Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
паливо-мастильні матеріали (Лот 1 - бензин марки А-95, Лот 2 - бензин марки А-92, Лот 3 - дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 080 000,00 UAH
UA-2018-03-22-000476-b ● 984ffee600aa401bb949bce6e4f4ac4e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавська державна аграрна академія |
Код ЄДРПОУ: | 00493014 |
Вебсайт: | http://pdaa.edu.ua |
Місцезнаходження: | 36003, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Сковороди, 1/3 |
Контактна особа: |
Головченко Наталія +380532565219 ekonomist.pdaa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2018 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2018 11:00 |
Очікувана вартість: | 1 080 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
22 березня 2018 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2018 10:37 |
Тендерна документація.docx | |
22 березня 2018 10:37 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
АЗС
Дата подання: 26 березня 2018 15:20
Дата відповіді: 27 березня 2018 12:50
Добрий день
Просимо Вас змінити Технічні вимоги :"здійснюється учасником переможцем за результатами вкладеного договору однією або кількома партіями на власних (орендованих) АЗС " і доповнити можливість заправки на партнерських АЗС, що усунить дискримінаційну складову вимог.
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Звертаючи увагу на характер вашої вимоги, керуючись вимогами чинного законодавтсва та принципами здійснення публічних закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Замовник, при здійсненні даної закупівлі, керується основними принципами здійснення публічних закупівель, зокрема - добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
З урахуванням цього замовником у ч. 1 додатку 1 тендерної документації встановлено кваліфікаційні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази в учасника. З метою, упередження участі учасників, які є пов’язаними особами в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», замовником затверджено перелік та умови кваліфікаційних вимог до учасників, та, в подальшому, пропозиції учасників, які відповідають ознакам, визначеним п.16 ч. 1 ст. 1 Закону, відхиляються за результатом розгляду.
Відповідно до кваліфікаційних умов замовника учасник, повинен підтвердити у довідці довільної форми наявність АЗС у м. Полтава, Полтавській, Черкаській та Київській областях із зазначенням права користування кожного окремого об’єкту матеріально технічної бази, із додатковим наданням копії документів, які підтверджують право власності або оренди/суборенди на АЗС. Дана вимога базується на принципі відповідальності постачальника щодо якості та умов зберігання товару, що постачатиметься, та у великій вірогідності не призведе в подальшому до спірних питань між сторонами. Звертаємо увагу, у разі якщо учасником планується постачати товар не з власних АЗС, відносини між учасником та орендодавцем у вигляді договору оренди/суборенди на АЗС повинні бути чинні на момент подання пропозицій.
Замовник, при здійсненні даної закупівлі, керується основними принципами здійснення публічних закупівель, зокрема - добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
З урахуванням цього замовником у ч. 1 додатку 1 тендерної документації встановлено кваліфікаційні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази в учасника. З метою, упередження участі учасників, які є пов’язаними особами в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», замовником затверджено перелік та умови кваліфікаційних вимог до учасників, та, в подальшому, пропозиції учасників, які відповідають ознакам, визначеним п.16 ч. 1 ст. 1 Закону, відхиляються за результатом розгляду.
Відповідно до кваліфікаційних умов замовника учасник, повинен підтвердити у довідці довільної форми наявність АЗС у м. Полтава, Полтавській, Черкаській та Київській областях із зазначенням права користування кожного окремого об’єкту матеріально технічної бази, із додатковим наданням копії документів, які підтверджують право власності або оренди/суборенди на АЗС. Дана вимога базується на принципі відповідальності постачальника щодо якості та умов зберігання товару, що постачатиметься, та у великій вірогідності не призведе в подальшому до спірних питань між сторонами. Звертаємо увагу, у разі якщо учасником планується постачати товар не з власних АЗС, відносини між учасником та орендодавцем у вигляді договору оренди/суборенди на АЗС повинні бути чинні на момент подання пропозицій.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | бензин марки А-95 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 800,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
12000 л
бензин марки А-95
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36003, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Сковороди 1/3, або на АЗС учасника переможця
Дата доставки:
20 квітня 2018
—
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" |
327 000,00
UAH з ПДВ
|
321 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
330 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
328 800,00
UAH з ПДВ
|
328 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" |
328 560,00
UAH з ПДВ
|
321 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" #33680859 |
Переможець |
321 840,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2018 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 08:28
|
Звіт виконання договору 1-141 від 02.05.18 р..pdf | укладений |
03 січня 2019 08:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2018 12:51
|
Додаткова угода №4 (бензин).pdf | зміни до договору |
19 грудня 2018 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2018 12:24
|
Повідомлення про внесення змін,дод.угода3 (бензин).pdf | зміни до договору |
21 листопада 2018 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2018 14:09
|
Повідомлення про внесення змін до договору, Дод угода.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2018 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2018 10:52
|
Повідомлення про венесення змін до договору (Дод.уг.№ 1).pdf | зміни до договору |
20 червня 2018 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2018 11:12
|
Договір.pdf | укладений |
02 травня 2018 11:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1/141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/141 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1/141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/141 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі,враховуючи фактичний обсяг видатків |
Номер договору про закупівлю: | 1/141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/141 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закуплі,,враховуючи фактичний обсяг видатків |
Номер договору про закупівлю: | 1/141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/141 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |