Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лікарські засоби, МНН: Діазепам, Клонідин, Морфін, Тримеперидину гідрохлорид, Пропофол, Севофлуран, Суксаметоній, Тіопентал, Тропікамід, Фентаніл, Атракуріум, Кетамін
Очікувана вартість
1 862 080,00 UAH
UA-2018-02-26-001103-c ● aff82836d60749098d9603e9f15ca5f9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська університетська лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 02001311 |
Місцезнаходження: | 46002, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1 |
Контактна особа: |
Ольга Іваниця +380352273321 adm_terokkl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2018 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2018 11:00 |
Очікувана вартість: | 1 862 080,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
19 квітня 2018 11:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2018 10:57 |
Рішення про внесення змін ТД_19_04.doc | |
19 квітня 2018 10:57 |
Тендерна документація_нова редакція_19_04.doc | |
10 квітня 2018 16:04 |
Додаток 2_нова редакція 1.doc | |
10 квітня 2018 16:04 |
Рішення про внесення змін ТД 1.doc | |
05 квітня 2018 17:02 |
Рішення про внесення змін ТД (1).doc | |
05 квітня 2018 17:02 |
Додаток 5_ нова редакція.doc | |
05 квітня 2018 17:02 |
Додаток 4_нова редакція.doc | |
05 квітня 2018 16:32 |
Рішення про внесення змін ТД.doc | |
26 лютого 2018 14:10 |
Додаток 1.doc | |
26 лютого 2018 14:10 |
Додаток 3.doc |
19 квітня 2018 11:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 квітня 2018 10:57 |
Рішення про внесення змін ТД_19_04.doc
|
|||||||||
19 квітня 2018 10:57 |
Тендерна документація_нова редакція_19_04.doc
|
|||||||||
10 квітня 2018 16:04 |
Додаток 2_нова редакція 1.doc
|
|||||||||
10 квітня 2018 16:04 |
Рішення про внесення змін ТД 1.doc
|
|||||||||
05 квітня 2018 17:02 |
Рішення про внесення змін ТД (1).doc
|
|||||||||
05 квітня 2018 17:02 |
Додаток 5_ нова редакція.doc
|
|||||||||
05 квітня 2018 17:02 |
Додаток 4_нова редакція.doc
|
|||||||||
05 квітня 2018 16:32 |
Рішення про внесення змін ТД.doc
|
|||||||||
26 лютого 2018 14:10 |
Додаток 1.doc
|
|||||||||
26 лютого 2018 14:10 |
Додаток 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-26-001103-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАТ "ФАРМАК", Код ЄДРПОУ:00481198
Дата подання: 02 березня 2018 17:04
Розділ на лоти
Роділ на лоти.
Опис в прикріпленому файлі.
Опис в прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2018 11:27
На вимогу закупівлі UA-2018-02-26-001103-c надаємо відповідь, що згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» , предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН).
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Насамперед, розподіл на значну кількість лотів (по найменуваннях) призведе до додаткових ризиків, що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, не підписанням договорів переможцями тощо. Відсутність одного з найменувань лікарських засобів призведе до неможливості надання своєчасної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта. Хочемо зазначити, Тернопільська університетська лікарня є багатопрофільним лікувальним закладом, який надає високоспеціалізовану медичну допомогу третинного рівня (проводить значну кількість планових та ургентних оперативних втручань). При проведенні анестезіологічного забезпечення при операціях одночасно застосовуються наркотичні, психотропні, отруйні, сильнодіючі препарати згідно затверджених локальних протоколів надання медичної допомоги відповідних профілів.
Обґрунтуванням цілісного предмету з закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику.
Всі препарати, які включені до закупівлі UA-2018-02-26-001103-c мають різну ціну та відповідно відрізняються за комерційною привабливістю для постачальників. Це створює додатковий ризик, що при поділі лікарських засобів на окремі лоти, певна їх частина не буде пропонуватись учасниками, особливо у випадку поділу їх на окремі лоти. Отже закупівлю цих препаратів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини.
Окрім того, розподіл закупівлі на лоти (за кожним найменуванням окремо) може бути підставою для відміни Процедури закупівлі частково (за лотами) відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо до участі буде запропоновано менше двох тендерних пропозицій, що, в свою чергу, призведе до загрози порушення чи призупинення лікувального процесу в повному обсязі, ненадання належної медичної допомоги громадянам у зв’язку з незабезпеченням медичними препаратами закладу та порушенням Конституції України, основ законодавства України про охорону здоров’я та основоположних прав громадян на забезпечення якісної медичної допомоги.
Принципом здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Окрім того, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основоположних принципів проведення державних закупівель є принцип максимальної економії. Таким чином, проведення закупівлі без поділу на лоти зменшує вартість товару, зокрема тому, що зменшуються витрати на доставку товару (економічно вигідніше доставити одразу 12 найменувань препаратів, а не кожен окремо).
Доводимо до вашого відома, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно (відповідно до своїх потреб), а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
З метою забезпечення безперебійного здійснення оперативних втручань та забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в медико-технічних вимогах лікарських засобів, що призведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним, щоб закупівля та поставка наркотичних, психотропних, отруйних, сильнодіючих препаратів здійснювалась в цілому.
Виходячи із вищенаведеного, поділ їх на окремі лоти є недоцільним.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Насамперед, розподіл на значну кількість лотів (по найменуваннях) призведе до додаткових ризиків, що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, не підписанням договорів переможцями тощо. Відсутність одного з найменувань лікарських засобів призведе до неможливості надання своєчасної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта. Хочемо зазначити, Тернопільська університетська лікарня є багатопрофільним лікувальним закладом, який надає високоспеціалізовану медичну допомогу третинного рівня (проводить значну кількість планових та ургентних оперативних втручань). При проведенні анестезіологічного забезпечення при операціях одночасно застосовуються наркотичні, психотропні, отруйні, сильнодіючі препарати згідно затверджених локальних протоколів надання медичної допомоги відповідних профілів.
Обґрунтуванням цілісного предмету з закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику.
Всі препарати, які включені до закупівлі UA-2018-02-26-001103-c мають різну ціну та відповідно відрізняються за комерційною привабливістю для постачальників. Це створює додатковий ризик, що при поділі лікарських засобів на окремі лоти, певна їх частина не буде пропонуватись учасниками, особливо у випадку поділу їх на окремі лоти. Отже закупівлю цих препаратів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини.
Окрім того, розподіл закупівлі на лоти (за кожним найменуванням окремо) може бути підставою для відміни Процедури закупівлі частково (за лотами) відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо до участі буде запропоновано менше двох тендерних пропозицій, що, в свою чергу, призведе до загрози порушення чи призупинення лікувального процесу в повному обсязі, ненадання належної медичної допомоги громадянам у зв’язку з незабезпеченням медичними препаратами закладу та порушенням Конституції України, основ законодавства України про охорону здоров’я та основоположних прав громадян на забезпечення якісної медичної допомоги.
Принципом здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Окрім того, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основоположних принципів проведення державних закупівель є принцип максимальної економії. Таким чином, проведення закупівлі без поділу на лоти зменшує вартість товару, зокрема тому, що зменшуються витрати на доставку товару (економічно вигідніше доставити одразу 12 найменувань препаратів, а не кожен окремо).
Доводимо до вашого відома, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно (відповідно до своїх потреб), а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
З метою забезпечення безперебійного здійснення оперативних втручань та забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в медико-технічних вимогах лікарських засобів, що призведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним, щоб закупівля та поставка наркотичних, психотропних, отруйних, сильнодіючих препаратів здійснювалась в цілому.
Виходячи із вищенаведеного, поділ їх на окремі лоти є недоцільним.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-26-001103-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПАТ "ФАРМАК", Код ЄДРПОУ:00481198
Дата подання: 07 березня 2018 16:28
Дата подання: 07 березня 2018 16:28
СКАРГА на дії замовника в процедурі публічних закупівель
На веб-порталі «prozorro» розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів - 33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Лікарські засоби, МНН: Діазепам, Клонідин, Морфін, Тримеперидину гідрохлорид, Пропофол, Севофлуран, Суксаметоній, Тіопентал, Тропікамід, Фентаніл, Атракуріум, Кетамін) (далі – закупівля), ідентифікатор UA-2018-02-26-001103-c. Замовником закупівлі виступає Тернопільська університетська лікарня (далі – Замовник). Відповідно до частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 березня 2018 19:42
Рішення від 13.03.2018 № 2239. лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 березня 2018 19:42
Інформація про перенесення розгляду скарги № UA-2018-02-26-001103-с.с2.pdf
Дата публікації: 27 березня 2018 16:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2018 № 2958.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2018 21:27
Рішення від 30.03.2018 №2958.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2018 21:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: На відповідність рішення № 2958-р/пк-пз від 30.03.2018 р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель тендерним комітетом було прийнято рішення внести зміни до тендерної документаці
Дата виконання рішення замовником: 19 квітня 2018 11:24
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1. Діазепам, Клонідин, Морфін, Тримеперидину гідрохлорид, Севофлуран, Суксаметоній, Тіопентал, Фентаніл, Атракуріум |
Опис предмету закупівлі: |
під кількістю 9 шт. слід розуміти 9 найменувань
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 540 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 700,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
9 шт
Діазепам, Клонідин, Морфін, Тримеперидину гідрохлорид, Севофлуран, Суксаметоній, Тіопентал, Фентаніл, Атракуріум
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46002, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1, аптечний склад
Дата доставки:
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2018 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ" |
1 540 000,00
UAH з ПДВ
|
1 540 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" |
1 539 140,00
UAH з ПДВ
|
1 539 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" #30765625 |
Переможець |
1 539 140,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2018 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2019 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2019 14:23
|
Додаткова угода №3 договір 178.PDF | зміни до договору |
21 січня 2019 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 14:16
|
Додаткова угода №2 договір 178.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2018 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 09:32
|
Додаткова угода №1 договір 178.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2018 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2018 14:53
|
лот №1 Договір про закупівлю №178 від 21.05.2018р..PDF | укладений |
22 травня 2018 14:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 178 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №178 від 21.05.2018р., додаткова угода №1 від 22.12.2018р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 178 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №178 від 21.05.2018р., додаткова угода №2 від 27.12.2018р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 178 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №178 від 21.05.2018р., додаткова угода №3 від 21.01.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |