Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рекламні та маркетингові послуги (Рекламні послуги)
Очікувана вартість
1 497 950,00 UAH
UA-2018-01-26-001946-b b4dca493d2704c359842164146360d9d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Саква

+380567454122 sakva@adm.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38677683
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, проспект О. Поля, буд.1
Контактна особа: Ольга Саква
+380567454122
sakva@adm.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2018 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2018 14:11
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2018 14:11
Очікувана вартість: 1 497 950,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

26 січня 2018 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2018 14:14
ТД рекламні послуги постери 2018 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення предмету тендера та кваліфікаційних вимог
Дата подання: 31 січня 2018 18:46
Дата відповіді: 01 лютого 2018 16:55
1) Протягом якої кількості місяців має відбуватись розміщення постерів? 2) Ви плануєте розміщувати серію сюжетів, чи для всіх 1200 постерів буде один і той самий імідж (візуальне зображення) протягом року? Це впливає на вартість робіт по дизайну. 3) Під виготовленням постерів мається на увазі розробка дизайну майбутнього постеру або мова йде про забезпечення друку вже існуючого дизайну постерів. 4) У ЛОТ №1 вказано термін надання послуг: від 1 (одного) до 3 (трьох) календарних днів (після отримання заявки Замовника). Чи вірно ми розуміємо, що саме в цей період має бути вироблений дизайн майбутніх постерів та/або забезпечення друку? Яка кількість таких Заявок протягом року? 5) Не дуже зрозуміло це речення про 8 частин?: Розмір одного постера: 3 метри x 6 метрів. Постер повинен бути поділений на 8 частин, кожна розміром 1,5 метри х 1,5 метри. 6) Якщо Виконавець буде відповідати за 2 Лоти ( за виробництво та за розміщення постерів), тоді чи є обов’язковим вимога щодо доставки постерів за адресою Замовника? Доставка готових постерів здійснюється Виконавцем за адресою :м. Дніпро, проспект О.Поля, 1. 7) У ЛОТ №2 вказано термін надання послуг: від 1 (одного) до 3 (трьох) календарних днів (після отримання заявки Замовника). Чи вірно ми розуміємо, що за цей період має відбутись розміщення постерів у кількості 1200 од.? Яка кількість таких Заявок протягом року? Специфіка роботи по розміщенню біл-бордів вимагає попереднього погодження та бронювання наявних площин. 8) По Додатку №2 (Кваліфікаційні вимоги) - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Договору про закупівлю – чи є обов’язковою умова наявності нежитлових приміщень (офісних та складських) та матеріально-технічної бази саме в Дніпропетровській області? Якщо головний офіс розміщений у Києві, а у Дніпрі є представники Виконавця (Субпідрядники)? 9) Якщо Виконавець долучає Субпідрядника, то для такого Субпідрядника є обов’язковим надання усіх необхідних документів щодо Кваліфікаційних вимог (обладнання, персонал)? 10) Щодо пункту «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» - чи є можливим ненадання повних копій таких Договорів, керуючись діючими вимогами конфіденційності по таких Договорах? 11) Чи є вимога надання підтвердження досвіду роботи з державними органами по аналогічних контрактах обов’язковою? Якщо є великий досвід у комерційному секторі. 12) Чи має право Виконавець на обговорення та взаємне погодження умов Договору? Викликаю питання наступні пункти: 3.3, 6.2.1 13) Чи по всіх зазначених адресних даних є наявні площини за розміром 3*6? 14) Якщо на момент отримання Замовлення від Замовника певна кількість площин, що зазначена в адресній програмі буде зайнята іншим Замовником, чи допускається надання альтернативних варіантів площин, що максимально наближені за форматом та територією розміщення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь:

Питання 1. Протягом якої кількості місяців має відбуватись розміщення постерів?
Відповідь: Розділ І "Загальні положення", п.4.4 (строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), Лютий – грудень 2018 року (Тендерна документація)

Питання 2.Ви плануєте розміщувати серію сюжетів, чи для всіх 1200 постерів буде один і той самий імідж (візуальне зображення)? Відповідь: Кожного разу сюжети різні. Зображення тільки соціального напрямку!

Питання 3. Під виготовленням постерів мається на увазі розробка дизайну майбутнього постеру або мова йде про забезпечення друку вже існуючого дизайну постерів.
Відповідь: Якщо з ВРУ або з іншого органу влади завантажать готовий макет, тоді ми направляємо до Вас вже затверджений макет.
Або, ми можемо описати, що бажано бачити у макеті, прикріпимо фотокартку або інше зображення та тексти. Дизайнер готує ескіз макета на затвердження. Ми затверджуємо макет або робимо до нього необхідні зауваження.

Питання 4. У ЛОТ №1 вказано термін надання послуг: від 1 (одного) до 3 (трьох) календарних днів (після отримання заявки Замовника). Чи вірно ми розуміємо, що саме в цей період має бути вироблений дизайн майбутніх постерів та/або забезпечення друку? Яка кількість таких Заявок протягом року?
Відповідь: Так, надання послуг: від 1 (одного) до 3 (трьох) календарних днів (після отримання заявки Замовника). Кількість таких Заявок від 15 до 100 за рік.

Питання 5. Не дуже зрозуміло це речення про 8 частин?: Розмір одного постера: 3 метри x 6 метрів. Постер повинен бути поділений на 8 частин, кожна розміром 1,5 метри х 1,5 метри.
Відповідь: Статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Багаторічний досвід з друкарнями показав, що в пріоритеті у них саме такий друк постерів. Ви можете запропонувати з 10 частин. Головне, щоб в результаті ми отримали якісний постер розміром 3х6."

Питання 6. Якщо Виконавець буде відповідати за 2 Лоти ( за виробництво та за розміщення постерів), тоді чи є обов’язковим вимога щодо доставки постерів за адресою Замовника? Доставка готових постерів здійснюється Виконавцем за адресою :м. Дніпро, проспект О.Поля, 1.
Відповідь: Ні. Обов’язковою вимогою є надання кольорових проб оригінал – макетів, постерів та фотозвітів виконання кожного замовлення

Питання 7. У ЛОТ №2 вказано термін надання послуг: від 1 (одного) до 3 (трьох) календарних днів (після отримання заявки Замовника). Чи вірно ми розуміємо, що за цей період має відбутись розміщення постерів у кількості 1200 од.? Яка кількість таких Заявок протягом року? Специфіка роботи по розміщенню біл-бордів вимагає попереднього погодження та бронювання наявних площин.
Відповідь: Ні, 1200 одиниць – це річна кількість розміщених постерів. Власником зовнішніх рекламних конструкцій є Дніпропетровська обласна державна адміністрація. Місцезнаходження стаціонарних рекламних конструкцій зазначено в Додатку 6 тендерної документації. Заявка з адресою розміщення постерів кожного разу надається Замовником.

Питання 8. По Додатку №2 (Кваліфікаційні вимоги) - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Договору про закупівлю – чи є обов’язковою умова наявності нежитлових приміщень (офісних та складських) та матеріально-технічної бази саме в Дніпропетровській області? Якщо головний офіс розміщений у Києві, а у Дніпрі є представники Виконавця (Субпідрядники)?
Відповідь: Так. Тоді з обов’язковим наданням усіх необхідних документів від Субпідрядника

Питання 9. Якщо Виконавець долучає Субпідрядника, то для такого Субпідрядника є обов’язковим надання усіх необхідних документів щодо Кваліфікаційних вимог (обладнання, персонал)?
Відповідь: Так.

Питання 10. Щодо пункту «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» - чи є можливим ненадання повних копій таких Договорів, керуючись діючими вимогами конфіденційності по таких Договорах?
Відповідь: Так, Ви можете закреслити суму договору . Кількість, предмет договору та адреса повинні залишитесь.

Питання 11. Чи є вимога надання підтвердження досвіду роботи з державними органами по аналогічних контрактах обов’язковою? Якщо є великий досвід у комерційному секторі.
Відповідь: Надається перевага досвіду роботи з державними органами влади!

Питання 12. Чи має право Виконавець на обговорення та взаємне погодження умов Договору? Викликаю питання наступні пункти: 3.3, 6.2.1
Відровідь: Ні

Питання 13. Чи по всіх зазначених адресних даних є наявні площини за розміром 3*6?
Відповідь: Всі площини розміром 3х6

Питання 14.Якщо на момент отримання Замовлення від Замовника певна кількість площин, що зазначена в адресній програмі буде зайнята іншим Замовником, чи допускається надання альтернативних варіантів площин, що максимально наближені за форматом та територією розміщення?
Відповідь: Ні. Замовників не може бути кілька, бо власником зовнішніх рекламних конструкцій є Дніпропетровська обласна державна адміністрація.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Розміщення постерів на стаціонарних рекламних конструкціях
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 993 950,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 939,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29800 UAH

Аукціон

Початок: 13 лютого 2018 11:05
Закінчення: 13 лютого 2018 11:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1200 од
Розміщення постерів на стаціонарних рекламних конструкціях
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2018 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ "СЕМАРТ" 984 024,00
UAH з ПДВ
984 024,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИНС - ИТАЛ" 993 948,00
UAH з ПДВ
984 008,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2018 11:12
Електронний підпис
12 лютого 2018 11:09
Штатное расписание СМ.pdf
12 лютого 2018 11:09
Техпаспорт_Вышка.PDF
12 лютого 2018 11:09
суб. Штатний розпис.pdf
12 лютого 2018 11:08
суб. Наказ.pdf
12 лютого 2018 11:08
суб. Договір.pdf
12 лютого 2018 11:08
Приказ рішення img057.pdf
12 лютого 2018 11:08
ПДВ.pdf
12 лютого 2018 11:08
Обладнання автовишка.pdf
12 лютого 2018 11:08
Нема субпідрядніків.pdf
12 лютого 2018 11:08
Не визнано банкрутом.pdf
12 лютого 2018 11:08
наявність працівників.pdf
12 лютого 2018 11:08
З посиланням на АМКУ.pdf
12 лютого 2018 11:08
ЄДРПОУ.pdf
12 лютого 2018 11:08
Договір ОДА відгук.PDF
12 лютого 2018 11:08
Виписка img051.pdf
12 лютого 2018 11:08
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

22 лютого 2018 09:39
Довідка з МВД.pdf
09 лютого 2018 18:02
Електронний підпис
09 лютого 2018 18:01
гарантия_3490.PDF.(2).P7S
09 лютого 2018 18:01
гарантия_3490.PDF.(1).P7S
09 лютого 2018 18:01
гарантия_3490.PDF
09 лютого 2018 18:01
Протокол. Наказ.pdf
09 лютого 2018 18:01
Лист-відгук, створення.pdf
09 лютого 2018 18:01
Витяг єдиний податок.pdf
09 лютого 2018 18:01
Без субпідрядників.pdf
09 лютого 2018 18:00
3.4 ЭДРПОУ.pdf
09 лютого 2018 18:00
3.3 Витяг.pdf
09 лютого 2018 18:00
3.2 Статут.pdf
09 лютого 2018 18:00
2.3 Довідка на АМКУ.pdf
09 лютого 2018 18:00
1.3. Договір Розміщення.pdf
09 лютого 2018 18:00
1.3. Договір Друк.pdf
09 лютого 2018 18:00
1.1.2. Дог. автовышка ТП.pdf
09 лютого 2018 18:00
1.1.2. АКТ ФОП Логінова.pdf
09 лютого 2018 18:00
1.1.1 Перелік обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ "СЕМАРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИНС - ИТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИНС - ИТАЛ"
#23942880
Переможець 984 008,50
UAH з ПДВ
20 лютого 2018 18:59

Документи

20 лютого 2018 18:59
Електронний підпис
20 лютого 2018 18:57
Протокол № 23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2018 18:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИНС - ИТАЛ"
#23942880
984 008,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2018 18:59
Електронний підпис
20 лютого 2018 18:57
Протокол № 23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 13:16
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 14:59
Договор 2.pdf укладений
06 березня 2018 14:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 984 008,50
UAH з ПДВ