Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів
Services Capital renewal of passenger railroad cars
Services Capital renewal of passenger railroad cars
Очікувана вартість
271 170 396,00 UAH
UA-2018-05-14-000851-c ● 121db1a1c0b74b6ab6a662d587bee142
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, Тверська |
Контактна особа: |
Борщ Марина Олександрівна +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Publik Joint-State Company "Ukranian Railway" |
National ID: | 40075815 |
Contact point: |
Bandurko Anna +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 травня 2018 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2018 10:00 |
Очікувана вартість: | 271 170 396,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 14 травня 2018 17:14 |
Enquiries until: | 22 червня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 28 червня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 липня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 271 170 396 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
13 червня 2018 18:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2018 18:54 |
3. Проект договору (Зміни 2).doc | |
13 червня 2018 15:02 |
3. Лист учасникам (Зміни 2).pdf | |
13 червня 2018 15:02 |
3. ТД КВР (Зміни 2).doc | |
01 червня 2018 16:25 |
2. Лист учасникам (Зміни 1).doc |
13 червня 2018 18:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
13 червня 2018 18:54 |
3. Проект договору (Зміни 2).doc
|
||||||||||||||||||
13 червня 2018 15:02 |
3. Лист учасникам (Зміни 2).pdf
|
||||||||||||||||||
13 червня 2018 15:02 |
3. ТД КВР (Зміни 2).doc
|
||||||||||||||||||
01 червня 2018 16:25 |
2. Лист учасникам (Зміни 1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 16 травня 2018 13:59
Дата відповіді: 01 червня 2018 16:31
Визначена в оголошенні № UA-2018-05-14-000851-c вартість закупівлі на послуги з капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів, з розрахунку вартості послуги ремонту одного пасажирського вагону значно занижена і не відповідає ринковим цінам. Запропоновані цінові умови ведуть до дискримінації українських вагоноремонтних заводів.
Вартість КВР одного вагону у 2016 році складала 10 200 000,00 грн. з ПДВ, на 2018 рік, за оголошеними торгами, очікувана вартість одного вагону складає 11 298 750,00 грн. з ПДВ – 10% до ціни 2016 року.
Зростання мінімальної заробітної плати, встановлене законом України збільшило фонд оплати праці в цілому по підприємству на 25 відсотків, зміна цін на енергоносії збільшила витрати на їх закупівлю на 20 відсотків, зростання курсу іноземних валют призвело до зростання імпортної складової на 15 відсотків.
Рівень цін виконання КВР підтверджується Рішенням експертної комісії з аналізу ринкової вартості послуг КВР від 08.06.2017, за участю уповноважених представників ПАТ «Укрзализниця», профільних міністерств та підприємств України. За цим Рішенням рекомендована ціна проведення КВР 13 800 000,00 грн. з ПДВ. Приведена ціна складає близько п’ятдесяти відсотків розрахункової ціни на 2018 рік нового купейного пасажирського вагона виробництва Крюковського ВБЗ.
За проведеним аналізом всіх показників на цей час дана ціна не тільки не забезпечує достатній рівень рентабельності, а й приводить до збитковості при виконанні КВР
З метою забезпечення якісного та своєчасного оновлення пасажирського рухомого складу ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ», враховуючи вищенаведене, просимо встановити ціни на послуги з капітально-відновлювального ремонту (КВР) пасажирських вагонів з обладнанням екологічно-чистим туалетом та системою кондиціювання в сумі 13 800 000,00 грн. з ПДВ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення внести зміни № 1 до тендерної документації, які опубліковано у встановленому порядку.
Зміна умов тендерної документації
Дата подання: 16 травня 2018 14:02
Дата відповіді: 01 червня 2018 16:33
В зв’язку з тим, що матеріальна складова частина витрат на капітально-відновлювальний ремонт вагону складає 70% від вартості ремонту і виробники комплектуючих вузлів та деталей вимагають 100% попередню оплату, ця вимога суттєво взаємозв’язана з термінами поставок комплектуючих,
просимо викласти пункт 4.1. проекту договору в редакції наступного змісту:
«4.1. ЗАМОВНИК здійснює сплату вартості послуг наступним чином:
4.1.1. попередня оплата (аванс) у розмірі 50% від вартості послуг з КВР, прийнятих у ремонт вагонів, зазначених у Графіку подачі вагонів в ремонт (Додаток 2) протягом 2 (двох) банківських днів з дати прийняття вагонів в ремонт. Датою прийняття вагонів у ремонт вважається дата складання акту форми ЗРУ 25.
4.1.2. Сплата решти вартості послуг з ремонту вагонів здійснюється після фактичного виконання КВР, приймання ЗАМОВНИКОМ відремонтованих вагонів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання актів наданих послуг.
4.1.3 Попередня оплата (аванс) у розмірі 50 % другої та кожної наступної партії вагонів, зазначеної у Графіку подачі в ремонт (Додаток 2) протягом 2 (двох) банківських днів з дати подачі вагонів у ремонт.
4.1.4. Сплата решти вартості послуг з ремонту другої та кожної наступної партії вагонів здійснюється після фактичного виконання КВР, приймання ЗАМОВНИКОМ відремонтованих вагонів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання актів наданих.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення пункт 4.1. проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 24 травня 2018 17:23
Дата відповіді: 01 червня 2018 16:35
Стосовно змін щодо оголошеної вартості закупівлі на послуги з капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів, в перерахунку на вартість ремонту одного пасажирського вагону, яка визначена в оголошенні №UA-2018-05-14-000851-c – запропонована ціна у розмірі 11 298 750,00 грн. з ПДВ значно нижче ніж ринкова вартість послуг.
Рішенням експертної комісії з аналізу ринкової вартості послуг КВР від 08.06.2017, за участю представників ПАТ «Укрзализниця», профільних міністерств, представників вагоногремонтних заводів та підприємств України вагонобудівної галузі рекомендована ціна на послуги з капітально-відновлювального ремонту одного пасажирського вагону у 2017 році запропонована на рівні 13 800 000,00 грн. з ПДВ.
В той же час у 2018 році додатково відбувається зростання мінімальної заробітної плати, зростання цін на енергоносії, зростання земельного податку та інфляційна складова, що сукупно додатково збільшує витрати.
Тому запропонована ціна є заздалегідь збитковою, що унеможливлює вагоноремонтним підприємствам прийняти участь у закупівлі та призведе до закриття вузькопрофільних підприємств, виробництво яких орієнтовано для монопольного замовника.
Враховуючи викладене, з метою забезпечення якості виокннання послуг згідно запропонованого технічного завдання, просимо встановити ціни на послуги з капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів на рівні 14 127 000,00 грн. з ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення внести зміни № 1 до тендерної документації, які оприлюднено у встановленому порядку.
Зміна умов тендерної документації
Дата подання: 24 травня 2018 17:24
Дата відповіді: 01 червня 2018 16:38
Щодо проекту Договору до оголошення №UA-2018-05-14-000851-c, а саме умови сплати за Договором.
У зв’язку із тим, що вартість комплектуючих, вузлів та матеріалів, які застосовуються при виконанні КВР складають близько 70% вартості послуг з ремонту в цілому та виробники потребують 100% попередньої сплати, просимо викласти розділ стосовно умов оплати проекту Договору, а саме п.4.1, в наступній редакції:
«4.1. ЗАМОВНИК здійснює сплату вартості послуг наступним чином:
4.1.1. попередня оплата (аванс) у розмірі 70% від вартості послуг з КВР, прийнятих у ремонт вагонів, зазначених у Графіку подачі вагонів в ремонт (Додаток 2) протягом 2 (двох) банківських днів з дати прийняття вагонів в ремонт. Датою прийняття вагонів у ремонт вважається дата складання акту форми ЗРУ 25.
4.1.2. Сплата решти вартості послуг з ремонту вагонів здійснюється після фактичного виконання КВР, приймання ЗАМОВНИКОМ відремонтованих вагонів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання актів наданих послуг.
4.1.3 Попередня оплата (аванс) у розмірі 70 % другої та кожної наступної партії вагонів, зазначеної у Графіку подачі в ремонт (Додаток 2) протягом 2 (двох) банківських днів з дати подачі вагонів у ремонт.
4.1.4. Сплата решти вартості послуг з ремонту другої та кожної наступної партії вагонів здійснюється після фактичного виконання КВР, приймання ЗАМОВНИКОМ відремонтованих вагонів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання актів наданих.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Зміна умов тендерної документації
Дата подання: 24 травня 2018 17:25
Дата відповіді: 01 червня 2018 16:37
Щодо п. 5.13 проекту Договору, враховуючи обсяг робіт згідно технічного завдання, просимо викласти цей пункт у наступній редакції:
«5.13. Термін надання послуг з виконання КВР кожного пасажирського вагону не може перевищувати 120 календарних днів з дати підписання акту приймання форми ЗРУ-25.»
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення внести зміни № 1 до тендерної документації, які оприлюднено у встановленому порядку.
Зміна умов договору
Дата подання: 01 червня 2018 13:35
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:04
В розділі «Відповідальність Сторін» включити паритетні умови щодо відповідальності Сторін, як за порушення строків надання послуг так і за порушення строків оплати:
Пункт 7.6 Договору викласти в редакції:
«П. 7.6 За порушення строків оплати наданих послуг ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ пеню в розмірі 0,1% від суми боргу за кожний день затримки, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми боргу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
пункт 7.6 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
пункт 7.6 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Зміна умов проекту договору
Дата подання: 01 червня 2018 13:37
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:08
Пункт 5.13 Договору викласти в редакції:
«Термін надання послуг з виконання КВР кожного пасажирського вагону встановлюється за графіком, але не може перевищувати 120 календарних днів з дати підписання акту приймання форми ЗРУ-25 та отримання попередньої оплати.»
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
внести зміни до тендерної документації та опубліковано у встановленому порядку.
внести зміни до тендерної документації та опубліковано у встановленому порядку.
Зміна умов проекту договору
Дата подання: 01 червня 2018 13:38
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:05
В пункті 14 проекту договору внести поправки:
Виконавець в якості забезпечення виконання умов договору надає банківську або страхову гарантію
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
пункт 14 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
пункт 14 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Зміна умов проекту договору
Дата подання: 01 червня 2018 13:39
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:08
Включити в проект договору, в розділ 3 “Ціна договору” пункт наступного змісту:
У випадку збільшення курсу іноземної валюти (долар США) на 5 або більше відсотків відносно курсу, який встановлений Національним банком України на дату підписання договору, Сторони мають право застосовувати наступний порядок коригування ціни за послугу залежно від зміни курсу іноземної валюти в рамках ціни Договору:
Ц=(К1/К2)*Цт, де:
- К1- офіційний курс гривні до долара США, встановлений НБУ, на дату укладання відповідної додаткової угоди про зміну ціни за послугу;
- К2 - офіційний курс гривні до долара США, встановлений НБУ, на дату розкриття тендерних пропозицій;
- Цт – ціна послуги, визначена у договорі;
- Ц – остаточна ціна послуги, за якою здійснюється відпуск послуги.
Зміна курсу іноземної валюти підтверджується даними Національного Банку України, які розміщуються на офіційному сайті НБУ.
Ціна за послугу, що розраховується в порядку та на умовах, визначених за вищенаведеною формулою, погоджується Сторонами шляхом укладання Додаткової угоди до Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
Розділ 3 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Розділ 3 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Зміна Технічних вимог
Дата подання: 01 червня 2018 13:40
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:09
Абзац 6 пункту 3 Конструктивні вимоги викласти в редакції:
Використання інтер’єру з покращеною фурнітурою вагона, тамбура з вандалостійких матеріалів, металевими панелями стель, або стель виготовлених з важкогорючих матеріалів за умови застосування негорючого матеріалу для термоізоляції кузова і підшивки ізоляції даху та встановлення пожежних сповіщувачів у кожному службовому та пасажирських приміщенях вагону
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
абзац 6 пункту 3 тендерної документації залишити без змін.
абзац 6 пункту 3 тендерної документації залишити без змін.
Зміна технічних вимог
Дата подання: 01 червня 2018 13:40
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:09
Привести до відповідності абзац 7 з абзацом 12 пункту 3 (Конструктивні вимоги), щодо умов використання матеріалу для підлоги, виклавши абзац 12 в редакції:
«Матеріал покриття підлоги - лінолеум полівінілхлоридний».
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
пункт 3 тендерної документації залишити без змін.
пункт 3 тендерної документації залишити без змін.
Зміна технічних вимог
Дата подання: 01 червня 2018 13:41
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:10
Абзац 8 пункту 4 «Вимоги до внутрішнього обладнання, вікон і дверей» викласти в редакції:
Направляючі для дверей купе мають бути виготовленні з нержавіючої сталі або алюмінію.
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
пункт 4 тендерної документації залишити без змін.
пункт 4 тендерної документації залишити без змін.
Зміна технічних вимог
Дата подання: 01 червня 2018 13:41
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:11
Абзац 7 пункту 5 «Вимоги до систем кондиціювання повітря, вентиляції та опалення водопостачання та санітарно-технічного обладнання» викласти в редакції:
«Вагон повинен бути обладнаний незалежними системами опалення:
- опалення основне - водяне опалення з комбінованим електровугільним котлом, енергозаощаджуваними високовольтними ТЕНами, що підключається до підвагонної високовольтної магістралі, із природною циркуляцією теплоносія, з електричним насосом для посилення циркуляції і водяним калорифером та системою металевих трубопроводів;
- опалення допоміжне - підігрів припливного повітря електричним та водяним калорифером і електричне опалення ТЕНами пасажирських купе та інших приміщень вагонів»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
внести зміни до тендерної документації, які опубліковано у встановленому порядку.
внести зміни до тендерної документації, які опубліковано у встановленому порядку.
Зміна технічних вимог
Дата подання: 01 червня 2018 13:42
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:11
За технічними вимогами виробника кавоварка повинна працювати від промислової мережі 380 В, 50 Гц або від бортової мережі 110 В постійного струму, через індивідуальні перетворювачі.
Внести відповідні зміни в абзац 4 пункту 6 «Вимоги до систем електропостачання та електрообладнання»
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
внести зміни до тендерної документації, які опубліковано у встановленому порядку.
внести зміни до тендерної документації, які опубліковано у встановленому порядку.
Зміна умов проекту договору
Дата подання: 01 червня 2018 18:53
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:11
У зв’язку із фінансовою нестабільністю економіки необхідно включити в проект договору, в розділ 3 “Ціна договору” наступний пункт: «У випадку збільшення курсу іноземної валюти (долар США) на 5 або більше відсотків відносно курсу, який встановлений Національним банком України на дату підписання договору, Сторони мають право відкоригувати ціну за послугу залежно від зміни курсу іноземної валюти в рамках ціни Договору із наступного розрахунку: Ц=(К1/К2)*Цп, де: - К1- офіційний курс гривні до долара США, встановлений НБУ, на дату укладання відповідної додаткової угоди про зміну ціни за послугу; - К2 - офіційний курс гривні до долара США, встановлений НБУ, на дату розкриття тендерних пропозицій; - Цп – ціна послуги, визначена у договорі; - Ц – остаточна ціна послуги, за якою виконується послуга. Зміна курсу іноземної валюти підтверджується даними Національного Банку України, які розміщуються на офіційному сайті НБУ. Зміни цін на послугу, що розраховується в порядку та на умовах, визначених за вищенаведеною формулою, погоджується Сторонами шляхом укладання Додаткової угоди до Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення
внести зміни до тендерної документації, які опубліковано у встановленому порядку.
внести зміни до тендерної документації, які опубліковано у встановленому порядку.
Зміна умов проекту договору
Дата подання: 01 червня 2018 18:54
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:13
У зв’язку із тим, що внесення забезпечення виконання умов договору у формі банківської гарантії в розмірі 1 % від вартості договору потребує значного відтоку обігових коштів та впливає на загальну вартість робіт – в п.14 проекту внести наступні зміни: Виконавець в якості забезпечення виконання умов договору надає банківську гарантію або договір добровільного страхування фінансового ризику. Або вилучити пункт 14 з проекту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення пункт 14 Проекту договору тендерної документації залишити без змін.
Зміна умов проекту договору
Дата подання: 01 червня 2018 18:54
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:14
Пункт 5.13 Договору викласти в редакції: «Термін надання послуг з виконання КВР кожного пасажирського вагону не може перевищувати 120 календарних днів з дати підписання акту приймання форми ЗРУ-25 та отримання попередньої оплати.»
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення внести зміни до тендерної документації, які опубліковано у встановленому порядку.
Зміна умов проекту договору
Дата подання: 01 червня 2018 18:56
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:15
У зв’язку із значним розбігом у відповідальності сторін за неякісне виконання умов договору зі сторони Замовника та зі сторони Виконавця – внести у розділ «Відповідальність Сторін» наступні зміни щодо паритетних умов відповідальності Сторін, а саме: викласти пункт 7.6. у редакції: «За порушення строків оплати наданих послуг ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ пеню в розмірі 0,1% від суми боргу за кожний день затримки, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми боргу.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення даний пункт тендерної документації залишити без змін.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 06 червня 2018 13:07
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:16
Згідно умов проекту договору подача вагонів Виконавцю для виконання капітально-відновлювального ремонту здійснюється по узгодженому графіку, після підписання Договору.
За процедурою проведення конкурсних торгів розрахунковий орієнтовний термін укладання договору можливий у другій половині серпня 2018р. Враховуючи сукупні виробничі потужності вагоноремонтних підприємств України, складність виконання ремонту, термін надання послуги, випуск вагонів з КВР складає не більш ніж 4-5 вагонів на місяць. За встановленими термінами ремонту вагони будуть переходити на 1 квартал 2019р. Виконання всього обсягу замовлення до 31 грудня 2018 року, не можливе.
Враховуючи вищезазначене необхідно змінити умови Тендерної документації, щодо термінів виконання договору:
Зміни пункт 1.4.4 Тендерної документації на редакцію: «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 1 квартал 2019 року, до 31.03.2019р.» та
Пункти 1.3., 10.1 проекту Договору в наступній редакції:
«1.3. Строк надання послуг – з моменту підписання і до 31.03.2019»
«10.1. Цей Договір вступає в силу з моменту його підписання обома Сторонами і діє до 31.03.2019, в частині розрахунків – до повного виконання.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ПАТ "Укрзалізниця" принято рішення внести зміни до тендерної документації, які опубліковано у встановленому порядку.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 2. послуги з проведення капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів купейних (в купейні спальні типу СВ) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 25 825 752,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 180 780,26 UAH з ПДВ |
Title: Lot 2. services for capital repairs of passenger carriages of compartments (in a coupe-type bedroom of type SV)
Current status: Complete
Estimated total value: 25 825 752,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 180 780,26 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 16 липня 2018 15:06
Auction planned date: 16 липня 2018 15:06
Закінчення: 16 липня 2018 15:27
Позиції
2 посл
послуги з проведення капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів купейних (в купейні спальні типу СВ)
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2018
services for capital repairs of passenger carriages of compartments (in a coupe-type bedroom of type SV)
CPV: 50220000-3
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 липня 2018
Найменування: | ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська обл., Київ, Тверська |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
АТ Дніпровагонрембуд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2018 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" |
25 825 752,00
UAH з ПДВ
|
25 825 752,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АТ Дніпровагонрембуд |
25 824 000,00
UAH з ПДВ
|
25 824 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ Дніпровагонрембуд #00554514 |
Переможець |
25 824 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2018 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 14:31
|
Звіт UA-2018-05-14-000851-с лоти 2 та 3.pdf | укладений |
03 березня 2023 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2019 16:52
|
Повідомлення про внесення змін 3 (2) (1).pdf | зміни до договору |
24 вересня 2019 16:52
|
ДУ-3 від 24.09.19 18366 (2) (1).pdf | зміни до договору |
24 вересня 2019 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2019 16:43
|
Повідомлення про внесення змін 3 (1).pdf | зміни до договору |
24 вересня 2019 16:42
|
ДУ-3 від 24.09.19 18366 (1).pdf | зміни до договору |
24 вересня 2019 16:42
|
Повідомлення про внесення змін 3.pdf | укладений |
24 вересня 2019 16:35
|
ДУ-3 від 24.09.19 18366.pdf | укладений |
24 вересня 2019 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2019 17:01
|
Повідомлення про внесення змін 2 (1).pdf | зміни до договору |
28 березня 2019 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2018 13:27
|
Повідомлення про внесення змін (2).pdf | зміни до договору |
15 листопада 2018 13:25
|
1_Повідомлення про внесення змін.pdf | укладений |
15 листопада 2018 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2018 17:26
|
Договор лот 2, 3.pdf | укладений |
01 серпня 2018 17:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів платника |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-18366/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-18366/Ю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткова угода № 2, продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг шляхом внесення таких змін до пункту 1.3 та пункту 10.1 Договору, які викладені в наступній редакції: «1.3 Строк надання послуг не може перевищувати 120 календарних днів з моменту підписання форми ЛВУ-25 та отримання попередньої оплати на кожну партію вагонів.»; «10.1 Договір вступає в силу з моменту його підписання обома Сторонами і діє до 30 вересня 2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання.». |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-18366/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-18366/Ю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 3, продовження строку дії договору та зміни банківських реквізитів шляхом внесення змін до: Пункту 10.1 Договору, який викладений в наступній редакції: «10.1 Договір вступає в силу з моменту його підписання обома Сторонами і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання.»; Пункту 16 - зміна банківських реквізитів Виконавця. |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-18366/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткова угода № 3, продовження строку дії договору та зміни банківських реквізитів шляхом внесення змін до: Пункту 10.1 Договору, який викладений в наступній редакції: «10.1 Договір вступає в силу з моменту його підписання обома Сторонами і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання.»; Пункту 16 - зміна банківських реквізитів Виконавця. |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-18366/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |