Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку ДК 021:2015
Очікувана вартість
550 200,00 UAH
UA-2018-03-27-003106-b 7831bb1cf01847d09cedc1086d2963af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Іващенко

+380680874997 dote.an@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Олександрійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03197641
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія , вул. Шевченка 109
Контактна особа: Тетяна Іващенко
+380680874997
dote.an@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2018 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2018 11:00
Очікувана вартість: 550 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

придбання путівок

Тендерна документація

29 березня 2018 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2018 10:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ змінена.doc
29 березня 2018 10:14
зміни до тендерної документації.doc
27 березня 2018 17:41
Додаток1.doc
27 березня 2018 17:41
Додаток2.doc
27 березня 2018 17:41
Додаток3.doc
27 березня 2018 17:41
Додаток4 .docx
29 березня 2018 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2018 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2018 10:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ змінена.doc
27 березня 2018 17:41
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
29 березня 2018 10:14
зміни до тендерної документації.doc
27 березня 2018 17:41
Додаток1.doc
27 березня 2018 17:41
Додаток2.doc
27 березня 2018 17:41
Додаток3.doc
27 березня 2018 17:41
Додаток4 .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-27-003106-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Скрипка Г.С., Код ЄДРПОУ:2318902344
Дата подання: 02 квітня 2018 14:58
ДСанПіН 5.5.5.23-99
Відповідно Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99), а саме п.3.1 Розділу 3
– Дитячий оздоровчий табір повинен мати самостійну земельну ділянку, розташовану на найбільш сприятливих територіях, поблизу лісових масивів і водоймищ, суху, чисту, добре провітрювану та інсольовану. Розміщуються дитячі оздоровчі табори з врахуванням рози вітрів, з навітреного боку від джерел шуму, забруднень атмосферного повітря і вище за течією водоймищ відносно джерела можливого забруднення. Дотримання усіх перерахованих вимог дозволяє створити сприятливі умови для відпочинку і оздоровлення дітей.
Та п.3.6 цього ж Розділу,
– Для створення сприятливого мікроклімату необхідно забезпечити озеленення 60% площі основної забудови (при розміщенні табору у лісному або парковому масиві - не менш 50%). Зелені насадження розміщувати рівномірно у кожній із функціональних зон. Забороняється висаджувати зелені насадження (дерева та кущі) колючі, з отруйними плодами та дрібним насінням, що викликають алергію у дітей.
Виходячи з цього відповідної цифри щодо території закладу не визначено, а тому встановлення критеріїв до земельної ділянку, яку встановив Замовник, зазначивши у своїй ТД, що територія закладу відпочинку та оздоровлення має становити не менше 5 га є неправомірним діянням та зменшує конкуренцію під час проведення торгів. Також Замовник зазначив, що наявність зелених насаджень повинна бути (не менше 80%) також не відповідає Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99).
Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2018 16:49
Доброго дня!
Шановний учасник, пунктом 9 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити перелік та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Слід зазначити, що за Державними санітарними правилами і нормами «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженими Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 №23 для створення сприятливого мікроклімату необхідно забезпечити озеленення 60 % площі основної забудови (при розміщенні табору у лісному або парковому масиві - не менш 50 %). Зелені насадження розміщувати рівномірно у кожній із функціональних зон. Забороняється висаджувати зелені насадження (дерева та кущі) колючі, з отруйними плодами та дрібним насінням, що викликають алергію у дітей.
Тобто, це мінімальні норми, які застосовуються у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, відповідно до наказу Міністерства України у справах сім’ї та молоді від 13.08.2009 №2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей».
Окрім того, нормативний документ (Державні санітарні правила і норми) поширюється на всіх осіб, що виконують роботи з проектування, будівництва, реконструкції та здійснення поточного санітарного нагляду за експлуатацією дитячих оздоровчих таборів. Нормативний документ встановлює вимоги до улаштування, утримання і організацію режиму діяльності дитячих оздоровчих таборів.
З урахуванням вищевикладеного, з метою забезпечення більш комфортних умов проживання та повноцінне оздоровлення дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки, в дитячих літніх таборах за рахунок коштів міського бюджету і були передбачені наступні критерії оцінки:
- територія закладу відпочинку та оздоровлення має становити не менше 5 га;
- наявність зелених насаджень (не менше 80%).
Дані показники не суперечать вимогам вищезазначеного нормативного акта.
А також не обмежують конкуренцію і не призводять до дискримінації учасників, та не суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим Законом України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вище викладене запевняємо, що будуть розглянуті всі пропозиції, які відповідають технічним вимогам Замовника.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 2 (55243000-5) – послуги з оздоровлення та відпочинку дітей
Опис предмету закупівлі:
Узбережжя моря (придбання путівок)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 квітня 2018 14:58
Закінчення: 17 квітня 2018 15:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

38 шт
лот 2 (55243000-5) – послуги з оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі моря
ДК 021:2015: 55243000-5 — Послуги дитячих таборів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Шевченка, 109
Дата доставки: 20 червня 2018  —  01 серпня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

можливість участі в тендерній закупівлі
Дата подання: 29 березня 2018 10:15
Дата відповіді: 29 березня 2018 16:29
Доброго дня, шановний Замовник! Чи можуть приймати участь учасники з тереторією 4,8га та не менше ніж з 60% зеленого насадження на теріторії закладу? Якщо такі учасники не можуть прийняти участь у тендері, поясніть будь ласка на яких підставах (Закону) або НПА обгрунтовані Ваші вимоги. Також чи є обов'язковим наявність на тереторії закладу водоймища, якщо відстань від закладу до пляжу складає 100 метрів. Якщо це є обов'язковим, то на підставі якого Закону чи НПА?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник, на підставі п.п.3 п. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Керуючись Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», де в ст. 3 даного Закону йдеться про те, що державна політика у сфері оздоровлення та відпочинку дітей повинна ґрунтуватися на одному з таких принципів як створення оптимальних умов для безпечного та ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, тому технічні вимоги обумовлені перш-за все тим, що відпочивати та оздоровлюватися будуть діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.
Стосовно наявності на території закладу водоймища додатково наголошуємо, що відповідно до технічних вимог до лоту 2 Місце надання послуг: – узбережжя Чорного або Азовського морів (наявність власного або орендованого пляжу, який не використовується під час заїзду дітей іншими закладами відпочинку, відстань до облаштованого пляжу має становити не більше 500 м).
Зважаючи на вище викладене запевняємо, що будуть розглянуті всі пропозиції, які відповідають технічним вимогам Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-27-003106-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Скрипка Г.С., Код ЄДРПОУ:2318902344
Дата подання: 02 квітня 2018 14:58
ДСанПіН 5.5.5.23-99
Відповідно Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99), а саме п.3.1 Розділу 3
– Дитячий оздоровчий табір повинен мати самостійну земельну ділянку, розташовану на найбільш сприятливих територіях, поблизу лісових масивів і водоймищ, суху, чисту, добре провітрювану та інсольовану. Розміщуються дитячі оздоровчі табори з врахуванням рози вітрів, з навітреного боку від джерел шуму, забруднень атмосферного повітря і вище за течією водоймищ відносно джерела можливого забруднення. Дотримання усіх перерахованих вимог дозволяє створити сприятливі умови для відпочинку і оздоровлення дітей.
Та п.3.6 цього ж Розділу,
– Для створення сприятливого мікроклімату необхідно забезпечити озеленення 60% площі основної забудови (при розміщенні табору у лісному або парковому масиві - не менш 50%). Зелені насадження розміщувати рівномірно у кожній із функціональних зон. Забороняється висаджувати зелені насадження (дерева та кущі) колючі, з отруйними плодами та дрібним насінням, що викликають алергію у дітей.
Виходячи з цього відповідної цифри щодо території закладу не визначено, а тому встановлення критеріїв до земельної ділянку, яку встановив Замовник, зазначивши у своїй ТД, що територія закладу відпочинку та оздоровлення має становити не менше 5 га є неправомірним діянням та зменшує конкуренцію під час проведення торгів. Також Замовник зазначив, що наявність зелених насаджень повинна бути (не менше 80%) також не відповідає Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99).
Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2018 16:49
Доброго дня!
Шановний учасник, пунктом 9 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити перелік та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Слід зазначити, що за Державними санітарними правилами і нормами «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженими Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 №23 для створення сприятливого мікроклімату необхідно забезпечити озеленення 60 % площі основної забудови (при розміщенні табору у лісному або парковому масиві - не менш 50 %). Зелені насадження розміщувати рівномірно у кожній із функціональних зон. Забороняється висаджувати зелені насадження (дерева та кущі) колючі, з отруйними плодами та дрібним насінням, що викликають алергію у дітей.
Тобто, це мінімальні норми, які застосовуються у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, відповідно до наказу Міністерства України у справах сім’ї та молоді від 13.08.2009 №2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей».
Окрім того, нормативний документ (Державні санітарні правила і норми) поширюється на всіх осіб, що виконують роботи з проектування, будівництва, реконструкції та здійснення поточного санітарного нагляду за експлуатацією дитячих оздоровчих таборів. Нормативний документ встановлює вимоги до улаштування, утримання і організацію режиму діяльності дитячих оздоровчих таборів.
З урахуванням вищевикладеного, з метою забезпечення більш комфортних умов проживання та повноцінне оздоровлення дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки, в дитячих літніх таборах за рахунок коштів міського бюджету і були передбачені наступні критерії оцінки:
- територія закладу відпочинку та оздоровлення має становити не менше 5 га;
- наявність зелених насаджень (не менше 80%).
Дані показники не суперечать вимогам вищезазначеного нормативного акта.
А також не обмежують конкуренцію і не призводять до дискримінації учасників, та не суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим Законом України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вище викладене запевняємо, що будуть розглянуті всі пропозиції, які відповідають технічним вимогам Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2018 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Мрія-ЮГ 247 380,00
UAH з ПДВ
215 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕЦЬ" 242 592,00
UAH з ПДВ
217 056,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ТАВРІЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" 219 450,00
UAH з ПДВ
219 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2018 09:38
Електронний підпис
16 квітня 2018 09:31
5 Реестр ст 17.pdf
14 квітня 2018 13:14
6 Реєстр інши.pdf
14 квітня 2018 13:14
4 Реестр якис хар.pdf
14 квітня 2018 13:14
3 Реестр квал вимоги.pdf
14 квітня 2018 13:14
2 Реестр квал крит.pdf
14 квітня 2018 13:14
1 Реестр цінова.pdf

Публічні документи

14 квітня 2018 15:00
Цінова проозиція.pdf
14 квітня 2018 15:00
Фото.pdf
14 квітня 2018 15:00
Додаток 2.pdf
14 квітня 2018 15:00
Додаток 1.pdf

Публічні документи

13 квітня 2018 17:05
футбольне поле.JPG
13 квітня 2018 17:05
туалет.JPG
13 квітня 2018 17:05
теніс.JPG
13 квітня 2018 17:05
столова.JPG
13 квітня 2018 17:05
море.JPG
13 квітня 2018 17:05
котедж.JPG
13 квітня 2018 17:05
корпус.JPG
13 квітня 2018 17:05
кімнати1.JPG
13 квітня 2018 17:05
кімнати.JPG
13 квітня 2018 17:05
кімната4.JPG
13 квітня 2018 17:05
душ.JPG
13 квітня 2018 17:05
дискомайданчик.JPG
13 квітня 2018 17:05
гурткова робота1.JPG
13 квітня 2018 17:05
гурткова робота.JPG
13 квітня 2018 17:05
вмивальня.JPG
13 квітня 2018 17:05
бібліотека.JPG
13 квітня 2018 17:05
актовий зал.jpg
13 квітня 2018 17:05
фільм про Таврію.wmv
13 квітня 2018 17:05
Реєстр 6, інше.PDF
13 квітня 2018 17:05
Реєстр 2 додаток 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Мрія-ЮГ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕЦЬ"

КП "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ТАВРІЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Мрія-ЮГ
#35665544
Відхилено 215 460,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2018 15:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕЦЬ"
#23789355
Відхилено 217 056,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2018 15:36
КП "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ТАВРІЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#21296513
Відхилено 219 450,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2018 15:39

Документи

19 квітня 2018 15:57
Електронний підпис
19 квітня 2018 15:53
Протокол №5.PDF

Документи

20 квітня 2018 15:36
Електронний підпис
20 квітня 2018 15:34
протокол № 6.PDF

Документи

20 квітня 2018 15:39
Електронний підпис
20 квітня 2018 15:37
Протокол № 8.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
20 квітня 2018 15:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі