Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг місцевого значення у Волинській області, 11 лотів)
DK 021: 2015 - 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces (Services for current minor repairs of public roads of local importance in the Volyn region, 11 lots)
Очікувана вартість
101 827 607,00 UAH
UA-2018-03-20-000872-a 98dc2840fac94025bb9ac8f23459cfaa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зімник Тетяна

+380665358900 ivati71@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент інфраструктури та туризму Волинська обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 13362615
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська область обл., ЛУЦЬК, Київський майдан, буд. 9, офіс 722
Контактна особа: Зімник Тетяна
+380665358900
ivati71@ukr.net
Додаткові контактні особи: Форсюк Руслана
0332778259
voladm_doroga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Infrastructure and Tourism Volyn Regional State Administration
National ID: 13362615
Contact point: Zimnik Tetyana
+380665358900
ivati71@ukr.net
Additional contacts: Forsyuk Ruslana
0332778259
voladm_doroga@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 березня 2018 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2018 16:00
Очікувана вартість: 101 827 607,00 UAH з ПДВ
Publication date: 20 березня 2018 16:46
Enquiries until: 10 квітня 2018 16:00
Complaints submission until: до 16 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 квітня 2018 16:00

Information

Estimated total value: 101 827 607 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг місцевого значення у Волинській області, 11 лотів
Current minor repairs of local roads of the Volyn region, 11 lots

Тендерна документація

21 березня 2018 08:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2018 08:21
ТД_пот дрібн місц знач_11 лотів.doc
21 березня 2018 08:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2018 08:21
ТД_пот дрібн місц знач_11 лотів.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-20-000872-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Ковельське ШБУ-63", Код ЄДРПОУ:03449019
Дата подання: 23 травня 2018 16:08
Оскарження Протоколу №21 від 22.05.2018 року
Щодо не подачі документів, що підтверджують відсутність підстав передбачених статтею 17 Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2018 21:26
Відповідно до вимог тендерної документації (надалі – ТД) переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
За результатом перевірки наданих переможцями документів, було виявлено факт подачі ПрАТ «Ковельське ШБУ-63» (лот №8) документу відповідно до п.6 ч.1 ст. 17 Закону, що має термін більше місячної давнини (довідка МВС України надана 17.03.2018 року) відносно дати оприлюдненого на веб-повідомлення про намір укласти договір (08.05.2018 року). Документ подається на керівника, а у випадку, якщо тендерну пропозицію підписує інша уповноважена особа, то документ подається також на таку особу. Відповідно до доручення, виданого ПрАТ «Ковельське ШБУ-63» від 18.04.2018 року №179, представляти інтереси товариства та надано уповноваження підписувати документ та приймати рішення при проведенні торгів на закупівлю послуг з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Волинській області, надано Стоцькому Сергію Дмитровичу. Довідку МВС України по даній особі було завантажено із порушенням терміну, визначеним абзацом другим частини третьої статті 17 Закону (18.05.2018 року).
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Поряд з цим відповідно до частини третьої статті 32 Закону у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, зокрема наступним в переліку мінімальних пропозицій за результатами електронного аукціону є ДП «Волинський облавтодор» ВАТ «Державна Акціонерна Компанія «Автомобільні Дороги України».
Рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Ковельське ШБУ-63» (лот №8) прийнято за наявності підстав, визначених пунктом 2 частини першої статті 30 Закону.

Документи

25 травня 2018 21:26
вимога.doc

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг місцевого значення. Ремонт дорожнього одягу та покриття 55 926 м2 (45233142-6 ремонт доріг)
Опис предмету закупівлі:
Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг місцевого значення. Ремонт дорожнього одягу та покриття 55 926 м2
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 9 289 715,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 92 897,15 UAH з ПДВ


Title: Services for the current small repair of highways of local importance. Repair of road surfaces and covering 55 926 m2 (45233142-6 repair of roads)
Description: Services for the current small repair of highways of local importance. Repair of road surfaces and covering 55 926 m2
Current status: Complete
Estimated total value: 9 289 715,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 92 897,15 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 03 травня 2018 14:31
Auction planned date: 03 травня 2018 14:31
Закінчення: 03 травня 2018 14:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

55926 м²
Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг місцевого значення. Ремонт дорожнього одягу та покриття 55 926 м2
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43027, Україна, Волинська область, ЛУЦЬК, Київський майдан, 9
Дата доставки: 31 грудня 2018

Services for the current small repair of highways of local importance. Repair of road surfaces and covering 55 926 m2
CPV: 45233142-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 квітня 2018
UA-2018-03-20-000872-a98dc2840fac94025bb9ac8f23459cfaa
Найменування: Департамент інфраструктури та туризму Волинська обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 13362615
Місцезнаходження: 43027, Україна, Волинська область обл., ЛУЦЬК, Київський майдан, буд. 9, офіс 722
Учасник Документи Рішення
ПП "РОСТРАНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 квітня 2018 14:42
протокол 12.pdf
25 квітня 2018 14:44
Електронний підпис

Публічні документи

05 травня 2018 14:00
Електронний підпис
05 травня 2018 13:58
Розрах до ДЦ Л7 аукціон.PDF
05 травня 2018 11:28
Електронний підпис
05 травня 2018 11:22
Електронний підпис
05 травня 2018 11:21
Наказ на уповн а п.PDF
05 травня 2018 11:21
ДЦ аукціон ЛОТ7.PDF
05 травня 2018 11:21
Довідка з МВСУ.PDF
05 травня 2018 11:21
Довідка з ДФС.PDF
05 травня 2018 11:21
Гарантійний лист 2.PDF
05 травня 2018 11:21
Гарантійний лист 1.PDF
05 травня 2018 11:21
лот 7 ДЦ аукціон.zip
19 квітня 2018 18:14
Електронний підпис
19 квітня 2018 18:10
12 Наказ.PDF
19 квітня 2018 16:18
Електронний підпис
19 квітня 2018 15:39
Договірна ціна ЛОТ 7 ДІ.zip
19 квітня 2018 15:39
Кваліфікація ЛОТ 7 ДІ.rar

Документи

25 квітня 2018 14:35
протокол 12.pdf
25 квітня 2018 14:38
Електронний підпис

Публічні документи

20 квітня 2018 13:27
Електронний підпис
20 квітня 2018 13:27
Електронний підпис
20 квітня 2018 12:29
Тендерна пропозиція.PDF
20 квітня 2018 12:29
Лот 7_71.rar
20 квітня 2018 12:28
Додаток 5_7.PDF
20 квітня 2018 12:28
Додаток 4_7.PDF
20 квітня 2018 12:28
Додаток 3_7.PDF
20 квітня 2018 12:28
Додаток 3.pdf
20 квітня 2018 12:28
Додаток 2.pdf
20 квітня 2018 12:28
Додаток 1_7.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС" 9 261 324,79
UAH з ПДВ
9 261 324,79
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 9 282 732,00
UAH з ПДВ
9 282 732,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2018 14:00
Електронний підпис
05 травня 2018 13:58
Розрах до ДЦ Л7 аукціон.PDF
05 травня 2018 11:28
Електронний підпис
05 травня 2018 11:22
Електронний підпис
05 травня 2018 11:21
Наказ на уповн а п.PDF
05 травня 2018 11:21
ДЦ аукціон ЛОТ7.PDF
05 травня 2018 11:21
Довідка з МВСУ.PDF
05 травня 2018 11:21
Довідка з ДФС.PDF
05 травня 2018 11:21
Гарантійний лист 2.PDF
05 травня 2018 11:21
Гарантійний лист 1.PDF
05 травня 2018 11:21
лот 7 ДЦ аукціон.zip
19 квітня 2018 18:14
Електронний підпис
19 квітня 2018 18:10
12 Наказ.PDF
19 квітня 2018 16:18
Електронний підпис
19 квітня 2018 15:39
Договірна ціна ЛОТ 7 ДІ.zip
19 квітня 2018 15:39
Кваліфікація ЛОТ 7 ДІ.rar

Публічні документи

20 квітня 2018 13:27
Електронний підпис
20 квітня 2018 13:27
Електронний підпис
20 квітня 2018 12:29
Тендерна пропозиція.PDF
20 квітня 2018 12:29
Лот 7_71.rar
20 квітня 2018 12:28
Додаток 5_7.PDF
20 квітня 2018 12:28
Додаток 4_7.PDF
20 квітня 2018 12:28
Додаток 3_7.PDF
20 квітня 2018 12:28
Додаток 3.pdf
20 квітня 2018 12:28
Додаток 2.pdf
20 квітня 2018 12:28
Додаток 1_7.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Переможець 9 261 324,79
UAH з ПДВ
08 травня 2018 11:43

Документи

08 травня 2018 11:42
Електронний підпис
08 травня 2018 11:41
протокол_18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2018 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
9 261 324,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2018 11:42
Електронний підпис
08 травня 2018 11:41
протокол_18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 11:00
ду_11-5-РТ_18.pdf укладений
25 вересня 2020 10:58
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 12:45
ду_10-5-РТ_18.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 12:44
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 13:07
ду_9-5-РТ_18.pdf зміни до договору
25 березня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 09:16
ду_8-5-РТ_18.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 09:16
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 14:08
ду_7-5-РТ_18.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 14:07
Електронний підпис укладений
01 листопада 2018 12:36
ду_6-5-РТ_18.pdf зміни до договору
01 листопада 2018 12:35
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2018 14:22
ду_5-5-РТ_18.pdf зміни до договору
29 жовтня 2018 14:21
Електронний підпис укладений
02 серпня 2018 14:08
ду_4-5-РТ_18.pdf зміни до договору
02 серпня 2018 14:08
Електронний підпис укладений
18 липня 2018 11:42
ду_3-5-PT_18.pdf зміни до договору
18 липня 2018 11:41
Електронний підпис укладений
04 липня 2018 16:24
ду_2-5-PT_18.pdf зміни до договору
04 липня 2018 16:24
Електронний підпис укладений
04 липня 2018 16:23
ду_1-5-PT_18.pdf зміни до договору
04 липня 2018 16:23
Електронний підпис укладений
04 червня 2018 16:24
до_5-PT_18.pdf зміни до договору
04 червня 2018 16:23
Електронний підпис укладений
25 травня 2018 20:37
договір_5-PT_18.pdf укладений
25 травня 2018 20:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5-PT/18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5-PT/18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5-PT/18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5-PT/18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5-PT/18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна Сторони внаслідок правонаступництва
Номер договору про закупівлю: 5-PT/18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна Сторони внаслідок правонаступництва (виправлення механічної помилки)
Номер договору про закупівлю: 5-PT/18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 5-PT/18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Коригування Додатку 2 "План фінансування" та Додатку 3 "Календарний графік виконання робіт (послуг)" Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 5-PT/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перейменування Замовника. Зміна реквізитів Сторін. Продовження строку дії договору. Перерахунок ціни в бік зменшення без зміни кількості та обсягу послуг. Коригування Додатку 1"Договірна ціна", Додатку 2 "Орієнтовний план фінансування" та Додатку 3 "Календарний графік виконання робіт (послуг)". Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 5-PT/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Додатку 2 "План фінансування" Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 5-PT/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 238 427,64
UAH (в тому числі ПДВ 1 039 737,94 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із неможливістю виконання поокремо наявних залишків обсягів робіт, які виконуються лише в комплексі з вже вичерпаними роботами.