єм реагентів анти-АВ 10мл, замість 5мл як вимагає тендерна документація. Лист пояснення та інструкція додається.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2018 09:22
Пункт 5 розділу 3 Тендерної документації звучить наступним чином: для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі):
б) наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
- довідка, яка містить відбиток печатки (за наявності) учасника, складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази.
До довідки додаються:
- копії підтверджуючих документів про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ( копії договорів придбання чи оренди приміщень та обладнання; акт приймання-передачі орендованого приміщення чи обладнання);
- копії документів, що підтверджують спроможність доставки відповідного товару (копії документів, що підтверджують наявність: власного1, орендованого2 автотранспорту, транспортно-експедиційних послуг, тощо).
Примітки:
1 Наявність у учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або ліцензійними картками.
2 Наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копіями договорів оренди транспортних засобів або договорів про надання послуг з транспортування з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони транспортних засобів – свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів або ліцензійними картками.
Просимо звернути увагу на те, що в Тендерній документації не розмежовується документальне підтвердження наявності у іншої сторони транспортних засобів.
Що стосується помилки в листі-гарантії виробника, то відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок учасника належать :
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі ТП.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що дана вимога є неправомірною.

Документи подані скаржником

23 серпня 2018 12:55
лист-пояснення.jpg

Документи

28 серпня 2018 09:22
Протокол 59.2.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 6.Барвники лабораторні – 3 найменування
Опис предмету закупівлі:
Барвники лабораторні – 3 найменування
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 50 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 251,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 серпня 2018 15:21
Закінчення: 15 серпня 2018 16:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150 л
Азур-уозин по Романовському
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Дата доставки: 15 грудня 2018
120 л
Еозин-метиленовий синій по Май-Грюнвальду
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Дата доставки: 15 грудня 2018
10 пач
Олія емерсійна, уп/100 мл
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Дата доставки: 15 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2018 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тютюн Володимир Сергійович 36 200,00
UAH з ПДВ
36 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС" 42 100,00
UAH з ПДВ
37 489,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Макаренко Діана Вікторівна 43 000,00
UAH з ПДВ
37 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕксімКаргоТрейд 48 800,00
UAH з ПДВ
37 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Неліпа Майя Володимирівна" 48 150,00
UAH з ПДВ
48 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2018 11:57
ФОП Тютюн.rar

Публічні документи

31 серпня 2018 11:03
документи переможця
14 серпня 2018 13:12
документи пункт 6.pdf
14 серпня 2018 13:12
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2018 13:12
проект договора.pdf
14 серпня 2018 13:12
лист - умови договору.pdf
14 серпня 2018 13:12
довідка та договір.pdf
14 серпня 2018 13:12
довідка ст17.pdf
14 серпня 2018 13:12
статут.pdf

Публічні документи

14 серпня 2018 14:46
Інструкції.PDF
14 серпня 2018 14:46
Документи якості.PDF
14 серпня 2018 14:46
Лист щодо відс.статуту.PDF
14 серпня 2018 14:46
Довідка щодо підпису.PDF
14 серпня 2018 14:46
Проект договору.PDF
14 серпня 2018 14:46
Лист щодо реєстрації.PDF
14 серпня 2018 14:46
Мед.-тех.вимоги.PDF
14 серпня 2018 14:46
Ст. 17.PDF
14 серпня 2018 14:46
Довідка працівники.PDF
14 серпня 2018 14:46
Аналогічний договір.PDF
14 серпня 2018 14:46
Обл. та мат.тех.база.PDF
14 серпня 2018 14:46
Цінова пропозиція.PDF
14 серпня 2018 14:46
Уставні документи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тютюн Володимир Сергійович

ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС"

ФОП Макаренко Діана Вікторівна

ТОВ ЕксімКаргоТрейд

ФОП "Неліпа Майя Володимирівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тютюн Володимир Сергійович
#3188722792
Відхилено 36 200,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2018 17:12
ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС"
#41828137
Переможець 37 489,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2018 17:12

Документи

22 серпня 2018 17:12
Електронний підпис

Документи

22 серпня 2018 17:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2018 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС"
#41828137
37 489,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2018 17:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 17:37
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2019 11:06
дод уг 2 до дог 327 (1).pdf зміни до договору
11 лютого 2019 11:06
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:23
Дод уг № 1 до дог 327 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 11:23
Електронний підпис укладений
05 вересня 2018 13:50
Договір 327.pdf укладений
05 вересня 2018 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", строк дії договору продовжено на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 327
Договір:
Номер додаткової угоди: 327
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, суму договору збільшено на 7492,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 327
Договір:
Номер додаткової угоди: 327
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 44 981,00
UAH з ПДВ