Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги інформаційних агентств («Інформування населення про актуальні питання суспільно-політичного та соціально-економічного життя області через інформаційні агентства, електронні засоби масової інформації (Інтернет видання), друковані засоби масової інформації») (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств) (Лот №1 – Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно-політичного та соціально-економічного життя області через веб-сайти всеукраїнських інформаційних агентств та веб-сайти всеукраїнських електронних засобів масової інформації (Інтернет видання))(ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств); Лот №2 - Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно-політичного та соціально-економічного життя області через веб-сайти регіональних електронних засобів масової інформації (Інтернет видання) Миколаївської області) (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств); Лот №3 - Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно-політичного та соціально-економічного життя області через друковані засоби масової інформації Миколаївської області) (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств))
Очікувана вартість
4 115 000,00 UAH
UA-2018-04-13-001056-c 3afb6a875b614eaf8a2750a5d110da9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуляєва Юлія Юріївна

+380512372205 mkoda_dpid@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38694489
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул.Адміральська, 22
Контактна особа: Гуляєва Юлія Юріївна
+380512372205
mkoda_dpid@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2018 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 13:59
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 13:59
Очікувана вартість: 4 115 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

02 травня 2018 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 травня 2018 16:33
Перелік змін до Т Д.doc
02 травня 2018 16:33
Тендерна_документація зі змінами.doc
20 квітня 2018 10:07
Перелік змін до Т Д.doc
20 квітня 2018 10:07
Додаток 5.doc
13 квітня 2018 13:54
Додаток 6.doc
13 квітня 2018 13:54
Додаток 4.doc
13 квітня 2018 13:54
Додаток 3.doc
13 квітня 2018 13:54
Додаток 2.doc
13 квітня 2018 13:54
Додаток 1.doc
02 травня 2018 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 10:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2018 13:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 травня 2018 16:33
Перелік змін до Т Д.doc
02 травня 2018 16:33
Тендерна_документація зі змінами.doc
13 квітня 2018 13:54
Тендерна_документація.doc
20 квітня 2018 10:07
Перелік змін до Т Д.doc
20 квітня 2018 10:07
Додаток 5.doc
13 квітня 2018 13:54
Додаток 5.doc
13 квітня 2018 13:54
Додаток 6.doc
13 квітня 2018 13:54
Додаток 4.doc
13 квітня 2018 13:54
Додаток 3.doc
13 квітня 2018 13:54
Додаток 2.doc
13 квітня 2018 13:54
Додаток 1.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно-політичного та соціально-економічного життя області через друковані засоби масової інформації Миколаївської області (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 765 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 650,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 травня 2018 14:55
Закінчення: 11 травня 2018 15:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно-політичного та соціально-економічного життя області через друковані засоби масової інформації Миколаївської області (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств)
ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 22
Дата доставки: 15 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ" 763 000,00
UAH з ПДВ
763 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМУНІКАЦІЙНА ГРУПА "ЕФЕКТИВНІ РІШЕННЯ" 764 800,00
UAH з ПДВ
764 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2018 15:07
Електронний підпис
16 травня 2018 15:03
Електронний підпис
16 травня 2018 14:57
судимость.pdf
16 травня 2018 14:57
налоговая.pdf
16 травня 2018 14:57
довідка ст 17_2.pdf
10 травня 2018 11:31
Додаток 5 договор лот3.pdf
10 травня 2018 11:14
Додаток. Про ФОП.pdf
10 травня 2018 10:07
код пдф.pdf
10 травня 2018 09:21
Електронний підпис
10 травня 2018 01:31
эд_податок.pdf
10 травня 2018 01:31
судимость.pdf
10 травня 2018 01:31
пропозиція лот 3.pdf
10 травня 2018 01:31
налоговая.pdf
10 травня 2018 01:31
корпорушення пункт 2 ч1.pdf
10 травня 2018 01:31
Додаток 5 договор лот3.pdf
10 травня 2018 01:31
Додаток 3 .pdf
10 травня 2018 01:31
Дод.1 ст.17_судимість.pdf
10 травня 2018 01:31
Довідка санкції .pdf
10 травня 2018 01:31
Довидка Техн. база .pdf
10 травня 2018 01:31
Довидка Банкрутсво.pdf
10 травня 2018 01:31
Виписка_держ_реэстр (4).pdf

Публічні документи

10 травня 2018 12:37
Key-6 (1).dat
10 травня 2018 12:37
Key-6.dat
10 травня 2018 12:37
11_Гарантія_Лот3.pdf
10 травня 2018 12:37
10_ПДВ_Лот3.pdf
10 травня 2018 12:37
9-Згода_Лот3.pdf
10 травня 2018 12:37
8_Договір-згода_Лот3.pdf
10 травня 2018 12:37
7-Директор_Лот3.pdf
10 травня 2018 12:37
6_ТХ_Лот3.pdf
10 травня 2018 12:37
5_Ст.17_Лот3.pdf
10 травня 2018 12:37
4_Відгук_Лот3.pdf
10 травня 2018 12:37
3_Відгук_Лот3.pdf
10 травня 2018 12:37
2_Довідка_Лот3.pdf
10 травня 2018 12:37
1_ТП_Лот3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМУНІКАЦІЙНА ГРУПА "ЕФЕКТИВНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ"
#3107802398
Переможець 763 000,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 14:24

Документи

16 травня 2018 14:24
Електронний підпис
16 травня 2018 14:23
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2018 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ"
#3107802398
763 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2018 14:24
Електронний підпис
16 травня 2018 14:23
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 17:28
акт укладений
28 березня 2019 17:25
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 17:11
дод.угода.pdf зміни до договору
20 березня 2019 17:07
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 10:55
дод.угода.jpeg зміни до договору
22 лютого 2019 10:53
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 11:24
дод.угода.pdf зміни до договору
25 січня 2019 11:13
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 13:45
дод.уогда.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 13:44
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 13:39
дод.угода.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 13:37
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 08:45
д.у.pdf зміни до договору
12 грудня 2018 08:42
Електронний підпис укладений
29 травня 2018 11:47
договір укладений
29 травня 2018 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): спільна згода
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, що відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія Договору продовжується на 2019 рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 28 лютого 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія Договору продовжується на 2019 рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, на суму коштів не більше 20% вартості визначеної у Договорі, в сумі 151287,00 (сто п’ятдесят одна тисяча двісті вісімдесят сім) грн. 00 коп., без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, що відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору від 29 травня 2018 року № 15 продовжується на 2019 рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 17 березня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли спільної згоди викласти у новій редакції Додаток 2 до Договору «Перелік та вартість послуг на період з 01 січня 2019 року по 17 березня 2019 року» та викласти у новій редакції пункт 1 додаткової угоди від 25.01.2019 № 4 до Договору: «Сторони домовились, що дія Договору, відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжується на 2019 рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, на суму коштів не більше 20% вартості визначеної у Договорі в сумі 144882 (сто сорок чотири тисячі вісімсот вісімдесят дві) грн. 97 коп., без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2018 — 17 березня 2019
Сума оплати за договором: 901 477,78
UAH з ПДВ