Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матеріали медичні
Очікувана вартість
1 664 630,00 UAH
UA-2018-02-23-001150-c 4062adf13f584f14ab6d4c6b0769a3fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вінніченко

+380963562740
+380567452382
krovdospk1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна станція переливання крові"
Код ЄДРПОУ: 01985434
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Ірина Вінніченко
+380963562740,+380567452382
krovdospk1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2018 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2018 00:00
Очікувана вартість: 1 664 630,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

23 лютого 2018 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 12:57
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-23-001150-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІРИДІУМ", Код ЄДРПОУ:38650834
Дата подання: 02 березня 2018 10:55
Щодо внесення змін до Тендерної документації, а саме Додатку № 3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до Лоту № 2 "Пакети для забору крові", Специфічні вимоги (таблиця відповідності)
Комунальним закладом "Дніпропетровською обласною станцією переливання крові" було оголошено проведення відкритих торгів, мультилотова закупівля "Медичні матеріали", 6 лотів, ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-23-001150-c.
Уважно ознайомившись із тендерною документацією, вважаємо що вона містить вимоги, що обмежують участь більшості виробників у даній закупівлі, а саме:
Відповідно до Тендерної документації, а саме Додатку № 3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до Лоту № 2 "Пакети для забору крові", Специфічні вимоги (таблиця відповідності) пункт № 11 та пункт № 28 потенційний учасник даної закупівлі має надати - "Маркування контейнерів українською мовою. Надати зразок індивідуальної та групової етикетки контейнерів та гарантійний лист про поставку товару з маркуванням українською мовою."
Звертаємо вашу увагу на той факт, що пакети для забору крові, а саме пластиковий контейнер для крові людини та її компонентів з розчином антикоагулянту ЦФДА - 1 потрійний одноразового використання стерильний, 450 мл з аксесуарами та Пластиковий контейнер для крові людини та її компонентів з розчином антикоагулянту ЦФДА та консерванту САГМ з фільтром зчетверений одноразового використання стерильний, 450 мл з аксесуарами, що є предметом закупівлі постачаються лише в груповій упаковці (чотири, шість, вісім одиниць в упаковці). Таким чином з огляду на те, що в ТД міститься вимога відносно індивідуального маркування контейнерів, вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та не може бути виконана більшістю виробників, з огляду на те, що пакування контейнерів, що є предметом закупівлі по лоту № 2 - є лише груповим та маркування продукції із зазначенням усієї необхідної інформації, що вимагається чинним законодавством здійснюється лише на груповій етикетці.
Відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України " Про захист прав споживачів" інформація, про продукцію, доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування.
Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів від 02 жовтня 2013 року № 753, Кожний медичний виріб повинен супроводжуватися інформацією, необхідною для його безпечного та правильного застосування з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів, а також для ідентифікації виробника.
Зазначена інформація включає в себе інформацію на етикетці та інструкцію із застосування.
Наскільки це можливо і доцільно інформація, необхідна для безпечного застосування медичного виробу, розміщується безпосередньо на медичному виробі та/або на упаковці кожної одиниці медичного виробу чи в разі потреби - на упаковці для продажу. Якщо індивідуальне пакування кожної одиниці неможливе, то ця інформація розміщується на вкладці, яка додається до одного або більше медичних виробів.
З огляду на вищевикладене, та з метою не допущення порушення ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", просимо виключити вимогу про маркування індивідуальної етикетки контейнера, та пропонуємо дану вимогу викласти у наступній редакції: "Маркування контейнерів українською мовою. Надати зразок етикетки на груповій упаковці контейнерів для крові та гарантійний лист про поставку товару з маркуванням групової упаковки українською мовою."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 12:11
Відхилити вимоги скарги

Документи

03 березня 2018 12:11
001.jpg

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: «Пакети для забору крові»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 273 980,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 370,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 березня 2018 13:36
Закінчення: 14 березня 2018 13:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7380 шт
«Пакети для забору крові»
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр.Богдана Хмельницького,17
Дата доставки: 02 квітня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-23-001150-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІРИДІУМ", Код ЄДРПОУ:38650834
Дата подання: 02 березня 2018 10:55
Щодо внесення змін до Тендерної документації, а саме Додатку № 3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до Лоту № 2 "Пакети для забору крові", Специфічні вимоги (таблиця відповідності)
Комунальним закладом "Дніпропетровською обласною станцією переливання крові" було оголошено проведення відкритих торгів, мультилотова закупівля "Медичні матеріали", 6 лотів, ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-23-001150-c.
Уважно ознайомившись із тендерною документацією, вважаємо що вона містить вимоги, що обмежують участь більшості виробників у даній закупівлі, а саме:
Відповідно до Тендерної документації, а саме Додатку № 3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до Лоту № 2 "Пакети для забору крові", Специфічні вимоги (таблиця відповідності) пункт № 11 та пункт № 28 потенційний учасник даної закупівлі має надати - "Маркування контейнерів українською мовою. Надати зразок індивідуальної та групової етикетки контейнерів та гарантійний лист про поставку товару з маркуванням українською мовою."
Звертаємо вашу увагу на той факт, що пакети для забору крові, а саме пластиковий контейнер для крові людини та її компонентів з розчином антикоагулянту ЦФДА - 1 потрійний одноразового використання стерильний, 450 мл з аксесуарами та Пластиковий контейнер для крові людини та її компонентів з розчином антикоагулянту ЦФДА та консерванту САГМ з фільтром зчетверений одноразового використання стерильний, 450 мл з аксесуарами, що є предметом закупівлі постачаються лише в груповій упаковці (чотири, шість, вісім одиниць в упаковці). Таким чином з огляду на те, що в ТД міститься вимога відносно індивідуального маркування контейнерів, вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та не може бути виконана більшістю виробників, з огляду на те, що пакування контейнерів, що є предметом закупівлі по лоту № 2 - є лише груповим та маркування продукції із зазначенням усієї необхідної інформації, що вимагається чинним законодавством здійснюється лише на груповій етикетці.
Відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України " Про захист прав споживачів" інформація, про продукцію, доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування.
Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів від 02 жовтня 2013 року № 753, Кожний медичний виріб повинен супроводжуватися інформацією, необхідною для його безпечного та правильного застосування з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів, а також для ідентифікації виробника.
Зазначена інформація включає в себе інформацію на етикетці та інструкцію із застосування.
Наскільки це можливо і доцільно інформація, необхідна для безпечного застосування медичного виробу, розміщується безпосередньо на медичному виробі та/або на упаковці кожної одиниці медичного виробу чи в разі потреби - на упаковці для продажу. Якщо індивідуальне пакування кожної одиниці неможливе, то ця інформація розміщується на вкладці, яка додається до одного або більше медичних виробів.
З огляду на вищевикладене, та з метою не допущення порушення ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", просимо виключити вимогу про маркування індивідуальної етикетки контейнера, та пропонуємо дану вимогу викласти у наступній редакції: "Маркування контейнерів українською мовою. Надати зразок етикетки на груповій упаковці контейнерів для крові та гарантійний лист про поставку товару з маркуванням групової упаковки українською мовою."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 12:11
Відхилити вимоги скарги

Документи

03 березня 2018 12:11
001.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2018 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 1 077 383,00
UAH з ПДВ
1 077 383,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ДУОМЕД 1 270 967,40
UAH з ПДВ
1 270 967,40
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

ПП ДУОМЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Переможець 1 077 383,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 15:09

Документи

15 березня 2018 15:09
Електронний підпис
15 березня 2018 15:06
004.jpg
14 березня 2018 13:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2018 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
1 077 383,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2018 15:09
Електронний підпис
15 березня 2018 15:06
004.jpg
14 березня 2018 13:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 08:35
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2018 09:19
006.jpg зміни до договору
27 липня 2018 09:17
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2018 12:43
006.jpg зміни до договору
17 липня 2018 12:42
006.jpg зміни до договору
17 липня 2018 12:41
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2018 09:44
014.jpg зміни до договору
29 березня 2018 09:42
Електронний підпис укладений
27 березня 2018 10:13
005.jpg укладений
27 березня 2018 10:11
004.jpg укладений
27 березня 2018 10:11
003.jpg укладений
27 березня 2018 10:11
002.jpg укладений
27 березня 2018 10:11
001.jpg укладений
27 березня 2018 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «3.1.Сума Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 1 077 383,00грн (Один мільйон сімдесят сім тисяч триста вісімдесят три гривні нуль копійок) в т.ч. ПДВ 70483,00грн (Сімдесят тисяч чотириста вісімдесят три гривні нуль копійок). Сума цього Договору може бути змінена, згідно чинного законодавства України, за взаємною згодою Сторін шляхом укладення відповідної додаткової угоди до цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 273/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 273/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Комунальний заклад «Дніпропетровська обласна станція переливання крові» перейменоване у комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна станція переливання крові» (що здійснене для приведення у відповідність до рішення Дніпропетровської обласної ради від 16 березня 2018 року №330-12/VII відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» шляхом перетворення комунального закладу «Дніпропетровська обласна станція переливання крові» у комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна станція переливання крові»
Номер договору про закупівлю: 273/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 273/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 273/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 273/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 077 383,00
UAH з ПДВ