Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Надання послуг стратегічного, операційного, технологічного, юридичного огляду та діагностики ("дью ділідженс"), незалежного аудиту, згідно з міжнародними стандартами аудиту, фінансової звітності Державного концерну "Укроборонпром", його підприємств-учасників і акціонерних товариств, управління корпоративними правами держави щодо яких передане Концерну (далі разом — "підприємства"), вдосконалення розробленої стратегії корпоративної та виробничої реструктуризації Концерну і підприємств, та супроводу практичного впровадження розроблених переможцем процедури закупівлі рекомендацій.
Providing services on strategic, operational, technological, legal review and diagnostics ("due diligence"), independent audit (in accordance with international standards of audit) of financial statements of the State Concern "Ukroboronprom", its participating enterprises and joint-stock companies, regarding which management of State corporate rights is transferred to the Concern (collectively, "the enterprises"), and on improvement of the developed strategy of corporate and industrial restructuring of the Concern and the enterprises, and on support of practical implementation of the recommendations developed by the procurement winner.
Providing services on strategic, operational, technological, legal review and diagnostics ("due diligence"), independent audit (in accordance with international standards of audit) of financial statements of the State Concern "Ukroboronprom", its participating enterprises and joint-stock companies, regarding which management of State corporate rights is transferred to the Concern (collectively, "the enterprises"), and on improvement of the developed strategy of corporate and industrial restructuring of the Concern and the enterprises, and on support of practical implementation of the recommendations developed by the procurement winner.
Очікувана вартість
130 000 000,00 UAH
UA-2017-12-20-003453-c ● 2545c94e6a144278ab70aaaee7e936ba
Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-ий етап
Прекваліфікація
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УОП ГП Державний концерн "Укроборонпром" |
Код ЄДРПОУ: | 37854297 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ, вул. Дегтярівська 36 |
Контактна особа: |
Качаненко Костянтин Володимиро +380445862480 KONSTIANTYN.KACHANENKO@UKROBORONPROM.COM |
Додаткові контактні особи: |
Роман Ващук +38 093-474-29-48 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | The State Concern "Ukroboronprom" |
National ID: | 37854297 |
Contact point: |
Kachanenko Kostyantyn +380445862480 KONSTIANTYN.KACHANENKO@UKROBORONPROM.COM |
Additional contacts: |
Roman Vashchuk +38 093-474-29-48 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2017 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2018 18:00 |
Очікувана вартість: | 130 000 000,00 UAH без ПДВ |
Publication date: | 20 грудня 2017 16:59 |
Enquiries until: | 01 грудня 2018 18:00 |
Complaints submission until: | до 07 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 грудня 2018 18:00 |
Information
Estimated total value: | 130 000 000 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 05 червня 2018 13:38
Дата відповіді: 18 червня 2018 16:12
Добрий день,
Щодо кваліфікаційних вимог до Лоту№3: Просимо проінформувати чи вважатиметься як належний досвід надання послуг з незалежного аудиту, згідно американських стандартів проведення аудиту, а також проведення аудиту фінансової звітності, складеної відповідно до US GAAP.
Також, просимо повідомити чи відносятся нецінові критерії оцінки тендерних пропозицій до всіх лотів, чи лише до Лоту№1.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З аналізу п. 3.8 — 3.9 (стор. 13 — 14) Тендерної документації випливає, що досвід надання послуг з аудиту тільки за американськими стандартами не відповідатиме кваліфікаційним вимогам, які передбачають досвід проведення аудиту за міжнародними стандартами.
Крім того, згідно з рішенням Аудиторської палати України від 04.05.2017 № 344, з 01.06.2017 як національні стандарти аудиту застосовуються Міжнародні стандарти контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг видання 2015 року, перекладені на українську мову (МСА).
З аналізу розділу V (стор. 18 — 22) Тендерної документації випливає, що нецінові критерії стосуються всіх трьох лотів.
Крім того, згідно з рішенням Аудиторської палати України від 04.05.2017 № 344, з 01.06.2017 як національні стандарти аудиту застосовуються Міжнародні стандарти контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг видання 2015 року, перекладені на українську мову (МСА).
З аналізу розділу V (стор. 18 — 22) Тендерної документації випливає, що нецінові критерії стосуються всіх трьох лотів.
Щодо складу робіт за Лотом 2
Дата подання: 19 листопада 2018 16:13
Дата відповіді: 21 листопада 2018 10:27
Стосовно складу робіт за Лотом 2. Надання послуг з юридичного огляду та діагностики (дью ділідженс) діяльності ДК "Укроборонпром" і підприємств та супроводу практичного впровадження розроблених переможцем процедури закупівлі рекомендацій у взаємозв’язку із впровадженням стратегії та реформуванням системи управління
Ми розуміємо, що завдання консультанта за Лотом 2 не обмежуються послугами із юридичного огляду та діагностики, а включають також роботи з організаційного аналізу і планування змін за системою корпоративного управління. Аналіз за межами юридичного, включає, зокрема, такі напрямки:
- Організаційна структура (ефективність розподілу ролей на рівнях власності, моніторингу та виконавчого управління, тощо)
- Внутрішній контроль, внутрішній аудит та управління ризиками (ефективність організації цих функцій і планування в напрямку світових стандартів та кращих практик)
- Розкриття інформації, прозорість та внутрішня звітність. Зокрема, за рухом внутрішніх звітів, консультант має проаналізувати типи, адекватність змісту, частоту і час, витрачені на підготовку управлінської інформації співробітниками
- Інші аспекти, що передбачені технічним завданням за Лотом 2
На основі співставлення напрямів в складі проекту із провідними стандартами (в тому числі OECD Guidelines on Corporate Governance, застосовними стандартами ISO та інших профільних професійних організацій), а також провідною застосовною практикою організацій, консультант має запропонувати дорожню карту впровадження, в тому числі – юридичних і організаційних змін.
Оскільки перелік організаційних завдань в складі Лоту 2 виходить за межі послуг з юридичного огляду та діагностики (як вказано у назві Лоту 2), просимо вас підтвердити, що наше розуміння змісту робіт за Лотом 2 є правильним.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до рекомендацій експертного середовища, згідно зі змінами до Тендерної документації, затвердженими 24.09.2018, блок питань стосовно корпоративного управління перенесено з лота 1 до лота 2. Як наслідок, за лотом 2 закуповуються не лише питомо юридичні послуги, а й пов’язані консультаційні послуги.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-20-003453-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30373906
Дата подання: 08 червня 2018 17:37
Пропозиції та коментарі щодо проекту договору_Лот №3
ЗУ «Про аудиторську діяльність» встановлено, що при здійсненні аудиторської діяльності аудиторські фірми та аудитори застосовують відповідні стандарти аудиту. Затвердження стандартів аудиту є виключним правом Аудиторської палати України (АПУ). Стандарти аудиту є обов'язковими для дотримання аудиторами, аудиторськими фірмами та суб'єктами господарювання. Рішенням АПУ №344 від 04.05.2017 встановлено, що з 1 червня 2017 року в якості національних стандартів аудиту Міжнародні стандарти контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг видання 2015 року, перекладені на українську мову (МСА).
З огляду на вищевикладене повідомляємо, що запропонований у складі Тендерної документації проект Договору не містить всіх суттєвих вимог, які передбачені МСА та які є обов’язковими для виконання як аудиторськими фірмами, так і суб’єктами господарювання.
В договорі про проведення аудиту має в явному вигляді міститися підтвердження з боку управлінського персоналу клієнта про визнання та розуміння ним прийняття на себе відповідальності, зміст та обсяг якої зазначено у параграфі 6 б) МСА 210, а саме:
i) за складання фінансової звітності відповідно до застосовної концептуальної основи фінансової звітності, включаючи, якщо доречно, її достовірне подання;
ii) за такий внутрішній контроль, який, за визначенням управлінського персоналу, необхідний для надання можливості складати фінансову звітність, що не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки;
ііі) за забезпечення аудитора:
доступом до всієї інформації, яка, як відомо управлінському персоналу, є доречною для складання фінансової звітності, такої як записи, документація тощо;
додатковою інформацією, про яку аудитор може зробити запит управлінському персоналу з метою аудиту;
необмеженим доступом до працівників суб’єкта господарювання, від яких, за визначенням аудитора, необхідно отримати аудиторські докази.
МСА 210 також встановлює, що узгоджені умови завдання з аудиту записуються у Договорі та містять:
а) ціль та обсяг аудиту фінансової звітності;
б) відповідальність аудитора;
в) відповідальність управлінського персоналу;
г) виявлення застосовної концептуальної основи фінансового звітування для складання фінансової звітності;
д) посилання на очікувану форму й зміст будь-яких звітів, які надасть аудитор, і констатацію того, що можуть існувати обставини, за яких звіт може відрізнятися від очікуваної форми та змісту.
МСА 200 встановлює властиві обмеження аудиту, а саме що від аудитора не очікується, що він зменшить аудиторський ризик до нуля, і він не може його зменшити, а отже, не може отримати абсолютну впевненість у тому, що фінансова звітність не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки. Причина полягає в тому, що існують невід’ємні обмеження аудиту, які призводять до того, що більшість аудиторських доказів, на основі яких аудитор формує висновки та на яких ґрунтується аудиторська думка, є швидше переконливою, ніж остаточною.
ЗУ «Про аудиторську діяльність» передбачено, що «Аудитор та аудиторська фірма не несуть дисциплінарної, адміністративної, цивільно-правової та кримінальної відповідальності за подання центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, інформації про фінансову операцію, навіть якщо такими діями завдано шкоди юридичним або фізичним особам, та за інші дії, якщо вони діяли в межах виконання Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Враховуючи наведені вище вимоги можна зробити висновок, що проект договору на аудит має містити істотні специфічні умови, притаманні договорам такого виду. У зв’язку з чим пропонуємо розробити окремий проект договору для Лоту №3. За основу рекомендуємо використати Орієнтовний рекомендований договір про проведення аудиту (аудиторської перевірки) розміщений на сайті Міністерства економічного розвитку та торгівлі України за наступним посиланням: http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=53986b55-de68-40eb-aa3c-b4c51065ed5f&title=OrintovniiRekomendovaniiDogovirProProvedenniaAuditu-auditorskoiPerevirki-
Розгорнути
Згорнути
З огляду на вищевикладене повідомляємо, що запропонований у складі Тендерної документації проект Договору не містить всіх суттєвих вимог, які передбачені МСА та які є обов’язковими для виконання як аудиторськими фірмами, так і суб’єктами господарювання.
В договорі про проведення аудиту має в явному вигляді міститися підтвердження з боку управлінського персоналу клієнта про визнання та розуміння ним прийняття на себе відповідальності, зміст та обсяг якої зазначено у параграфі 6 б) МСА 210, а саме:
i) за складання фінансової звітності відповідно до застосовної концептуальної основи фінансової звітності, включаючи, якщо доречно, її достовірне подання;
ii) за такий внутрішній контроль, який, за визначенням управлінського персоналу, необхідний для надання можливості складати фінансову звітність, що не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки;
ііі) за забезпечення аудитора:
доступом до всієї інформації, яка, як відомо управлінському персоналу, є доречною для складання фінансової звітності, такої як записи, документація тощо;
додатковою інформацією, про яку аудитор може зробити запит управлінському персоналу з метою аудиту;
необмеженим доступом до працівників суб’єкта господарювання, від яких, за визначенням аудитора, необхідно отримати аудиторські докази.
МСА 210 також встановлює, що узгоджені умови завдання з аудиту записуються у Договорі та містять:
а) ціль та обсяг аудиту фінансової звітності;
б) відповідальність аудитора;
в) відповідальність управлінського персоналу;
г) виявлення застосовної концептуальної основи фінансового звітування для складання фінансової звітності;
д) посилання на очікувану форму й зміст будь-яких звітів, які надасть аудитор, і констатацію того, що можуть існувати обставини, за яких звіт може відрізнятися від очікуваної форми та змісту.
МСА 200 встановлює властиві обмеження аудиту, а саме що від аудитора не очікується, що він зменшить аудиторський ризик до нуля, і він не може його зменшити, а отже, не може отримати абсолютну впевненість у тому, що фінансова звітність не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки. Причина полягає в тому, що існують невід’ємні обмеження аудиту, які призводять до того, що більшість аудиторських доказів, на основі яких аудитор формує висновки та на яких ґрунтується аудиторська думка, є швидше переконливою, ніж остаточною.
ЗУ «Про аудиторську діяльність» передбачено, що «Аудитор та аудиторська фірма не несуть дисциплінарної, адміністративної, цивільно-правової та кримінальної відповідальності за подання центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, інформації про фінансову операцію, навіть якщо такими діями завдано шкоди юридичним або фізичним особам, та за інші дії, якщо вони діяли в межах виконання Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Враховуючи наведені вище вимоги можна зробити висновок, що проект договору на аудит має містити істотні специфічні умови, притаманні договорам такого виду. У зв’язку з чим пропонуємо розробити окремий проект договору для Лоту №3. За основу рекомендуємо використати Орієнтовний рекомендований договір про проведення аудиту (аудиторської перевірки) розміщений на сайті Міністерства економічного розвитку та торгівлі України за наступним посиланням: http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=53986b55-de68-40eb-aa3c-b4c51065ed5f&title=OrintovniiRekomendovaniiDogovirProProvedenniaAuditu-auditorskoiPerevirki-
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2018 16:29
Замовником будуть внесені відповідні зміни, відповідно до законодавства.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 3. Надання послуг з незалежного аудиту, згідно з міжнародними стандартами аудиту, консолідованої / зведеної фінансової звітності ДК "Укроборонпром" і підприємств за 2017 і 2018 роки, підготованої відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, і надання рекомендацій щодо переходу на міжнародні стандарти фінансової звітності, у взаємозв’язку із впровадженням стратегії та реформуванням системи управління. |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 32 500 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 325 000,00 UAH без ПДВ |
Title: Lot 3. Independent audit (in accordance with international standards of audit) of consolidated / combined financial statements of the State Concern "Ukroboronprom" and the enterprises for 2017 and 2018, prepared in accordance with national accounting standards, and on advising about transition to international financial reporting standards, in conjunction with the implementation of the strategy and reformation of the management system.
Current status: Active
Estimated total value: 32 500 000,00 UAH
excluding VAT
Minimal lowering step: 325 000,00 UAH
excluding VAT
Позиції
1 посл
Надання послуг з незалежного аудиту, згідно з міжнародними стандартами аудиту, консолідованої / зведеної фінансової звітності ДК "Укроборонпром" і підприємств за 2017 і 2018 роки, підготованої відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, і надання рекомендацій щодо переходу на міжнародні стандарти фінансової звітності, у взаємозв’язку із впровадженням стратегії та реформуванням системи управління.
Розгорнути
Згорнути
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 червня 2020
Independent audit (in accordance with international standards of audit) of consolidated / combined financial statements of the State Concern "Ukroboronprom" and the enterprises for 2017 and 2018, prepared in accordance with national accounting standards, and on advising about transition to international financial reporting standards, in conjunction with the implementation of the strategy and reformation of the management system.
Розгорнути
Згорнути
CPV: 79410000-1
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Уточнення стосовно Тендерної документації (Лот 3)
Дата подання: 08 червня 2018 17:47
Дата відповіді: 18 червня 2018 16:16
Просимо, будь ласка, проінформувати, за який період (кількість років) планується проведення аудиту фінансової звітності ДК “Укроборонпром” та його учасників?
Відповідь: Відповідно до Додатку № 1 ТД, (стор. 27) надання послуг незалежного аудиту, згідно міжнародних стандартів, діяльності ДК “Укроборонпром” та його учасників, та супроводу практичного впровадження розроблених переможцем процедури закупівлі рекомендацій у зв’язку з впровадженням стратегії та реформуванням системи управління.) розповсюджуватиметься на сам Концерн та на всі підприємства учасники Концерну, які мали позитивний чи негативний рух коштів протягом останніх трьох фіскальних років (2015, 2016, 2017).
егл
Дата подання: 29 жовтня 2018 15:01
Дата відповіді: 31 жовтня 2018 18:04
шгдшг
Відповідь: Взято до відома.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-20-003453-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30373906
Дата подання: 08 червня 2018 17:37
Пропозиції та коментарі щодо проекту договору_Лот №3
ЗУ «Про аудиторську діяльність» встановлено, що при здійсненні аудиторської діяльності аудиторські фірми та аудитори застосовують відповідні стандарти аудиту. Затвердження стандартів аудиту є виключним правом Аудиторської палати України (АПУ). Стандарти аудиту є обов'язковими для дотримання аудиторами, аудиторськими фірмами та суб'єктами господарювання. Рішенням АПУ №344 від 04.05.2017 встановлено, що з 1 червня 2017 року в якості національних стандартів аудиту Міжнародні стандарти контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг видання 2015 року, перекладені на українську мову (МСА).
З огляду на вищевикладене повідомляємо, що запропонований у складі Тендерної документації проект Договору не містить всіх суттєвих вимог, які передбачені МСА та які є обов’язковими для виконання як аудиторськими фірмами, так і суб’єктами господарювання.
В договорі про проведення аудиту має в явному вигляді міститися підтвердження з боку управлінського персоналу клієнта про визнання та розуміння ним прийняття на себе відповідальності, зміст та обсяг якої зазначено у параграфі 6 б) МСА 210, а саме:
i) за складання фінансової звітності відповідно до застосовної концептуальної основи фінансової звітності, включаючи, якщо доречно, її достовірне подання;
ii) за такий внутрішній контроль, який, за визначенням управлінського персоналу, необхідний для надання можливості складати фінансову звітність, що не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки;
ііі) за забезпечення аудитора:
доступом до всієї інформації, яка, як відомо управлінському персоналу, є доречною для складання фінансової звітності, такої як записи, документація тощо;
додатковою інформацією, про яку аудитор може зробити запит управлінському персоналу з метою аудиту;
необмеженим доступом до працівників суб’єкта господарювання, від яких, за визначенням аудитора, необхідно отримати аудиторські докази.
МСА 210 також встановлює, що узгоджені умови завдання з аудиту записуються у Договорі та містять:
а) ціль та обсяг аудиту фінансової звітності;
б) відповідальність аудитора;
в) відповідальність управлінського персоналу;
г) виявлення застосовної концептуальної основи фінансового звітування для складання фінансової звітності;
д) посилання на очікувану форму й зміст будь-яких звітів, які надасть аудитор, і констатацію того, що можуть існувати обставини, за яких звіт може відрізнятися від очікуваної форми та змісту.
МСА 200 встановлює властиві обмеження аудиту, а саме що від аудитора не очікується, що він зменшить аудиторський ризик до нуля, і він не може його зменшити, а отже, не може отримати абсолютну впевненість у тому, що фінансова звітність не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки. Причина полягає в тому, що існують невід’ємні обмеження аудиту, які призводять до того, що більшість аудиторських доказів, на основі яких аудитор формує висновки та на яких ґрунтується аудиторська думка, є швидше переконливою, ніж остаточною.
ЗУ «Про аудиторську діяльність» передбачено, що «Аудитор та аудиторська фірма не несуть дисциплінарної, адміністративної, цивільно-правової та кримінальної відповідальності за подання центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, інформації про фінансову операцію, навіть якщо такими діями завдано шкоди юридичним або фізичним особам, та за інші дії, якщо вони діяли в межах виконання Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Враховуючи наведені вище вимоги можна зробити висновок, що проект договору на аудит має містити істотні специфічні умови, притаманні договорам такого виду. У зв’язку з чим пропонуємо розробити окремий проект договору для Лоту №3. За основу рекомендуємо використати Орієнтовний рекомендований договір про проведення аудиту (аудиторської перевірки) розміщений на сайті Міністерства економічного розвитку та торгівлі України за наступним посиланням: http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=53986b55-de68-40eb-aa3c-b4c51065ed5f&title=OrintovniiRekomendovaniiDogovirProProvedenniaAuditu-auditorskoiPerevirki-
Розгорнути
Згорнути
З огляду на вищевикладене повідомляємо, що запропонований у складі Тендерної документації проект Договору не містить всіх суттєвих вимог, які передбачені МСА та які є обов’язковими для виконання як аудиторськими фірмами, так і суб’єктами господарювання.
В договорі про проведення аудиту має в явному вигляді міститися підтвердження з боку управлінського персоналу клієнта про визнання та розуміння ним прийняття на себе відповідальності, зміст та обсяг якої зазначено у параграфі 6 б) МСА 210, а саме:
i) за складання фінансової звітності відповідно до застосовної концептуальної основи фінансової звітності, включаючи, якщо доречно, її достовірне подання;
ii) за такий внутрішній контроль, який, за визначенням управлінського персоналу, необхідний для надання можливості складати фінансову звітність, що не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки;
ііі) за забезпечення аудитора:
доступом до всієї інформації, яка, як відомо управлінському персоналу, є доречною для складання фінансової звітності, такої як записи, документація тощо;
додатковою інформацією, про яку аудитор може зробити запит управлінському персоналу з метою аудиту;
необмеженим доступом до працівників суб’єкта господарювання, від яких, за визначенням аудитора, необхідно отримати аудиторські докази.
МСА 210 також встановлює, що узгоджені умови завдання з аудиту записуються у Договорі та містять:
а) ціль та обсяг аудиту фінансової звітності;
б) відповідальність аудитора;
в) відповідальність управлінського персоналу;
г) виявлення застосовної концептуальної основи фінансового звітування для складання фінансової звітності;
д) посилання на очікувану форму й зміст будь-яких звітів, які надасть аудитор, і констатацію того, що можуть існувати обставини, за яких звіт може відрізнятися від очікуваної форми та змісту.
МСА 200 встановлює властиві обмеження аудиту, а саме що від аудитора не очікується, що він зменшить аудиторський ризик до нуля, і він не може його зменшити, а отже, не може отримати абсолютну впевненість у тому, що фінансова звітність не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки. Причина полягає в тому, що існують невід’ємні обмеження аудиту, які призводять до того, що більшість аудиторських доказів, на основі яких аудитор формує висновки та на яких ґрунтується аудиторська думка, є швидше переконливою, ніж остаточною.
ЗУ «Про аудиторську діяльність» передбачено, що «Аудитор та аудиторська фірма не несуть дисциплінарної, адміністративної, цивільно-правової та кримінальної відповідальності за подання центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, інформації про фінансову операцію, навіть якщо такими діями завдано шкоди юридичним або фізичним особам, та за інші дії, якщо вони діяли в межах виконання Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Враховуючи наведені вище вимоги можна зробити висновок, що проект договору на аудит має містити істотні специфічні умови, притаманні договорам такого виду. У зв’язку з чим пропонуємо розробити окремий проект договору для Лоту №3. За основу рекомендуємо використати Орієнтовний рекомендований договір про проведення аудиту (аудиторської перевірки) розміщений на сайті Міністерства економічного розвитку та торгівлі України за наступним посиланням: http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=53986b55-de68-40eb-aa3c-b4c51065ed5f&title=OrintovniiRekomendovaniiDogovirProProvedenniaAuditu-auditorskoiPerevirki-
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2018 16:29
Замовником будуть внесені відповідні зміни, відповідно до законодавства.
Протокол розгляду
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Ернст енд Янг Аудиторські послуги | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Grant Thornton Advisory d.o.o. | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|