Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

пасажирські вагони
passenger cars
Очікувана вартість
1 520 638 080,00 UAH
UA-2018-05-14-001602-b c0fb231ac43b418ebd7e0a9f0b781e0d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борщ Марина Олександрівна

+38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40075815
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, Тверська
Контактна особа: Борщ Марина Олександрівна
+38 (044) 465-10-62
borsch@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Publik Joint-State Company "Ukranian Railway"
National ID: 40075815
Contact point: Bandurko Anna
+38 (044) 465-10-62
borsch@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 травня 2018 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2018 10:00
Очікувана вартість: 1 520 638 080,00 UAH з ПДВ
Publication date: 14 травня 2018 17:41
Enquiries until: 12 червня 2018 10:00
Complaints submission until: до 18 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 червня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 1 520 638 080 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

13 червня 2018 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 14:30
Лист учасникам (Зміни 3).pdf
13 червня 2018 14:30
4. Проект договору ТД пас вагони (Зміни 3).docx
13 червня 2018 14:30
4. ТД_пасвагони_Зміни 3.doc
01 червня 2018 13:53
Лист учасникам (Зміни 2).pdf
17 травня 2018 17:14
Лист учасникам (Зміни 1).pdf
13 червня 2018 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 21:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 14:30
Лист учасникам (Зміни 3).pdf
13 червня 2018 14:30
4. Проект договору ТД пас вагони (Зміни 3).docx
01 червня 2018 13:53
3. Проект договору ТД пас вагони.docx
17 травня 2018 17:14
1_Проект договору ТД пас вагони.docx
14 травня 2018 17:38
Проект договору ТД пас вагони.docx
13 червня 2018 14:30
4. ТД_пасвагони_Зміни 3.doc
01 червня 2018 13:53
3. ТД_пасвагони_Зміни 2.doc
17 травня 2018 17:13
ТД_пасвагони_Зміни 1.doc
14 травня 2018 21:29
ТД_пасвагони.doc
14 травня 2018 19:16
ТД_пасвагони.doc
14 травня 2018 17:38
ТД_пасвагони.doc
01 червня 2018 13:53
Лист учасникам (Зміни 2).pdf
17 травня 2018 17:14
Лист учасникам (Зміни 1).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 04 червня 2018 09:27
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:33
Розділ 1 Договору проекту договору просимо доповнити пунктом 1.6 в редакції: «У разі зменшення обсягу закупівлі Товару ПОКУПЕЦЬ компенсує постачальнику документально підтверджені витрати, пов’язані з проведенням попередніх оплат на закупівлю матеріалів, комплектуючих і виконанням робіт з урахуванням повного обсягу закупівлі.» Розділ 10 проекту договору доповнити пунктом 10.10. в редакції: «У разі зменшення обсягу закупівлі Товару відповідно до п.1.5. ПОКУПЕЦЬ компенсує ПОСТАЧАЛЬНИКУ документально підтверджені витрати, пов'язані з проведенням передоплат на закупівлю матеріалів, комплектуючих і виконанням робіт з урахуванням повного обсягу закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
Розділ 1 та Розділ 10 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 04 червня 2018 09:28
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:34
На підставі ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» доповнити розділ 3 проекту договору пунктом 3.3. в наступній редакції: «Відповідно до чинного законодавства допускається зміна ціни за одиницю товару шляхом укладання відповідних додаткових угод в наступних випадках: - у разі коливання ціни Товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, не більше ніж на 10 відсотків; - у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; - зміни встановленого, згідно із законодавством, органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю. Порядок зміни ціни наступний: 3.3.1. При зміні фактичного курсу продажу євро більш як на 3 %, встановленого на міжбанківському ринку України, в порівнянні до курсу ____ грн. за 1 євро на дату формування пропозиції відкритих торгів на закупівлю, розрахунок вартості товару проводиться за наступною формулою: ЗВн = Цд * n + Ві * (к2 – к1)*1,2 * n, де: ЗВн – загальна вартість Товару нова; Цд – договірна ціна одиниці Товару, що діє на момент укладення договору, в гривнях з ПДВ; n – кількість одиниць Товару згідно з Договором, од.; Ві – вартість на одиницю Товару імпортних матеріалів та комплектуючих у договірній ціні, що закуповуються за євро, в євро без ПДВ (20%); к1 – курс продажу євро на міжбанківському ринку України на дату формування пропозиції конкурсних торгів ( ___ грн. за 1 євро); к2 – фактичний курс продажу євро, за яким було виконано конвертацію гривні в євро для сплати імпортних матеріалів та комплектуючих, який підтверджується банківськими виписками банка ПОСТАЧАЛЬНИКА; 1,2 – коефіцієнт, що враховує податок на додану вартість (20%). 3.3.2. При перевищенні індексу цін виробників промислової продукції наростаючим підсумком за період з дати формування пропозиції відкритих торгів на закупівлю до дати остаточного розрахунку більш ніж на 2%; індекс цін виробників промислової продукції має відношення та застосовується до загальної вартості Товару за виключенням вартості імпортних матеріалів та комплектуючих, розрахунок проводиться за наступною формулою: ЗВн = (ЗВд – Ві* n*1,2) * (1+(К – 102)/100) + ЗВі, де: ЗВн – загальна вартість Товару нова; ЗВд - загальна вартість Товару (згідно з пунктом 3.1. Договору), в грн. з ПДВ; Ві – вартість на одиницю Товару імпортних матеріалів та комплектуючих у договірній ціні, що закуповуються за євро, в євро без ПДВ (20%); К – встановлений державними органами статистики індекс цін виробників промислової продукції за період до дати остаточного розрахунку; 102 – припустимий індекс цін виробників промислової продукції за період до дати остаточного розрахунку; ЗВі – загальна вартість імпортних матеріалів та комплектуючих, в грн. з ПДВ з урахуванням фактичного курсу продажу євро. 3.3.3. Збільшення загальної вартості Товару оформлюється Додатковою угодою до цього Договору з додаванням оригіналів банківських виписок банку ПОСТАЧАЛЬНИКА з зазначенням фактичного курсу, за яким здійснено закупівлю валюти. Додаткова угода надається ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ПОКУПЦЮ протягом 3-х робочих днів з моменту закупівлі всього обсягу валютних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
Розділ 3 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 04 червня 2018 09:31
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:34
Враховуючяи наявність вимог щодо надання гарантії забезпечення виконання договору, просимо пункт 4.1.1. проекту Договору викласти в новій редакції: «Попередня оплата (аванс) у розмірі 30% від вартості товару - 15 банківських днів з моменту укладання Договору.» Пункт 4.1.2. проекту Договору виключити. Пункт 4.1.3. проекту Договору виключити. Пункт 4.1.4. проекту Договору записати в редакції: «сплата решти вартості Товару здійснюється протягом 10 календарних днів з дати поставки партії Товару.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
Розділ 4 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 04 червня 2018 09:31
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:35
Просимо уточнити вимоги останнього абзацу пункту 5.2. проектук договору щодо умови переходу права власності та Товар та викласти пункт 5.2. у наступній редакції: «Датою поставки (передачі) Товару, а також датою переходу права власності на товар, вважається дата підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі на кожну партію Товару (Додаток №5).»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
пункт 5.2 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 04 червня 2018 09:32
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:35
Розділ 5 проекту Договору доповнити п. 5.6. у наступній редакції: «У разі не затвердження (непогодження) річних фінансових планів ПОКУПЦЯ у встановленому порядку і заборони в зв’язку з цим здійснювати витрати на капітальні інвестиції у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899 «Про порядок здійснення витрат суб’єктами господарювання державного сектору економіки у разі не затвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку» поставка партії Товару за яку не сплачена попередня оплата переноситься на строк відповідно затримці проведення попередньої оплати, поставка наступної партії Товару переноситься на строк перенесення остаточної оплати за попередню партію Товару. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не несе відповідальності за затримку поставки партії Товару.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
Розділ 5 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 04 червня 2018 09:33
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:36
Останній абзац пункту 6.6. проекту Договору просимо викласти в наступній редакції: «Підписання Акту приймання – передачі Товару проводиться на території ПОКУПЦЯ не пізніше 5 днів з моменту доставки Товару, при цьому датою підписання (поставки товару) буде вважатися день отримання даного Акту. Протягом 5-ти денного строку ПОКУПЕЦЬ повинен або підписати Акт приймання – передачі Товару або надати вмотивовану відмову від підписання. У разі не підписання Акту приймання – передачі Товару ПОКУПЦЕМ протягом 5 днів і не отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вмотивованої відмови від ПОКУПЦЯ Товар вважається поставленим у строк.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
пункт 6.6 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 04 червня 2018 09:33
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:37
Пункт 7.1. Договору доповнити пунктом 7.1.3. в редакції: «Підписати Акт приймання – передачі Товару не пізніше 5 днів з моменту доставки Товару або надати ПОСТАЧАЛЬНИКУ вмотивовану відмову від підписання.»
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
пункт 7.1 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 04 червня 2018 09:34
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:37
Пункт 7.4 проекту Договору: доповнити п. 7.4.2. в редакції: «Перенести строки поставки у відповідності до перенесення строків оплати»
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
пункт 7.4 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 04 червня 2018 09:34
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:38
В пункті 8.8. проекту Договору в першому реченні замінити текст «…20 днів з моменту виявлення дефектів…» на «…20 робочих днів з моменту виявлення дефектів…».
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
пункт 8.8 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 04 червня 2018 09:35
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:38
В пункті 8.10. проекту Договору текст «При виключенні з експлуатаційного парку Товару на строк, що перебільшує 20 днів з моменту виклику ПОСТАЧАЛЬНИКА…» замінити на текст «При виключенні з експлуатаційного парку Товару на строк, що перебільшує 20 робочих днів з моменту виклику ПОСТАЧАЛЬНИКА…»
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
пункт 8.10 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 04 червня 2018 09:35
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:39
Пункт 9.4. проекту Договору: записати в редакції: «У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 100 (сто) днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. У такому разі ПОСТАЧАЛЬНИК і ПОКУАЕЦЬ проводять взаєморозрахунки за поставлений і виготовлений Товар. Авансовий платіж, що був отриманий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ у порядку, передбаченому розділом 4 цього договору повертається ПОКУПЦЮ у разі якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не приступив до виготовлення Товару.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
пункт 9.4 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 04 червня 2018 09:36
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:39
Розділ 10 проекту Договору: доповнити п. 10.9. у наступній редакції: «ПОСТАЧАЛЬНИК звільняється від відповідальності за невиконання строків поставки у відповідності до Графіку поставок який є додатком до цього договору, якщо таке невиконання виникає у зв’язку з дотриманням ПОКУПЦЕМ вимог постанови КМУ від 03.10.2012 № 899 і простроченням в зв’язку з цим оплати».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
Розділ 10 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 04 червня 2018 09:36
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:39
Пункт 10.3 проекту Договору записати в редакції: «При прийманні у разі виявлення неякісного вузла (складової) Товару ПОСТАЧАЛЬНИК протягом 20-ти днів з моменту складання відповідного акту проводить заміну цього неякісного вузла Товару або усуває недоліки за власний рахунок. У випадку порушення 20-ти денного строку – сплачує штраф у розмірі 5% від вартості поставленого вузла Товару неналежної якості.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
пункт 10.3 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 04 червня 2018 09:37
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:40
В пункті 10.4. проекту договору після слів «пеню в розмірі» доповнити словом «…подвійної»; після слів «за кожний день прострочення» доповнити «до дати фактичної оплати».
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
пункт 10.4 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 04 червня 2018 09:37
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:40
Пункт 10.6. проекту договору записати в редакції: «У разі відсутності реєстрації або порушення порядку реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, та пред’явлення в зв’язку з цим штрафних санкцій ДФС ПОКУПЦЮ, ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує ПОКУПЦЮ суму понесених збитків при наявності вини ПОСТАЧАЛЬНИКА та відповідного рішення суду.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
пункт 10.6 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 3. Вагон пасажирський купейний спальний з купе начальника поїзду
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 316 664 040,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 216 648,28 UAH з ПДВ


Title: Lot 3. passenger compartment wagon from the train compartment of the train
Current status: Complete
Estimated total value: 316 664 040,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 216 648,28 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 16 липня 2018 13:47
Auction planned date: 16 липня 2018 13:47
Закінчення: 16 липня 2018 14:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

11 од
Вагон пасажирський купейний спальний з купе начальника поїзду
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 липня 2019

passenger compartment wagon from the train compartment of the train
CPV: 34620000-9

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 липня 2018
UA-2018-05-14-001602-bc0fb231ac43b418ebd7e0a9f0b781e0d
Найменування: ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40075815
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська обл., Київ, Тверська
Учасник Документи Рішення
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

09 червня 2018 11:14
30 Цінова пропозиція.pdf.p7s
09 червня 2018 11:14
30 Цінова пропозиція.pdf
09 червня 2018 11:14
29 Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
09 червня 2018 11:14
29 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2018 11:14
26 Зразок формуляру.pdf.p7s
09 червня 2018 11:14
26 Зразок формуляру.pdf
09 червня 2018 11:14
2 Статут 2018р..pdf.p7s
09 червня 2018 11:14
2 Статут 2018р..pdf
09 червня 2018 11:14
18 Дані на товар.pdf.p7s
09 червня 2018 11:14
18 Дані на товар.pdf
09 червня 2018 11:12
29 Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
09 червня 2018 11:12
29 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2018 11:12
2 Статут 2018р..pdf.p7s
09 червня 2018 11:12
2 Статут 2018р..pdf

Документи

22 червня 2018 10:04
Звіт з ЄДР (припинено)
09 липня 2018 16:35
Електронний підпис

Публічні документи

21 червня 2018 19:11
витяг ПДВ.pdf.p7s
21 червня 2018 19:10
витяг ПДВ.pdf
09 червня 2018 18:12
5. Свідотство ПДВ.pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
5. Свідотство ПДВ.pdf
09 червня 2018 18:11
4. Статут.pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
4. Статут.pdf
09 червня 2018 18:11
3. Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
3. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2018 18:11
29. Формуляр штабной.pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
29. Формуляр штабной.pdf
09 червня 2018 18:11
27. ТУ 779 (частина 4).pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
27. ТУ 779 (частина 4).pdf
09 червня 2018 18:11
26. ТУ 779 (частина 3).pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
26. ТУ 779 (частина 3).pdf
09 червня 2018 18:11
25. ТУ 779 (частина 2).pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
25. ТУ 779 (частина 2).pdf
09 червня 2018 18:11
24. ТУ 779 (частина 1).pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
24. ТУ 779 (частина 1).pdf
09 червня 2018 18:11
21. Дані на товар штаб.pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
21. Дані на товар штаб.pdf
09 червня 2018 18:10
19. Справка УкрНИВ 779.pdf.p7s
09 червня 2018 18:10
19. Справка УкрНИВ 779.pdf
09 червня 2018 18:10
13. Довідка по ст. 17.pdf.p7s
09 червня 2018 18:10
13. Довідка по ст. 17.pdf
09 червня 2018 18:10
1. Цінова штаб.pdf.p7s
09 червня 2018 18:10
1. Цінова штаб.pdf
09 червня 2018 18:06
4. Статут.pdf.p7s
09 червня 2018 18:06
4. Статут.pdf
09 червня 2018 18:06
3. Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
09 червня 2018 18:06
3. Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2018 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" 316 661 400,00
UAH з ПДВ
316 661 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" 316 664 040,00
UAH з ПДВ
316 664 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2018 11:14
30 Цінова пропозиція.pdf.p7s
09 червня 2018 11:14
30 Цінова пропозиція.pdf
09 червня 2018 11:14
29 Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
09 червня 2018 11:14
29 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2018 11:14
26 Зразок формуляру.pdf.p7s
09 червня 2018 11:14
26 Зразок формуляру.pdf
09 червня 2018 11:14
2 Статут 2018р..pdf.p7s
09 червня 2018 11:14
2 Статут 2018р..pdf
09 червня 2018 11:14
18 Дані на товар.pdf.p7s
09 червня 2018 11:14
18 Дані на товар.pdf
09 червня 2018 11:12
29 Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
09 червня 2018 11:12
29 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2018 11:12
2 Статут 2018р..pdf.p7s
09 червня 2018 11:12
2 Статут 2018р..pdf

Публічні документи

21 червня 2018 19:11
витяг ПДВ.pdf.p7s
21 червня 2018 19:10
витяг ПДВ.pdf
09 червня 2018 18:12
5. Свідотство ПДВ.pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
5. Свідотство ПДВ.pdf
09 червня 2018 18:11
4. Статут.pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
4. Статут.pdf
09 червня 2018 18:11
3. Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
3. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2018 18:11
29. Формуляр штабной.pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
29. Формуляр штабной.pdf
09 червня 2018 18:11
27. ТУ 779 (частина 4).pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
27. ТУ 779 (частина 4).pdf
09 червня 2018 18:11
26. ТУ 779 (частина 3).pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
26. ТУ 779 (частина 3).pdf
09 червня 2018 18:11
25. ТУ 779 (частина 2).pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
25. ТУ 779 (частина 2).pdf
09 червня 2018 18:11
24. ТУ 779 (частина 1).pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
24. ТУ 779 (частина 1).pdf
09 червня 2018 18:11
21. Дані на товар штаб.pdf.p7s
09 червня 2018 18:11
21. Дані на товар штаб.pdf
09 червня 2018 18:10
19. Справка УкрНИВ 779.pdf.p7s
09 червня 2018 18:10
19. Справка УкрНИВ 779.pdf
09 червня 2018 18:10
13. Довідка по ст. 17.pdf.p7s
09 червня 2018 18:10
13. Довідка по ст. 17.pdf
09 червня 2018 18:10
1. Цінова штаб.pdf.p7s
09 червня 2018 18:10
1. Цінова штаб.pdf
09 червня 2018 18:06
4. Статут.pdf.p7s
09 червня 2018 18:06
4. Статут.pdf
09 червня 2018 18:06
3. Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
09 червня 2018 18:06
3. Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод"
#05763814
Переможець 316 661 400,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2018 15:21

Документи

10 серпня 2018 15:21
Електронний підпис
09 серпня 2018 11:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2018 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод"
#05763814
316 661 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2018 15:21
Електронний підпис
09 серпня 2018 11:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 14:41
Звіт про виконання 83.pdf укладений
19 серпня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2018 15:51
Лот 3 Дог 83 (1).pdf зміни до договору
07 вересня 2018 15:51
1_Лот 3 Дог 83.pdf укладений
07 вересня 2018 15:51
Електронний підпис укладений
31 серпня 2018 15:12
Договір (Лот № 3).pdf укладений
31 серпня 2018 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару.
Номер договору про закупівлю: 83/2018-ЦЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 83/2018-ЦЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2018 — 01 липня 2019
Сума оплати за договором: 316 661 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 776 900,00 UAH)