Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо
Очікувана вартість
2 652 400,00 UAH
UA-2018-01-30-000815-a ● 8d5cb75e6505490296e7183218f3cba1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04062179 |
Місцезнаходження: | 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька обл., Сторожинецький район, місто Сторожинець, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 6 |
Контактна особа: |
Петиляк Дмитро +380507289373 stor-misk-r@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2018 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2018 16:00 |
Очікувана вартість: | 2 652 400,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
м'ясо свинини охолоджене нежирне без кістки І категорії - 13832 кг. та філе куряче охолоджене у вакуумній упаковці - 10260 кг.
Тендерна документація
07 лютого 2018 15:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2018 15:39 |
1_Тендерна документація м'ясо.doc | |
07 лютого 2018 15:39 |
Протокол 35.pdf | |
30 січня 2018 13:06 |
1_Тендерна документація м'ясо.doc |
07 лютого 2018 15:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2018 15:39 |
1_Тендерна документація м'ясо.doc
|
|||
07 лютого 2018 15:39 |
Протокол 35.pdf
|
|||
30 січня 2018 13:06 |
1_Тендерна документація м'ясо.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ПИТАННЯ
Дата подання: 02 лютого 2018 12:33
Дата відповіді: 07 лютого 2018 15:29
В додаткку 2 до тендерної в передостанньому абзаці вказано що документи подаються в прошитому, пронумерованому та скріпленою печеткою вигляді. Просимо надати роз'яснення відповідно до яких нормативно правових актів замовником виставлено така вимога, та чи правомірно вона застосована?
Відповідь: Тендерний комітет вирішив:
Внести зміни до додатку 2 до тендерної документації, а саме виключити наступний абзац "Вказані документи подаються в прошитому, пронумерованому та скріпленому печаткою (у разі наявності) вигляді", викласти тендерну документацію в новій редакції та опублікувати її.
Внести зміни до додатку 2 до тендерної документації, а саме виключити наступний абзац "Вказані документи подаються в прошитому, пронумерованому та скріпленому печаткою (у разі наявності) вигляді", викласти тендерну документацію в новій редакції та опублікувати її.
ПИТАННЯ
Дата подання: 02 лютого 2018 12:53
Дата відповіді: 07 лютого 2018 15:30
пп.3.1 п.3 додатку 2 до тендерної документації зазначено що учасник повинен надати інформацію про виконання аналогічних договорів не менше двох. Вважаємо що така вимога є дискримінаційною та не відповідає законодавству Уккраїни, дана вимога є обмежуючою і порушує принципи закупівлі визначеним ЗУ "Про публічні закупівлі" та порушує право учасника на участь в тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях заккупівель. встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тим, хто може надати копії що найменше двох виконаних аналогічних договорів. Дії замовника порушують вимоги частини третьої ст.5 та частини четвертої ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі", якими передбачена не дискримвнація учасників, а також права та законні інтереси учасника на його участь в процедурі закупівлі. Виходяци з вище наведеного замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цій частині. Про це засвідчує практика розгляду справ АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет вирішив:
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, оскільки йдеться про дитяче харчування, замовник прийняв рішення про надання щонайменше двох виконаних аналогічних договорів.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, оскільки йдеться про дитяче харчування, замовник прийняв рішення про надання щонайменше двох виконаних аналогічних договорів.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | м'ясо свинини охолоджене нежирне без кістки І категорії |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 1 729 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 645,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
13832 кг
М'ясо
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59000, Україна, Чернівецька обл., Сторожинець, Грушевського,6
Дата доставки:
01 січня 2018
—
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2018 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Наладка-Комерц ЛТД |
1 726 233,60
UAH з ПДВ
|
1 726 233,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРІНЦЕС" |
1 618 344,00
UAH з ПДВ
|
1 618 344,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Плешка Раду Костянтинович |
1 452 360,00
UAH з ПДВ
|
1 452 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИВКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ |
1 729 000,00
UAH з ПДВ
|
1 729 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Плешка Раду Костянтинович #2156115155 |
Очікує рішення |
1 452 360,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2018 15:40
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 21 лютого 2018 12:03 |
Коментар щодо відміни: | Згідно з п.3 ч.2 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право визнати торги такими, що не відбулися в разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товару. |
Документи:
21 лютого 2018 12:03
|
Протокол 45.pdf |