Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики та послуги з миття скляного фасаду адміністративного будинку Мінсоцполітики) (2 лоти): лот № 1 послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики; лот № 2 послуги з миття скляного фасаду адміністративного будинку Мінсоцполітики
Очікувана вартість
1 606 942,85 UAH
UA-2017-12-27-002383-c ● bbbf06bd2a19469bb8acb70de1da1bdd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство соціальної політики України |
Код ЄДРПОУ: | 37567866 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
Контактна особа: |
Вікторія Гаврилович +380442894046,+380442896207 gavrilovich@mlsp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2017 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2018 17:00 |
Очікувана вартість: | 1 606 942,85 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
27 грудня 2017 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2017 15:57 |
Тендерна документація (послуги з прибирання).docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-12-27-002383-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35634872
Дата подання: 26 січня 2018 15:10
Дата подання: 26 січня 2018 15:10
Скарга щодо рішення Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» - скаржник (код ЄДРПОУ 35634872) є учасником відкритих торгів, ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики та послуги з миття скляного фасаду адміністративного будинку Мінсоцполітики) (2 лоти): лот № 1 послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики.
Згідно п. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (надалі – Закон) під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Згідно п. 35 ст. 1 Закону, учасником процедури закупівлі (далі учасник) є фізична особа, у тому числі фізична особа підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» (Протокол № 2 від 17.01.2017 р. засідання Тендерного комітету Міністерства соціальної політики України) дану пропозицію Замовник вважає такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам/умовам тендерної документації та Визнав переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір згідно з Законом «Про публічні закупівлі».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення Замовником, щодо визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам/умовам тендерної документації (Протокол № 2 від 17.01.2017 р. засідання Тендерного комітету Міністерства соціальної політики України) незаконним та порушує Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (п. 3 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) п. 2.1. п. 2.2. Додатку № 3 тендерної документації :(Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) та ст. 3,16,30 Закону України “Про публічні закупівлі”.
ТОВ “Імпел Гріффін Груп” було проведено аналіз наданої Пропозиція ТОВ «Алма Фасіліті Груп» на відповідність умовам тендерної документації.
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Перевірити пропозицію ТОВ «Алма Фасіліті Груп» на відповідність Тендерної документації;
3. Скасувати протокольне рішення Замовника № 2 від 17.01.2017 р., в частині визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» переможцем, як таке, що прийняте з порушенням законодавства з питань публічних закупівель;
4. Відмінити рішення Замовника - в частині визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» такою, що в відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам/умовам тендерної документації та відмінити рішення щодо визнання переможцем торгів ТОВ «Алма Фасіліті Груп» зазначеної процедури закупівлі;
5. Зобов'язати Замовника завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 лютого 2018 19:35
Рішення від 30.01.2018 № 793.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2018 19:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.02.2018 № 1370.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2018 17:29
Рішення від 15.02.2018 № 1370.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2018 20:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Міністерство соціальної політики України на виконання Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2018 № 1370-р/пк-пз скасувало рішення про визначення ТОВ «Алма Фасіліті Груп» переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики та послуги з миття скляного фасаду адміністративного будинку Мінсоцполітики) (2 лоти), а саме: лот № 1 послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики, повторно повернуто на кваліфікацію учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» та відхилено його пропозицію. Переможцем процедури відкритих торгів визначено іншого учасника - ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП» та прийнято рішення про намір укласти договір згідно з Законом «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 22 лютого 2018 11:32
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 546 942,85 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 15 469,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 46000 UAH |
Аукціон
Позиції
1 посл
послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Дата доставки:
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2017 15:57 |
Тендерна документація (послуги з прибирання).docx |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2017-12-27-002383-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35634872
Дата подання: 26 січня 2018 15:10
Дата подання: 26 січня 2018 15:10
Скарга щодо рішення Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» - скаржник (код ЄДРПОУ 35634872) є учасником відкритих торгів, ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики та послуги з миття скляного фасаду адміністративного будинку Мінсоцполітики) (2 лоти): лот № 1 послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики.
Згідно п. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (надалі – Закон) під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Згідно п. 35 ст. 1 Закону, учасником процедури закупівлі (далі учасник) є фізична особа, у тому числі фізична особа підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» (Протокол № 2 від 17.01.2017 р. засідання Тендерного комітету Міністерства соціальної політики України) дану пропозицію Замовник вважає такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам/умовам тендерної документації та Визнав переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір згідно з Законом «Про публічні закупівлі».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення Замовником, щодо визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам/умовам тендерної документації (Протокол № 2 від 17.01.2017 р. засідання Тендерного комітету Міністерства соціальної політики України) незаконним та порушує Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (п. 3 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) п. 2.1. п. 2.2. Додатку № 3 тендерної документації :(Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) та ст. 3,16,30 Закону України “Про публічні закупівлі”.
ТОВ “Імпел Гріффін Груп” було проведено аналіз наданої Пропозиція ТОВ «Алма Фасіліті Груп» на відповідність умовам тендерної документації.
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Перевірити пропозицію ТОВ «Алма Фасіліті Груп» на відповідність Тендерної документації;
3. Скасувати протокольне рішення Замовника № 2 від 17.01.2017 р., в частині визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» переможцем, як таке, що прийняте з порушенням законодавства з питань публічних закупівель;
4. Відмінити рішення Замовника - в частині визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» такою, що в відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам/умовам тендерної документації та відмінити рішення щодо визнання переможцем торгів ТОВ «Алма Фасіліті Груп» зазначеної процедури закупівлі;
5. Зобов'язати Замовника завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 лютого 2018 19:35
Рішення від 30.01.2018 № 793.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2018 19:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.02.2018 № 1370.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2018 17:29
Рішення від 15.02.2018 № 1370.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2018 20:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Міністерство соціальної політики України на виконання Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2018 № 1370-р/пк-пз скасувало рішення про визначення ТОВ «Алма Фасіліті Груп» переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики та послуги з миття скляного фасаду адміністративного будинку Мінсоцполітики) (2 лоти), а саме: лот № 1 послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики, повторно повернуто на кваліфікацію учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» та відхилено його пропозицію. Переможцем процедури відкритих торгів визначено іншого учасника - ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП» та прийнято рішення про намір укласти договір згідно з Законом «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 22 лютого 2018 11:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2018 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" |
1 452 001,98
UAH з ПДВ
|
1 049 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФІЛОНЕНКО БОГДАН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 507 000,00
UAH з ПДВ
|
955 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" |
1 426 076,00
UAH з ПДВ
|
1 048 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Еф Ай Ем Клінінг |
1 466 039,60
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФІЛОНЕНКО БОГДАН ВОЛОДИМИРОВИЧ #2890315431 |
Рішення скасоване |
955 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2018 10:14
|
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" #40969787 |
Рішення скасоване |
1 048 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2018 10:14
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФІЛОНЕНКО БОГДАН ВОЛОДИМИРОВИЧ #2890315431 |
Відхилено |
955 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2018 10:21
|
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" #40969787 |
Відхилено |
1 048 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2018 10:24
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" #35634872 |
Переможець |
1 049 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2018 10:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2019 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2019 15:26
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
29 березня 2019 15:17
|
ПЗД 3.doc | зміни до договору |
29 березня 2019 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 17:16
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 17:10
|
ПЗД 2.doc | зміни до договору |
22 грудня 2018 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2018 16:36
|
ПЗД 1.doc | зміни до договору |
07 березня 2018 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2018 16:28
|
Договір.pdf | укладений |
07 березня 2018 16:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною строку надання послуг та відповідно до п. 11.2 розділу ХІ Договору Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1. Ціна Договору становить 934 480 грн 34 коп (дев’ятсот тридцять чотири тисячі чотириста вісімдесят грн 34 коп), в тому числі ПДВ 155 746 грн 72 коп, в тому числі за рахунок кошторисних призначень – 925 020 грн 34 коп, відновлення касових видатків – 9460 грн 00 коп; 2. Строк надання послуг за цим Договором: з 07.03.2018 по 31.12.2018». |
Номер договору про закупівлю: | 04-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04-ВТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до частини 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити дію договору № 04-ВТ від 07.03.2018 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг з прибирання (послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Міністерства соціальної політики України за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі № 04-ВТ від 07 .03.2018 р. 2. Сума додаткової угоди складає 183 231 грн 44 коп (сто вісімдесят три тисячі двісті тридцять одна грн 44 коп), в т.ч. ПДВ - 30 538 грн 57 коп, за рахунок кошторисних призначень – 181 295 грн 44 коп, за рахунок відновлення касових видатків – 1936 грн 00 коп. 3. Строк надання послуг з 01 січня 2019 року по 27 лютого 2019 року включно. 4. Додаткова угода діє з 01 січня 2019 року по 31 березня 2019 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 04-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04-ВТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода діє з 01 січня 2019 року до 31 травня 2019 року та у зв’язку з чим продовжується дія договору |
Номер договору про закупівлю: | 04-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04-ВТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |