Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 33600000-6 - Фармацевтична продукція (лот 1- лікарські засоби загального призначення, лот 2 – протисудомні лікарські засоби, лот 3 – антипсихотичні лікарські засоби (група хлорпромазину), лот 4 – антипсихотичні лікарські засоби – похідні бутирофенону, лот 5 – антипсихотичні лікарські засоби (група клозапіну, рисперидону, флуфеназину) та антиконвульсанти)
Очікувана вартість
2 323 628,62 UAH
UA-2018-03-20-002899-c ● f14dd1cfc08a4025bf39f73d79e65517
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985400 |
Місцезнаходження: | 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1 |
Контактна особа: |
Олександр Данилович Левченко +380567534549 pfv_dkpl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2018 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2018 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 323 628,62 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Найменування та міжнародна непатентована назва (МНН) товару зазначено в Додатку № 4 "Технічні вимоги" до тендерної документації
Тендерна документація
20 березня 2018 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2018 16:33 |
Додаток № 5 проект договору.docx | |
20 березня 2018 16:29 |
Додаток № 1 Інформація про учасника 2018.docx | |
20 березня 2018 16:29 |
ТД 2018.docx | |
20 березня 2018 16:29 |
Додаток № 4 Технічні вимоги.doc | |
20 березня 2018 16:29 |
Додаток № 3 Пропозиція 2018.docx | |
20 березня 2018 16:29 |
Додаток № 2 Перелік необхідних документів 2018.docx |
20 березня 2018 16:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
20 березня 2018 16:33 |
Додаток № 5 проект договору.docx
|
||
20 березня 2018 16:29 |
Додаток № 1 Інформація про учасника 2018.docx
|
||
20 березня 2018 16:29 |
ТД 2018.docx
|
||
20 березня 2018 16:29 |
Додаток № 4 Технічні вимоги.doc
|
||
20 березня 2018 16:29 |
Додаток № 3 Пропозиція 2018.docx
|
||
20 березня 2018 16:29 |
Додаток № 2 Перелік необхідних документів 2018.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-20-002899-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Восток-Фарм", Код ЄДРПОУ:35809661
Дата подання: 13 квітня 2018 12:15
Скарга
Згідно чинного законодавства ми надали усі необхідні документи, які регламентуються "Наказом ЗовнішТоргвидав України" про державні закупівлі.Якщо, на Ваш погляд, головною метою не заощадження бюджетних коштів, а бюрократичне відношення до надання довідок, не пов`язаних з поставкою лікарських засобів,то це інша справа. Ми змущені звернутися до повноважених органів з метою моніторинга данних торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2018 14:49
На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Після детального розгляду та аналізу Ваших тендерних пропозицій по лотам 3 та 4 були виявлені наступні порушення вимог тендерної документації: згідно вимог ч.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відсутні: інформація про реєстрацію запропонованих ліків в Україні з відображенням виробника, дати реєстрації в Україні, номеру реєстраційного посвідчення та терміну його дії; оригінали гарантійних листів від виробників товару, видані безпосередньо для участі у цьому тендері, щодо можливості поставки, якості та термінів поставки запропонованих лікарських засобів по лоту 3 та 4 - по всіх найменуваннях лікарських засобів лотів або їх еквівалентів; інформація у довільній формі, в якій обов’язково повинно бути зазначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно вимог ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації відсутні: інформація про учасника (заповнений Додаток № 1) (по лоту 4); довідка довільної форми про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку; лист-гарантія щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України.
В результаті розгляду Ваші тендерні пропозиції по лотам 3 та 4 були відхилені згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації.
Також у зверненні вказано, що Ви надали усі необхідні документи, які регламентуються "Наказом ЗовнішТоргвидав України" про державні закупівлі. Повідомляємо, що даним наказом регламентуються допорогові закупівлі. Ви приймали участь у процедурі відкритих торгів, а цей вид торгів регламентуються Законом України «Про публічні закупівлі», в якому чітко вказано, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації, і у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, замовник зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію.
Після детального розгляду та аналізу Ваших тендерних пропозицій по лотам 3 та 4 були виявлені наступні порушення вимог тендерної документації: згідно вимог ч.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відсутні: інформація про реєстрацію запропонованих ліків в Україні з відображенням виробника, дати реєстрації в Україні, номеру реєстраційного посвідчення та терміну його дії; оригінали гарантійних листів від виробників товару, видані безпосередньо для участі у цьому тендері, щодо можливості поставки, якості та термінів поставки запропонованих лікарських засобів по лоту 3 та 4 - по всіх найменуваннях лікарських засобів лотів або їх еквівалентів; інформація у довільній формі, в якій обов’язково повинно бути зазначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно вимог ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації відсутні: інформація про учасника (заповнений Додаток № 1) (по лоту 4); довідка довільної форми про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку; лист-гарантія щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України.
В результаті розгляду Ваші тендерні пропозиції по лотам 3 та 4 були відхилені згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації.
Також у зверненні вказано, що Ви надали усі необхідні документи, які регламентуються "Наказом ЗовнішТоргвидав України" про державні закупівлі. Повідомляємо, що даним наказом регламентуються допорогові закупівлі. Ви приймали участь у процедурі відкритих торгів, а цей вид торгів регламентуються Законом України «Про публічні закупівлі», в якому чітко вказано, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації, і у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, замовник зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 2 – протисудомні лікарські засоби |
Опис предмету закупівлі: |
Найменування та міжнародна непатентована назва (МНН) товару зазначено в Додатку № 4 "Технічні вимоги" до тендерної документації
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 336 333,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 690,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2350 пач
лот 2 – протисудомні лікарські засоби
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Дата доставки:
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" #30177378 |
Переможець |
305 593,61
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2018 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2018 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2018 16:05
|
Доп_угод_№1_до_дог_№19_Бізнес Центр Фармація.pdf | зміни до договору |
10 травня 2018 16:03
|
Протокол_№7__Бізнес_Центр_Фармація.pdf | зміни до договору |
10 травня 2018 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2018 09:27
|
Договір_№19_26.04.2018_лот_2_Бізнес_Центр_Фармація.pdf | укладений |
26 квітня 2018 09:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з технічною (механічною) помилкою, допущеною при заповненні Договору, Сторони досягли згоди вказати назву Постачальника в наступній редакції: "Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація"" |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |