Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
An apparatus is for maintenance of physiology functions of organism
Очікувана вартість
38 800 000,00 UAH
UA-2018-03-16-002186-c d09c9d5f89a941059c00f61bee77cab9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скубенич

+380508229039 valentina_sk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88018, Україна , Закарпатська область обл., м. Ужгород, Вул. Перемоги, 22
Контактна особа: Валентина Скубенич
+380508229039
valentina_sk@ukr.net
Додаткові контактні особи: Матьовка Олександр
+380504328109
xela74@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Zakarpattia Oblast Clinical Hospital named after Andrii Novak
National ID: 01992156
Contact point: Skubenich of Valentine
+380508229039
valentina_sk@ukr.net
Additional contacts: Матьовка Олександр
+380504328109
xela74@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 березня 2018 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2018 14:00
Очікувана вартість: 38 800 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 16 березня 2018 16:37
Enquiries until: 08 квітня 2018 14:00
Complaints submission until: до 14 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 квітня 2018 14:00

Information

Estimated total value: 38 800 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Витратні матеріали для гемодіалізу (ультрафільтри)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 000,00 UAH з ПДВ


Title: Expense materials are for gemodializu (ultrafilters)
Current status: Complete
Estimated total value: 300 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 25 квітня 2018 15:03
Auction planned date: 25 квітня 2018 15:03
Закінчення: 25 квітня 2018 15:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

260 шт
Витратні матеріали для гемодіалізу (ультрафільтри)
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, Перемоги, 22
Дата доставки: 31 грудня 2018

Expense materials are for gemodializu (ultrafilters)
CPV: 33180000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 квітня 2018
UA-2018-03-16-002186-cd09c9d5f89a941059c00f61bee77cab9
Найменування: Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88018, Україна, Закарпатська область обл., м. Ужгород, Вул. Перемоги, 22
Учасник Документи Рішення
ТОВ Діалайф Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

19 квітня 2018 12:36
Електронний підпис

Документи

19 квітня 2018 12:35
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Діалайф

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2018 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Діалайф 272 636,00
UAH з ПДВ
263 177,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 289 328,00
UAH з ПДВ
289 328,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Діалайф

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Діалайф
#40340772
Переможець 263 177,20
UAH з ПДВ
27 квітня 2018 11:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2018 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Діалайф
#40340772
263 177,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 09:32
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 09:53
Додаткова угода Діалайф гемодіаліз лот №2-продовження терміну дії договору 371.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 09:52
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 14:50
Додаткова угода №5 Діалайф гемодіаліз лот 2 353.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 14:49
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2018 15:11
Додаткова угода№4 зменшення ціни Діалайф лот 2 319.pdf зміни до договору
23 листопада 2018 15:10
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2018 14:03
Додаткова угода №3 Гемодіаліз лот2 287.pdf зміни до договору
27 вересня 2018 14:03
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2018 16:47
Додаткова угода №2 до договору №75 від 08.05.2018р. гемодіаліз ТОВ Діалайф.pdf зміни до договору
16 липня 2018 16:45
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2018 14:26
Додаткова угода №1 до договору №75 від 08.05.2018р. прогр. гемодіаліз Лот №2 Діалайф.pdf зміни до договору
11 травня 2018 14:00
Електронний підпис укладений
08 травня 2018 13:58
Договір №75 від 08.05.2018р. прогр. гемодіаліз Лот №2 Діалайф.pdf укладений
08 травня 2018 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 3.4. Договору №75 від 08.05.2018р. відповідно до зменшення цін на партію товарів погоджено узгоджену зміну ціни (суми) Договору в бік зменшення ( без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та викласти п. 3.1 Договору у такій редакції: «3.1. Ціна (сума) цього Договору становить 262 194, 94 грн. (двісті шістдесят дві тисячі сто дев’яносто чотири гривні 94 копійки), в т. ч. ПДВ 17 152,94 грн. ( сімнадцять тисяч сто п’ятдесят дві гривні гривні 94 копійки)».
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 3.4. Договору №75 від 08.05.2018р. відповідно до зменшення цін на партію товарів погоджено узгоджену зміну ціни (суми) Договору в бік зменшення ( без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та викласти п. 3.1 Договору у такій редакції: «3.1. Ціна (сума) цього Договору становить 255 139, 36 грн. (двісті п’ятдесят п’ять тисяч сто тридцять дев’ять гривень 36 копійок), в т. ч. ПДВ 16 691,36 грн. ( шістнадцять тисяч шістсот дев’яносто одна гривня 36 копійок)».
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підвищено ціну за формулою викладеною в п. 3.5. Договору в межах максимально-припустимої зміни ціни товару не більше як 1.0319 рази на товари, які імпортуються в Євро.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Постанови КМУ №955 від17.10.2008р. "Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби" знижено ціну договору .
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Постанови КМУ №955 від 17.10.2008 року «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби ті медичні вироби» знижено ціни на товари, які підлягають поставці 19.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 254 091,83
UAH з ПДВ