Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газове паливо код за ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ)
Gas fuel code for DK 021: 2015 - 09120000-6 (natural gas)
Очікувана вартість
6 896 612,58 UAH
UA-2017-12-22-004395-b 327123cf6a6f4c6fa0d77a308ebcdff7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394575
+380322394552
tendcom@franko.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394575,+380322394552
tendcom@franko.lviv.ua
Додаткові контактні особи: Паєнок Ана
+380322394552
tendcom@franko.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: IVAN FRANKO NATIONAL UNIVERSITY OF LVIV
National ID: 02070987
Contact point: Iryna Ivanochko
+380322394575,+380322394552
tendcom@franko.lviv.ua
Additional contacts: Паєнок Ана
+380322394552
tendcom@franko.lviv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 грудня 2017 21:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2018 21:00
Очікувана вартість: 6 896 612,58 UAH з ПДВ
Publication date: 22 грудня 2017 21:55
Enquiries until: 12 січня 2018 21:00
Complaints submission until: до 18 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 січня 2018 21:00

Information

Estimated total value: 6 896 613 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

10 січня 2018 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2017 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2017 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2017 21:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2018 18:33
Зміни до ТД_10.01.2018.docx
10 січня 2018 18:33
Тендерна документація_ЛНУ_газ_2018_із змінами.docx
10 січня 2018 18:33
Зміни до ТД_10.01.2018.docx
10 січня 2018 18:33
Тендерна документація_ЛНУ_газ_2018_із змінами.docx
10 січня 2018 18:32
Тендерна документація_ЛНУ_газ_2018_із змінами.docx
10 січня 2018 18:32
Зміни до ТД_10.01.2018.docx
10 січня 2018 18:32
Протокол засідання тендерного комітету_зміни до ТД_10.01.2018.docx
22 грудня 2017 21:55
Тендерна документація_ЛНУ_газ_2018.docx
22 грудня 2017 21:55
Тендерна документація_ЛНУ_газ_2018.docx
22 грудня 2017 21:55
Тендерна документація_ЛНУ_газ_2018.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-22-004395-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 03 січня 2018 14:18
Дискримінаційна вимога
Доброго дня!
Керуючись умовами Постанови НКРЕКП від 28.03.2017 №348 «Про встановлення тарифів на послуги транспортування природного газу для споживачів України для точок входу і точок виходу для ПАТ "Укртрансгаз", у зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 01.10.2015 №758 «Про затвердження Положення про покладання спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)», яка надавала можливість окремим постачальникам природного газу включати у вартість газу і транспортування його магістральними трубопроводами, звертаємось до Вас з метою внесення змін в документацію внаслідок наявної потреби приведення її відповідно до умов положень чинного законодавства України, яке регулює порядок організації та проведення торгів, та здійснення господарської діяльності у сфері газопостачання. З «1» квітня 2017 року ціна на газ розділена на дві складові: на ціну газу як товару - дану послугу надають Постачальники, та абонплату за транспортування газу –послуга буде у компетенції тільки ГРП (газорозподільчі підприємства, тобто обл. газ).
Вищенаведенні обставини унеможливлюють включення до ціни газу і транспортування, як це мало місце до 01.04.2017р.. Додатково інформуємо, що Обл. газ не займається продажем газу. А замовникам, в свою чергу, необхідно проводити окремі процедури на закупівлю природного газу та окремо на його транспортування.
Вимога щодо включення у вартість ціни тендерної пропозиції вартості транспортування газу є неправомірною, та порушує права постачальника природного газу. Звертаємось із вимогою зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2018 16:15
З приводу вказаного у вимозі, тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка повідомляє, що правові, економічні та організаційні засади функціонування ринку природного газу з 01 жовтня 2015 року засади функціонування ринку природного газу регулюються Законом України «Про ринок природного газу». Згідно із вказаним законом транспортування природного газу – господарська діяльність на ринку природного газу, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу трубопроводами з метою його подальшого зберігання, розподілу або доставки безпосередньо споживачам та замовникам, окрім транспортування внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами).
Варто зазначити, що відповідно до статті 19 Закону України «Про ринок природного газу» суб'єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем. Відповідно до пункту 39 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу»: суб'єкт ринку природного газу – оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач. Це в свою чергу означає, що кожний постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи. Так, як Законом України «Про ринок природного газу» та іншими нормативно-правовими документами не передбачено, підстав для не включення ціни транспортування магістральними мережами в ціну природного газу немає.
Крім цього, у Розділі ІІ пункту 5 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Наказ) від 17.03.2016 року за №454 передбачено, що у разі, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Тому, в силу вимог вищеназваних положень Закону України «Про ринок природного газу» та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, вважаємо що замовник вправі передбачати вартість послуги транспортування, а загалом положення вищезгаданих нормативно-правових актів нівелюють твердження вказане у вимозі щодо неправомірності вимог.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-22-004395-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 01 лютого 2018 21:21
Скарга
на незаконні дії тендерного комітету
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилка
Дата: 01 лютого 2018 21:44
рішення від 05.02.2018 № 976.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2018 18:31
Номер скарги: UA-2017-12-22-004395-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 01 лютого 2018 21:48
Скарга
на незаконні дії тендерного комітету
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 лютого 2018 16:12
Рішення від 05.02.2018 № 970.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2018 16:08
Рішення від 20.02.2018 № 1499.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2018 20:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Після ознайомлення з Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1499-р/пк-пз від 20.02.2018 року та його обговорення, тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка прийняв рішення про: 1. Виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1499-р/пк-пз від 20.02.2018 року в частині скасування рішення про допущення до аукціону Товариства з обмеженою відповідальністю «Газпромсервіс» на закупівлю: «Газове паливо код за ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ) для навчальних корпусів Gas fuel code for DK 021: 2015 - 09120000-6 (natural gas) for educational buildings» за лотом №1 та відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Газпромсервіс». 2. Виконати Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1499-р/пк-пз від 20.02.2018 року та допустити до аукціону тендерну пропозицію учасника торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Паливторг», код ЄДРПОУ 40220890 на закупівлю «Газове паливо код за ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ) для навчальних корпусів (Gas fuel code for DK 021: 2015 - 09120000-6 (natural gas) for educational buildings)» за лотом №1.
Дата виконання рішення замовником: 06 березня 2018 15:52

Документи подані скаржником

01 лютого 2018 21:19
оплата.pdf
01 лютого 2018 21:19
скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

06 лютого 2018 18:31
рішення від 05.02.2018 № 976.pdf

Документи подані скаржником

01 лютого 2018 21:46
оплата.pdf
01 лютого 2018 21:46
скарга.pdf

Документи подані замовником

06 лютого 2018 15:59
Відповідь на скаргу с1.jpg
06 лютого 2018 15:59
Відповідь на скаргу с2.jpg
06 лютого 2018 15:59
Відповідь на скаргу с3.jpg
06 лютого 2018 15:59
Відповідь на скаргу с4.jpg

Документи Органу Оскарження

06 лютого 2018 16:08
Рішення від 05.02.2018 № 970.pdf
23 лютого 2018 20:03
Рішення від 20.02.2018 № 1499.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Газове паливо код за ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ) для студентських гуртожитків
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 79 412,58 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 397,06 UAH з ПДВ


Title: Gas fuel code for DK 021: 2015 - 09120000-6 (natural gas) for student hostels
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 79 412,58 UAH including VAT
Minimal lowering step: 397,06 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12000 м³
Газове паливо код за ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ) для студентських гуртожитків
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Університетська,1
Дата доставки: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018

Gas fuel code for DK 021: 2015 - 09120000-6 (natural gas) for student hostels
CPV: 09120000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-22-004395-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 03 січня 2018 14:18
Дискримінаційна вимога
Доброго дня!
Керуючись умовами Постанови НКРЕКП від 28.03.2017 №348 «Про встановлення тарифів на послуги транспортування природного газу для споживачів України для точок входу і точок виходу для ПАТ "Укртрансгаз", у зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 01.10.2015 №758 «Про затвердження Положення про покладання спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)», яка надавала можливість окремим постачальникам природного газу включати у вартість газу і транспортування його магістральними трубопроводами, звертаємось до Вас з метою внесення змін в документацію внаслідок наявної потреби приведення її відповідно до умов положень чинного законодавства України, яке регулює порядок організації та проведення торгів, та здійснення господарської діяльності у сфері газопостачання. З «1» квітня 2017 року ціна на газ розділена на дві складові: на ціну газу як товару - дану послугу надають Постачальники, та абонплату за транспортування газу –послуга буде у компетенції тільки ГРП (газорозподільчі підприємства, тобто обл. газ).
Вищенаведенні обставини унеможливлюють включення до ціни газу і транспортування, як це мало місце до 01.04.2017р.. Додатково інформуємо, що Обл. газ не займається продажем газу. А замовникам, в свою чергу, необхідно проводити окремі процедури на закупівлю природного газу та окремо на його транспортування.
Вимога щодо включення у вартість ціни тендерної пропозиції вартості транспортування газу є неправомірною, та порушує права постачальника природного газу. Звертаємось із вимогою зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2018 16:15
З приводу вказаного у вимозі, тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка повідомляє, що правові, економічні та організаційні засади функціонування ринку природного газу з 01 жовтня 2015 року засади функціонування ринку природного газу регулюються Законом України «Про ринок природного газу». Згідно із вказаним законом транспортування природного газу – господарська діяльність на ринку природного газу, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу трубопроводами з метою його подальшого зберігання, розподілу або доставки безпосередньо споживачам та замовникам, окрім транспортування внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами).
Варто зазначити, що відповідно до статті 19 Закону України «Про ринок природного газу» суб'єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем. Відповідно до пункту 39 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу»: суб'єкт ринку природного газу – оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач. Це в свою чергу означає, що кожний постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи. Так, як Законом України «Про ринок природного газу» та іншими нормативно-правовими документами не передбачено, підстав для не включення ціни транспортування магістральними мережами в ціну природного газу немає.
Крім цього, у Розділі ІІ пункту 5 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Наказ) від 17.03.2016 року за №454 передбачено, що у разі, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Тому, в силу вимог вищеназваних положень Закону України «Про ринок природного газу» та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, вважаємо що замовник вправі передбачати вартість послуги транспортування, а загалом положення вищезгаданих нормативно-правових актів нівелюють твердження вказане у вимозі щодо неправомірності вимог.

Інформація про відміну

Дата відміни
06 березня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій