Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33600000-6 - Фармацевтична продукція (лот 1- лікарські засоби загального призначення, лот 2 – протисудомні лікарські засоби, лот 3 – антипсихотичні лікарські засоби (група хлорпромазину), лот 4 – антипсихотичні лікарські засоби – похідні бутирофенону, лот 5 – антипсихотичні лікарські засоби (група клозапіну, рисперидону, флуфеназину) та антиконвульсанти)
Очікувана вартість
2 323 628,62 UAH
UA-2018-03-20-002899-c f14dd1cfc08a4025bf39f73d79e65517
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Данилович Левченко

+380567534549 pfv_dkpl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985400
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Контактна особа: Олександр Данилович Левченко
+380567534549
pfv_dkpl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2018 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2018 18:00
Очікувана вартість: 2 323 628,62 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Найменування та міжнародна непатентована назва (МНН) товару зазначено в Додатку № 4 "Технічні вимоги" до тендерної документації

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-20-002899-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Восток-Фарм", Код ЄДРПОУ:35809661
Дата подання: 13 квітня 2018 12:15
Скарга
Згідно чинного законодавства ми надали усі необхідні документи, які регламентуються "Наказом ЗовнішТоргвидав України" про державні закупівлі.Якщо, на Ваш погляд, головною метою не заощадження бюджетних коштів, а бюрократичне відношення до надання довідок, не пов`язаних з поставкою лікарських засобів,то це інша справа. Ми змущені звернутися до повноважених органів з метою моніторинга данних торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2018 14:49
На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Після детального розгляду та аналізу Ваших тендерних пропозицій по лотам 3 та 4 були виявлені наступні порушення вимог тендерної документації: згідно вимог ч.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відсутні: інформація про реєстрацію запропонованих ліків в Україні з відображенням виробника, дати реєстрації в Україні, номеру реєстраційного посвідчення та терміну його дії; оригінали гарантійних листів від виробників товару, видані безпосередньо для участі у цьому тендері, щодо можливості поставки, якості та термінів поставки запропонованих лікарських засобів по лоту 3 та 4 - по всіх найменуваннях лікарських засобів лотів або їх еквівалентів; інформація у довільній формі, в якій обов’язково повинно бути зазначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно вимог ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації відсутні: інформація про учасника (заповнений Додаток № 1) (по лоту 4); довідка довільної форми про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку; лист-гарантія щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України.
В результаті розгляду Ваші тендерні пропозиції по лотам 3 та 4 були відхилені згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації.
Також у зверненні вказано, що Ви надали усі необхідні документи, які регламентуються "Наказом ЗовнішТоргвидав України" про державні закупівлі. Повідомляємо, що даним наказом регламентуються допорогові закупівлі. Ви приймали участь у процедурі відкритих торгів, а цей вид торгів регламентуються Законом України «Про публічні закупівлі», в якому чітко вказано, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації, і у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, замовник зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію.

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1- лікарські засоби загального призначення
Опис предмету закупівлі:
Найменування та міжнародна непатентована назва (МНН) товару зазначено в Додатку № 4 "Технічні вимоги" до тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 545 488,52 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 730,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 квітня 2018 12:33
Закінчення: 06 квітня 2018 12:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15302 пач
лот 1- лікарські засоби загального призначення
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2018 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 411 192,95
UAH з ПДВ
411 192,95
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 545 488,00
UAH з ПДВ
545 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2018 19:47
Акцепт UA-2018-03-20-002899-c.pdf
17 квітня 2018 15:05
Акцепт UA-2018-03-20-002899-c .pdf
04 квітня 2018 14:23
тех.часть.pdf
04 квітня 2018 14:23
ком.часть.pdf

Публічні документи

03 квітня 2018 18:02
4. Проект договору.pdf
03 квітня 2018 18:02
3. Технічні вимоги.pdf
03 квітня 2018 18:02
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 411 192,95
UAH з ПДВ
12 квітня 2018 16:35

Документи

12 квітня 2018 16:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2018 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
411 192,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2018 16:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2018 12:09
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2018 10:45
Дод_угода_№5_до_дог_№21_від_27.04.2018_БАДМ-Б.pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 10:42
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2018 10:38
Дод_угода_№4_до_дог_№21_від_27.04.2018_БАДМ-Б.pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 10:38
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2018 10:06
Дод_угода_№3_до_дог_№21_від_27.04.2018_БАДМ-Б.pdf зміни до договору
03 жовтня 2018 10:06
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2018 16:14
Дод_угода_№2_до_дог_№21_від_27.04.2018_БАДМ-Б.pdf зміни до договору
25 липня 2018 16:10
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2018 18:00
Дод_угода_№1_до_дог_№21_від_27.04.2018_БАДМ-Б.pdf зміни до договору
12 липня 2018 17:59
Електронний підпис укладений
27 квітня 2018 09:42
Договір_№21_27.04.2018_лот_1_БАДМ-Б.pdf укладений
27 квітня 2018 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 342-13/VII від 22.06.2018 р. щодо реорганізації Комунального закладу „Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня” Дніпропетровської обласної ради” шляхом його перетворення в Комунальне підприємство «Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня» Дніпропетровської обласної ради», яке є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків змінити назву і реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 342-13/VII від 22.06.2018р., щодо реорганізації Комунального закладу „Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня” Дніпропетровської обласної ради” шляхом його перетворення в Комунальне підприємство «Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня» Дніпропетровської обласної ради», яке є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків, зміна назви та реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, в результаті чого загальна сума Договору зменшується на 1413,21 грн. та становить 409 779,74 грн. (чотириста дев’ять тисяч сімсот сімдесят дев’ять грн.74 коп.) у т.ч. ПДВ 26 808,02 грн.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті зменшення обсягу загальна сума Договору зменшується на 716,69 грн. та становить 409 063,05 грн. (чотириста дев’ять тисяч шістдесят три грн.05 коп.) у т.ч. ПДВ 26 761,14 грн.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 409 063,05
UAH з ПДВ