Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики та послуги з миття скляного фасаду адміністративного будинку Мінсоцполітики) (2 лоти): лот № 1 послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики; лот № 2 послуги з миття скляного фасаду адміністративного будинку Мінсоцполітики
Очікувана вартість
1 606 942,85 UAH
UA-2017-12-27-002383-c bbbf06bd2a19469bb8acb70de1da1bdd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Гаврилович

+380442894046
+380442896207
gavrilovich@mlsp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство соціальної політики України
Код ЄДРПОУ: 37567866
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Вікторія Гаврилович
+380442894046,+380442896207
gavrilovich@mlsp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2017 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2018 17:00
Очікувана вартість: 1 606 942,85 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

27 грудня 2017 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2017 15:57
Тендерна документація (послуги з прибирання).docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-27-002383-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35634872
Дата подання: 26 січня 2018 15:10
Скарга щодо рішення Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» - скаржник (код ЄДРПОУ 35634872) є учасником відкритих торгів, ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики та послуги з миття скляного фасаду адміністративного будинку Мінсоцполітики) (2 лоти): лот № 1 послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики. Згідно п. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (надалі – Закон) під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Згідно п. 35 ст. 1 Закону, учасником процедури закупівлі (далі учасник) є фізична особа, у тому числі фізична особа підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» (Протокол № 2 від 17.01.2017 р. засідання Тендерного комітету Міністерства соціальної політики України) дану пропозицію Замовник вважає такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам/умовам тендерної документації та Визнав переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір згідно з Законом «Про публічні закупівлі». Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення Замовником, щодо визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам/умовам тендерної документації (Протокол № 2 від 17.01.2017 р. засідання Тендерного комітету Міністерства соціальної політики України) незаконним та порушує Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (п. 3 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) п. 2.1. п. 2.2. Додатку № 3 тендерної документації :(Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) та ст. 3,16,30 Закону України “Про публічні закупівлі”. ТОВ “Імпел Гріффін Груп” було проведено аналіз наданої Пропозиція ТОВ «Алма Фасіліті Груп» на відповідність умовам тендерної документації. ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Перевірити пропозицію ТОВ «Алма Фасіліті Груп» на відповідність Тендерної документації; 3. Скасувати протокольне рішення Замовника № 2 від 17.01.2017 р., в частині визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» переможцем, як таке, що прийняте з порушенням законодавства з питань публічних закупівель; 4. Відмінити рішення Замовника - в частині визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» такою, що в відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам/умовам тендерної документації та відмінити рішення щодо визнання переможцем торгів ТОВ «Алма Фасіліті Груп» зазначеної процедури закупівлі; 5. Зобов'язати Замовника завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 лютого 2018 19:35
Рішення від 30.01.2018 № 793.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2018 19:35
Рішення від 15.02.2018 № 1370.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2018 20:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Міністерство соціальної політики України на виконання Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2018 № 1370-р/пк-пз скасувало рішення про визначення ТОВ «Алма Фасіліті Груп» переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики та послуги з миття скляного фасаду адміністративного будинку Мінсоцполітики) (2 лоти), а саме: лот № 1 послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики, повторно повернуто на кваліфікацію учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» та відхилено його пропозицію. Переможцем процедури відкритих торгів визначено іншого учасника - ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП» та прийнято рішення про намір укласти договір згідно з Законом «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 22 лютого 2018 11:32

Документи подані скаржником

26 січня 2018 15:10
Скарга.pdf

Документи подані замовником

15 лютого 2018 09:45
Антимонопольній-1.pdf
15 лютого 2018 09:45
Протокол-1.pdf
15 лютого 2018 09:45
технічні вимоги 1 -1.pdf
22 лютого 2018 11:32
Протокол.pdf
22 лютого 2018 11:32
Рішення.pdf

Документи Органу Оскарження

05 лютого 2018 19:35
Рішення від 30.01.2018 № 793.pdf
20 лютого 2018 20:58
Рішення від 15.02.2018 № 1370.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 546 942,85 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 15 469,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46000 UAH

Аукціон

Початок: 15 січня 2018 13:11
Закінчення: 15 січня 2018 13:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2017-12-27-002383-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35634872
Дата подання: 26 січня 2018 15:10
Скарга щодо рішення Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» - скаржник (код ЄДРПОУ 35634872) є учасником відкритих торгів, ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики та послуги з миття скляного фасаду адміністративного будинку Мінсоцполітики) (2 лоти): лот № 1 послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики. Згідно п. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (надалі – Закон) під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Згідно п. 35 ст. 1 Закону, учасником процедури закупівлі (далі учасник) є фізична особа, у тому числі фізична особа підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» (Протокол № 2 від 17.01.2017 р. засідання Тендерного комітету Міністерства соціальної політики України) дану пропозицію Замовник вважає такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам/умовам тендерної документації та Визнав переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір згідно з Законом «Про публічні закупівлі». Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення Замовником, щодо визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам/умовам тендерної документації (Протокол № 2 від 17.01.2017 р. засідання Тендерного комітету Міністерства соціальної політики України) незаконним та порушує Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (п. 3 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) п. 2.1. п. 2.2. Додатку № 3 тендерної документації :(Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) та ст. 3,16,30 Закону України “Про публічні закупівлі”. ТОВ “Імпел Гріффін Груп” було проведено аналіз наданої Пропозиція ТОВ «Алма Фасіліті Груп» на відповідність умовам тендерної документації. ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Перевірити пропозицію ТОВ «Алма Фасіліті Груп» на відповідність Тендерної документації; 3. Скасувати протокольне рішення Замовника № 2 від 17.01.2017 р., в частині визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» переможцем, як таке, що прийняте з порушенням законодавства з питань публічних закупівель; 4. Відмінити рішення Замовника - в частині визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» такою, що в відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам/умовам тендерної документації та відмінити рішення щодо визнання переможцем торгів ТОВ «Алма Фасіліті Груп» зазначеної процедури закупівлі; 5. Зобов'язати Замовника завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 лютого 2018 19:35
Рішення від 30.01.2018 № 793.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2018 19:35
Рішення від 15.02.2018 № 1370.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2018 20:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Міністерство соціальної політики України на виконання Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2018 № 1370-р/пк-пз скасувало рішення про визначення ТОВ «Алма Фасіліті Груп» переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики та послуги з миття скляного фасаду адміністративного будинку Мінсоцполітики) (2 лоти), а саме: лот № 1 послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Мінсоцполітики, повторно повернуто на кваліфікацію учасника ТОВ «Алма Фасіліті Груп» та відхилено його пропозицію. Переможцем процедури відкритих торгів визначено іншого учасника - ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП» та прийнято рішення про намір укласти договір згідно з Законом «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 22 лютого 2018 11:32

Документи подані скаржником

26 січня 2018 15:10
Скарга.pdf

Документи подані замовником

15 лютого 2018 09:45
Антимонопольній-1.pdf
15 лютого 2018 09:45
Протокол-1.pdf
15 лютого 2018 09:45
технічні вимоги 1 -1.pdf
22 лютого 2018 11:32
Протокол.pdf
22 лютого 2018 11:32
Рішення.pdf

Документи Органу Оскарження

05 лютого 2018 19:35
Рішення від 30.01.2018 № 793.pdf
20 лютого 2018 20:58
Рішення від 15.02.2018 № 1370.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2018 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" 1 452 001,98
UAH з ПДВ
1 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФІЛОНЕНКО БОГДАН ВОЛОДИМИРОВИЧ 1 507 000,00
UAH з ПДВ
955 000,00
UAH з ПДВ
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" 1 426 076,00
UAH з ПДВ
1 048 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Еф Ай Ем Клінінг 1 466 039,60
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2018 11:43
5._Довідка з ДПІ.pdf
22 лютого 2018 11:43
3._Довідка з МВС.pdf
22 лютого 2018 11:43
2._корупція ТОВ.pdf
12 січня 2018 16:26
Електронний підпис
12 січня 2018 16:22
19.3._Сертифікат3.pdf
12 січня 2018 16:22
19.2._Сертифікат2.pdf
12 січня 2018 16:22
19.1._Сертифікат.pdf
12 січня 2018 13:35
8._Платник ПДВ.pdf
12 січня 2018 13:35
6._Статут.pdf
12 січня 2018 13:35
4.1._копія договору.pdf
12 січня 2018 13:35
4.1._копія актів.pdf
12 січня 2018 13:35
1._цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 січня 2018 16:31
Електронний підпис
22 січня 2018 16:30
довідка податки.pdf
19 січня 2018 13:05
Електронний підпис
19 січня 2018 12:33
довідка мвс.pdf
18 січня 2018 16:03
Електронний підпис
18 січня 2018 16:02
Електронний підпис
12 січня 2018 14:33
Електронний підпис
12 січня 2018 13:53
исо укр вариант.pdf
12 січня 2018 13:48
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s_001.p7s
12 січня 2018 13:48
banking_licence_ПУМБ_001.pdf
12 січня 2018 13:48
Гарантия 46 000,00.pdf
12 січня 2018 13:48
Гарантия 46 000_00.pdf.p7s_001.p7s
12 січня 2018 13:46
довідка про санкції.pdf
12 січня 2018 13:42
проект договору лот 1.pdf
12 січня 2018 13:30
довідка довкілля.pdf
12 січня 2018 13:27
технічні вимоги 1 .pdf
12 січня 2018 13:17
довідка ст 17.pdf
12 січня 2018 13:15
витяг ПДВ завірений.pdf
12 січня 2018 13:15
витяг ПДВ завірений.pdf
12 січня 2018 13:13
акты феникс 2017.pdf
12 січня 2018 12:59
штатний розпис скан.pdf
12 січня 2018 12:17
трудова недавня.pdf
12 січня 2018 12:17
трудовая гулая.pdf
12 січня 2018 12:16
трудовая семочкина.pdf
12 січня 2018 12:14
трудова федоровська.pdf
12 січня 2018 12:13
трудова рубаник.pdf
12 січня 2018 12:12
трудовая горовенко.pdf
12 січня 2018 12:11
трудова ковалевич.pdf
12 січня 2018 12:11
трудова варка.pdf
12 січня 2018 12:10
наказ томина.pdf
12 січня 2018 12:10
трудовая косян.pdf
12 січня 2018 11:59
листи згоди .pdf
11 січня 2018 16:48
довідка обладнання.pdf
11 січня 2018 16:37
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 січня 2018 16:51
Електронний підпис
12 січня 2018 16:49
Виписка з ЄДР.pdf
12 січня 2018 16:49
Еф Ай Ем Клінінг 111-0118.pdf
12 січня 2018 16:49
Дог РДА 19 03 2017 скан.pdf
12 січня 2018 16:49
акты центр Магнит.pdf
12 січня 2018 16:49
Акты РДА 2017.pdf
12 січня 2018 16:49
Акты КААС.pdf
12 січня 2018 16:49
Дог11_01_16_1_3_от290116_КААС.pdf
12 січня 2018 16:49
дог Троицкое.pdf
12 січня 2018 16:49
дог МЛП Чайка.pdf
12 січня 2018 16:49
свідоцтво ПДВ.pdf
12 січня 2018 16:49
Протокол3 от 280113.pdf
12 січня 2018 16:49
Приказ 002-к от 290113.pdf
12 січня 2018 16:49
Пасиченко.pdf
12 січня 2018 16:49
довідка ЄДРПОУ.pdf
12 січня 2018 16:49
довідка 4ОПП.pdf
12 січня 2018 16:49
Витяг_11.02.2013.pdf
12 січня 2018 16:49
Виписка_05.02.2013.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФІЛОНЕНКО БОГДАН ВОЛОДИМИРОВИЧ

товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"

ТОВ Еф Ай Ем Клінінг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФІЛОНЕНКО БОГДАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2890315431
Рішення скасоване 955 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2018 10:14
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"
#40969787
Рішення скасоване 1 048 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2018 10:14
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФІЛОНЕНКО БОГДАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2890315431
Відхилено 955 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2018 10:21
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"
#40969787
Відхилено 1 048 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2018 10:24
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП"
#35634872
Переможець 1 049 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2018 10:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2018 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП"
#35634872
1 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2019 09:46
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 15:26
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
29 березня 2019 15:17
ПЗД 3.doc зміни до договору
29 березня 2019 15:17
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 17:16
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:10
ПЗД 2.doc зміни до договору
22 грудня 2018 17:10
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2018 16:36
ПЗД 1.doc зміни до договору
07 березня 2018 16:34
Електронний підпис укладений
07 березня 2018 16:28
Договір.pdf укладений
07 березня 2018 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною строку надання послуг та відповідно до п. 11.2 розділу ХІ Договору Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1. Ціна Договору становить 934 480 грн 34 коп (дев’ятсот тридцять чотири тисячі чотириста вісімдесят грн 34 коп), в тому числі ПДВ 155 746 грн 72 коп, в тому числі за рахунок кошторисних призначень – 925 020 грн 34 коп, відновлення касових видатків – 9460 грн 00 коп; 2. Строк надання послуг за цим Договором: з 07.03.2018 по 31.12.2018».
Номер договору про закупівлю: 04-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити дію договору № 04-ВТ від 07.03.2018 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг з прибирання (послуги з прибирання адміністративного будинку та прилеглої (прибудинкової) території адміністративного будинку Міністерства соціальної політики України за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі № 04-ВТ від 07 .03.2018 р. 2. Сума додаткової угоди складає 183 231 грн 44 коп (сто вісімдесят три тисячі двісті тридцять одна грн 44 коп), в т.ч. ПДВ - 30 538 грн 57 коп, за рахунок кошторисних призначень – 181 295 грн 44 коп, за рахунок відновлення касових видатків – 1936 грн 00 коп. 3. Строк надання послуг з 01 січня 2019 року по 27 лютого 2019 року включно. 4. Додаткова угода діє з 01 січня 2019 року по 31 березня 2019 року.»
Номер договору про закупівлю: 04-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода діє з 01 січня 2019 року до 31 травня 2019 року та у зв’язку з чим продовжується дія договору
Номер договору про закупівлю: 04-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 1 117 711,78
UAH з ПДВ