Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015: 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Очікувана вартість
1 884 873,41 UAH
UA-2018-02-21-000142-a 059078ecbb9842ff91839abd01f92aed
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Сергій

+380577243752 ntv_pz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, Конарєва, 7
Контактна особа: Назаренко Сергій
+380577243752
ntv_pz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
згідно з п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015, а саме «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2018 10:37
Оскарження наміру укласти договір: 04 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з проведення попередніх, періодичних профілактичних медичних оглядів

Тендерна документація

21 лютого 2018 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 3. Послуги з проведення попередніх, періодичних профілактичних медичних оглядів працівників підрозділів регіональної філії «Південна залізниця ПАТ «Укрзалізниця» дислокованих на території м. Лозова, Лозівського району та прилеглих районів
Опис предмету закупівлі:
Послуги з проведення попередніх, періодичних профілактичних медичних оглядів працівників підрозділів регіональної філії «Південна залізниця ПАТ «Укрзалізниця» дислокованих на території м. Лозова, Лозівського району та прилеглих районів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 213 050,99 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з проведення попередніх, періодичних профілактичних медичних оглядів працівників підрозділів регіональної філії «Південна залізниця ПАТ «Укрзалізниця» дислокованих на території м. Лозова, Лозівського району та прилеглих районів
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальний заклад охорони здоров’я «Територіальне медичне об’єднання» Лозівської міської ради
#40199749
Переможець 213 050,99
UAH
21 лютого 2018 10:38

Документи

21 лютого 2018 10:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2018 10:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальний заклад охорони здоров’я «Територіальне медичне об’єднання» Лозівської міської ради
#40199749
213 050,99
UAH
Документи

Документи

21 лютого 2018 10:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 15:33
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2019 15:56
ПНОК 18397НЮ ДУ № 3 від 13.03.2019 Лозова ТМО (1).pdf зміни до договору
13 березня 2019 15:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 10:47
доп уг 18397 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:47
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2018 16:37
ДУ № 1 Лозівське ТМО (1).pdf зміни до договору
02 серпня 2018 16:37
1_ДУ № 1 Лозівське ТМО.pdf укладений
02 серпня 2018 16:37
Електронний підпис укладений
20 березня 2018 09:30
Договір КЗОЗ Лозівське ТМО 2018 ЛОТ 3 .pdf укладений
20 березня 2018 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх реквізитів
Номер договору про закупівлю: П/НОК-18397/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: П/НОК-18397/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору збільшивши суму на 20%
Номер договору про закупівлю: П/НОК-18397/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: П/НОК-18397/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: П/НОК-18397/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: П/НОК-18397/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2018 — 15 березня 2019
Сума оплати за договором: 235 448,48
UAH