Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

оздоровлення дітей
health improvement of children
Очікувана вартість
6 500 000,00 UAH
UA-2018-03-23-001108-a 124dd21ff7a94a5d858964ae72222924
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хачатурян Тетяна Олександрівна

+380522248587 buh_kir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: департамент соціального захисту населення Кіровоградської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 03197612
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська область обл., Кіровоград, вул. Чорновола, 38
Контактна особа: Хачатурян Тетяна Олександрівна
+380522248587
buh_kir@ukr.net
Додаткові контактні особи: Пустовойт Марина Едуардівна
+380522223564
ozdorov.kir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of social defence of population of Kirovohrad regional state administration
National ID: 03197612
Contact point: Hachaturian Tetiana Oleksandrivna
+380522248587
buh_kir@ukr.net
Additional contacts: Marina Pustovoyt
+380522223564
ozdorov.kir@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 березня 2018 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2018 17:00
Очікувана вартість: 6 500 000,00 UAH без ПДВ
Publication date: 23 березня 2018 16:26
Enquiries until: 13 квітня 2018 17:00
Complaints submission until: до 19 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 квітня 2018 17:00

Information

Estimated total value: 6 500 000 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
більш детально в тендерній документації до закупівлі
code DK 021:2015 (CPV) – 55240000-4 Holiday centre and holiday home services

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо місця надання послуг
Дата подання: 26 березня 2018 17:54
Дата відповіді: 28 березня 2018 11:04
Наш наклад повністю відповідає встановоеним вимогам до предмету закупівлі. Просимо додати по лоту №3 місце надання послуг Херсонську область. Практика розгляду аналогічних справ органом оскарження визнає таку умову дискримінаційною. Просимо усунути вказану дискримінацію, що дозволить нашому закладу взяти участь у закупівлі. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ч. 2 ст. 21 - "В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг"; п.5 ч. 2 ст. 22 - "Тендерна документація повинна містити: - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;" На виконання вимог Закону, нами було зазначено місце надання послуг з оздоровлення, зокрема, нами, як Замовником торгів не було визначено обмежень, щодо якогось конкретного адміністративно-територіального району, а була зазначено конкретна область, для того, щоб надати можливість більшій кількості учасників подати свої пропозиції.
Окрім цього на виконання вимог ст. 3 ЗУ «Про оздоровлення та відпочинок дітей» та місцевої програми з оздоровлення та відпочинку дітей, з метою створення оптимальних умов для безпечного та ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а також враховуючи те, що нормами ч. 1 ст. 29 зазначеного Закону передбачено, що до учасників процесу оздоровлення та відпочинку дітей належать: діти; їхні батьки або особи, які їх заміняють, і відповідно до ч. 2 ст. 31 цього ж Закону батьки або інші законні представники дітей зобов'язані, відвідувати дитину в закладі та у терміни, визначені у путівці, місце надання послуг (у тому числі по лоту № 3) визначалось на підставі результатів проведеного опитування опікунів, батьків-вихователів, прийомних батьків та батьків дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, для яких будуть придбані путівки на оздоровлення у 2018 році.
Поряд з цим звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація замовника не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призведуть до дискримінації учасників, оскільки у визначеному місці надання послуг по лоту № 3 наявна мережа дитячих оздоровчих закладів, що можуть конкурувати між собою та брати участь у процедурі відкритих торгів. Визначаючи місце надання послуг замовником враховані права батьків або інших законних представників дітей, чим було дотримано норми Конституції України, Сімейного кодексу України, законів України "Про охорону дитинства", "Про позашкільну освіту", «Про оздоровлення та відпочинок дітей».
28/03/2018
Дискримінація за територіальною ознакою
Дата подання: 27 березня 2018 20:16
Дата відповіді: 28 березня 2018 11:05
Наш наклад повністю відповідає встановоеним вимогам до предмету закупівлі. Просимо додати по лоту №3 місце надання послуг Миколаївську область. Практика розгляду аналогічних справ органом оскарження визнає таку умову дискримінаційною. Просимо усунути вказану дискримінацію, що дозволить нашому закладу взяти участь у закупівлі. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ч. 2 ст. 21 - "В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг"; п.5 ч. 2 ст. 22 - "Тендерна документація повинна містити: - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;" На виконання вимог Закону, нами було зазначено місце надання послуг з оздоровлення, зокрема, нами, як Замовником торгів не було визначено обмежень, щодо якогось конкретного адміністративно-територіального району, а була зазначено конкретна область, для того, щоб надати можливість більшій кількості учасників подати свої пропозиції.
Окрім цього на виконання вимог ст. 3 ЗУ «Про оздоровлення та відпочинок дітей» та місцевої програми з оздоровлення та відпочинку дітей, з метою створення оптимальних умов для безпечного та ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а також враховуючи те, що нормами ч. 1 ст. 29 зазначеного Закону передбачено, що до учасників процесу оздоровлення та відпочинку дітей належать: діти; їхні батьки або особи, які їх заміняють, і відповідно до ч. 2 ст. 31 цього ж Закону батьки або інші законні представники дітей зобов'язані, відвідувати дитину в закладі та у терміни, визначені у путівці, місце надання послуг (у тому числі по лоту № 3) визначалось на підставі результатів проведеного опитування опікунів, батьків-вихователів, прийомних батьків та батьків дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, для яких будуть придбані путівки на оздоровлення у 2018 році.
Поряд з цим звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація замовника не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призведуть до дискримінації учасників, оскільки у визначеному місці надання послуг по лоту № 3 наявна мережа дитячих оздоровчих закладів, що можуть конкурувати між собою та брати участь у процедурі відкритих торгів. Визначаючи місце надання послуг замовником враховані права батьків або інших законних представників дітей, чим було дотримано норми Конституції України, Сімейного кодексу України, законів України "Про охорону дитинства", "Про позашкільну освіту", «Про оздоровлення та відпочинок дітей».
28/03/2018

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-23-001108-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Скрипка Г.С., Код ЄДРПОУ:2318902344
Дата подання: 28 березня 2018 14:01
Дискримінація за територіальною ознакою
Дискримінація за територіальною ознакою
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону). Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації до Лот №3 Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, що розташовані у Одеській області), таким чином додати окрім Одеської області, також Херсонську та Миколаївську області.
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг в третьому лоті – виключно «Одеська область» та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.
Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Замовником у ТД та додатку 4 до ТД визначено місце надання послуг по третьому лоту «Одеська область».
Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно Одеська область) є порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону. ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у ТД встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших областях України, включаючи, Херсонську та Миколаївську область.
Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території України, окрім Одеської області. Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.
Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходять та надають свої послуги на морському узбережжі Херсонської та Миколаївської областей. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.
Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками. Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі. Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови по третьому лоту для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 березня 2018 16:45
Шановний претенденте на участь у торгах! Звертаємо Вашу увагу на те, що у попередніх відповідях вам було надане чітке роз’яснення про те, що місця надання послуг з оздоровлення дітей обирались замовником не самостійно (тобто не за власним баченням тендерного комітету), а за результатами опитування опікунів, батьків-вихователів, прийомних батьків та батьків дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ), для яких будуть придбані путівки на оздоровлення у 2018 році. Звертаємо Вашу увагу ще раз на те, що згідно зі статтею 34 Конституції України, кожному гарантується право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань, поряд з цим відповідно до 151 ст. Сімейного Кодексу України батьки мають переважне право перед іншими особами обирати форми та методи виховання дітей, а відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» батьки або інші законні представники дітей зобов'язані, відвідувати дитину в закладі у терміни, визначені у путівці. Окрім цього у визначеному у лоті №3 місці надання послуг щодо якого поставлене вами питання наявні декілька закладів оздоровлення, таким чином враховуючи практику розгляду скарг АМКУ за місцем надання послуги наявна достатня кількість підприємств відповідної сфери, які можуть забезпечити конкуренцію для проведення даних торгів, що в повній мірі відповідає вимогам ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Зважаючи на зазначене вами не вірно надане тлумачення мети замовника, яка не полягає у обмеженні конкуренції учасників, а в створенні оптимальних умов для ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що співпадає з метою Закону України "Про публічні закупівлі" в частині ефективного здійснення закупівель.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-23-001108-a.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Скрипка Г.С., Код ЄДРПОУ:2318902344
Дата подання: 18 квітня 2018 22:32
Скарга на умови ТД
Дискримінація за територіальною ознакою
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 20.04.2018 № 3736.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2018 19:31

Документи подані скаржником

18 квітня 2018 22:32
Скарга до АМКУ

Документи Органу Оскарження

23 квітня 2018 19:31
Рішення від 20.04.2018 № 3736.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: оздоровлення дітей
Опис предмету закупівлі:
кількість - 405 од. (путівок)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 17 500,00 UAH без ПДВ


Title: health improvement of children
Description: code DK 021:2015 (CPV) – 55240000-4 Holiday centre and holiday home services
Current status: Complete
Estimated total value: 3 500 000,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 17 500,00 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 14 травня 2018 12:51
Auction planned date: 14 травня 2018 12:51
Закінчення: 14 травня 2018 13:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

405 од
оздоровлення дітей
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, територія Одеської області, територія Одеської області
Дата доставки: 01 червня 2018  —  31 серпня 2018

health improvement of children
CPV: 55240000-4

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-23-001108-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Скрипка Г.С., Код ЄДРПОУ:2318902344
Дата подання: 28 березня 2018 14:01
Дискримінація за територіальною ознакою
Дискримінація за територіальною ознакою
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону). Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації до Лот №3 Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, що розташовані у Одеській області), таким чином додати окрім Одеської області, також Херсонську та Миколаївську області.
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг в третьому лоті – виключно «Одеська область» та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.
Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Замовником у ТД та додатку 4 до ТД визначено місце надання послуг по третьому лоту «Одеська область».
Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно Одеська область) є порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону. ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у ТД встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших областях України, включаючи, Херсонську та Миколаївську область.
Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території України, окрім Одеської області. Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.
Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходять та надають свої послуги на морському узбережжі Херсонської та Миколаївської областей. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.
Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками. Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі. Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови по третьому лоту для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 березня 2018 16:45
Шановний претенденте на участь у торгах! Звертаємо Вашу увагу на те, що у попередніх відповідях вам було надане чітке роз’яснення про те, що місця надання послуг з оздоровлення дітей обирались замовником не самостійно (тобто не за власним баченням тендерного комітету), а за результатами опитування опікунів, батьків-вихователів, прийомних батьків та батьків дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ), для яких будуть придбані путівки на оздоровлення у 2018 році. Звертаємо Вашу увагу ще раз на те, що згідно зі статтею 34 Конституції України, кожному гарантується право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань, поряд з цим відповідно до 151 ст. Сімейного Кодексу України батьки мають переважне право перед іншими особами обирати форми та методи виховання дітей, а відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» батьки або інші законні представники дітей зобов'язані, відвідувати дитину в закладі у терміни, визначені у путівці. Окрім цього у визначеному у лоті №3 місці надання послуг щодо якого поставлене вами питання наявні декілька закладів оздоровлення, таким чином враховуючи практику розгляду скарг АМКУ за місцем надання послуги наявна достатня кількість підприємств відповідної сфери, які можуть забезпечити конкуренцію для проведення даних торгів, що в повній мірі відповідає вимогам ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Зважаючи на зазначене вами не вірно надане тлумачення мети замовника, яка не полягає у обмеженні конкуренції учасників, а в створенні оптимальних умов для ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що співпадає з метою Закону України "Про публічні закупівлі" в частині ефективного здійснення закупівель.

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-03-23-001108-a.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Скрипка Г.С., Код ЄДРПОУ:2318902344
Дата подання: 18 квітня 2018 22:32
Скарга на умови ТД
Дискримінація за територіальною ознакою
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 20.04.2018 № 3736.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2018 19:31

Документи подані скаржником

18 квітня 2018 22:32
Скарга до АМКУ

Документи Органу Оскарження

23 квітня 2018 19:31
Рішення від 20.04.2018 № 3736.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 травня 2018
UA-2018-03-23-001108-a124dd21ff7a94a5d858964ae72222924
Найменування: департамент соціального захисту населення Кіровоградської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 03197612
Місцезнаходження: 25022, Україна, Кіровоградська область обл., Кіровоград, вул. Чорновола, 38
Учасник Документи Рішення
ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 травня 2018 16:58
Електронний підпис

Публічні документи

19 квітня 2018 06:24
Реєстр 04 К.pdf
19 квітня 2018 06:24
Реєстр 03 К.pdf
19 квітня 2018 06:24
Реестр 02 К.pdf
19 квітня 2018 06:24
Реєстр 01 К.pdf
19 квітня 2018 06:24
Реєстр Калькуляція К.pdf

Документи

03 травня 2018 17:00
Електронний підпис

Публічні документи

20 квітня 2018 14:38
Інші документи.pdf
20 квітня 2018 14:38
Документи калькуляція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я»

ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я» 3 495 555,00
UAH
3 495 555,00
UAH
Документи
ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег" 3 499 807,50
UAH
3 499 807,50
UAH
Документи

Публічні документи

19 квітня 2018 06:24
Реєстр 04 К.pdf
19 квітня 2018 06:24
Реєстр 03 К.pdf
19 квітня 2018 06:24
Реестр 02 К.pdf
19 квітня 2018 06:24
Реєстр 01 К.pdf
19 квітня 2018 06:24
Реєстр Калькуляція К.pdf

Публічні документи

20 квітня 2018 14:38
Інші документи.pdf
20 квітня 2018 14:38
Документи калькуляція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я»

ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я»
#40098434
Переможець 3 495 555,00
UAH
16 травня 2018 11:37

Документи

16 травня 2018 11:37
Електронний підпис
16 травня 2018 11:35
намір ПЧ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2018 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я»
#40098434
3 495 555,00
UAH
Документи

Документи

16 травня 2018 11:37
Електронний підпис
16 травня 2018 11:35
намір ПЧ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 18:06
Електронний підпис укладений
31 травня 2018 15:01
протокол виправлення помилки .pdf зміни до договору
31 травня 2018 15:00
договір ПЧ.pdf зміни до договору
31 травня 2018 15:00
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 11:01
договір ПЧ.pdf укладений
30 травня 2018 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлено технічну помилку в п.3.1 договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 495 555,00
UAH