Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали одноразові
Очікувана вартість
813 634,70 UAH
UA-2018-02-05-002374-a 2ea32dce33b642a28352a36494f5fc4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Поратуй

+380509376890 econom.smkl1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Сумська міська клінічна лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 05519480
Вебсайт: http://smkl1.sumy.ua
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., місто Суми , ВУЛИЦЯ 20 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, будинок 13
Контактна особа: Світлана Поратуй
+380509376890
econom.smkl1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2018 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2018 15:00
Очікувана вартість: 813 634,70 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Докладно в тендерній документації

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по предмету закупівлі
Дата подання: 06 лютого 2018 13:11
Дата відповіді: 07 лютого 2018 10:18
В медико-технічних вимогах прописані калоприймачі виробництва Coloplast, чи будуть розглядатись аналоги інших виробників?
Відповідь: Аналоги та еквіваленти будуть розглядатися при наявності документів передбачених тендерною документацією, а також при дотриманні медико-технічних вимог до предмету закупівлі, але при умові, що запропонований учасником товар не гірший, ніж заявлено для закупівлі Замовником.
Уточнення по предмету закупівлі
Дата подання: 06 лютого 2018 13:15
Дата відповіді: 07 лютого 2018 10:18
В медико-технічних вимогах прописані калоприймачі виробництва Coloplast, чи будуть розглядатись аналоги інших виробників?
Відповідь: Аналоги та еквіваленти будуть розглядатися при наявності документів передбачених тендерною документацією, а також при дотриманні медико-технічних вимог до предмету закупівлі, але при умові, що запропонований учасником товар не гірший, ніж заявлено для закупівлі Замовником.
Уточнення медико-технічних вимог
Дата подання: 06 лютого 2018 13:24
Дата відповіді: 07 лютого 2018 10:19
Доброго дня! Скажіть будь ласка хочемо запропонувати покращений еквівалент по лоту 1 "Калоприймачі" з вбудованим фільтром для дезодоризації та евакуації газів.Чи будете розглядати таку тендерну пропозицію з вищезазначеним еквівалентом? Дякуємо!
Відповідь: Аналоги та еквіваленти будуть розглядатися при наявності документів передбачених тендерною документацією, а також при дотриманні медико-технічних вимог до предмету закупівлі, але при умові, що запропонований учасником товар не гірший, ніж заявлено для закупівлі Замовником.
Уточнення кваліфікаційних вимог до учасників
Дата подання: 12 лютого 2018 13:18
Дата відповіді: 13 лютого 2018 09:11
Доброго дня! У зв'язку з встановленими термінами видачі та строку дії довідок, дайте роз'яснення відповідно до Додатку №1 п.2 довідка видана органом МВС та довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів видана Державною фіскальною службою повинна надаватись учасником чи учасником-переможцем?
Відповідь: Тендерна документація до зазначеного предмету закупівель була підготовлена, виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 зазначеного Закону «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним»
Інформація про відсутність підстави, надається Учасниками в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання).
Переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надається:
- електронна довідка, довідка або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку;
- оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, або електронна довідка
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Серветки спиртові
Опис предмету закупівлі:
Докладно в тендерній документації
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 43 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 434,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3100 од
Серветки спиртові
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м Суми, 20 років Перемоги, 13
Дата доставки: 20 березня 2018  —  20 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІГАР" 43 386,36
UAH з ПДВ
43 386,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2018 15:45
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІГАР"

Інформація про відміну

Дата відміни
22 лютого 2018 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій