Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2018 08:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2018 19:00 |
Очікувана вартість: | 1 865 345,74 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
05 травня 2018 08:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2018 08:30 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Про відміну процедури закупівлі на підставі ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2. Згідно п. 3 Додатка 3 тендерної документації вимагалося надати: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання та будуть надані при постачанні продукції (паспорт та/або сертифікат якості, формуляри, тощо).»
- В складі тендерної пропозиції учасника - ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» надає зразки сертифікату якості №0518/10 від 11.05.2018р. від виробника – Товариства з обмеженою відповідальність Трубний завод СО Славсант, а договірні відносини з виробником надаються на іншу юридичну особу – ТОВ «Славсант» договір №060618 від 06.06.2018р.
Крім того дата надання виробником сертифікату якості – 11.05.2018р., а договір з виробником підписано пізніше – 06.06.2018р., що свідчить про невідповідність зразка сертифіката якості, тому що сертифікат не міг бути виданий раніше укладання договору поставки.
Також, наголошуємо про невідповідність наданого учасником ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» зразка сертифікату якості в частині підтвердження якості сталі, в якому зазначено марка сталі – ст.1,2, але при відвантаженні продукції зазначається конкрекна марка сталі, з якої продукцію вироблено, в даному випадку це однозначно не зазначено, що є порушенням і свідчить про невідповідність наданого документу та невідповідність його вимогам тендерної документації.
Представлений учасником торгів ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» оригінал договору з виробником продукції ТОВ «СЛАВСАНТ» на вимогу п.4 додатку 3 тендерної документації: «якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником: договір з виробником; або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або лист виробника про представництво його інтересів учасником», не є порушенням вимог тендерної документації, так як завірений оригінальними печатками виробника продукції та учасника торгів.
Сертифікат якості наданий ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» на вимогу п.3 Додатку 3 тендерної документації представлений як зразок документів виробника, який підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання, що не суперечить умовам тендерної документації. При постачанні продукції постачальник повинен надати оригінал сертифікату якості відповідно до технічних характеристик поставленої продукції.
Згідно з історією змін компанії, що є загальнодоступною інформацією, мала місце процедура перереєстрації СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-РОСІЙСЬКО-АНГЛІЙСЬКОГО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛАВСАНТ» (СТ «СЛАВСАНТ») на ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТРУБНИЙ ЗАВОД «СЛАВСАНТ»(ТОВ «СЛАВСАНТ») – (відбулася зміна юридичної адреси).
Також маємо зазначити, що у Вашій вимозі невірно зазначений код ЄДРПОУ ТОВ «СЛАВСАНТ» (СТ «СЛАВСАНТ») – 13338180 (такого не існує) Вірний код ЄДРПОУ – 14338180.
Згідно з вимогами п.1.1 Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагався один з документів: сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО на бланку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України; або декларація про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 3а). Декларація про відповідність, яка надана учасником ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» відповідає вимогам тендерної документації.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій ЕЦП не був обов’язковою вимогою тендерної документації для учасників процедури закупівлі.
Згідно умов п.3.1.3 Додатку 2 тендерної документації, копія паспорта /ІНН вимагались тільки для фізичних осіб – підприємців.
Відповідно до вимог п.2 Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагались копії нормативних документів, крім загальнодоступних (ГОСТ-загальнодоступний документ).
Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання ( для ФОП – наявність працівника), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, представлена ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» в довільній формі, як вимагалось умовами п.1.2 Додатку 2 тендерної документації.
За результатами аукціону учасник ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» дозавантажив остаточну цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю продукції з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ) разом з листом-поясненням, як тільки для цього з’явилась можливість, яка передбачена технічними умовами електронного майданчику smarttender.biz.
Про відміну процедури закупівлі на підставі ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі №UA-2018-05-05-000030-b (номер про-цедури на електронному майданчику SmartTender.biz №2428833) - ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістра-лі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) по лоту №2 згідно ПРОТОКОЛ № 030720182428833-8
розгляду тендерних пропозицій від 03.07.2018р. ПП «АЛЬФАПРОММЕТ», код ЄДРПОУ 41436345 з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» згідно ст.30 через невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а саме:
1. Згідно п.4 Додатка 3 тендерної документації вимагалося надати: «Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником:
- договір з виробником;
- або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
- або лист виробника про представництво його інтересів учасником;
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.»
- В складі тендерної пропозиції учасник - ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» надає оригінал договору з виробником замість засвідченої копії, яка вимагалась, що відповідно, є порушенням вимог тендерної документації;
2. Згідно п. 3 Додатка 3 тендерної документації вимагалося надати: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання та будуть надані при постачанні продукції (паспорт та/або сертифікат якості, формуляри, тощо).»
- В складі тендерної пропозиції учасника - ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» надає зразки сертифікату якості №0518/11 від 11.05.2018р. від виробника – Товариства з обмеженою відповідальність Трубний завод СО Славсант, а договірні відносини з виробником надаються на іншу юридичну особу – ТОВ «Славсант» договір №060618 від 06.06.2018р.
Крім того дата надання виробником сертифікату якості – 11.05.2018р., а договір з виробником підписано пізніше – 06.06.2018р., що свідчить про невідповідність зразка сертифіката якості, тому що сертифікат не міг бути виданий раніше укладання договору поставки.
Також, наголошуємо про невідповідність наданого учасником ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» зразка сертифікату якості в частині підтвердження якості сталі, в якому зазначено марка сталі – ст.1,2, але при відвантаженні продукції зазначається конкрекна марка сталі, з якої продукцію вироблено, в даному випадку це однозначно не зазначено, що є порушенням і свідчить про невідповідність наданого документу та невідповідність його вимогам тендерної документації.
3. Згідно п. 1.1 Додатка 3 тендерної документації замовника - «На підтвердження відповідності продукції Учасник повинен надати один з таких документів:
- сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО на бланку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України;
- або декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 3а).»
Учасником - ПП «АЛЬФАПРОММЕТ», якого замовник визначив переможцем надається сертифікат відповідності, в якому вказується виробник продукції, яка планується до постачання, а саме – Спільне Українсько-Російсько-Англійське товариство з обмеженою відповідальністю «Славсант» (СТ «Славсант») (юридична адреса якого: 94482, Луганська обл. Антрацитівський район, село Рафайлівка, вул..Шевченко, 8, код ЕДРПОУ 13338180; адреса виробництва: Павлоградська філія СТ «Славсант», 51400, Дніпропетровська обл. м. Павлоград, вул..Харківська, 15Д), але договірні відносини надані на іншу юридичну особу, а саме: ООО «Славсант» договір № №060618 від 06.06.2018р.. Таким чином учасник не підтвердив свої договірні відносини з вказаним
Представлений учасником торгів ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» оригінал договору з виробником продукції ТОВ «СЛАВСАНТ» на вимогу п.4 додатку 3 тендерної документації: «якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником: договір з виробником; або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або лист виробника про представництво його інтересів учасником», не є порушенням вимог тендерної документації, так як завірений оригінальними печатками виробника продукції та учасника торгів.
Сертифікат якості наданий ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» на вимогу п.3 Додатку 3 тендерної документації представлений як зразок документів виробника, який підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання, що не суперечить умовам тендерної документації. При постачанні продукції постачальник повинен надати оригінал сертифікату якості відповідно до технічних характеристик поставленої продукції.
Згідно з історією змін компанії, що є загальнодоступною інформацією, мала місце процедура перереєстрації СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-РОСІЙСЬКО-АНГЛІЙСЬКОГО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛАВСАНТ» (СТ «СЛАВСАНТ») на ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТРУБНИЙ ЗАВОД «СЛАВСАНТ»(ТОВ «СЛАВСАНТ») – (відбулася зміна юридичної адреси).
Також маємо зазначити, що у Вашій вимозі невірно зазначений код ЄДРПОУ ТОВ «СЛАВСАНТ» (СТ «СЛАВСАНТ») – 13338180 (такого не існує) Вірний код ЄДРПОУ – 14338180.
Згідно з вимогами п.1.1 Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагався один з документів: сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО на бланку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України; або декларація про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 3а). Декларація про відповідність, яка надана учасником ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» відповідає вимогам тендерної документації.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій ЕЦП не був обов’язковою вимогою тендерної документації для учасників процедури закупівлі.
Згідно умов п.3.1.3 Додатку 2 тендерної документації, копія паспорта /ІНН вимагались тільки для фізичних осіб – підприємців.
Відповідно до вимог п.2 Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагались копії нормативних документів, крім загальнодоступних (ГОСТ-загальнодоступний документ).
Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання ( для ФОП – наявність працівника), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, представлена ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» в довільній формі, як вимагалось умовами п.1.2 Додатку 2 тендерної документації.
За результатами аукціону учасник ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» дозавантажив остаточну цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю продукції з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ) разом з листом-поясненням, як тільки для цього з’явилась можливість, яка передбачена технічними умовами електронного майданчику smarttender.biz.
Про відміну процедури закупівлі на підставі ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі №UA-2018-05-05-000030-b (номер про-цедури на електронному майданчику SmartTender.biz №2428833) - ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістра-лі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) по лоту №2 згідно ПРОТОКОЛ № 030720182428833-11 розгляду тендерних пропозицій від 03.07.2018р. ПП «АЛЬФАПРОММЕТ», код ЄДРПОУ 41436345 з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» згідно ст.30 через невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а саме:
1. Згідно п.4 Додатка 3 тендерної документації вимагалося надати: «Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником:
- договір з виробником;
- або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
- або лист виробника про представництво його інтересів учасником;
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.»
- В складі тендерної пропозиції учасник - ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» надає оригінал договору з виробником замість засвідченої копії, яка вимагалась, що відповідно, є порушенням вимог тендерної документації;
2. Згідно п. 3 Додатка 3 тендерної документації вимагалося надати: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання та будуть надані при постачанні продукції (паспорт та/або сертифікат якості, формуляри, тощо).»
- В складі тендерної пропозиції учасника - ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» надає зразки сертифікату якості №0518/12 від 11.05.2018р. від виробника – Товариства з обмеженою відповідальність Трубний завод СО Славсант, а договірні відносини з виробником надаються на іншу юридичну особу – ТОВ «Славсант» договір №060618 від 06.06.2018р.
Крім того на вимогу підтвердити відповідність пропонованого до постачання товару ГОСТу 13663-86, який визначено замовником в Додатку 6 до тендерної документації та зазначеному учасником ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» в тендерній пропозиції Вих.№03/07-1 від 03.07.18р. та довідці про продукцію Вих.№07/06-14 від 07.06.18р. та декларації постачальника про відповідність Вих.№07/06-15 від 07.06.18р. зазначається відповідність технічним характеристикам згідно ГОСТа 13663-86, але це не підтверджено наданими учасником сертифікатом якості, в якому зазначено ГОСТ 3262-75. Тим самим учасник, якого замовник визначив переможцем не підтвердив якість пропонованого товару, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації згідно зі ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Крім того дата надання виробником сертифікату якості – 11.05.2018р., а договір з виробником підписано пізніше – 06.06.2018р., що свідчить про невідповідність зразка сертифіката якості, тому що сертифікат не міг бути виданий раніше укладання договору поставки.
Також, наголошуємо про невідповідність наданого учасником ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» зразка сертифікату якості в частині підтвердження якості сталі, в якому зазначено марка сталі – ст.1,2, але при відвантаженні продукції зазначається конкрекна марка сталі, з якої продукцію вироблено, в даному випадку це однозначно не зазначено, що є порушенням і свідчить про невідповідність наданого документу та невідповідність його вимогам тендерної документації.
3. Згідно п. 1.1 Додатка 3 тендерної документації замовника - «На підтвердження відповідності продукції Учасник повинен надати один з таких документів:
- сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО на бланку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України;
- або декла
Представлений учасником торгів ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» оригінал договору з виробником продукції ТОВ «СЛАВСАНТ» на вимогу п.4 додатку 3 тендерної документації: «якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником: договір з виробником; або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або лист виробника про представництво його інтересів учасником», не є порушенням вимог тендерної документації, так як завірений оригінальними печатками виробника продукції та учасника торгів.
Сертифікат якості наданий ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» на вимогу п.3 Додатку 3 тендерної документації представлений як зразок документів виробника, який підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання, що не суперечить умовам тендерної документації. При постачанні продукції постачальник повинен надати оригінал сертифікату якості відповідно до технічних характеристик поставленої продукції.
Згідно з історією змін компанії, що є загальнодоступною інформацією, мала місце процедура перереєстрації СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-РОСІЙСЬКО-АНГЛІЙСЬКОГО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛАВСАНТ» (СТ «СЛАВСАНТ») на ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТРУБНИЙ ЗАВОД «СЛАВСАНТ»(ТОВ «СЛАВСАНТ») – (відбулася зміна юридичної адреси).
Також маємо зазначити, що у Вашій вимозі невірно зазначений код ЄДРПОУ ТОВ «СЛАВСАНТ» (СТ «СЛАВСАНТ») – 13338180 (такого не існує) Вірний код ЄДРПОУ – 14338180.
Згідно з вимогами п.1.1 Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагався один з документів: сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО на бланку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України; або декларація про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 3а). Декларація про відповідність, яка надана учасником ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» відповідає вимогам тендерної документації.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій ЕЦП не був обов’язковою вимогою тендерної документації для учасників процедури закупівлі.
Згідно умов п.3.1.3 Додатку 2 тендерної документації, копія паспорта /ІНН вимагались тільки для фізичних осіб – підприємців.
Відповідно до вимог п.2 Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагались копії нормативних документів, крім загальнодоступних (ГОСТ-загальнодоступний документ).
Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання ( для ФОП – наявність працівника), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, представлена ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» в довільній формі, як вимагалось умовами п.1.2 Додатку 2 тендерної документації.
За результатами аукціону учасник ПП «АЛЬФАПРОММЕТ» дозавантажив остаточну цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю продукції з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ) разом з листом-поясненням, як тільки для цього з’явилась можливість, яка передбачена технічними умовами електронного майданчику smarttender.biz.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-25-000003 ● 13cb525291f746678483ed7f83b3da2f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2019 12:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
25.02.2019 № 37
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.02.2019 № 37
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2018-05-05-000030-b 05.05.2018 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2018-12-25-000036-с 25.12.2018
Відділ освіти виконкому Покровської у місті ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
3 UA-2019-01-31-000045-b 31.01.2019
Комунальний заклад «Дніпровська міська поліклініка №2» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-11-001316-b 11.02.2019
Комунальний заклад «Дніпровська міська поліклініка №2» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-25 15:19:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Санітарні транспортні засоби (Кабінет діагностичний рухомий універсальний)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-05-000030-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Статтею 4 розділу 1 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Зазначте ID номер оприлюдненого в електронній системі закупівель PROZORRO план закупівель відповідно до якого Замовником розпочато процедуру закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ( 3 лоти) загальною очікуваною вартістю 1 865 345,74 грн.?
2. На якій підставі подовжено дію укладених договорів, а саме договір ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 та договір ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-27 14:45:32
UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві)
Начальнику Східного офісу
Держаудитслужби
Васильєву О.В.
Шановний Олександре Володимировичу!
Стосовно проведення процедури закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) слід зазначити:
1. Згадана вище закупівля очікуваною вартістю 1865345,74 грн була передбачена планом закупівлі на 2018 рік. Планові показники, відповідно до яких була здійснена закупівля за предметом закупівлі відповідно до ДК 021-2015 – 44160000-9, оприлюднено в системі Prozorro за № UA-P-2018-05-02-004188-a на суму 4486068,26 грн, а саме 02.05.2018, тобто до дати оголошення процедури закупівлі – 05.05.2018.
2. З переможцем торгів - ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «АЛЬФАПРОММЕТ» - було укладено додаткові угоди до договорів №№ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 та ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018, згідно з п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».
Таким чином, вважаємо, що процедура закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 –44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) була проведена згідно з вимогами чинного законодавства.
З повагою
Голова тендерного комітету О.О.Левченко
Вик. Губаренко В.А., 793-19-85
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-25 16:45:34
Про скасування запиту
Запит про надання пояснень оприлюднений 2019-02-25 об 15:19:15 вважати не дійсним та таким що не потребує відповіді.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-25 16:48:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «труби сталеві - 3 лота (детальніше в додатку 6 ТД)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-05-000030-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Статтею 4 розділу 1 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Зазначте ID номер оприлюдненого в електронній системі закупівель PROZORRO план закупівель відповідно до якого Замовником розпочато процедуру закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ( 3 лоти) загальною очікуваною вартістю 1 865 345,74 грн.?
2. На якій підставі подовжено дію укладених договорів, а саме договір ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 та договір ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-27 14:56:31
UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві)
Начальнику Східного офісу
Держаудитслужби
Васильєву О.В.
Шановний Олександре Володимировичу!
Стосовно проведення процедури закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) слід зазначити:
1. Згадана вище закупівля очікуваною вартістю 1865345,74 грн була передбачена планом закупівлі на 2018 рік. Планові показники, відповідно до яких була здійснена закупівля за предметом закупівлі відповідно до ДК 021-2015 – 44160000-9, оприлюднено в системі Prozorro за № UA-P-2018-05-02-004188-a на суму 4486068,26 грн, а саме 02.05.2018, тобто до дати оголошення процедури закупівлі – 05.05.2018.
2. З переможцем торгів - ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «АЛЬФАПРОММЕТ» - було укладено додаткові угоди до договорів №№ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 та ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018, згідно з п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».
Таким чином, вважаємо, що процедура закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 –44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) була проведена згідно з вимогами чинного законодавства.
З повагою
Голова тендерного комітету О.О.Левченко
Вик. Губаренко В.А., 793-19-85
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2019 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. труби водогазопровідні |
Опис предмету закупівлі: |
труби водогазопровідні
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 085 799,82 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 977,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2018 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" |
1 085 795,07
UAH з ПДВ
|
1 085 795,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕІН АЛІНА ВАЛЕНТИНІВНА |
904 831,25
UAH з ПДВ
|
904 831,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" |
965 650,00
UAH з ПДВ
|
965 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-ТОРГ" |
1 026 500,00
UAH з ПДВ
|
1 026 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АВ Металл групп |
1 084 005,00
UAH з ПДВ
|
1 084 005,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬФАПРОММЕТ" |
1 085 725,00
UAH з ПДВ
|
1 085 725,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ХІМІЧНА КОМПАНІЯ" |
1 085 799,82
UAH з ПДВ
|
1 085 799,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕІН АЛІНА ВАЛЕНТИНІВНА #3218011845 |
Відхилено |
904 831,25
UAH з ПДВ
|
03 липня 2018 16:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" #33668606 |
Відхилено |
965 650,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2018 16:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-ТОРГ" #40783352 |
Відхилено |
1 026 500,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2018 16:20
|
АВ Металл групп #36441934 |
Відхилено |
1 084 005,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2018 16:23
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬФАПРОММЕТ" #41436345 |
Переможець |
1 085 725,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2018 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 10:54
|
18697 (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 10:54
|
1_18697.pdf | укладений |
27 грудня 2018 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2018 19:54
|
ПП Альфапроммет - договір (лот№1).pdf | укладений |
18 липня 2018 19:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-18697/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПР/НХ-18697/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |