Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання та встановлення обладнання стаціонарних постів автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря
Acquisition and installation of equipment of stationary posts of the automated system of monitoring of atmospheric air
Очікувана вартість
17 325 000,00 UAH
UA-2018-05-31-000605-c 37b23bcab4144adda8db953006b9515f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаліч Ганна Іванівна

+380442790158 eko.koda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38750794
Вебсайт: http://eko.koda.gov.ua
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська область обл., місто Київ, вул.Басейна 1/2А
Контактна особа: Ткаліч Ганна Іванівна
+380442790158
eko.koda@ukr.net
Додаткові контактні особи: Андрущенко Андрій Володимирович
+380442790158
eko.koda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Environment and Natural Resources of Kyiv Regional State Administration
National ID: 38750794
Contact point:
+380442790158
eko.koda@ukr.net
Additional contacts: Андрущенко Андрій Володимирович
+380442790158
eko.koda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 травня 2018 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2018 10:00
Очікувана вартість: 17 325 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 31 травня 2018 18:30
Enquiries until: 22 червня 2018 10:00
Complaints submission until: до 28 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 липня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 17 325 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
код за ДК 021:2015 - 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (код за ДК 021:2015 - 38344000-8 Прилади для моніторингу забруднень)
Common Procurement Vocabulary (CPV): 38340000-0 Instruments for measuring quantities (38344000-8 Pollution-monitoring devices)

Тендерна документація

22 червня 2018 09:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 червня 2018 09:45
Перелік змін до ТД від 22.06.2018.doc
22 червня 2018 09:45
ТД Пости моніторінгу. Зі змінами від 22.06.2018.docx
31 травня 2018 18:31
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
22 червня 2018 09:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 червня 2018 18:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 травня 2018 18:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 червня 2018 09:45
Перелік змін до ТД від 22.06.2018.doc
18 червня 2018 18:51
Перелік змін до ТД від 18.06.2018.doc
22 червня 2018 09:45
ТД Пости моніторінгу. Зі змінами від 22.06.2018.docx
18 червня 2018 18:51
ТД Пости моніторінгу. Зі змінами від 18.06.2018.docx
31 травня 2018 18:31
ТД Пости моніторінгу (лоти) 31.05.2018.docx
31 травня 2018 18:31
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розбіжності умов закупівлі
Дата подання: 08 червня 2018 09:54
Дата відповіді: 08 червня 2018 13:54
Згідно Т.Д . Розд.1 п. 4.2., та Додатку 3 (Технічне завдання) "Придбання та встановлення обладнання постів ......", відбувається за Лотами 1,2., та встановлюється відповідно до адрес вказаних в даних лотах...Одночасно в Додатку 4 (Договір...) Розділ 5 п.5.2. Вказано інше місце поставки товару за іншою адресою Замовника, де відбуваеться оформлення накладної та підписання Акту. Поясніть будь ласка, яким чином тоді здійснюється та виконується п.2 Додатку 3 (Т.З,)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Додаток 4 до тендерної документації є проектом договору, умови якого можуть змінюватися до моменту підписання сторонами.
Місце поставки товару описано у Додатку 3 «Технічне завдання».
Крім того, згідно Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації, адреси для встановлення обладнання стаціонарних постів автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря, визначені згідно запитів та реальних потреб районних, міських, селищних рад та районних державних адміністрацій, по технічним причинам можуть змінюватися в адміністративних межах району, міста, селища, у відповідності до Переліку природоохоронних заходів на 2018 рік, що фінансуються за рахунок коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища.
Прошу пояснити п.5 та п.6 Тендерної документації
Дата подання: 08 червня 2018 14:00
Дата відповіді: 12 червня 2018 18:04
п.5 Недискримінація Учасників.... Наприклад: - Згідно Европейських норм розголошення інформації про офіційне працевлаштування, П.ІБ. рік народження, кваліфікація, досвід роботи, та надання копій дипломів, трудових книжок (а вони будуть різномовні, та й перевірити чи працюють дані працівники чи ні, буде неможливо.., з юридичних причин, це не підсильно для Тендерного комітету), накази про призначення, штатний розпис .. та всі інші документи, які Ви передбачили (Додаток 2 п.2) - заборонено. Але, якщо припустимо Ви отримаєте ці документи, то яким чином та на підставі якої ст. Закону України Тендерний комітет збереже таемницю... Чи не є це дискремінацією до Учасників з України., Як Ви вважаєте? Наступне: - Ви вказуєте в Додатку 2,п.2 ... про наявність обов’язкових офіційно працевлаштованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору, а саме: - інженерів, - інженера-електрика, - інженера-програміста. Але в різних частинах світу, назви спеціальностей для виконання Технічного завдання різні.. Запитання: - які назви спеціальностей потрібно вказати для працівників, наприклад - Албанії, коли вони мають свій класифікатор професій, чи яким чином тоді виконати умови що вище наведені? - яким чином назва профессій вплива на Т.З. ? - чи потрібно переводити бланк Учасника на якому буде вказано перелік спеціальностей з албанської мови на Українську? Крім того в Додатку 2 п.1. Вказано про необхідність та наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, за підписом уповноваженої посадової особи, в якій повинна міститись інформація про наявність у Учасника робочих приміщень та обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору, а саме: мультиметрів, осцилографів, паяльної станції, зварювального обладнання, перфоратора. В довідці необхідно зокрема обов’язково зазначити наступну інформацію: найменування обладнання; власника обладнання; кількість та рік випуску обладнання. У тому випадку, якщо обладнання Учасника орендується, мають бути надані копії договорів оренди, які чинні на термін виконання договірних умов, або гарантійні листи від орендодавців з тим, що протягом строку виконання робіт орендодавець погоджується надавати в оренду обладнання. Прошу пояснити: - Де в Т.З., а саме в лотах 1.2, необхідно приміняти наступне обладнання: - перфоратор, - зварювальне обладнання, Яким чином дане обладнання впливає на Постачання постів контролю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до п.3 ст 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель є загальнодоступною та гарантує недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, для участі у торгах учасник надає лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі, цивільно-правових та господарських відносинах відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI згідно форми
Відповідно до статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2. Відповідно до пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою.
Тендерна пропозиція підготовлена учасником – нерезидентом України може бути складено іншою мовою, при цьому повинна мати обов'язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в сертифікованому центрі перекладів та завірену підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності) цього центру.
У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи Замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
У тендерній документації відсутні висоги щодо надання професій працівників згідно національних класифікаторів. Тому в інших країнах є відповідні спеціальності.
3. Відповідно до пункту 2 Додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації учасником повинно бути забезпечено, в тому числі, монтаж обладнання.
Обладнання повинно бути вмонтоване в металеві стаціонарні термошафи, призначені для розміщення на відкритих майданчиках, які є невід'ємною частиною стаціонарного посту моніторингу (Лот 1), а також у металеві навісні термошафи, призначені для розміщення на відкритих майданчиках, бетонних опорах, бетонних спорудах, на огороджувальних конструкціях, зовні або всередині будівель, які є невід'ємною частиною стаціонарного посту моніторингу (Лот 2) (Технічні вимоги до предмету закупівлі - пункт 1 Додатку 3 «Технічне завдання»).
Саме для виконання монтажних робіт і знадобиться, в тому числі, зварювальне обладнання та перфоратор.
Умови оплати
Дата подання: 08 червня 2018 14:14
Дата відповіді: 12 червня 2018 18:05
Прошу пояснити: Іноземний Учасник згідно умов Т.З., надав всю необхідну інформацію та згідно проведенного аукціону його визнано "Переможцем", при розгляді всіх наданих документів Тендерний комітет підтвердив що іноземний Учасник - став Переможцем. Поясніть: - Яким чином буде проведено розрахунок за виконані умови договору з іноземним Постачальником, коли здійснення розрафунків відбувається через Казначейський рахунок в національній валюті, а необхідно провести оплату за кордон.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 7 Декрету Кабінету Міністрів України від 19.02.1993 № 15-93 «Про систему валютного регулювання і валютного контролю» розрахунки між резидентами і нерезидентами в межах торговельного обороту здійснюються лише через уповноважені банки в порядку, установленому Національним банком України.
Умови оплати
Дата подання: 08 червня 2018 14:19
Дата відповіді: 12 червня 2018 18:05
Чи має право Переможець торгів, отримати оплату за постачання товару згідно вказаних Лотів, коли товар буде поставлятися згідно календарного графіку пропорційно,? Коли настане в такому випадку термін виконання монтажних робіт? Якщо так, то в якому розділі Т.З. про це можливо дізнатися.
Відповідь: Згідно Розділу 4 Додатку 4 «Проект договору» до тендерної документації, грошові зобов’язання Замовника на фінансування купівлі Товару за Договором виникають в межах загальної вартості Товару.
Усі розрахунки між Сторонами за Договором здійснюються шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений у Договорі протягом 10 (десяти) робочих днів з підписання Сторонами Накладної, а також додатково Акту.
Розрахунок за поставлений Товар здійснюються з урахуванням норм Бюджетного кодексу України, шляхом оплати Замовником усього поставленого Товару на підставі Накладної, Акту та Специфікації.
Замовник може здійснювати попередню оплату в розмірі 30 % від ціни Договору строком до двох місяців відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із діючими змінами) на підставі виставленого Постачальником рахунку, решта 70% від ціни Договору сплачується Замовником після поставки Товару згідно Накладної та Акту.
5. Вимоги до пробовідбірних зондів:
Дата подання: 12 червня 2018 16:31
Дата відповіді: 12 червня 2018 18:17
Відповідно до додатку №3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на поставку товарів «Придбання та встановлення обладнання стаціонарних постів автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря»» п. 5. Вимоги до пробовідбірних зондів: «Пробовідбірні зонди призначені для відбору проб повітря. Пробовідбірні зонди повинні мати параметри: - кількість каналів відбору не менше 3 шт; - система підігріву повітря; - інтервал температур навколишнього середовища - 28 °С … + 45 °С; - інтервал відносної вологості 25-85 %; - інтервал атмосферного тиску 90-105 кПа. Просимо надати роз’яснення\уточнення, щодо доповнення технічних характеристик\вимог до даного обладнання, доповнивши інформацію про об’єм повітря, яке відбирається ротаметрами за одну хвилину, а також більш точну інформацію щодо електроживлення даного приладу. В результаті надання відповідного роз’яснення щодо тендерної документації просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Основні вимоги, згідно яких Замовник визначатиме відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам наведені в додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації.
Запитання до технічного завдання
Дата подання: 14 червня 2018 12:51
Дата відповіді: 18 червня 2018 18:48
Згідно технічної документації пункт ІІІ пункт 6 Додаток 3 до технічного завдання на поставку товарів «Придбання та встановлення обладнання стаціонарних постів автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря» за лотом 1 та лотом 2 пунктом 1. Технічні вимоги до предмету закупівлі зазначені вимоги до наборів газоаналізаторів автоматичних з примусовим відбором проб повітря, житлова зона, а саме адреси постачання приладів, речовини, діапазони вимірювань, технічні характеристики приладів та документацію «сертифікати перевірки типу згідно чинного законодавства (за наявності).» Просимо уточнити чи потрібно додавати «сертифікати перевірки типу» до тендерної пропозиції. В якої формі – це повинна бути скан-копія з оригіналу, чи копія документу з печаткою та підписом уповноваженої особи, датою та ініціалами? Чи є ця умова обов’язковою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету (протокол №14 від 18.06.2018) внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Спосіб подання оригіналу або копії відповідного документа – згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Запитання до технічного завдання
Дата подання: 14 червня 2018 12:51
Дата відповіді: 18 червня 2018 18:49
Згідно технічної документації пункт ІІІ пункт 6 Додаток 3 до технічного завдання на поставку товарів «Придбання та встановлення обладнання стаціонарних постів автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря» за лотом 1 та лотом 2 пунктом 2. Вимоги до вимірювачів масової концентрації аерозольних часток (пилу) в атмосфері, житлова зона, зазначені вимоги «діапазон вимірювання РМ2,5 РМ10: 0-150 мг/м3 (похибка не більше 20 %)». За чинним законодавством України, а саме Державних санітарних правил охорони атмосферного повітря населених місць затверджених Міністерством охорони здоров’я України № 201 від 09.07.97 зазначені граничні допустимі концентрації пилу (аерозолю): максимально разові – 0,5 мг/м3, середньодобові – 0,15 мг/м3, які допускається приймати при здійснені контролю за якісним та кількісним складом забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря. При поставці учасників приладів «вимірювачів масової концентрації аерозольних часток (пилу) в атмосфері, житлова зона», які зазначені в технічних вимогах в заданих діапазонах 0-150 мг/м3 з допустимою похибкою 20 %, тобто похибка приладу може становить 30 мг/м3 переводячи проценти в мг/м3 буде виконуватись порушення чинного законодавства України. Пропонуємо змінити вимоги до «вимірювачів масової концентрації аерозольних часток (пилу) в атмосфері, житлова зона» таким чином, щоб виконувались умови діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету (протокол №14 від 18.06.2018) внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Тендерна Документація ( 2. Забезпечення тендерної пропозиції.)
Дата подання: 18 червня 2018 12:15
Дата відповіді: 18 червня 2018 18:49
Відповідно до постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах". Банківська гарантія надається за договором або за заявою про надання гарантії. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Рішенням тендерного комітету (протокол №14 від 18.06.2018) внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Придбання та встановлення обладнання стаціонарних постів автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря: Придбання та встановлення обладнання стаціонарного посту автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря у м. Ірпінь; Придбання та встановлення обладнання стаціонарного посту автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря у м. Вишневе; Придбання та встановлення обладнання стаціонарного посту автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря у м. Боярка; Придбання та встановлення обладнання стаціонарного посту автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря у м. Обухів; Придбання та встановлення обладнання стаціонарного посту автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря у м. Кагарлик
Опис предмету закупівлі:
код за ДК 021:2015 - 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (код за ДК 021:2015 - 38344000-8 Прилади для моніторингу забруднень)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 9 625 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 48 125,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 96250 UAH


Title: Acquisition and installation of equipment of stationary posts of the automated system of monitoring of atmospheric air: Acquisition and installation of stationary equipment of the automated system of monitoring of atmospheric air in the city of Irpin; Acquisition and installation of stationary equipment of the automated system for monitoring atmospheric air in the city of Vyshneve; Acquisition and installation of stationary equipment for the automated monitoring system of atmospheric air in Boyarka city; Acquisition and installation of stationary equipment of the automated system of monitoring atmospheric air in the city of Obukhiv; Acquisition and installation of stationary equipment for automated monitoring system of atmospheric air in Kagarlyk city
Description: Common Procurement Vocabulary (CPV): 38340000-0 Instruments for measuring quantities (38344000-8 Pollution-monitoring devices)
Current status: Complete
Estimated total value: 9 625 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 48 125,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 11 липня 2018 15:49
Auction planned date: 11 липня 2018 15:49
Закінчення: 11 липня 2018 16:10
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 шт
Придбання та встановлення обладнання стаціонарних постів автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря: Придбання та встановлення обладнання стаціонарного посту автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря у м. Ірпінь; Придбання та встановлення обладнання стаціонарного посту автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря у м. Вишневе; Придбання та встановлення обладнання стаціонарного посту автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря у м. Боярка; Придбання та встановлення обладнання стаціонарного посту автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря у м. Обухів; Придбання та встановлення обладнання стаціонарного посту автоматизованої системи моніторингу атмосферного повітря у м. Кагарлик
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Басейна, 1/2А
Дата доставки: 21 грудня 2018

Acquisition and installation of equipment of stationary posts of the automated system of monitoring of atmospheric air: Acquisition and installation of stationary equipment of the automated system of monitoring of atmospheric air in the city of Irpin; Acquisition and installation of stationary equipment of the automated system for monitoring atmospheric air in the city of Vyshneve; Acquisition and installation of stationary equipment for the automated monitoring system of atmospheric air in Boyarka city; Acquisition and installation of stationary equipment of the automated system of monitoring atmospheric air in the city of Obukhiv; Acquisition and installation of stationary equipment for automated monitoring system of atmospheric air in Kagarlyk city
Розгорнути Згорнути
CPV: 38340000-0

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 липня 2018
UA-2018-05-31-000605-c37b23bcab4144adda8db953006b9515f
Найменування: Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38750794
Місцезнаходження: 01004, Україна, Київська область обл., місто Київ, вул.Басейна 1/2А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВУС КІБЕРНЕТІК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТК ОМЕГА ГРУП " Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

02 липня 2018 08:30
Електронний підпис
02 липня 2018 08:24
Протол_накази.pdf
02 липня 2018 08:23
Протол_накази.pdf
30 червня 2018 19:39
Електронний підпис
30 червня 2018 19:35
Пiдписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
30 червня 2018 19:35
Протол_накази.pdf
30 червня 2018 19:35
Пiдписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
30 червня 2018 19:35
Пiдписаний_Лицензия__.pdf
30 червня 2018 19:35
Технічний_опис_ лот2.pdf
30 червня 2018 19:35
Протол_накази.pdf
30 червня 2018 19:35
Проект договору.pdf
30 червня 2018 19:35
Пiдписаний_Лицензия__.pdf

Публічні документи

01 липня 2018 18:46
License.pdf
01 липня 2018 18:46
Mirgorodsky_1853-K-O эцп.pdf
01 липня 2018 18:46
договор-заява.pdf
01 липня 2018 18:46
13.8довідка 13.8.pdf
01 липня 2018 18:46
13.7довідка 13.7.pdf
01 липня 2018 18:46
13.6довідка 13.6.pdf
01 липня 2018 18:46
13.5довідка 13.5.pdf
01 липня 2018 18:46
13.4довідка 13.4.pdf
01 липня 2018 18:46
13.3довідка 13.3.pdf
01 липня 2018 18:46
13.2довідка 13.2.pdf
01 липня 2018 18:46
13.1 довідка 13.1.pdf
01 липня 2018 18:46
17договор .FR12.pdf
01 липня 2018 18:46
14.3сертификат.pdf
01 липня 2018 18:46
14.2сертифікат РМ-100.pdf
01 липня 2018 18:46
14.1 сертификат GA-100.pdf
01 липня 2018 18:46
14 технічний опис.pdf
01 липня 2018 18:46
12 лист-згода.pdf
01 липня 2018 18:46
9 фінансовий звіт.pdf
01 липня 2018 18:46
6 витяг.pdf
01 липня 2018 18:46
5 статут.pdf
01 липня 2018 18:46
4.2лист відгук.pdf
01 липня 2018 18:46
3.5штатний розпис.pdf
01 липня 2018 18:46
3.4 наказ оболонський.pdf
01 липня 2018 18:46
3.3наказ кучеров.pdf
01 липня 2018 18:46
3.2наказ руденко.pdf
01 липня 2018 18:46
3.1васильева приказ.pdf
01 липня 2018 18:46
3 кадровий склад.pdf
01 липня 2018 18:46
2 ма-технічна база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВУС КІБЕРНЕТІК"

ТОВ "ТК ОМЕГА ГРУП "

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2018 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВУС КІБЕРНЕТІК" 9 625 000,00
UAH з ПДВ
9 576 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТК ОМЕГА ГРУП " 9 602 500,00
UAH з ПДВ
9 554 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2018 08:30
Електронний підпис
02 липня 2018 08:24
Протол_накази.pdf
02 липня 2018 08:23
Протол_накази.pdf
30 червня 2018 19:39
Електронний підпис
30 червня 2018 19:35
Пiдписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
30 червня 2018 19:35
Протол_накази.pdf
30 червня 2018 19:35
Пiдписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
30 червня 2018 19:35
Пiдписаний_Лицензия__.pdf
30 червня 2018 19:35
Технічний_опис_ лот2.pdf
30 червня 2018 19:35
Протол_накази.pdf
30 червня 2018 19:35
Проект договору.pdf
30 червня 2018 19:35
Пiдписаний_Лицензия__.pdf

Публічні документи

01 липня 2018 18:46
License.pdf
01 липня 2018 18:46
Mirgorodsky_1853-K-O эцп.pdf
01 липня 2018 18:46
договор-заява.pdf
01 липня 2018 18:46
13.8довідка 13.8.pdf
01 липня 2018 18:46
13.7довідка 13.7.pdf
01 липня 2018 18:46
13.6довідка 13.6.pdf
01 липня 2018 18:46
13.5довідка 13.5.pdf
01 липня 2018 18:46
13.4довідка 13.4.pdf
01 липня 2018 18:46
13.3довідка 13.3.pdf
01 липня 2018 18:46
13.2довідка 13.2.pdf
01 липня 2018 18:46
13.1 довідка 13.1.pdf
01 липня 2018 18:46
17договор .FR12.pdf
01 липня 2018 18:46
14.3сертификат.pdf
01 липня 2018 18:46
14.2сертифікат РМ-100.pdf
01 липня 2018 18:46
14.1 сертификат GA-100.pdf
01 липня 2018 18:46
14 технічний опис.pdf
01 липня 2018 18:46
12 лист-згода.pdf
01 липня 2018 18:46
9 фінансовий звіт.pdf
01 липня 2018 18:46
6 витяг.pdf
01 липня 2018 18:46
5 статут.pdf
01 липня 2018 18:46
4.2лист відгук.pdf
01 липня 2018 18:46
3.5штатний розпис.pdf
01 липня 2018 18:46
3.4 наказ оболонський.pdf
01 липня 2018 18:46
3.3наказ кучеров.pdf
01 липня 2018 18:46
3.2наказ руденко.pdf
01 липня 2018 18:46
3.1васильева приказ.pdf
01 липня 2018 18:46
3 кадровий склад.pdf
01 липня 2018 18:46
2 ма-технічна база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВУС КІБЕРНЕТІК"

ТОВ "ТК ОМЕГА ГРУП "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТК ОМЕГА ГРУП "
#39551795
Переможець 9 554 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2018 17:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2018 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТК ОМЕГА ГРУП "
#39551795
9 554 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 16:27
Електронний підпис укладений
29 листопада 2018 13:48
додаткова угода 1 до договору 8.pdf зміни до договору
29 листопада 2018 13:47
Електронний підпис укладений
01 серпня 2018 18:03
Договір № 8 від 31.07.2018 укладений
01 серпня 2018 18:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 9 504 200,00
UAH з ПДВ