Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку)» - 2 лоти
Очікувана вартість
3 475 000,00 UAH
UA-2018-04-26-000592-b ad8aff436a2343f5b3b34ad6414b5e1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Немчук Микола Юрійович

380685001190 simploda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25254902
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Львівська область
Контактна особа: Немчук Микола Юрійович
380685001190
simploda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2018 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2018 18:00
Очікувана вартість: 3 475 000,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

07 травня 2018 12:52
Рішення про внесення змін.docx
07 травня 2018 12:51
Тендерна документація Нова редакція.doc
07 травня 2018 12:51
технічні вимоги.docx
26 квітня 2018 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 12:20
проект договору.docx
07 травня 2018 12:52
Рішення про внесення змін.docx
07 травня 2018 12:51
Тендерна документація Нова редакція.doc
26 квітня 2018 12:18
Тендерна документація 1 сан (3).doc
07 травня 2018 12:51
технічні вимоги.docx
26 квітня 2018 12:21
технічні вимоги.docx
26 квітня 2018 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 12:20
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-26-000592-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватна організація (установа, заклад) Дитячий санаторій "Зелений Гай", Код ЄДРПОУ:19337860
Дата подання: 04 травня 2018 17:27
Дискримінаційні вимоги
Доброго дня.

1. Відповідно до п.6 технічних вимог зазначено, що дитячий заклад оздоровлення та відпочинку повинен знаходитися, в екологічно чистій зоні. Заклад повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні.
Звертаємо увагу, що зазначена вимога є дискримінаційна по відношенню до великої кількості учасників, що можуть надати зазначені послуги, так як знаходяться в екологічно чистому регіоні, однак не мають статусу курорту, та знаходяться в межах населенного пункту.
Більше того, в чинному законодавстві немає детального визначення щодо термінів "курортна зона" або "заміська зона", що може викликати двозначне трактування під час оцінки пропозицій.

2. Відповідно до кваліфікаційних вимог, Замовник вимагає надати в складі пропозиції довідку про наявність педагогічного персоналу (із зазначенням кількості працівників, посади, прізвища з ініціалами та стажу роботи в учасника (до довідки додаються витяги з трудових книжок або накази про прийняття на роботу таких працівників, або інші документи (договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо));
Повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства, такі дані відносяться до поняття "персональні дані", та вони не підлягають розповсюдженню без згоди таких суб'єктів. А отже, в разі відмови частини із працівників надати такі дані учасник не зможе дотриматись вимог тендерної документації. А отже зазначена вимога є дискримінаційною, так як ставить учасників в нерівноцінне положення.

Таким чином, керуючись ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо внести зміни до тендерної документації.
Також інформуємо, що в разі відмови залишаємо за собою право оскаржити вимоги тендерної документації через постійно діючу колегію АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 травня 2018 12:44
1. В частині вимоги щодо внесення змін в п. 6 Розділу 3.8 Тендерної документації повідомляємо, що тендерним комітетом було прийнято рішення внести зміни в Тендерну документацію.
2. Щодо до захисту персональних даних. Відповідно до Стаття 16. Закону України "Про публічні закупівлі "Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:

наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Вимога щодо надання інформації міститься в Законі ,отже не може бути визнана дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Вимогу учасника задоволено часткво.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 – послуги з оздоровлення 300 дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки в дитячих закладах санаторного типу, розташованих на території Львівської області
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 737 500,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 687,50 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 15 травня 2018 12:06
Закінчення: 15 травня 2018 12:33
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот № 1 – послуги з оздоровлення 300 дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки в дитячих закладах санаторного типу, розташованих на території Львівської області
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79046, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Дата доставки: 31 серпня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 85%
Наявність документу щодо підтвердження якості послуг, які надаються дитячим закладом оздоровлення та відпочинку:: 3%
Свідоцтво про державну атестацію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку та присвоєння Вищої категорії: 3%
Свідоцтво про державну атестацію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку та присвоєння Першої категорії: 2%
Свідоцтво про державну атестацію дитячо о закладу оздоровлення та відпочинку та присвоєння Другої категорії: 1%
Інше: 0%
Укомплектованість кадрами відповідно до штатного розпису: 5%
100 % заповнення: 5%
90 % заповнення: 3%
80 % заповнення: 1%
менше 80% заповнення: 0%
Розташування зручностей: 3%
в кімнаті: 3%
в блоці: 2%
на поверсі: 1%
інше: 0%
Наявність басейну на території закладу: 3%
Закритого басейну скімерного чи переливного: 3%
Відкритого басейну скімерного чи переливного: 2%
Каркасного басейну: 1%
Інше: 0%
Організація харчування дітей: 1%
В одну зміну: 1%
В дві зміни: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2018 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Приватна організація (установа, заклад) Дитячий санаторій "Зелений Гай" 1 663 200,00
UAH
1 386 000,00
UAH
1.1647058824 1 190 000 Документи
ВП ОЛК "Ровесник" ДП "Львіввугілля" 1 732 500,00
UAH
1 426 000,00
UAH
1.1764705882 1 212 100 Документи
Дитячий заклад санаторного типу "Світанок" 1 732 500,00
UAH
1 723 812,50
UAH
1.1176470588 1 542 358.55 Документи

Публічні документи

14 травня 2018 17:53
Електронний підпис
14 травня 2018 17:51
118-182.pdf
14 травня 2018 17:51
106-117.pdf
14 травня 2018 17:51
53-105.pdf
14 травня 2018 17:51
48-52.pdf
14 травня 2018 17:51
46-47.pdf
14 травня 2018 17:51
36-45.pdf
14 травня 2018 17:51
24-35.pdf
14 травня 2018 17:51
22-23(lot1).pdf
14 травня 2018 17:51
1-21.pdf

Публічні документи

22 травня 2018 11:21
Пропозиція нова.PDF
18 травня 2018 19:22
Довідка з податкової.pdf
13 травня 2018 15:20
DSC08766.JPG
13 травня 2018 15:19
DSC08759.JPG
13 травня 2018 15:18
DSC08741.JPG
13 травня 2018 15:18
DSC08737.JPG
13 травня 2018 15:17
DSC08724.JPG
13 травня 2018 15:17
DSC08722.JPG
13 травня 2018 15:16
DSC08721.JPG
13 травня 2018 15:16
DSC08709.JPG
13 травня 2018 15:15
DSC08672.JPG
13 травня 2018 15:15
DSC02493.JPG
13 травня 2018 15:14
DSC02094.JPG
13 травня 2018 15:14
DSC00084.JPG
13 травня 2018 15:12
11 Проект договору.pdf
13 травня 2018 15:11
8 Меню 2018.pdf
13 травня 2018 15:09
5 Технічна частина.pdf
13 травня 2018 14:55
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 травня 2018 05:44
9 Фото ДЗСТ Світанок.zip
14 травня 2018 05:44
8 Інші документи.pdf
14 травня 2018 05:44
6 Проект договору.pdf
14 травня 2018 05:44
3 КК Частина 3.pdf
14 травня 2018 05:44
3 КК Частина 2.pdf
14 травня 2018 05:44
3 КК Частина 1.pdf
14 травня 2018 05:44
2 Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2018 05:44
1 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватна організація (установа, заклад) Дитячий санаторій "Зелений Гай"

ВП ОЛК "Ровесник" ДП "Львіввугілля"

Дитячий заклад санаторного типу "Світанок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватна організація (установа, заклад) Дитячий санаторій "Зелений Гай"
#19337860
Відхилено 1 386 000,00
UAH
17 травня 2018 18:13
ВП ОЛК "Ровесник" ДП "Львіввугілля"
#26453503
Переможець 1 426 000,00
UAH
17 травня 2018 18:17

Документи

17 травня 2018 18:08
Електронний підпис
17 травня 2018 18:05
По лоту 1.pdf

Документи

17 травня 2018 18:16
Електронний підпис
17 травня 2018 18:15
Лот 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2018 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВП ОЛК "Ровесник" ДП "Львіввугілля"
#26453503
1 426 000,00
UAH
Документи

Документи

17 травня 2018 18:16
Електронний підпис
17 травня 2018 18:15
Лот 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 18:40
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2018 15:21
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2018 15:21
Дод угода 3 від 17.08.2018 до догов від 01.06.2018 №2-1.pdf зміни до договору
18 серпня 2018 15:21
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2018 17:31
2-1 д3.pdf зміни до договору
05 липня 2018 17:31
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2018 19:53
Ровесник лот 1.pdf зміни до договору
11 червня 2018 19:51
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2018 18:07
2-1 д1.pdf зміни до договору
01 червня 2018 18:06
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 18:02
2-1.pdf укладений
01 червня 2018 18:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 2-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 425 942,00
UAH