Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

м’ясо свійських тварин (Лот 1 - свинина (м’якиш охолоджений), Лот 2 – кури (цілі, охолоджені), Лот 3 - печінка яловича (заморожена))
Очікувана вартість
158 134,10 UAH
UA-2018-01-19-000142-c 97d336d6b3ec47ffb89dc56b8bbd9ade
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борсук Оксана Вікторівна

+380534492526 internat_andreevka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Андріївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-II ступенів Новосанжарського району Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04590694
Місцезнаходження: 39353, Україна , Полтавська обл., Село Андріївка, вулиця Шкільна,12, с.Андріївка, Новосанжарський р-н
Контактна особа: Борсук Оксана Вікторівна
+380534492526
internat_andreevka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2018 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2018 14:00
Очікувана вартість: 158 134,10 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

19 січня 2018 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2018 12:16
Проект договору.docx
19 січня 2018 12:16
Конкурсна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-19-000142-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 14 лютого 2018 09:33
Вимога
30 січня 2018 року був проведений аукціон на закупівлю за кодом Код ДК 021-2015 (CPV): 15110000-2 - М’ясо ( лот№3 - печінка яловича (заморожена))). Визначено переможцем ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" з ціною - 7 900,00грн.
При детельному огляді документів тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" було знайдено не відповідність:
По-перше - ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" надав експертний висновок на печінку яловичу заморожену, але відповідно до Додатку 5 тендерної документації, не надав декларацію виробника ТОВ «ММК ХОЛДИНГ».
По-друге - Відповідно до розділу ІІІ пункту учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та додатку 5;
Таким чином, учасники повинні надати інформацію, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 5 тендерної документації.
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" у складі тендерної пропозиції надає документ з назвою «техн. та якіс. характ.» який містить скопійований текст із Додатку 5 тендерної документації.
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 5 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише ПОВИНЕН відповідати, а не відповідає вимогам Замовника.
По-третє - ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" у свої ціновій пропозиції не зазначив вартість пропозиції без ПДВ..
ПРОСИМО:
1) Розглянути дану вимогу
2) Розглянути тендерну пропозицію ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" у допорогових торгах на закупівлю товару за дом Код ДК 021-2015 (CPV): 15110000-2 - М’ясо ( лот№3 - печінка яловича (заморожена))) та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією та кваліфікаційним критеріям .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 лютого 2018 18:07
Тендерним комітетом Андріївської загальноосвітньої санаторної школи-інтернат I-II ступенів Новосанжарського району Полтавської обласної ради уважно розглянуто оскарження учасника конкурсної процедури закупівлі за Лотом №3 ФОП Мазаратій Н.І. за ідентифікатором UA-2018-01-19-000142-c.a1 від 14.02.2018 року, рішення тендерного комітету відносно визначення переможця за Лотом №3 допорогової закупівлі в системі електронних закупівель PROZORRO (ідентифікатор закупівлі - UA-2018-01-19-000142-c) за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 15110000-2 - М’ясо (м’ясо свійських тварин) (Лот 1 - свинина (м’якиш охолоджений), Лот 2 – кури (цілі, охолоджені), Лот 3 - печінка яловича) та повідомляє наступне.
Вимогами п.1 Додатку 5 тендерної документації, визначено, що учасник процедури закупівлі має надати у складі конкурсної пропозиції Декларацію виробника на готову продукцію (посвідчення якості, сертифікат відповідності), документальне підтвердження безпечності походження тваринної сировини та тварин або інші документи, які підтверджують якість товару.
Учасником ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» у складі конкурсної пропозиції надано експертний висновок на печінку яловичу заморожену, як документ, який підтверджує якість товару, відповідно до вищенаведеної вимоги, так як умовами конкурсної документації зазначено можливість надати інші документи, які підтверджують якість товару. Відповідно до інформації з копії експертного висновку, виробником товару є ТОВ «ММК Холдінг» м. Мирогрод. Також учасником у складі конкурсної документації надано копію договору заключного між ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» та ТОВ «ММК Холдінг», на виконання вимоги п.2 – документальне підтвердження походження товару. Отже учасником виконано вимоги конкурсної документації в частині підтвердження якості та походження товару.
Вимогами п.1та п.6 Розділу ІІІ конкурсної документації, визначено, що учасник конкурсних торгів має надати у складі конкурсної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та додатку 5. Слід зауважити, що конкурсна документація не містить окремих конкретних вимог щодо способу викладення інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, але вимагає, щоб інформація була подана відповідно до вимог конкурсної документації та Додатку 5. Учасником ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» надано затверджені підписом уповноваженої особи та скріплені печаткою підприємства вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, викладених у Додатку 5, а отже учасник ознайомлений та згодний дотримуватися викладених у Додатку 5 вимог. Тому тендерний комітет Замовника зазначає, що при розгляді конкурсної пропозиції учасника ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» відсутні факти щодо невідповідності пропонуємого учасником товару вимогам інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до вимог п.1 Розділу ІІІ конкурсної документації, учасник процедури закупівлі має надати у складі конкурсної пропозиції, форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та Додатком 6. Вимогами Додатку 6 конкурсної документації визначено, що вартість пропозиції без ПДВ має бути зазначено літерами. Згідно з рішенням тендерного комітету №14 від 13.02.2018 року, виявлено факт не зазначення учасником конкурсної закупівлі ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» вартості пропозиції без ПДВ, однак враховуючи відсутність інших зауважень, які є суттєвими при визначенні переможця процедури закупівлі відповідно до вимог замовника викладеним в тендерній документації, за результатами голосування, тендерним комітетом Замовника дану не відповідність визначено не суттєвою та такою, що не впливає на зміст конкурсної пропозиції, відповідно до предмета закупівлі.
При розгляді конкурсних пропозицій учасників процедури закупівлі, тендерний комітет Замовника, керується у принципами здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», в розрізі вищезазначених вимог Скаржника саме:
- максимальна економія та ефективність
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Керуючись першим зазначеним принципом здійснення публічних закупівель, тендерний комітет Замовника повідомляє, що відповідно до вимог п.1 Розділу конкурсної документації, оцінка конкурсних пропозицій здійснюється на основі одного критерію: ціна. Враховуючи факт відхилення найкращої економічно вигідної пропозиції учасника ФОП Сергієнка за результатом проведення електронною системою публічних закупівель аукціону, на виконання вимог п.2 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», наступною найкращою економічно вигідною пропозицією за результатом проведення електронною системою публічних закупівель аукціону є конкурсна пропозиція учасника ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп», різниця між ціновою пропозицією учасника ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» та пропозицією ФОП Мазаратій Н.І. складає 4 541.60 грн. (чотири тисячі п’ятсот сорок одна гривня 60 копійок). Враховуючи відсутність у пропозиції учасника ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» зауважень, які є суттєвими при визначенні переможця процедури закупівлі відповідно до вимог замовника викладеним в тендерній документації, тендерним комітетом прийнято рішення щодо визначення учасника переможцем процедури закупівлі за Лотом №3, яке не суперечить зазначеному принципу здійснення публічних закупівель
Керуючись другим зазначеним принципом здійснення публічних закупівель, тендерний комітет Замовника повідомляє, що визнавши не зазначення учасником конкурсної закупівлі ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-Груп» вартості пропозиції без ПДВ, тендерний комітет замовника дотримався принципу об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій, оскільки у пропозиції учасника ФОП Мазаратій Н.І. також є зауваження щодо зазначення вартості пропозиції з ПДВ тільки цифрами, хоча вимогами Додатку 6 конкурсної документації визначено, що вартість пропозиції без ПДВ має бути зазначено літерами. Ця обставина розглянута тендерним комітетом Замовника та за результатом голосування визнана не суттєвою та такою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, відповідно до предмета закупівлі, з урахуванням відсутності інших зауважень, які є суттєвими при визначенні переможця процедури закупівлі відповідно до вимог замовника відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника №12 від 13.02.2018 р.
Підстави для задоволення оскарження ФОП Мазаратій Н.І. відсутні.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: кури (цілі, охолоджені)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 85 769,10 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 428,85 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 31 січня 2018 15:24
Закінчення: 31 січня 2018 15:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1570 кг
кури (цілі, охолоджені)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39353, Україна, Полтавська область, с.Андріївка, вул.Шкільна, 12
Дата доставки: 05 лютого 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2018 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" 69 865,00
UAH з ПДВ
59 502,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 77 715,00
UAH з ПДВ
77 715,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 81 169,00
UAH з ПДВ
55 578,00
UAH з ПДВ
Немає
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 85 722,00
UAH з ПДВ
85 722,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2018 13:26
лот2.PDF
30 січня 2018 13:26
довідки.PDF
30 січня 2018 13:26
Scan10001.PDF
30 січня 2018 13:26
установчі Форвард.PDF

Публічні документи

30 січня 2018 11:24
доки1.part3.rar
30 січня 2018 11:24
доки1.part2.rar
30 січня 2018 11:24
доки1.part1.rar

Публічні документи

30 січня 2018 11:06
готово.part2.rar
30 січня 2018 11:06
готово.part1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Відхилено 55 578,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2018 12:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"
#39525189
Переможець 59 502,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2018 12:15

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2018 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"
#39525189
59 502,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2018 16:23
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
19 листопада 2018 16:18
Електронний підпис укладений
17 вересня 2018 12:59
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
17 вересня 2018 12:57
Електронний підпис укладений
17 серпня 2018 12:23
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
17 серпня 2018 12:21
Електронний підпис укладений
18 квітня 2018 10:11
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 квітня 2018 10:09
Електронний підпис укладений
12 лютого 2018 16:34
Договір.pdf укладений
12 лютого 2018 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з підвищенням цін на закупівлю товарів, на підставі довідки Головного управління статистики у Полтавській області № 05-23/68 від 13.03.2018 року , Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару на 10% та встановити її на рівні: М’ясо (кури цілі, охолоджені) - 41.69 грн/кг. 2. Зменшити суму договору №20 від 12.02.2018 року на 1.20 грн. Та викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1 Сума цього Договору складає 59500.80 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот грн. 80 коп.) з ПДВ. 3. Внаслідок чого викласти специфікацію до даного договору в наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з підвищенням цін на закупівлю товарів, на підставі довідки головного управління статистики у полтавській області № 05-23/290 від 13.08.2018 року, Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару на 10% та встановити її на рівні: М’ясо (кури цілі, охолоджені) – 45.85 грн./кг 2. Зменшити суму договору № 20 від 12.02.2018 року на 8,67 грн. та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: 3.1. Сума цього договору складає 59492,13 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста дев’яносто дві гривні 13 коп.) з ПДВ. 3. Внаслідок чого викласти специфікацію до даного договору в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з підвищенням цін на закупівлю товарів, на підставі довідки головного управління статистики у полтавській області № 05-23/322 від 11.09.2018 року, Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару на 10% та встановити її на рівні: М’ясо (кури цілі, охолоджені) – 50.45 грн./кг 2. Зменшити суму договору № 20 від 12.02.2018 року на 11,47 грн. та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: 3.1. Сума цього договору складає 59480,66 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста вісімдестя гривень 66 коп.) з ПДВ. 3. Внаслідок чого викласти специфікацію до даного договору в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з підвищенням цін на закупівлю товарів, на підставі довідки головного управління статистики у полтавській області № 05-23/394-18 від 13.11.2018 року, Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару на 10% та встановити її на рівні: М’ясо (кури цілі, охолоджені) – 55.49 грн./кг 2. Зменшити суму договору № 20 від 12.02.2018 року на 1 грн. 72 коп. та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: 3.1. Сума цього договору складає 59478,94 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста вісімдесят вісім гривень 72 коп.) з ПДВ. 3. Внаслідок чого викласти специфікацію до даного договору в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 59 478,94
UAH з ПДВ