Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79710000-4 Охоронні послуги (Лот 1- послуги з охорони об'єктів та особистої охорони, Лот 2- послуги зі спостереження)
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2018-01-11-000912-b ● fca29d7500874b518ad91f1e43e20954
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04053625 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
Сергій Сухомлин +380412481182 mvk@zt-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2018 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2018 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2018 17:30 |
Очікувана вартість: | 325 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
17 січня 2018 15:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2018 15:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1- послуги з охорони об'єктів та особистої охорони |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 301 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 010,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
79710000-4 Охоронні послуги (Лот 1- послуги з охорони об'єктів та особистої охорони, Лот 2- послуги зі спостереження)
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан ім.С.П.Корольова,4/2
Дата доставки:
13 лютого 2018
—
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2018 15:45 |
Перелік змін доТД Охоронні послуги.doc |
17 січня 2018 15:45 |
ТД Охоронні послуги зі змінами.doc |
17 січня 2018 15:45 |
Перелік змін доТД Охоронні послуги.doc
|
||
17 січня 2018 15:45 |
ТД Охоронні послуги зі змінами.doc
|
Запитання до процедури
досвід не менше 5 років
Дата подання: 16 січня 2018 09:49
Дата відповіді: 17 січня 2018 15:54
В Додатку 2 для Лоту 1 вказана вимога про те, що Учасник повинен працювати на ринку надання охоронних послуг в Житомирській області – не менше 5-ти років. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Встановивши таку вимогу про наявність досвіду охорони саме не менше 5 років, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме досвіду охорони 5 років(хоча при цьому мають всю необхідну матеріально-технічну базу, працівників і т.д.) не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашому технічному завданню. Встановивши дану вимогу Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити дану вимогу про наявність досвіду охорони не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Основні принципи здійснення закупівель" та частину 4 статті 22 Закону "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо вилучити дану вимогу, внести зміни в документацію, залишивши при цьому необхідність підтвердження виконання аналогічних договорів, але без конкретизації часу та строку, та привести документацію у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Вимога про те, що учасник повинен працювати на ринку надання охоронних послуг не менше 5 років обумовлена наступним.
Житомирська міська рада та її виконавчі органи є суб’єктами владних повноважень, мають функції, визначені Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, використовують бюджетні кошти та утримують на балансі майно, що належить територіальній громаді м. Житомира. Об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність для територіальної громади м. Житомира, тому для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг, у зв’язку з цим і заявлена вимога про те, що учасник повинен мати досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років.
Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Надання учасником охоронних послуг дасть можливість не допускати виникнення непередбачуваних ситуацій в роботі організації, що надає охоронні послуги; своєчасно усувати недоліки; контролювати керівництву організації працівників, які здійснюють охоронні послуги; реагувати на надзвичайні ситуації.
Члени тендерного комітету прийшли до висновку про необхідність внесення змін до тендерної документації в частині виключення з вимог до учасника наявність досвіду на ринку надання охоронних послуг в Житомирській області в лоті 1 – послуги з охорони об’єктів та особистої охорони, в лоті 2 – послуги зі спостереження.
Вимога про те, що учасник повинен працювати на ринку надання охоронних послуг не менше 5 років обумовлена наступним.
Житомирська міська рада та її виконавчі органи є суб’єктами владних повноважень, мають функції, визначені Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, використовують бюджетні кошти та утримують на балансі майно, що належить територіальній громаді м. Житомира. Об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність для територіальної громади м. Житомира, тому для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг, у зв’язку з цим і заявлена вимога про те, що учасник повинен мати досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років.
Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Надання учасником охоронних послуг дасть можливість не допускати виникнення непередбачуваних ситуацій в роботі організації, що надає охоронні послуги; своєчасно усувати недоліки; контролювати керівництву організації працівників, які здійснюють охоронні послуги; реагувати на надзвичайні ситуації.
Члени тендерного комітету прийшли до висновку про необхідність внесення змін до тендерної документації в частині виключення з вимог до учасника наявність досвіду на ринку надання охоронних послуг в Житомирській області в лоті 1 – послуги з охорони об’єктів та особистої охорони, в лоті 2 – послуги зі спостереження.
Сертифікат на систему управління якістю
Дата подання: 16 січня 2018 09:59
Дата відповіді: 17 січня 2018 15:54
В Додатку 2 для Лоту 1 вказана вимога про те, що Учаснки повинен мати Сертифікат на систему управління якістю, який підтверджує, що система управління якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO 9001:2009. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2009) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, зрозуміло, що наявність Сертифікату якості, який не є обовязковим для субєктів господарювання, що надають охоронні послуги, є виключно простим бажанням субєктів господарювання отримати такий Сертифікат і будь хто може його отримати. Але!!! Ви ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, Ви порушуєте норму частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників" та статтю 3 Закону "Основні принципи здійснення закупівель". Наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Тому, ваша вимога є недоречною та необґрунтованою. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2009) для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме:
1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю» (ДСТУ ISO 9001:2009), а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок.
2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею.
3) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2009) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація
а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на
а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає;
b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції.
Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2009) не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерній документації вказано, що учасник повинен мати сертифікат на систему управління якістю, який підтверджує, що система управління якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO 9001:2009.
Одним з кроків на шляху до покращення менеджменту — впровадження системи управління якістю, яка відповідає стандартам ISO серії 9000.
Міжнародні стандарти серії ISO 9000 містять мінімальні вимоги, яким повинна відповідати організація робіт із забезпечення гарантії якості незалежно від того, яку саме продукцію випускає підприємство або які послуги воно надає.
Призначення системи управління якістю — постійне покращення діяльності і, як наслідок, підвищення конкурентоспроможності організації на вітчизняному та світовому ринках.
На сьогодні система управління якістю ISO 9001 — найбільш авторитетна в світі, і на сьогодні її використовують у більше ніж 1 000 000 організаціях у 161 країні.
В умовах жорсткої конкуренції гарантії якості роблять вирішальний внесок щодо вибору споживачем продукції або послуги тієї чи іншої компанії. Однією з таких гарантій є сертифікат на відповідність стандарту ДСТУ ISO 9001:2009.
Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009 — це, перш за все, “візитна картка компанії”, яка гарантує, що всі процеси, що функціонують у компанії, керовані і перебувають під контролем керівництва компанії.
Вимога щодо наявності в учасника сертифікату на систему управління якістю гарантує якість надання послуг. Це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому дана вимога не є дискримінаційною. Крім того, вимога щодо наявності хоча б одного з двох перелічених сертифікатів ISO 9001 значно розширює коло можливих учасників
Одним з кроків на шляху до покращення менеджменту — впровадження системи управління якістю, яка відповідає стандартам ISO серії 9000.
Міжнародні стандарти серії ISO 9000 містять мінімальні вимоги, яким повинна відповідати організація робіт із забезпечення гарантії якості незалежно від того, яку саме продукцію випускає підприємство або які послуги воно надає.
Призначення системи управління якістю — постійне покращення діяльності і, як наслідок, підвищення конкурентоспроможності організації на вітчизняному та світовому ринках.
На сьогодні система управління якістю ISO 9001 — найбільш авторитетна в світі, і на сьогодні її використовують у більше ніж 1 000 000 організаціях у 161 країні.
В умовах жорсткої конкуренції гарантії якості роблять вирішальний внесок щодо вибору споживачем продукції або послуги тієї чи іншої компанії. Однією з таких гарантій є сертифікат на відповідність стандарту ДСТУ ISO 9001:2009.
Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009 — це, перш за все, “візитна картка компанії”, яка гарантує, що всі процеси, що функціонують у компанії, керовані і перебувають під контролем керівництва компанії.
Вимога щодо наявності в учасника сертифікату на систему управління якістю гарантує якість надання послуг. Це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому дана вимога не є дискримінаційною. Крім того, вимога щодо наявності хоча б одного з двох перелічених сертифікатів ISO 9001 значно розширює коло можливих учасників
власне/орендоване нежиле приміщення в м. Житомирі
Дата подання: 16 січня 2018 10:04
Дата відповіді: 17 січня 2018 15:55
В Додатку 2 для Лоту 1 вказана вимога про те, що в Учасник повинен мати власне/орендоване нежиле приміщення в м. Житомирі. Встановивши дану вимогу Замовник обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони здійснюється відповідно ліцензії МВС України на охоронну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам Учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу.
Маємо зауважити, що більшість компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність офісу в м. Житомир зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника.
На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дискримінаційну вимогу із Тендерної документації, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Основні принципи здійснення закупівель" та частину 4 статті 22 Закону "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо вилучити дану вимогу, внести зміни в документацію, та привести документацію у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Замовник зазначив у тендерній документації про те, що учасник повинен забезпечити наявність відповідної матеріально-технічної бази, наявність власного/орендованого нежилого приміщення в м. Житомирі; наявність власних/орендованих автомобілів – не менше 3-х спеціально обладнаних автомобілів.
Звертаємо увагу на те, що наявність власного або орендованого нежилого приміщення в м. Житомирі забезпечить надання якісних послуг охорони, адже в тендерній документації чітко зазначено, що охороняти потрібно кілька об’єктів, які розташовані не поряд один з одним. Замовник зазначає й про наявність орендованого приміщення, а не лише власного. Водночас наявність матеріально-технічної бази – це обов’язкова вимога, яка випливає з повноважень органу місцевого самоврядування, його нерухомого та рухомого майна, кількості та різноманіття функцій. Це представницький орган територіальної громади м. Житомира, який покликаний забезпечити діяльність міста в цілому. Тому замовник у тендерній документації повинен передбачити всі можливі випадки та потреби, пов’язані з наданням послуг охорони.
Замовник зазначив у тендерній документації про те, що учасник повинен забезпечити наявність відповідної матеріально-технічної бази, наявність власного/орендованого нежилого приміщення в м. Житомирі; наявність власних/орендованих автомобілів – не менше 3-х спеціально обладнаних автомобілів.
Звертаємо увагу на те, що наявність власного або орендованого нежилого приміщення в м. Житомирі забезпечить надання якісних послуг охорони, адже в тендерній документації чітко зазначено, що охороняти потрібно кілька об’єктів, які розташовані не поряд один з одним. Замовник зазначає й про наявність орендованого приміщення, а не лише власного. Водночас наявність матеріально-технічної бази – це обов’язкова вимога, яка випливає з повноважень органу місцевого самоврядування, його нерухомого та рухомого майна, кількості та різноманіття функцій. Це представницький орган територіальної громади м. Житомира, який покликаний забезпечити діяльність міста в цілому. Тому замовник у тендерній документації повинен передбачити всі можливі випадки та потреби, пов’язані з наданням послуг охорони.
гшр у Житомирі
Дата подання: 16 січня 2018 10:07
Дата відповіді: 17 січня 2018 15:56
В Додатку 2 для Лоту 1 вказана вимога про те, що Учаснки повинен мати мобільні групи реагування та цілодобову диспетчерську службу в м. Житомирі – не менше 3-х ГР. Встановивши дану вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та створюєте дискримінаційні умови для участі. Так як для відповідності даній вимозі, учасник як мінімум повинен бути зареєстрований у м.Житомир, тому і матиме групи швидкого реагування на даний момент у м.Житомир, а ті учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг з охорони, достатню кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також досвід надання аналогічних послуг, але на даний момент не мають груп швидкого реагування у м. Житомир, не мають змогу бути допущеними до оцінки та визнання переможцем даної процедури закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що наявність груп швидкого реагування у м.Житомир в учасників на даний момент (на момент оголошення процедури закупівлі) є необгрунтованою та недоцільною для учасників, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України. При визнанні учасника переможцем даної процедури не є проблемою для будь-якого учасника передислокувати групу швидкого реагування у м.Житомир на час дії договору про надання послуг з охорони. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу про наявність групи швидкого реагування у м.Житомир як таку, що є дискримінаційною та такою,що обмежує коло учасників. Цим самим порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція між учасниками (тому що явну перевагу мають підприємства-учасники, що зареєстровані чи знаходяться на даний момент у м.Житомир), недискримінація учасників), а також частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо вилучити дану вимогу з Тендерної документації, замінивши її на надання учасником в складі пропозиції зобовязання забезпечити групу швидкого реагування у м.Житомир на час дії договору про надання послуг з охорони відповідно до даної процедури закупівлі, внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Замовник зазначив у тендерній документації вимогу: наявність мобільних груп реагування та цілодобової диспетчерської служби в м. Житомирі – не менше 3-х ГР. Час прибуття мобільної групи від місця розташування до об’єкта охорони Замовника становить не більше 10 хв. 00 сек. Ця вимога обумовлена тим, що замовник має передбачити та попередити виникнення ситуацій, що загрожуватимуть безпеці та нормальній життєдіяльності всіх виконавчих органів міської ради. Крім досвіду та матеріально-технічної бази, обов’язковою є вищевказана вимога і вона обгрунтовується тим, що чергування має бути цілодобове. І в робочі, і у вихідні дні у Житомирській міській раді та її виконавчих органах перебуває значна кількість відвідувачів: запрошених на комісії при виконавчому комітеті Житомирської міської ради; громадян. Слід вжити всіх необхідних заходів для уникнення вчинення правопорушень, пожеж, безпеки працівників виконавчого комітету Житомирської міської ради, відвідувачів та співробітників організації, що надаватиме охоронні послуги.
Крім того, адміністративне приміщення Житомирської міської ради знаходиться у центрі міста, має історичне та культурне значення, біля нього розташована значна кількість установ і житлових будинків. Слід зауважити, що більшість культурно-масових заходів у місті, а також зібрань, мітингів проходить поблизу зазначеного приміщення. Тому можуть виникати небезпечні випадки, які потребують негайного реагування.
Замовник зазначив у тендерній документації вимогу: наявність мобільних груп реагування та цілодобової диспетчерської служби в м. Житомирі – не менше 3-х ГР. Час прибуття мобільної групи від місця розташування до об’єкта охорони Замовника становить не більше 10 хв. 00 сек. Ця вимога обумовлена тим, що замовник має передбачити та попередити виникнення ситуацій, що загрожуватимуть безпеці та нормальній життєдіяльності всіх виконавчих органів міської ради. Крім досвіду та матеріально-технічної бази, обов’язковою є вищевказана вимога і вона обгрунтовується тим, що чергування має бути цілодобове. І в робочі, і у вихідні дні у Житомирській міській раді та її виконавчих органах перебуває значна кількість відвідувачів: запрошених на комісії при виконавчому комітеті Житомирської міської ради; громадян. Слід вжити всіх необхідних заходів для уникнення вчинення правопорушень, пожеж, безпеки працівників виконавчого комітету Житомирської міської ради, відвідувачів та співробітників організації, що надаватиме охоронні послуги.
Крім того, адміністративне приміщення Житомирської міської ради знаходиться у центрі міста, має історичне та культурне значення, біля нього розташована значна кількість установ і житлових будинків. Слід зауважити, що більшість культурно-масових заходів у місті, а також зібрань, мітингів проходить поблизу зазначеного приміщення. Тому можуть виникати небезпечні випадки, які потребують негайного реагування.
члени громадського формування з охорони громадського порядку
Дата подання: 16 січня 2018 10:10
Дата відповіді: 17 січня 2018 15:56
В Додатку 2 для Лоту 1 вказана вимога про те, що Охоронники Учасника повинні бути членами громадського формування з охорони громадського порядку, наділені правами та обов’язками, передбаченими Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» та діяльність яких поширюється на територію адміністративно-територіальної одиниці в якій знаходиться Замовник (для можливості добровільного їх залучення Замовником (в зв’язку з їх обізнаністю режимом роботи та знанням території Замовника) з метою підсилення постів під час надзвичайних ситуацій та до співпраці з органами внутрішніх справ)). Для підтвердження надати завірені копії відповідних посвідчень (не менше трьох). 1. Відповідно до статті 11 «Форми і методи роботи громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону» Закону України „Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону” Громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону проводять свою діяльність під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України шляхом: 1) спільного з поліцейськими, прикордонниками патрулювання і виставлення постів на вулицях, майданах, залізничних вокзалах, в аеропортах, морських і річкових портах, у місцях компактного проживання громадян, розташування підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, а також у місцях можливої появи порушників кордону в межах району, що контролюється Державною прикордонною службою України, прикордонної смуги; участі в забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, погоджених у випадках, передбачених законом, з виконавчими органами місцевого самоврядування; 2) проведення разом з прикордонниками огляду на маршрутах можливого руху порушників державного кордону, місць їх укриття, транспортних засобів, суміжної з державним кордоном місцевості з метою встановлення причин та умов перебування невідомих осіб; 3) участі у заходах правоохоронних органів, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень. Як бачимо із вищевказаної статті члени громадського формування можуть провадити свою діяльність лише під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України. Також, даною статтею встановлено у який саме спосіб можуть провадити свою діяльність члени громадського формування. Таким чином, член громадського формування може діяти лише в межах Закону та діяти виключно з поліцейськими та прикордонниками. Таким чином вимога про наявність в Учасника працівників є недоцільною, навіть якщо такі працівники наявні в Учасника здійснювати діяльність як член громадського формування вони можуть виключно з поліцейськими та прикордонниками. На підставі вищевикладеного просимо Вас надати роз’яснення з посиланням на відповідний пункт, частину та статтю законодавчих актів України, які зобов’язують охоронне підприємство мати в штаті працівників, які є членами громадського формування? Як наявність працівників з посвідченням члена громадського формування впливатиме на надання послуг, оскільки здійснювати свою діяльність член громадського формування може тільки спільно з поліцейськими та прикордонниками? У разі неможливості надати вищевказане роз’яснення вимагаємо виключити даний пункт із тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки встановивши дану вимогу, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси одного учасника, який має в штаті відповідних працівників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Замовник передбачив у тендерній документації, що охоронники учасника повинні бути членами громадського формування з охорони громадського порядку, наділені правами та обов’язками, передбаченими Законом України “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону” та діяльність яких поширюється на територію адміністративно-територіальної одиниці в якій знаходиться Замовник (для можливості добровільного їх залучення Замовником (в зв’язку з їх обізнаністю режимом роботи та знанням території Замовника) з метою підсилення постів під час надзвичайних ситуацій та до співпраці з органами внутрішніх справ)). Для підтвердження надати завірені копії відповідних посвідчень (не менше трьох).
Відповідно до Закону України “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону”, громадяни України відповідно до Конституції України мають право створювати в установленому цим Законом порядку громадські об’єднання для участі в охороні громадського порядку і державного кордону, сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, Державній прикордонній службі України та органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисті життя та здоров’я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних обставин. Громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону можуть бути створені на засадах громадської самодіяльності як зведені загони громадських формувань, спеціалізовані загони (групи) сприяння Національній поліції та Державній прикордонній службі України, асоціації громадських формувань тощо.
Згідно зі статтею 9 Закону України “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону”, основними завданнями громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону є: 1) у сфері охорони громадського порядку: надання допомоги органам Національної поліції у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним проступкам і злочинам; інформування органів Національної поліції про вчинені або ті, що готуються, злочини, місця концентрації злочинних угруповань; сприяння органам Національної поліції у виявленні і розкритті злочинів, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань; участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх; 2) у сфері охорони державного кордону: надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні та затриманні осіб, які порушили або намагаються порушити державний кордон чи провадять іншу протиправну діяльність на кордоні; сприяння військовослужбовцям Державної прикордонної служби України в охороні державного кордону, виключної (морської) економічної зони України, а також здійснення контролю за дотриманням режиму державного кордону, прикордонного режиму і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, проведення разом з ними пропуску громадян до місць відпочинку і роботи; надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні умов та причин, які можуть призвести до злочинної діяльності на кордоні, і вжиття заходів до їх усунення; участь у спостереженні за місцями роботи і відпочинку поблизу кордону та за прикордонними інженерними спорудами; участь у заходах Державної прикордонної служби України з профілактики порушень або спроб порушення державного кордону і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, незаконного переміщення через державний кордон вантажів, предметів, матеріалів та іншого майна; 3) у разі виникнення надзвичайних ситуацій: надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень; участь у рятуванні людей і майна, підтриманні громадського порядку у разі стихійного лиха та інших надзвичайних обставин.
Статтею 10 Закону України “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону” визначені права громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону.
Для виконання завдань, визначених у цьому Законі, громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону та їх члени мають право: 1) брати участь у забезпеченні охорони громадського порядку і державного кордону разом з поліцейськими, військовослужбовцями Державної прикордонної служби України, а в сільській місцевості - самостійно шляхом виконання конкретних доручень керівника відповідного органу Національної поліції чи підрозділу Державної прикордонної служби України; 2) вживати спільно з поліцейськими заходів до припинення адміністративних правопорушень і злочинів; 3) представляти і захищати інтереси своїх членів у державних органах та підприємствах, установах, організаціях, навчальних закладах; 4) взаємодіяти з іншими органами громадської самодіяльності, що беруть участь у заходах, спрямованих на: ведення індивідуально-профілактичної роботи з особами, схильними до вчинення адміністративних правопорушень і злочинів; надання допомоги у боротьбі із злочинами у сфері економіки, податкового законодавства, а також пияцтвом, наркоманією, порушеннями правил торгівлі та у сфері благоустрою території міст, інших населених пунктів; охорону природи і пам'яток історії та культури; забезпечення безпеки дорожнього руху; 5) вносити до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності пропозиції щодо запобігання адміністративним правопорушенням і злочинам, виникненню причин і умов, що сприяють їх вчиненню; 6) підтримувати зв'язки з відповідними громадськими організаціями інших країн з метою обміну досвідом роботи.
Таким чином, членство у громадському формуванні з охорони громадського порядку і державного кордону забезпечить можливість реагування під час виникнення надзвичайних ситуацій та дозволить якісно виконувати обов’язки щодо охорони під час масових заходів зі скупченням численної кількості населення, в тому числі у вихідні дні та вечірній час.
Замовник передбачив у тендерній документації, що охоронники учасника повинні бути членами громадського формування з охорони громадського порядку, наділені правами та обов’язками, передбаченими Законом України “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону” та діяльність яких поширюється на територію адміністративно-територіальної одиниці в якій знаходиться Замовник (для можливості добровільного їх залучення Замовником (в зв’язку з їх обізнаністю режимом роботи та знанням території Замовника) з метою підсилення постів під час надзвичайних ситуацій та до співпраці з органами внутрішніх справ)). Для підтвердження надати завірені копії відповідних посвідчень (не менше трьох).
Відповідно до Закону України “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону”, громадяни України відповідно до Конституції України мають право створювати в установленому цим Законом порядку громадські об’єднання для участі в охороні громадського порядку і державного кордону, сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, Державній прикордонній службі України та органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисті життя та здоров’я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних обставин. Громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону можуть бути створені на засадах громадської самодіяльності як зведені загони громадських формувань, спеціалізовані загони (групи) сприяння Національній поліції та Державній прикордонній службі України, асоціації громадських формувань тощо.
Згідно зі статтею 9 Закону України “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону”, основними завданнями громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону є: 1) у сфері охорони громадського порядку: надання допомоги органам Національної поліції у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним проступкам і злочинам; інформування органів Національної поліції про вчинені або ті, що готуються, злочини, місця концентрації злочинних угруповань; сприяння органам Національної поліції у виявленні і розкритті злочинів, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань; участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх; 2) у сфері охорони державного кордону: надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні та затриманні осіб, які порушили або намагаються порушити державний кордон чи провадять іншу протиправну діяльність на кордоні; сприяння військовослужбовцям Державної прикордонної служби України в охороні державного кордону, виключної (морської) економічної зони України, а також здійснення контролю за дотриманням режиму державного кордону, прикордонного режиму і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, проведення разом з ними пропуску громадян до місць відпочинку і роботи; надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні умов та причин, які можуть призвести до злочинної діяльності на кордоні, і вжиття заходів до їх усунення; участь у спостереженні за місцями роботи і відпочинку поблизу кордону та за прикордонними інженерними спорудами; участь у заходах Державної прикордонної служби України з профілактики порушень або спроб порушення державного кордону і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, незаконного переміщення через державний кордон вантажів, предметів, матеріалів та іншого майна; 3) у разі виникнення надзвичайних ситуацій: надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень; участь у рятуванні людей і майна, підтриманні громадського порядку у разі стихійного лиха та інших надзвичайних обставин.
Статтею 10 Закону України “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону” визначені права громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону.
Для виконання завдань, визначених у цьому Законі, громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону та їх члени мають право: 1) брати участь у забезпеченні охорони громадського порядку і державного кордону разом з поліцейськими, військовослужбовцями Державної прикордонної служби України, а в сільській місцевості - самостійно шляхом виконання конкретних доручень керівника відповідного органу Національної поліції чи підрозділу Державної прикордонної служби України; 2) вживати спільно з поліцейськими заходів до припинення адміністративних правопорушень і злочинів; 3) представляти і захищати інтереси своїх членів у державних органах та підприємствах, установах, організаціях, навчальних закладах; 4) взаємодіяти з іншими органами громадської самодіяльності, що беруть участь у заходах, спрямованих на: ведення індивідуально-профілактичної роботи з особами, схильними до вчинення адміністративних правопорушень і злочинів; надання допомоги у боротьбі із злочинами у сфері економіки, податкового законодавства, а також пияцтвом, наркоманією, порушеннями правил торгівлі та у сфері благоустрою території міст, інших населених пунктів; охорону природи і пам'яток історії та культури; забезпечення безпеки дорожнього руху; 5) вносити до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності пропозиції щодо запобігання адміністративним правопорушенням і злочинам, виникненню причин і умов, що сприяють їх вчиненню; 6) підтримувати зв'язки з відповідними громадськими організаціями інших країн з метою обміну досвідом роботи.
Таким чином, членство у громадському формуванні з охорони громадського порядку і державного кордону забезпечить можливість реагування під час виникнення надзвичайних ситуацій та дозволить якісно виконувати обов’язки щодо охорони під час масових заходів зі скупченням численної кількості населення, в тому числі у вихідні дні та вечірній час.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ФОРПОСТ" #32805676 |
Переможець |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2018 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2018 16:06
|
Договір №12-16-1.pdf | укладений |
14 лютого 2018 15:45
|