Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Bendamustine, Vinorelbine, Ibandronic Acid, Irinotecan, Calcium folinate, Capecitabine, Carboplatin, Pemetrexed, Rituximab, Trastuzumab, Fluorouracil
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" |
Код ЄДРПОУ: | 05492261 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , Київ обл., Київ, 04107 |
Контактна особа: |
Ольга Мазніченко 0667045739 tender_kood@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Establishment of Kyiv Oblast Council "Kyiv Oblast Oncology Center" |
National ID: | 05492261 |
Contact point: |
Maznichenko 0667045739 tender_kood@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2017 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2018 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 500 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 28 грудня 2017 17:36 |
Enquiries until: | 24 лютого 2018 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 березня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 березня 2018 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 500 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
26 лютого 2018 14:14 |
Перелік змін тендерної документації.doc | |
26 лютого 2018 14:13 |
ЗТД.doc | |
28 грудня 2017 17:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2018 14:14 |
Перелік змін тендерної документації.doc
|
||
26 лютого 2018 14:13 |
ЗТД.doc
|
||
28 грудня 2017 17:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Також відзначаємо, що згідно абзацу сьомого пункту 1 розділу II Порядку, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Звертаємо Вашу увагу на те, що поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права замовника, а не обов'язку.
Також, повідомляємо, що визначаючи предмет закупівлі за даною процедурою у вигляді загального переліку лікарських засобів (тобто без розподілення на окремі частини предмету закупівлі(лоти)), замовник ніяким чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»), оскільки предмет закупівлі не містить позицій, включення яких до загального переліку могло б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури (незалежно від їх організаційно-правової форми, форми власності і т.д.) або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
Так, згідно з інформаційним фондом "Державний реєстр лікарських засобів України", станом на 29.12.2017р., щодо кожної позиції предмету закупівлі на території України є щонайменше два препарати, які належним чином зареєстровані та відповідають технічним вимогам (див. Додаток 3 до тендерної документації) до лікарських засобів, що є предметом закупівлі.
В даному випадку замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення потреби.
З метою забезпечення безперебійного здійснення лікування хворих та забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в технічних вимогах засобів, що приведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним здійснювати закупівлю препаратів в цілому.
Скарги до процедури
Дата подання: 22 січня 2018 16:22
Дата подання: 24 січня 2018 18:00
Дата подання: 01 березня 2018 18:40
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-000303 ● 6e6c8920a1db4485b3b60ea5251224c1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.02.2019 № 34
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.02.2019 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2017-12-28-001154-c 28.12.2017 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-26 14:51:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції (Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил) комунальним закладом Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2017-12-28-001154-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання відсутності оприлюдненого звіту про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель (далі – звіт).
Пояснення щодо причин відсутності звіту необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-04 20:10:19
Звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднено.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-05-11-000003
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2019 №128
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 13 травня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2017-12-28-001154-c та UA-2017-10-10-001697-b, здійснених комунальним закладом Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
ПІНЧУК Олександр Олексійович – начальник відділу перевірок закупівель у бюджетній сфері Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель (керівник групи);
БУРЕНКО Леся Миколаївна – головний державний аудитор відділу перевірок закупівель у бюджетній сфері Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
2019-05-11 12:45:16
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_3
RISK1-13_3
RISK1-14
RISK1-3_1
RISK1-3_3
RISK1-6
RISK1-8_1
RISK1-8_2
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3 (Капецитабін, Ритуксимаб); |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 3 (Капецитабін, Ритуксимаб);
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 591 186,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 591,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КЗ КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" |
Код ЄДРПОУ: | 05492261 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна, Київ обл., Київ, 04107 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БАДМ-Б" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" #37195587 |
Переможець |
575 809,80
UAH з ПДВ
|
21 березня 2018 18:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2019 19:48
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2018 14:14
|
Договір №38.PDF | укладений |
02 квітня 2018 14:13
|